Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

dvogrli karburatori
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=3123
Stranica 1 od 3

Autoru:  goksi82 [ 18 Feb 2008 18:18 ]
Tema posta:  dvogrli karburatori

da li je bilo opel motora i koji su to sa dvogrlim karburatorom

Autoru:  vlada13 [ 18 Feb 2008 18:23 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

Bilo je :)
imao sam kadeta sa dvogrlim, 1.3 sa 55kW

Autoru:  goksi82 [ 18 Feb 2008 18:29 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

kako se pokazao.koliko skace potrosnja i da li vuce kao nezdrav.

Autoru:  vlada13 [ 18 Feb 2008 21:19 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

Pa i ne toliko. Ispod 7 litara nisam mogao da ga spustim, kad čovek čuje kao woow 75ks, ali je menjač uz taj motor bio užasan, dugačke brzine, tako da je auto išao kao slina i trošio min 7 litara.

Autoru:  bozza [ 18 Feb 2008 22:04 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

ja imam dvoglni varajet II na askoni. ti kaburatori su se odlicno pokazali

prezadovoljan sam odzivom na gas i potrosnja za 1 - 1.5 l
vise kada auto ima odziv dobar nije po meni mnogo ni bitna

inace na montazu si isli dvoglni pidburg i varajet obican i varajet II. na suze i kadete cc je isao pidburg a na askone je isao varajet (to su dvoglni)

jedfnoglni su bili pidburg a retko soleks

obicno kada pored oznake kubikaze stoji slovo "S" taj opel nosi dvoglni karburator


Ascona 1.6cm3 75ks motor 1.6N Pierburg 1B1 (jednoglni)

max.brzina
160km/h (155km/h)

ubrzanje do 0-100km/h
14,5s* / 14s** (16,5s)

grad l/100km
10,3* / 10,6** (10,7)

potrosnja pri 90km/h l/100km
6,6* / 6,3** (7,3)

potrosnja pri 120km/h l/100km
8,5* / 8,3** (9,5)




Ascona1.6 cm3 82ks SV motor Pierburg 2E3 dvoglni


max.bzina
165km/h (160km/)

ubzanje 0-100km/h
14,0s* / 13,5s** (15,5s)

grad l/100km
8,3* / 8,5** (8,7)

potrosnja pri 90km/h l/100km
5,6* / 5,3** (6,4)

potrosnja pri 120km/h l/100km
7,5* / 7,1** (8,5)


* - menjac sa cetri brzine
** - menjac sa pet brzine
*** - sportski menjac
u zagradi - automatski menjac


ovo su fabricki podaci izmedju askone 1.6 sa jednim grlom i sa dva grla. pouku izvuci sam koji je bolji.

Autoru:  boolero [ 18 Feb 2008 22:08 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

bozza je napisao:
ja imam dvoglni varajet II na askoni. ti kaburatori su se odlicno pokazali


Ako razmiljash da predjesh na dva grla ovaj Bozin ti je najbolji.

Autoru:  bozza [ 18 Feb 2008 22:15 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

:thumbup: nije samo sto su se dobro pokazali nego sto nisu komplikovani. imaju samo(!) sraf za smesu i sraf za vazduh.

i nista vise. prosto da prostije nemoze biti

Autoru:  goksi82 [ 18 Feb 2008 22:38 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

bozo care,kod mene je pierburg.vectra 1.6 gl/4 82 ks.gde da nadjem taj dvogrli.hoce li biti problema pri montazi. :ots1:

Autoru:  bozza [ 19 Feb 2008 00:03 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

jel si siguran da je jednogrlni pidburg kod vektre? ima i dvogrlnih pidburga.

proveri kod nekog majstora za karburatore. ako je jednogrlni pidburg (sto ne verujem jer vektra ima 82ks) mozes da ubacis pidburg dvogrlni,on je isto dobar i ok mu je potrosnja

montaza je najmanji problem. u najgoru ruku ako nije "sraf u sraf" uradi se ploca i nema problema. :thumbup:

:ilo
goksi82 je napisao:
vectra 1.6 gl/4 82 ks.


GL je oznaka opreme na vektri. pored oznake 1.6 na gepeku imas li neko slovo? n.pr. s,i?

Autoru:  goksi82 [ 19 Feb 2008 00:11 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

znam da je za opremu.nemam nikakve oznake.ali po konjazi da li bi mogao da bude dvogrli.kako tvoj karburator reaguje na nagli pritisak gasa.jel se leptiri otvaraju jedan za drugim pa te zalepe za sediste ili oba sinhrono :thumbup:

Autoru:  djura87 [ 19 Feb 2008 00:18 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

nikad se ne otvaraju oba istovremeno...

Autoru:  goksi82 [ 19 Feb 2008 00:25 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

predpostavljao sam.ali na jednom jugu u kome sam se vozio kada se otvori 2 leptir motor jede asfalt,a kod mene je ubrzanje linearno pa me zato bunilo.u medjuvremenu sam proverio.imam 16 "S"V motor sa 2 v pierburg karburatorom.dvogrli je ja mislim.a i ide stvarno pristojno.u stvari to je onaj gore 2E3. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Autoru:  bozza [ 19 Feb 2008 00:25 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

kad potopis papucicu u prvoj brzini do kraja na mojoj askoni,pocnu da slajfuju tockovi,ili kad pocnes trecom da prtices na 60km,stisnes gas i skazaljka se popela vec 2-3 sek. na 100km :D

leptiri se otvaraju jedan za drugim,otprilike kada se prvi leptir otvori do pola,tada pocilje drugi da se otvara


edit

to je dvogrlni karb.

Autoru:  goksi82 [ 19 Feb 2008 00:31 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

kazi mi koji su limiti brzine po tebi nevezano za ono gore napisano,i potrosnja.nikako ne mogu da ocenim potrosnju,ali sada tek shvatam odakle onaj divan zvuk na 5000.

Autoru:  bozza [ 19 Feb 2008 00:39 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

ako vozis laganicu onda drugu menjas na 40km,trecu na 60km a cetvrtu na 80. tako ja radim,ili izmedju menjanja brzina ne prilazis 3000 o/min i to ti je majka za potrosnju.

a radim i ovako:

druga na 60km,treca na 110km cetvrta na 130km,ili ne prelazis izmedju brzina 4500-5000o/min

:D

zlatno pravilo: koliko stiskas papucicu gasa toliko ce auto da ti tosi

limit gledas na obrtometar bitno je da ne ide u nedozvoljene obrtaje. za tvoj motor je 5600o/min

potrosnju ne ocenjujes nego meris izmedju dva punjenja na pumpi. :cool:

Autoru:  goksi82 [ 19 Feb 2008 00:44 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

moram :bounce: ,koliko si je najbrze.. :bounce:

Autoru:  bozza [ 19 Feb 2008 00:47 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

do 120 ide ko iz topa. do 150 ide postepeno i kad me uhvati pravac polagano upisem 170 ali da postoje uslovi:da nema vode po putu,da ne duva vetar... inace nekad nece vise od 140 :(

uhvati li me mali nagib odo ja malo preko 180 :D


:ilo

Autoru:  goksi82 [ 19 Feb 2008 00:55 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

kako ce se ponasati ako stavim pecurku,sta mislis.

Autoru:  bozza [ 19 Feb 2008 07:55 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

ne znam burazeru,moras da pitas nekog sto zna vise o tome. ja licno nemam iskustva sa tim filterima

Autoru:  goksi82 [ 21 Feb 2008 22:36 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

malo sam sarao netom u potrazi za karakteristikama mog karba.ukratko jedan od prvih u izboru karburatora.karburator iz pakla nadjem na jednom sajtu. :P [img][IMG]http://img228.imageshack.us/img228/8427/karbdhg5.th.jpg[/img]
[img][img=http://img228.imageshack.us/img228/2278/362035pierburg2e2kp1.th.jpg]

Autoru:  david [ 22 Feb 2008 00:31 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

koja je ovo masinerija jbt.....nikad to nisam imao....niti cu.. :)

Autoru:  goksi82 [ 22 Feb 2008 00:39 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

dvogrlac jbt.vidis sta je tehnika a ne vase cevcice pljuc pljuc. :D :D :D

Autoru:  laki_81 [ 29 Feb 2008 12:59 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

ja sam imao na suzi 16SH motor sa VARAJET II dvogrlim karbom, 90KS fabricki. isao ko nezdrav...i trosio,u gradu nikad ispod 10.

Autoru:  goksi82 [ 29 Feb 2008 17:34 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

ma dvogrli je zverka,samo tezina vectre je prevelika u odnosu na kadeta.ide ona stvarno dobro,ali vidi se da joj fali jos :ilo :ilo

Autoru:  bozza [ 29 Feb 2008 18:50 ]
Tema posta:  Re: dvogrli

istini za volju,gledajuci na kablovskoj na kanalu diskaveri,sve emisije koje se bave tematikom pravljenje i restauracija automobila niko ne stavlja indzeksn sisteme vec karburatorske sisteme.
ja licno smatram da je indzeksn u startu agilniji na gasu dok karburator moras malo da "zamolis"

mada,ako je motor dobar (kompresija,paljenje) a zavisi i od iskustva vozaca karburator zna dobro da odradi posao,a uz to i ceo auto mora da bude ok sa tehnicke strane da bi se izvukle solidne perfomanse.

nije nista vise vektra teza od moje askone pa se kod mene dvoglni karburator dobro pokazao. hocu da kazem treba samo izabrati karburator prema snazi motora,a ne kao ona fora: stavio zam zastavin karburator n.pr. na kadeta,manje mi trosi a ne mogu da prebacim 130km/h

:laughing3:
:ludilo

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/