Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
motor x14xe https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=29569 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | vexo [ 18 Maj 2014 14:26 ] |
Tema posta: | motor x14xe |
Pozdrav drugari. U potrazi sam za astrom G vec neko vreme i nije mi frka da je kupim sto pre tako da sam pogledao dosta vozila i ima ih raznih (i krseva i solidnih). Skoro naleteh na jednu bas finu 2002. god, od ozbiljnog coveka i bas sam se bio zagrejao da je pazarim. Elem, motor u njoj je koliko sam ja razumeo ovaj iz naslova. Ja sam svo vreme bio ubedjen da je to samo starija verzija ovog 1.4 twinport iz klasika koji ima moj dobar drug i sa kojim je ekstra zadovoljan ( i meni taj motor ide sasvim zadovoljavajuce a cuo sam i da je pouzdan) Medjutim onda sam malo guglao o astri i na jednom domacem sajtu koji prilicno detaljno analizira polovnjake nalazim tekst o astri, motorima i sl. koji kaze "1.4 16V motor ima 90 KS i 125 Nm pri 4.000 o/min. Ovaj motor treba izbjegavati, jer ga je i Opel samo odreÄeno vreme zadrĹžao u ponudi. Vrlo brzo je izbaÄen, te se pojavio u novoj Astri, model 1.4 16V ali koji je izveden iz motora 1.2 16V. Bilo je prituĹžbi na progaranje dihtunga glave motora, ali pravi razlog za povlaÄenje tog motora se ne zna! Krajnja brzina ovog modela je iznosila 182 km/h, ali uz dosta muke (danak manjoj zapremini)." Po ovome ovaj motor je jako los i nema veze sa novim 1.4 twinportom. Da li bi neko iskusan mogao nesto da mi kaze o ovom motoru? Da li je ovaj tekstu nebuloza ili...? Ova astra koju sam pikirao je stvarno fina i odrzavana, ali ako je taj motor za izbegavanje, stvarno steta. Da, jos nesto, nedostatak snage tog motora, nije uopste dealbreaker za mene. Vidim da su mu brojeke iste kao za 1.4 twinport koji za mene ide zadovoljavajuce. Znaci samo pouzdanost, dugotrajnost, rezervni delovi.... To me interesuje. Pozdrav i hvala unapred! |
Autoru: | Mickey [ 18 Maj 2014 14:50 ] |
Tema posta: | Re: motor x14xe |
Prvo, motor o kome pricas je Z14XE, a noviji sa twinport-om nosi oznaku Z14XEP Ja vozim Z14XE motor u Corsi, skoro 3 godine, i od ulaganja: veliki servis sa vodnom pumpom, ciscenje EGR-a, ociscene dizne, zamenjen O-ring na senzoru radilice, jednom ili dva puta ciscena klapna gasa, svecice i to bi bilo to, naravno ulje i filteri se podrazumevaju...kilometraza oko 40.000km kod mene... |
Autoru: | dzimi [ 18 Maj 2014 14:54 ] |
Tema posta: | Re: motor x14xe |
Koristi pretragu sledeci put. ![]() viewtopic.php?f=28&t=28722&p=469616&hilit=astra+G+1.4+90ks#p469616 Sve od 1.4 pa preko je ok za Astru G, ispod toga je malo. (Sto se nekad primeti i na Corsi C 1.2) Taj 1.4 od 90ks XE je redak motor, posebna serija dok ima dosta onih sa manje KS. Ja ga ne bih izbegavao, motoru jeste izvuceno vise konja ali ako se pazi nema razloga da ne bude dobar. To o krajnjoj brzini - u zaborav. To je 1.4 motor, mozes cisto ono proveravati koliki mu je max a ocekivati sad da sjuri na autoputu do 160 i voziti ga tako kao da je 2.0 motor e tu ce da strada. A sto se tice pouzdanosti mislim da su ok motori. |
Autoru: | testdriver [ 18 Maj 2014 15:55 ] |
Tema posta: | Re: motor x14xe |
Ne znam bas o kojem povlacenju iz proizvodnje je rec ali taj motor,ako ga nadjes u dobrom stanju je svakako bolji od twinporta. Za iste pare mozes naci i z16xe koji ce ti trositi isto kao i taj z14 a svakako ce bolje nositi tu karoseriju |
Autoru: | Joka N. [ 18 Maj 2014 18:02 ] |
Tema posta: | Re: motor x14xe |
Sto se tice tog motora sve najbolje ![]() ![]() |
Autoru: | maddog [ 18 Maj 2014 20:32 ] |
Tema posta: | Re: motor x14xe |
ja imam taj motor u astri i nikakvih problema do sada,samo potroĹĄni materijal (servisi) astra je 2001 godina i nikad nisam imao kvarova samo ,egr ventil promjenio ![]() |
Autoru: | markopo [ 18 Maj 2014 23:34 ] |
Tema posta: | Re: motor x14xe |
