Već nekoliko dana mučim muku sa autom jer sam jedva pronašao kvar. Pre par dana auto krene da brljavi sa temperaturom motora, koja je pre bila zakucana na 85 stepeni. Pri oštrijoj vožnji i uz brdo naglo poveća temperaturu preko 95 stepeni i gasi se grejanje, što je potpuno nelogično, pali se lampica da nešto nije ok i auto gubi snagu. Stanem pored puta, u leru sam, temperatura padne na NULU u roku od pola minuta i grejanje se vrati.

Antifriz na okej nivou, nigde ništa ne curi. Teraj odmah kod kućnog mehaničara, on na keca kaže termostat. Kupuj termostat, menjaj, proveravaj, ISTA PRIČA

Setim se ja da mi je kaiš na alternatoru i pumpi malo širi od fabričkog i rek'o da nije možda to da kaiš proklizava na većem gasu i ne može da istera pumpu? Kupuj kaiš, menjaj, proveravaj, ISTA PRIČA

Šta sad? Pozove mehaničar svog kolegu i objasni mu simptome, onaj kaže pumpa za vodu garant!

Opet rasturaj sve ono, izvadismo pumpu, a onaj plastični propeler naprs'o i čim malo se malo brže okrene stoji u mesto, što znači da se jedino okretala u leru, pa je zato temperatura padala tako brzo kad sam stao .

Sutra menjam to i konačno rešavam problem, a taman sam uradio pola servisa.

Ne mogu samo da ukapiram zašto prave tako vitalne delove od plastike, ALO bre švabe

Nadam se da će ovo pomoći nekome ko ima sličan problem
