Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Faze turbo motora.
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=31766
Stranica 1 od 2

Autoru:  Joka N. [ 04 Feb 2015 20:07 ]
Tema posta:  Faze turbo motora.

Interesuje me ko zna gde se mogu uraditi faze za turbo motore,konkretno C20LET i koji je maksimum koji se moze uraditi kod nas bez mehanickih prepravki,a koje mehanicke prepravke treba poduzeti da bi se izvukao maksimum. :let:

Autoru:  GSi [ 04 Feb 2015 20:11 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

U Nemačkoj.

Maksimum zavisi od opšteg stanja motora, lepo piše da neka ,,faza" daje DO toliko ks i nM

Autoru:  Joka N. [ 04 Feb 2015 20:14 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

To znam sto se snage tice,vec me najvise interesuje koliko to zadovoljstvo otprilike kosta...I ima li gde kod nas da se moze uraditi?

Autoru:  CweLe [ 04 Feb 2015 20:25 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

revochip ili procheshljaj malo mozhesh munut eds chipove :P

Autoru:  GSi [ 05 Feb 2015 01:40 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

EDS:
http://eds-motorsport.de/index.php?cat= ... 20LET.html

VMax:
http://www.vmax.de/tuning-opel-c20let.html

M Tech:
http://www.mathijssentechnics.nl/?View= ... 88&mid=187

TX:
http://www.txautosport.co.uk/c20let--c2 ... g-19-c.asp

DSOP:
http://www.dsop.net/products/index.php

DBilas:
http://www.dbilas-shop.com/advanced_sea ... ET&x=0&y=0



Eve ti pa biraj. Imas i samo strujice, a imas i mehanicku propratu.
Snaga vec ti rekoh zavisi od stanja motora.

Autoru:  Joka N. [ 05 Feb 2015 03:38 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

Svaka cast GSI druze,na pronadjenim informacijama i pomoci,ove stranice dosta pomazu! :let:

Autoru:  Astra H Z20LER [ 05 Feb 2015 10:24 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

Evo i ja da se ubacim ako uzmes taj turbo kit moras mng toga da menjas tipa klipove....jer ne moze da ubaci viska pritiska a mali klipovi i dosta je to skupo a imas u sm chip tunigu sam tuning i ima 2 faze jedna je premium(normalna) i nije skupa to mozes da uradis bilo gde po preporuci krece se od 200e pa navise a ima a ima faza 2 power ona je skuplja s tim sto ti oni ugradjuju i delove sta sve ide tu ali placas chip+troskovi delova tako da ti to izadje oko 1000e ako ne i vise moja preporuka obican cip i vozi ako hoces da se navozis...

Autoru:  Joka N. [ 05 Feb 2015 13:51 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

Ali obicni cip moze da da izmedju 15-25 KS koliko ja znam,a to i nije puno...u odnosu na snagu koju moze C20LET proizvesti sa phase 3,3.5 itd...Jeste,menja se dosta toga,ali se dobija od 100 do 120 konja minimum...E sad koliko to smanjuje radni vek motora i koliko moze to da podnese motor koji brat bratu ni jedan nije presao ispod 200 000km,to je najbolje pitanje... :let:

Autoru:  Astra H Z20LER [ 05 Feb 2015 13:58 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

Znaci mozes da vozis jos 1god i to ti je to da ga bacis,kolko on ima fabricki ks?

Autoru:  laki_81 [ 05 Feb 2015 15:51 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

pa ako vec gadjate tolike konje zdrav razum kaze da bi taj 20 godina akan motor valjalo prvo razvaliti do zadnjega srafa i sklopiti kako bog zapoveda. :kotlic:

Autoru:  GSi [ 05 Feb 2015 16:34 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

Molem, Joka N. To da se radi kako valja košta. Ovako ko riceri da se krpi... Neće dugo ;)
Srećno :ziveli:

Autoru:  haustor [ 05 Feb 2015 19:53 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

i samo da naglasim,kad se dobije i par konja to se itekako oseti,znaci i tri cetri ili pet konja je vec mnogo tako da,nemoj da gledas na to kao uradim cip i eto mi 20 konja...ne na taj nacin.ljudi preprave pola motora i dobiju neki konjic vise i budu zahvalni.

Znaci samo lagano,Atmo se podize na jedan nacin turbo na drugi, samo stekas lovicu i deo po deo,Veci IC,IPF,turbina,dizne neke nadrkane...Remap ili kako ga zovu cip tuning,itd.....

Neko je gore spomenuo u pravu je,prvo dovedes auto u priblizno ono stanje u kom bi trebalo da bude.pa onda diznice Ic i ostalo...

Autoru:  Joka N. [ 05 Feb 2015 20:51 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

Fabricki C20LET ima 204 ks...Da,da,to i planiram,prvo ide kupovina tog motora,u sto moguce boljem stanju,posle toga ide kompletno otvaranje motora,kovani klipovi itd...videcemo vec,samo sam hteo malo da se informisem oko faza turba,tu nemam toliko iskustva,a vidim npr cile ima 280 i nesto konja u Astri G Z20LET sa Phase 3... :let:

Autoru:  Nezki [ 05 Feb 2015 21:25 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

za chiletovu snagu ti treba motor od ~1000e + još jedno 2000e ulaganja :)

Autoru:  CweLe [ 05 Feb 2015 22:13 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

Kupi brashin motor za 2000e sa kovanim klipovima :) ulozhi 1000 u ph2 i fmic itd.