ja kod mene imam taj x14xe sa 90 ks i prezadovoljan mucenje koje mu ja priredim nepotrosi ni gram ulja ,pod mucenje podrazumevam svako kretanje kolima ide u crveno a bezbroj puta drzan po par minuta u patos tj u blokadu ,motorce je prva liga |
Autoru: | Joka N. [ 19 Maj 2014 00:07 ] |
Tema posta: | Re: motor x14xe |
Ma ljudi sve je to propaganda,ti motori su mozda cak i mnogo bolji od ostalih motora,samo je mozda fabrika uvidela da su napravili nesto sto se nece tako cesto kvariti,samim tim ko ce kupovati nove ako stari prelaze ogromne kilometraze,sve to vodi u politiku napraviti nesto sto ce izvozati 100-200 hilaljada km max i da moras kupiti novo,uzmite primer motora 1.9 JTD u Fiat Stil-u...Vise se ne proizvodi,iz razloga sto je fabrika uvidela da ovi motori prelaze po 400-500 hiljada km bez problema i onda gde je tu profit,ko ce kupiti novi auto ako stari moze i dalje da vozi...Isto tako su oni probubali za ovaj motor 1.4 16V 90 KS...Zato sto nema profita od takvog motora,zato je i povucen vrlo brzo... ![]() |
Autoru: | vexo [ 20 Maj 2014 15:56 ] |
Tema posta: | Re: motor x14xe |
Ok, znaci ipak je sve uredu, hvala lepo na odgovorima. Ta astra onda ulazi u najozbiljnije razmatranje. Medjutim bih sa kumom da pogledam jos jednu astricu, jos lepse izgleda i ide ali motor u njoj je z16xe, vidim da ga test driver preporucuje. Medjutim pretragom ovog foruma i mnogih drugih svi kazu da taj motor trosi mnogo ulja. Vlasnik ove astre kaze da njegova ne trosi ali nije poznanik i nije mu bas verovati. Moze li mi neko reci da li svi motori sa ovom oznakom trose dosta ulja ili samo neke serije, godista i sl.? Dalje, bas na ovom sajtu nadjoh da taj motor (z16xe) nije najsrecnije resenje za plin. Da li je to istina? I na kraju da li ta potrosnja ulja utice na trajnost, kompresiju i generalno dugotrajnost tog motora? Kod drugih motora to je znak da je vreme za generalnu ali ako je to za ovaj opel normalno i ne znaci neka ulaganja, ok. Mislim jeste malo smaranje non stop pratiti merac ulja ali ako je motor stvarno dobar nije problem i dosipati ulje. Pozdrav, hvala na odgovorima i izvinite na ovolikim pitanjima. ![]() Kada kupim astru obecavam slike i kompletno predstavljanje. ![]() |
Autoru: | Joka N. [ 20 Maj 2014 18:59 ] |
Tema posta: | Re: motor x14xe |
Ma druze moj ti je savet da ti kupis tu astricu 1.4 16V sto si nasao...Evo sad malo cesce vozim caletov auto posto sam prodao mog Opel-a i prezadovoljan sam,sekvent plin funkcionise savrseno kod ovog motora,a pravo da ti kazem neces ni primetiti razliku kada vozis benzin ili gas osim naravno sto ce ti ostati koji dinar u dzepu viska...Tako da 1.4 16V je odlicna...Sto se tice 1.6 16V to ti je isto solidan motor,ali kao sto si vec cuo ima taj problem sa troskarenjem ulja i cesce se kvari od ovog 1.4 16V i imaces problema kod njega sa sekvent plinom...Stalno ces morati da servisiras plin da se zezas itd...Toliko o mom iskustvu sa tim motorom,koje je inace od jednog drugara koji ima astru koja je 1.6 16V koja je sada cist benzinac,a nekada je imala plin sekvent,tako da ti to sve govori kada je on odlucio da da pare da ga izvadi... ![]() ![]() |
Autoru: | testdriver [ 20 Maj 2014 19:05 ] |
Tema posta: | Re: motor x14xe |
Motori Z14xe i Z16xe su identicni motori i ako 16 trosi ulje isto tako je moguce da i 14 trosi. Ja znam nekoliko ljudi kojima oni ponekad trose, nekad ne, zavisi od toga koje ulje su sipali, zavisi da li su ga gazili na autoputu ili samo po gradu itd, a pri tom ne mozes da vidis da baca plavi dim na auspuh ili slicno, motor normalno radi itd. Ti ljudi su se navikli na to, nasli su ulje koje odgovara motoru da ga manje trosi i to ti je to. Druga je stvar motor koji je produvao, i to se moze utvrditi (plavi dim na izduvu, debele naslage ulja oko usisnog leptira, naslage na svecicama itd, sve zavisi koliko detaljno ispitas auto. Dakle opet, moj ti je savet 1.6 ne zato sto je bolji vec zato sto je taman za tu karoseriju ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |