Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
xe problem https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=30904 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | daner [ 25 Okt 2014 20:42 ] |
Tema posta: | xe problem |
Posto su porozne glave i vec treca glava mi pusti ulje u antifriz ja opet uzmem drugu glavu, poravnam, hidrotest prosla , uzmem dihtung glave od z20let , danas to sve lepo namontiram al eto mojih muka , auto vergla kao da nema kompresije u opste , ko da su svecice izvadjene a usrafljene su, uzubljivao sam c20xe x puta tako da mi nije jasno sta moze biti, uzubljen je kako trebado toga nije Ne gine mi izgleda opet skidanje glave |
Autoru: | Daka [ 25 Okt 2014 20:50 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
nisi skinuo nitne sa metalnog dihtunga izgleda pa duva kompresiju okolo |
Autoru: | daner [ 25 Okt 2014 21:18 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
Skinute nitne Sad se tripujem da nisu mozda podizaci ostali nategnuti , ako u uljnoj pumpi zaglavi ventil nabija prevelik pritisak , Kad zaverglam i prestanem crvenoj lampici od ulja treba 60 sekundi da se opet upali, bukvalno toliko drzi pritisak Ne znam moze li do toga biti Dihtung lepo lezi, nitne skinute, shishtalo bi ili bi bar na nekom cilindru bar malo kompresije imalo , bukvalno 0 , rukom i racvom okrecem motor, ko da nema glave u opste tako lako ide |
Autoru: | DEXTER LE [ 25 Okt 2014 23:01 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
Izgleda nisi ispustio ulje iz hidro podizaca, meni se desavalo , ali se resilo duzim verglanjem... |
Autoru: | daner [ 25 Okt 2014 23:08 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
nisam ispustao ulje iz njih , bili su bas tvrdi kad sam ih stavljao , nisam ih mogao stisnuti jednom sam bio neke mekane stavio , kad sam upalio auto najezio sam se ( zvuk svih 16 kad lupaju) ![]() probacu sutra skinuti bregaste pa verglati ako bude tesko verglao do njih je 100% ako ne skida se glava ... |
Autoru: | DEXTER LE [ 25 Okt 2014 23:23 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
Ne skidaj nista! tako kako je samo verglaj i upalice. Imao sam istu situaciju, pa ti govorim iz iskustva. |
Autoru: | daner [ 26 Okt 2014 10:12 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
Verglacu dok akumulator ne izvucem , al ako ni tad ne dobije kompresiju moram razbucavati |
Autoru: | Speedy [ 26 Okt 2014 12:21 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
Ako vec budes skidao glavu obradi ventile i siceve ventila,ima da se kupi polir pasta za rucno poliranje i osmirglas i sa busilicom sredis sve da lepo neleze ![]() |
Autoru: | daner [ 26 Okt 2014 13:59 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
Preko noci stiglo pola kante kompresije , upalio auto al radi ko na 2 klipa , izgleda su podizaci ostali nategnuti , neki su popustili a neki jos drze Ne gine skidanje pa rastavljanje ili cu ih u mengele pa stisnuti da isteram ulje |
Autoru: | chile [ 26 Okt 2014 14:03 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
ako si vec upalio ostavi da radi u leru da se isprazne i ostali podizaci |
Autoru: | daner [ 26 Okt 2014 14:12 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
Radila je u leru jedno 3-4 min , tacno me strah tako da radi trokira , i posle tog vremena nista se bolje ne ponasa , al upali lako na zub , skinucu ih pa istisnuti ili rastaviti pa ocistiti , ne znam ni sam |
Autoru: | daner [ 26 Okt 2014 22:22 ] |
Tema posta: | |
Skinuti podizaci, ocisceni vraceni auto radi malo bolje al opet na 3 klipa, pri vecem gasu kao da radi normalno al cim padne ispod 2000 obrtaja trokira , i nesto shishti non stop , sa povecanjem gasa ubrzava se sistanje Dolazi mi drugar sutra da merimo kompresija pa cemo videti, dali ce glava dole ili ne |
Autoru: | nikola vectra b [ 26 Okt 2014 23:24 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
praktikuj da prilikom skidanja glave uvek rastavis i razradis podizace, jer to skoro uvek pravi problem, a ne bi bilo lose i da zapamtis redosled, tj na kom mestu su bili... :-) |
Autoru: | DEXTER LE [ 27 Okt 2014 02:53 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
Sisti ti izgleda nefde fals vazduh, a sto se isustanja podizaca tice to je bar lako i ne skida se glava , imas dva imus srafica jedan ispod razvodnika , i drugi preko puta njega na samoj glavi , to su magitrale uljog kanala , koji idu kroz glavu i pune podizace ![]() |
Autoru: | daner [ 27 Okt 2014 12:28 ] |
Tema posta: | |
Merena kompresija svi su od 12.5 do 13 bara , tek mi sad nista nije jasno ... idem kontrolisati vakume ne znam sta drugo vise |
Autoru: | DEXTER LE [ 27 Okt 2014 12:32 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
Dihtung usisne grane, gumice brizgaljki za benzin, ili nesto oko dihtunga glave.... Pregledaj sve da ne dizes glavu bez veze za banalnu sitnicu |
Autoru: | daner [ 27 Okt 2014 13:22 ] |
Tema posta: | |
Nasao , dihtung usisne cvili, ima mala pukotinica oko sredine grane zato i trokira na leru a nepristupacno , sve vreme sam se tripovao u glavi da nesto zeza al eto, budalastina :-) |
Autoru: | clubcalibraserbia [ 27 Okt 2014 13:27 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
![]() |
Autoru: | daner [ 27 Okt 2014 13:47 ] |
Tema posta: | |
Xexe , valjda vise nece nista , idem po dihtung pa cemo videti , lepo me je sluzila od generalne , presao sam 80000 bez pipanja , al eto kad su glave glupavo izlivene pa porozne , nek sluzi i ova jos 80000 pa dobro , kad bude viska para trazice se coscast , ako do tad ne ubacim v6 :-) na njih nisam cuo da se iko zali :-) |
Autoru: | Majkan [ 27 Okt 2014 16:41 ] |
Tema posta: | Re: xe problem |
Dobar plan, jos kad je sve fabricki nema sta da se razmisljas. ![]() Eto odmah prve razlike, vecina v6 ni nema taj dihtung, nego gumice kojima nista ne moze biti. |
Autoru: | daner [ 27 Okt 2014 20:21 ] |
Tema posta: | |
Mani i gumice , smucile su mi se na belorusu :-) :-) |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |