Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

kadet 1.6i - remont glave motora i povecanje kompresije
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=3698
Stranica 1 od 1

Autoru:  strokan [ 13 Maj 2008 14:00 ]
Tema posta:  kadet 1.6i - remont glave motora i povecanje kompresije

sutra idem na obradu glave motora... pa me zanima shta bi bilo pozeljno promeniti kad to vec radim???

Autoru:  bozza [ 13 Maj 2008 14:27 ]
Tema posta:  Re: glava motora

imas ovde napisano...


viewtopic.php?f=17&t=3648

Autoru:  strokan [ 13 Maj 2008 14:47 ]
Tema posta:  Re: glava motora

ajde ako vam nije problem da mi lepo sastavite spisak stvari koje se mogu promeniti.... jer ne mogu da provalim tamo....

molim vas... unapred hvala...

Autoru:  vlada13 [ 13 Maj 2008 14:59 ]
Tema posta:  Re: glava motora

Ravnanje glave
gumice ventila
dihtung glave
Novi šrafovi za glavu
Dihtung poklopca ventila
Proveriti klackalice i bregastu
To je ono iz glave šro mi pada na pamet :)

Autoru:  shadow [ 13 Maj 2008 15:08 ]
Tema posta:  Re: glava motora

A na kakvu obradu ides i zasto?

Autoru:  Macak [ 13 Maj 2008 16:02 ]
Tema posta:  Re: glava motora

vlada13 je napisao:
Ravnanje glave
Dihtung glave
gumice ventila
dihtung glave
Novi šrafovi za glavu
Dihtung poklopca ventila
Proveriti klackalice i bregastu
To je ono iz glave šro mi pada na pamet :)



2 puta si napisao dihtung glave :)
Sve si dobro napisao,to sam i ja radio stim sto sam ja menjao i caure,i one su mi ispale najvise....

Autoru:  strokan [ 13 Maj 2008 18:01 ]
Tema posta:  Re: glava motora

pa da bih povecao kompresiju...:D

Autoru:  bozza [ 13 Maj 2008 20:50 ]
Tema posta:  Re: glava motora

vlada13 je napisao:
Ravnanje glave
Dihtung glave
gumice ventila
Novi šrafovi za glavu
Dihtung poklopca ventila
Proveriti klackalice i bregastu
To je ono iz glave šro mi pada na pamet :)


dihtung usisne grane
dihtung izduvne grane
plocice ventila
obrada siceva (ako je potrebno)
slajfovanje ventila i poliranje
provera hidropodizaca

relativno je pitalje dali ces povecati kompresiju ravnanjem glave i zamenom dihtunga. zna se zasto se ravna glava i zbog cega
kompresiju mozes tako jedino povecati samo ako ti neki ventil lose zatvara i preko njega neki cilindar gubi kompresiju
ako je to ok kompresiju mozes povecati samo osvezivanjem motora karikama,letecim lezajevima i naravno uz to komplentna glava da se uradi.

Autoru:  shadow [ 13 Maj 2008 20:53 ]
Tema posta:  Re: glava motora

@strokan
na koliko povecavas kompresiju?

Autoru:  strokan [ 14 Maj 2008 00:00 ]
Tema posta:  Re: glava motora

ne znam... ja bih da povecam shto vishe... koliko preporuchujesh shadow?

Autoru:  shadow [ 14 Maj 2008 00:38 ]
Tema posta:  Re: glava motora

Pa to treba da oceni majstor koji ti je skidao glavu, da oceni u kakvom stanju je motor i kolko bi bilo bezbedno. Po fabrickim specifikacijama za taj motor, imas kompresiju 10:1, mozda da je dignes na 11:1, neki idu i na 12:1, al to samo ako znate sta radite. Sta bi za prosirivanje kanala i ventila?

Autoru:  vlada13 [ 14 Maj 2008 10:54 ]
Tema posta:  Re: glava motora

Citiraj:
2 puta si napisao dihtung glave :)

Å to je sigurno sigurno :)

Autoru:  strokan [ 14 Maj 2008 15:58 ]
Tema posta:  Re: kadet 1.6i - remont glave motora i povecanje kompresije

hehe... dzaba sve... sad da ne bi otvarao novu temu aj samo ovo da pitam... jel bih mogao da stavim glavu sa 16v??? sa 2.0 motora....

Autoru:  frenki [ 14 Maj 2008 15:59 ]
Tema posta:  Re: kadet 1.6i - remont glave motora i povecanje kompresije

Mozes u gepek da je stavis kad hoces :ludilo

Autoru:  strokan [ 14 Maj 2008 16:00 ]
Tema posta:  Re: kadet 1.6i - remont glave motora i povecanje kompresije

haha... ja bih radije da je nabudzim na moj motor...:D

Autoru:  frenki [ 14 Maj 2008 16:03 ]
Tema posta:  Re: kadet 1.6i - remont glave motora i povecanje kompresije

Ne moze Mile pa nisi ti sport Bili

Autoru:  laki_81 [ 14 Maj 2008 17:40 ]
Tema posta:  Re: kadet 1.6i - remont glave motora i povecanje kompresije

Zavisi koji 1.6 motor imas.Ako je big block mozda i mozes da nabudzis. Ja imam u garazi jedan 1.6 big block,to je motor sa oznakom 16SH,isao je u matore kadete i askone,90ks fabricki.
razbusio sam ga sa 80 na 86mm,"otvorio"na bloku rupu za senzor pozicije radilice i kompletno prepakovao donji deo (radilica klipovi...) sa razvaljenog XE-a.
e sad,dalje nisam stigo,treba od neceg da se i zivi al imam dve solucije:
1)da nastavim i nabudzim 16v glavu,uz nesto muke moze, ali me jebe to sto prekriva broj motora pa mora da se trazi PUS sto mi dalje komplikuje stvari
2)da dignem ruke od XE-a,i da stavim glavu,klipove,radilicu od c20ne sto je dosta jednostavnije ali u principu i dosta glupo .

i ono najbitnije KOSTA MNOGO! ..za pare koje ces potrositi na ovako nesto,sto mozda i nece da radi, mozes da kupis dobar XE sa papirima ,stavi i vozi.

Drugarski savet:ako su ti bitne finansije,spusti malo glavu na tvojoj masini i teraj dok ne skupis za nesto jace.
meni je ovo hobi, racunicu odavno ne gledam,samo mi jos fali slog da me strefi :)

Autoru:  frenki [ 14 Maj 2008 22:11 ]
Tema posta:  Re: kadet 1.6i - remont glave motora i povecanje kompresije

X FILES :laughing3:

Autoru:  goksi82 [ 14 Maj 2008 23:01 ]
Tema posta:  Re: kadet 1.6i - remont glave motora i povecanje kompresije

ja mislim da je za njegov motor 9,2 kompresija.moj 16sv ima 10,0.

Autoru:  strokan [ 15 Maj 2008 00:21 ]
Tema posta:  Re: kadet 1.6i - remont glave motora i povecanje kompresije

frenki je napisao:
X FILES :laughing3:


haha... bash tako...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/