Autoru:  Joka N. [ 05 Feb 2015 22:20 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

Nemam jos te pare,ali polako skupljam,pa ako do tada ne proda pogledacu taj motor...Trenutno ni nisam u Srbiji,vec u Engleskoj,tako da imam jos dosta vremena...Zato sam i pokrenuo ovu temu,sto ranije to bolje,sto vise misljenja to bolje... :dzony: Ma da pre bih kupi sam C20LET u sto boljem stanju,a onda ga sam rastavio i zamenio sve potrosne delove i pripremio ga malo za neku od faza,zavisi od finansija za koju cu se odluciti...Pogotovo sto taj motor tek treba da bude kupljen,a moja Astra ojacana i cela pretresena... :let:

Autoru:  Joka N. [ 05 Feb 2015 22:32 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

Nezki je napisao:
za chiletovu snagu ti treba motor od ~1000e + još jedno 2000e ulaganja :)

Ne slazem se sa tobom,msm da je mnogo lakse izvuci snagu iz C20LET ocuvanog naravno,nego iz ECOTEC motora Z20LET...to je moje neko licno misljenje...EcoTec je fabricki slabiji 8 ks u samoj osnovi.... :let:

Autoru:  Nesha [ 05 Feb 2015 22:47 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

ti jos ni motor nemas, a vec si stigao do kovanih klipova i klipnjaca i do nekih faza???

da li uopste imas predstavu da to sve sto si nabrojao u prethodnih par postova kosta kao jedan GTC u sasvim pristojnom stanju???

Autoru:  Daka [ 05 Feb 2015 22:51 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

+1 Skupa je to igrarija :wink:

Autoru:  Joka N. [ 05 Feb 2015 23:00 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

calibrica je napisao:
ti jos ni motor nemas, a vec si stigao do kovanih klipova i klipnjaca i do nekih faza???

da li uopste imas predstavu da to sve sto si nabrojao u prethodnih par postova kosta kao jedan GTC u sasvim pristojnom stanju???

Znam,zato sam i otisao u inostranstvo da radim...:) tako da znam sta hocu,pitanje je da li cu se odluciti na tako nesto,zato ste vi ovde da me uverite ili razuverite na ovako nesto...

Autoru:  Nesha [ 05 Feb 2015 23:12 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

pa vec si mogao u ostalim garazama da naslutis sta i koliko kosta...
pitanje je da li bi stavljao nove ili polovne delove. Polovni su uvek macka u dzaku i prodjes kako ti se zadesi...
Ako ides sa novim delovima, onda je steta ne uraditi i komplet trapove, kocnice, oslanjanje. A samo to ce te kostati barem 1000 eura... Sve u svemu, takav motor da sklopis kako treba (a ne da posle svake voznje nesto srafis) kosta u najboljem slucaju 4000 eura

i kod mene ta zelja postoji, ali je realnost sasvim drugacija. Nekih delova imam koje cuvam u steku i cekam visak love da izroni, ali to nikako da se desi :ludilo:

Uvek je najjeftinija solucija da kupis turbo bertonku za 2500. Imas ih dosta po oglasima. Vozis je takvu kakva je. Malo je dihtujes, malo je krparis i kad te prodje, onda je prodas za bilo koju lovu. A taj motor i sa dunutim turbom i losijim motorom ide sasvim pristojno, da ne kazem odlicno

Autoru:  Joka N. [ 05 Feb 2015 23:19 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

calibrica je napisao:
pa vec si mogao u ostalim garazama da naslutis sta i koliko kosta...
pitanje je da li bi stavljao nove ili polovne delove. Polovni su uvek macka u dzaku i prodjes kako ti se zadesi...
Ako ides sa novim delovima, onda je steta ne uraditi i komplet trapove, kocnice, oslanjanje. A samo to ce te kostati barem 1000 eura... Sve u svemu, takav motor da sklopis kako treba (a ne da posle svake voznje nesto srafis) kosta u najboljem slucaju 4000 eura

i kod mene ta zelja postoji, ali je realnost sasvim drugacija. Nekih delova imam koje cuvam u steku i cekam visak love da izroni, ali to nikako da se desi :ludilo:

Uvek je najjeftinija solucija da kupis turbo bertonku za 2500. Imas ih dosta po oglasima. Vozis je takvu kakva je. Malo je dihtujes, malo je krparis i kad te prodje, onda je prodas za bilo koju lovu. A taj motor i sa dunutim turbom i losijim motorom ide sasvim pristojno, da ne kazem odlicno

Ovo za pare si definitivno upravu,ali ovo je samo jedna zelja,ne kazem da nije ostvarljiva,ali ne kazem da cu i krenuti u tom pravcu,samo sam hteo malo da aktiviram i vas u mom razmisljanju...Delova imam i ja nesto za te svrhe,ma da sto ti kazes to je sve jos na dugom stapu,ja nemam ni motor,samo zelju za takvim necim,posto sam video koliko C20LET moze daleko da ide i to me zadivilo,pogotovo ta ideja da na mojoj Astri ostane oznaka na gepeku 1.6i,a unutra prc iznenadjenje za TDI i JTD motore koji se najvise duvaju po semaforima po Beogradu.... :banghead: :let:

Autoru:  strokan [ 05 Feb 2015 23:31 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

па за њих ти је и више него довољан 2.0 8 вентила мотор

Autoru:  Joka N. [ 05 Feb 2015 23:34 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

strokan je napisao:
па за њих ти је и више него довољан 2.0 8 вентила мотор

Bogami nesto nisam siguran...MJTD od 145 ks,nije bas dovoljan 2.0 8v

Autoru:  strokan [ 05 Feb 2015 23:37 ]
Tema posta:  Re: Faze turbo motora.

друже ако су ти они највећа брига, узми 2.0 16в, уради освежење мотора и то све завршиш за неких 700е и никада више не бринеш за њих. Да не причам шта би Ц20ЛЕТ направио од тих трактора

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/