Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
ranije kasnije palenje na c20xe https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=29041 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | danosimic [ 26 Mar 2014 01:07 ] |
Tema posta: | ranije kasnije palenje na c20xe |
Kako se steluje ranije kasnije na c20 xe bez dis sa razvodnik odnosno predpaljenje.(jel motor sam steluje) Motor bio na dijagnostici i sve su senzori promenjeni do step motora maf senzora kabli svecice , senzor radilice , lambda sonda,dr klapna Motor radi na 960, 980 obrtaja po dijagnostici dr (greske ne otcitava) jedino je u kasnije paljenje oko 12 stupnjeva prema dijagnostici, dal tako treba ili e to mnogo, Radi na pocetku kao knedla na gas na polazku, onda sve u redu na dalje rebrasti remen je na timing u cemu moze da je frka |
Autoru: | DEXTER LE [ 26 Mar 2014 01:35 ] |
Tema posta: | Re: ranije kasnije palenje na c20xe |
XE u kedetu je 8-10stepeni u kasnijem na leru , kako se broj obrtaja povecava , tako se i paljenje vraca na nulu, kod calibre i vectre XE je 10-20stepeni u kasnom paljenju na leru , dok se na nulu vrati tek oko 2500obtaja , i mene je to malo bunilo , ali to radi sam ECU motora. ja sam iz znatizelje uzubio kais 10stepeni u pretpaljenje i nisam dobio nista sem mozda malo vece agresivnosti pri vecim obrtajima , ali je zato pri nizim obrtajima bio mrtav i generalno je vise trosio i drasticno losije sagorevao. Pa sam posle tog eksperimenta sve vratio na fabriku i ekperimentisao sa razvodnikom , umesto fabrickog stavio sam onaj sa 1.8 Gsi kadetta sa plavim dzekom (originalni je simulirao jedan BMW_ov kabli sa citacem pozicije bregaste t.j. varnice na prvom cilindru, kako ne bi pravio greske pri radu ECM_a , sa tim sam isto eksperimentisao i pomerao paljenje kasnije i ranije , dobije se neka mrvica snage i zveckanje ventila , ali ipak fabricka mapa paljenja u ECM_u radi posao najbolje , barem sam ja doneo taj zakljucak na osnovu onoga sto sam dobio eksperimentisanjem. Sto se knedle tice , ja je nemam , a resio sam je pranjem dizni i promenom pumpe goriva, posto sam pre toga sve zivo iprobavao ... PO MENI NISTA NA XE_U NIJE BOLJE OD FABRIKE SEM IZDUVA SA KOJIM MOZES DA DOBIJES PAR KONJICA I BRIJANJEM GLAVE MOTORA , GDE TAKODJE DOBIJES PAR KONJICA , AKO ZELIS VISE SNAGE ZNA SE LET I GOTOVO |
Autoru: | danosimic [ 26 Mar 2014 08:02 ] |
Tema posta: | Re: ranije kasnije palenje na c20xe |
Po ovome sta kazes da je na calibri od 10 do 20 supnjeva u kasnije znaci da je u redu paljenje e sad to sa dizne i pumpe goriva on radi i na plin koji je secvent isto. Sto bi uzrokovao losi podataci sa ecu,a jer plinski komp cita podatke sa senzorima od ecu a meni ostaje da probam sa drugi ecu ako se ista poravi (cilj spustiti ler na fabricki za jedno 100, 120 obrtaja) Pa dal bi ista dobio ako se fabrickom mapu spusti obrtaj na leru za 100 do 120 obrtaja sa remaping sta kazes na ovome jer bi moglo resiti stvar ? |
Autoru: | DEXTER LE [ 26 Mar 2014 23:02 ] |
Tema posta: | Re: ranije kasnije palenje na c20xe |
Po autodati XE i treba da radi 800-950obrtaja na leru , plinski ecu je prica za sebe ima svoje senzore , jedino uzima RPM signal sa tvog kompa ili odkle je vec majstor uzeo signal broja obrtaja , kod mene na sekventu ima knedle , a na benzin je nema . |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |