Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Saraf uljnog restriktora Z20LET https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=30376 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | strokan [ 20 Avg 2014 17:27 ] |
Tema posta: | Re: Saraf uljnog restriktora Z20LET |
Nešto sumnjam da ti dimi zbog tog uljnog restriktora, moguće da su i karike u malo lošijem stanju, pa puste koju kap u motor |
Autoru: | dudelange [ 20 Avg 2014 17:41 ] |
Tema posta: | Re: Saraf uljnog restriktora Z20LET |
Sve je moguce, pri zestokoj voznji sad trosi 2 dece na 1000(prije remonta turbine je uzimalo citav litar) Da probam i ovu varijantu mnogo je jeftinija od otvaranja motora, kojeg cu naravno morati odraditi iduce godine, zajebao sam se prosli put, odradio glavu i difone, ali nismo radili karike zbog budzeta jer sam imao viska neplaniranih problema. Hocu da stavim saraf da smanjim pritisak ulja na turbinu jer koliko sam citao ne treba joj ovoliki (kako kazu 6 bara) i da je moguce da stradaju semerinzi na osovini sto se desilo prosli put. S toga i pitam jel neko zna dimenzije sarafa da ne narucujem s ebay-a kad mogu da ga napravim ![]() |
Autoru: | Otacon [ 21 Avg 2014 00:15 ] |
Tema posta: | Re: Saraf uljnog restriktora Z20LET |
Evo ti link da kupis restriktor, bar je on jeftin naspram reparacije turbine. Ako ti dimi i posle reparacije nece ti pomoci ni restriktor, trazi problem u motoru. http://www.ebay.co.uk/itm/Astra-GSi-Cou ... 19ed4cab7c |
Autoru: | dudelange [ 21 Avg 2014 09:34 ] |
Tema posta: | Re: Saraf uljnog restriktora Z20LET |
Kazem opet mozda smanji bljucanje dima jer ti radi kad se bas zagrije, a saraf zelim da stavim da mi ne odu semerinzi na turbini zbog velikog pritiska |
Autoru: | Nezki [ 21 Avg 2014 09:45 ] |
Tema posta: | Re: Saraf uljnog restriktora Z20LET |
Teško da ti baca dim zbog turba baš posle remonta, tako da možeš da staviš taj šraf, ali ti neće rešiti problem dima koji je verovatno do motora. Jesi skinuo katalizatore možda? |
Autoru: | dudelange [ 21 Avg 2014 18:37 ] |
Tema posta: | Re: Saraf uljnog restriktora Z20LET |
Skinuti su naravno, nisam ja skidao. Cipovana je u steinmetzu na 230ks godinu nakon sto je kupljena. Pojma vise nemam ko je sta radio na autu dok nije dosla meni. Sad ja ispravljam krive Drine i ne znam odakle da pocnem, a pare sam potrosio za sad neka ulaganja |
Autoru: | chile [ 21 Avg 2014 18:44 ] |
Tema posta: | Re: Saraf uljnog restriktora Z20LET |
kolika je potrosnja ulja? pritisak ulja na z20let-u ako je sve ok je max 5bar, a ova turbina je predvidjena za to sraf joj nece smetati nemoj da napravis bas preveliku restrikciju, ali siguran sam da neces resiti problem radio sam vise z20let-ova i bilo je slucajeva da se uljna karika potrosila poprilicno a kompresiona manje auto ide dobro a ulje nestaje |
Autoru: | dudelange [ 22 Avg 2014 13:41 ] |
Tema posta: | Re: Saraf uljnog restriktora Z20LET |
chile je napisao: kolika je potrosnja ulja? pritisak ulja na z20let-u ako je sve ok je max 5bar, a ova turbina je predvidjena za to sraf joj nece smetati nemoj da napravis bas preveliku restrikciju, ali siguran sam da neces resiti problem radio sam vise z20let-ova i bilo je slucajeva da se uljna karika potrosila poprilicno a kompresiona manje auto ide dobro a ulje nestaje E pa onda ga dogodine otvaram komplet, ovako dok ide nek ide, strah me samo da prevelik pritisak ne sjebe semeringe turbine a onda ode sve u k**** i opet reparacija. Ne znam više šta da radim, možda je i rastavim u dijelove i okanim se svega, sa živcima sam tanak, novca još imam redovno ali mi ide na živce dokle više ovako...ako se odlučim za rastavljanje eto finih dijelova za prodaju, pa ko šta voli nek izvoli ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |