Pozdrav ljudi...
Imam Astru J 2013 godište.. kupljena sa (navodnih 188k) trenutno na oko 202k - kažem "navodno" jer sam spreman na činjenicu da je prešla mnogo više.
Generalno sam zadovoljan autom..
Ono što me muči, i što sam primetio u zadnje vreme je da nekada "u leru" tipa na semaforu kao da promeni režim rada (bez ikakvih poruka na displeju) i onda auto trese malo više neko vreme, i posle nekog perioda se vrati u normalu.
Sama regeneracija DPF filtera , pa recimo da ide grubo na 2-3 mesca (dakle nije nešto što je svakodnevnica)...
E sad laičko pitanje (jer se nažalost toliko ne razumem u kola) - Jel da se zanosim da je DPF filter još uvek OK, pa da razmišljam o lošim diznama , ili može da bude nešto tipa prljav EGR (ERG - ili kako god da se zove.. ventil..) ili je nešto što mi majstor kaže da često odlazi kod njih "protokometar".... čitam i o MAF / MAP senzorima...
Takođe laičko pitanje, tipa ako su prljave dizne, da li mogu kao i na starom benzincu da u servisu odradim ono ultrazvučno čišćenje dizni (gde se posle čišćenja u onom plastičnom akvarijumu) lepo vidi kako dizne rade kada se očiste.. ili se to na ovim diznama ne radi?
Kada se desi da "okine" taj režim kada se auto malo više trese... ne primećujem da kazaljka obrtometra nešto skakuće... prosto samo osetim da se auto više trese... ako krenem čak da vozim čak i ne mogu da provalim neku bitniju razliku...
Ako bih pravio bilo kakvu (ne)logičnu paralelu dok sam imao Fabiu 1.2 (trocilindraš) - slično mi se ponašao kao kad mi je odlazila bobina.. (al kapiram da je smešno porediti.. - jer onda Fabia nije ni mogla da se gotovo vozi dalje od druge brzine)...
Motor 1.7 CDT 96kw 132 konja.
Svaki info dobrodošao.

Hvala,
Vlajko