Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Zafira A 2.0 dti https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=33328 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | Mickey [ 01 Okt 2015 21:45 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Snimi trecu sliku, u trenutku kad se to desava, pusti je da trokira, dimi,a ti parametre snimi ![]() |
Autoru: | borkostar [ 01 Okt 2015 22:13 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Snimicu sutra. Da vidimo parametre u tim trenutcima. |
Autoru: | Mickey [ 01 Okt 2015 22:41 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
![]() |
Autoru: | borkostar [ 02 Okt 2015 08:46 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
paljenje auta i podaci dok jos uvek auto radi dobro su prve 3 slike ![]() ![]() ![]() sada krece da trokira i dimi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | borkostar [ 04 Okt 2015 16:46 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Neki predlog, zapazanje? Dali ovo nekome deluje kao razubljen motor? Ja nisam to dirao, mozda je neko pre mene ![]() Mozda i mapa u kompu nije dobra? Nemam pojma, samo nagadjam. Probao sam da vadim dzekove sa 2 vakuma desno na motoru, sa egr ventila, sa vakuma turbine, u leru se nista ne menja, nema promene rada motora. Sa senzora temperature kada skinem dzek auto poveca ler, upali oba ventilatora i kao da stabilizuje rad i mozda manje dimi. Danas sam pronasao i 1 zalomljen grejac, ostala 3 rade ali nebi rekao da je u tome problem. Hvala |
Autoru: | Mickey [ 05 Okt 2015 18:39 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Verovatno imas muku s ventilom ugla predpaljenja, na samoj pumpi, mada mi i protokomer daje neke velike vrednosti za ler... |
Autoru: | borkostar [ 05 Okt 2015 20:28 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
ociscen map senzor(kod egr ventila) sa wd sprejom, stanje je isto Maf pregledan, on je bas cist |
Autoru: | borkostar [ 14 Okt 2015 20:19 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Bio auto kod miodraga u beogradu. On kaze elektronika, 300 evra da stavi drugu i uzme moju, zakacio neki program da iscita kilometrazu pumpe, ona je 315000 i kao to je to. Posle toga je izbacio gresku ja mislim 1650 i 1651(nisam siguran ali za elektroniku sigurno) i po meni je to uzrokovano tim programom. Posle brisanja par dana evo nema tih gresaka, pratim svakodnevno. Onda je auto bio 2 dana kod bosiste ivana iz smedereva, ociscena grana i izduv, bili prljavi i po njemu zamenjene gumice ispod dizni mada ne verujem. Kaze i da je probao svoju ispravnu elektroniku i da je isto( i u to sumnjam deluje da srafovi nisu odvijani) i da je neki elektronicar izmerio kompresiju i da je na 4 losa kompresija. Mislim mozda i jeste, mericu manometrima nego mi neverovatno da auto pali, radi normalno par minuta onda nenormalno 10 minuta i posle sve dobro i vuce odlicno. Ciscenjem egr-a i usisa nema vise trzavice na malim obrtajima. |
Autoru: | petarcupovic [ 14 Okt 2015 21:19 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Kolko te košta to u smederevu |
Autoru: | borkostar [ 14 Okt 2015 21:50 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Nista, on je sumnjao na dizne i rekao da ce da ih ispita i posle toga da proba svoju elektroniku. Na svoju ruku je "zamenio" teflone i ocistio usis. Zakljucio da nema kompresije i to je to, mogu da dodjem po auto, dizne su ispravne. |
Autoru: | petarcupovic [ 14 Okt 2015 22:11 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Nema taj auto problema sa diznama nikad.tefloni kad nisu dobri ne može da upali.samo si se bez veze cimao ja ti nađoh onaj dan grešku elektronike.tu grešku niko ne može da izazove slučajno bilo čim,niko ne može da piše u motornom računaru bilo šta sto odsto ti je elektronika u problemu |
Autoru: | Mickey [ 14 Okt 2015 22:27 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Da ti je elektronika u problemu, ne bi ti ni upalio auto, kad crknu tefloni, auto pali jako tesko, i mesa ulje i naftu... Procitaj malo postove u vezi sa VP44 pumpom, ili su ti losi kablovi koji vode do solenoida koji regulise pred paljenje, ili sam ventil ugla predpaljenja nije dobar... |
Autoru: | borkostar [ 15 Okt 2015 08:49 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Sve sam procitao probleme. Jedino logicno mi je da ili je kompresija ili mehanika pumpe. A petre zasto greske pre tvog gledanja i posle toga nema? Mozda moj opcom nevalja ali ni kod miodraga ni kod ovog iz smedereva nema greske. Izmericu za vikend kompresiju ako uspem da odvijem 3 preostala grejaca a da se ne zalome |
Autoru: | petarcupovic [ 15 Okt 2015 13:05 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Sve to uzalud radiš nema tu problema sa kompresijom.skinuo sam ja jedno 500-600 pumpi na 2.0. ni na jednom tom motoru nisam naišao na lošu kompresijju prilikom okretanja radilice da je doteram u fazu palenja.uvek su pružali neverovatan otpor prilikom okretanja iako ih je bilo i sa 600000 pređenih km |
Autoru: | borkostar [ 24 Okt 2015 16:43 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Evo usnimio sam i tu se sve vidi. Auto nije paljen 2 dana, kada se zagreje sve bude normalno. |
Autoru: | borkostar [ 29 Okt 2015 21:18 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Danas sam probao da zamenim senzor temperature i isto se ponasa. Posle sam probao da skinem dzek sa senzora i postavim ga na senzor koji je van vozila i oseca temperaturu oko 15 stepeni koliko je i spoljna temperatura. Tada auto drzi ler na oko 850,900 i sve normalno radi, ne trokira i ne dimi. Znaci da kada senzor oseti temperaturu vode oko 30 stepeni nesto se dogadja u kompu i pocne da brljavi. Inace kod mene je davac temperature crne boje i razmisljam da mozda nije odgovarajuci pa ako neko zna koje boje ide davac temperature za zafiru 2003 g. jer vidim da ima crni, plavi i beli a dali ima razlike u njima to nisam pronasao. |
Autoru: | carbon [ 29 Okt 2015 22:09 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Ovo sto cu ti napisati je iz mog licnog iskustva posto popravljam elektronike pumpe. Tvoj problem je u elektronici i nemoj da trazis drugi razlog. Taj majstor koji ti je rekao da je promenio elektroniku zbog probe nije mogao to da ucini jer ta elektronika mora da se kodira da bi upalila , a i nemoze da se promeni samo elektronika a da se ne kalibrira prema mehanici.To je tezak i mukotrpan posao i tesko da je neko to radio za dzabe. Tvoja elektronika se moze popraviti ali iz mog licnog iskustva taj popravak traje oko 30 - 40 dana i opet se vraca na staro , tako da ako te neko ubedjuje da ce je popraviti to ce toliko da traje. Moj savet ti je da pocnes da trazis pumpu dok je auto jos u voznom stanju ali pazi da nadjes iz vozila kojeg ces moci da upalis i da probas. Naravno nakon zamene pumpe sleduje kodiranje i sve propratne stvari. Srecno. |
Autoru: | borkostar [ 21 Nov 2015 17:47 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Auto sam vratio od majstora, bio je 2 nedelje. Zamenjena elektronika, nije dobro, mehanika, bilo je bolje ali ne dobro, sada mi je vraceno na staro ali to vise nije to, auto je urnisan trenutno, trza dimi, slabo ide, trosi po boardu ko lokomotiva. Ranije sam imao problem samo od 4. do 24. minuta, osim tada auto kao nov. Savet sam dobio nositi bosisti da sredi mehaniku pumpe jer je moja elektronika dobra i verovatno kompresija, nemogu da povatam, prvo treba da rasturam motor pa ne treba i sad ne znam gde dalje da bijem ![]() Auto mi trenutno ne prijavljuje gresku zalomljenog grejaca, znaci da je mozda nastao i neki problem sa softverom. |
Autoru: | borkostar [ 01 Dec 2015 20:10 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Danas je skinuta pumpa i poslata na pregled. Ustanovljeno je da mehanika nikada i nije skidana niti da je sta cackano oko nje nego su majstori probali da dosteluju ugao paljenja, pretpaljenja na samoj boš pumpi, cak su strucnjaci i bregastu pomerali na konusu, trebao sam to uslikati. Oko elektronike se vidi da su nastavljane zice i to onako ofrlje, cak negde ni nema izolacije. A kazu da su probali sa 3 razlicite mehanike pumpe i uvek se isto ponasa i jos da probaju sa cetvrtom Smesno. Kazu i pukle karike na prvom cilindru, bregasta sravnjena ta 2 brega na istom cilindru, izgoreo ventil i 2 hidropodizaca, cekamo cenu delova pa ti javljamo. Javljaju da ce biti skupo i ja kazem pakuj moje kako je bilo i dolazimo na pricu da oni nisu skinuli glavu i da pretpostavljaju da su to kvarovi. Pa cekaj kako mi dajes cenu a ni ne znas sta je problem niti si nasao problem. Naravno sada kada je rastureno vidi se da je bregasta kao nova i klackalice i hidropodizaci. Za pumpu bi ovih dana trebalo kada se ispita da dobijem cenu popravke. A kada se sklopi i upali auto videcemo ako ne valja i dalje skidamo glavu da nadjemo problem. E sada mi treba savet dali kada je vec rasturano da nosim dizne na proveru ili je slucajnost da nevalja dizna na ovom motoru. Menjaju se tefloni i ciste se bakarne podloske ispod samih dizni i to sediste dizne. |
Autoru: | zvonce [ 02 Dec 2015 10:20 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Nemoj da tražiš problem tamo gde ga nema, još ti je Karbon napisao da je tvoj problem u elektronici pumpe za gorivo, nego kad središ pumpu, prestani da se zlopatiš i idi kod GODŽE u Beograd |
Autoru: | borkostar [ 02 Dec 2015 11:47 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Elektronika je zamenjena, napisao sam vec. Servis Ristic sam zvao i odlagali su me 2 puta da pozovem za 15 dana |
Autoru: | zvonce [ 02 Dec 2015 16:00 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
ti si napisao da: Ustanovljeno je da mehanika nikada i nije skidana niti da je sta cackano oko nje nego su majstori probali da dosteluju ugao paljenja, pretpaljenja na samoj boš pumpi, cak su strucnjaci i bregastu pomerali na konusu, trebao sam to uslikati. Oko elektronike se vidi da su nastavljane zice i to onako ofrlje, cak negde ni nema izolacije. Pa ako je zamenjena alektronika što su nastavljane žice i to ofrlje kako ti kažeš, TO mora da se uradi kako treba, Meni se slično desilo pre par godina, povremeno se pojavljivao ključ na autu i bacalo u sigurnosni mod , sumnjali majstori na boš pumpu, ali su mi u Čačku ustanovili da se radilo o lakšem kvaru na AGR ventilu, , a nakon čišćenja usisne grane i EGR a evo auto do danas ide |
Autoru: | borkostar [ 02 Dec 2015 16:36 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Da ne sirim pricu, uvredice se neko, uglavnom menjana je elektronika, nisu uspeli i onda su pokusavali da prezubljuju auto, pomeraju bregastu i rastelovali skroz. Meni su servirane price da su menjali kompletne mehanike 3 puta i da nije kvar do pumpe. Na kraju me savetuju da idem kod bosiste i da ce to resiti sve moje probleme. Ja kazem pa sta cu kod bosiste ako ste vi menjali 3 razlicite mehnike i uvek se isto ponasa. Kaze mozda su sve 3 neispravne. I ja na kraju vidim to sve sto sam pisao. Tek cemo videti sta se desava kada se pregleda pumpa, mozda mi je sada i neodgovarajuca elektronika sa nekog drugog auta. A elektronika ako se menja moraju se nastaviti zice od mehanickih delova pumpe a ne te koje ti mislis od auto instalacije |
Autoru: | zvonce [ 03 Dec 2015 11:06 ] |
Tema posta: | Re: Zafira A 2.0 dti |
Pa naš problem i jeste u tome što priučeni ljudi čačkaju po autu, i sto je danas svako majstor ako ima pajser u rukama . A onda moramo paziti da se neko ne uvredi , dok će kasnije neko drugi ponovo da nagrabusi i tako u krug.... |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |