Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

c20ne F13 getriba
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=27312
Stranica 1 od 1

Autoru:  needforspeed258 [ 04 Nov 2013 21:02 ]
Tema posta:  c20ne F13 getriba

Pozz!!

Nabavio sam c20ne motor u odličnom stanju bez getribe, zamašnjaka i kuplung seta.

Trenutno imam c16nz sa F13 getribom. Motor mi je na izdisaju, a i želio bih nešto jače.
Prije godinu dana stavio sam novi kuplung set, pa što se tiče getribe ona je odličnom stanju zajedno sa poluosovinama.

Koliko sam čuo da F13 fizički paše na c20ne motor. Dali je to istina.
Znači ja bih skinuo zamašnjak sa kuplung setom od c16nz i montirao ga na c20ne. Dali je to izvedivo.

Ako postoje teme, ispričavam se na duplanju i molim da se napišu linkovi tih tema.

Nadam se brzom odgovoru, jer vjerujem da mnogi imaju te ideje i da bi mnogima pomoglo.

:ne:

Autoru:  Daka [ 04 Nov 2013 23:07 ]
Tema posta:  Re: c20ne F13 getriba

Moze F13 na veci blok u tvom slucaju C20NE trebace ti korpa i zamajac od NE i tvoja stara lamela od 1.6 i toje to....samo brzo ima da ti rikne menjac slab F13 je za taj motor :ziveli:

Autoru:  Milan AS [ 05 Nov 2013 01:16 ]
Tema posta:  Re: c20ne F13 getriba

ja bih imao pitanje, u mom je slučaju Ascona C 1.6 u koju bi stavio C20NE-a s F16 getribom. Koliko znam poluosovine nepašu od F13 na F16 getribu. Dali se mogu staviti poluosovine od Vectre A koja je ujedno donor motora, a stupovi amortizera? (za stupove nevjerujem jer federi su različite širine)

Autoru:  Mihajlo_J [ 05 Nov 2013 11:21 ]
Tema posta:  Re: c20ne F13 getriba

U Askoni C bi 1.6 trebao da je veliki blok. Tako da samo izvadiš motor i ubaciš C20NE :) I naravno povežeš sve :D

Autoru:  Milan AS [ 05 Nov 2013 11:23 ]
Tema posta:  Re: c20ne F13 getriba

uh ako je tako onda sam na konju :respekt: :ne:

Autoru:  camersajili [ 05 Nov 2013 15:33 ]
Tema posta:  Re: c20ne F13 getriba

Daka je napisao:
Moze F13 na veci blok u tvom slucaju C20NE trebace ti korpa i zamajac od NE i tvoja stara lamela od 1.6 i toje to....samo brzo ima da ti rikne menjac slab F13 je za taj motor :ziveli:



+1
Ima da ga slomi ko mace muskatlu.

Autoru:  needforspeed258 [ 05 Nov 2013 16:07 ]
Tema posta:  Re: c20ne F13 getriba

A gle vozo bih dok bi išlo, odnosno dok nebi spalio lamelu.
Do tada bi skupio za F16 sa poluosovinama, stupovima.... i napravio prelazak na 256mm kočnice. Zadnje sam već prebacio na diskove.

A nešto si računam da su F13 američke oznake getriba pa stoga ako drži 130 ft Ib to je oko 177Nm, znači izdržao bi C20NE sa 170Nm, ako ima i to.

Zašto ne paše stari zamajac i korpa od c16nz zbog rupa ili...
Negdje sam načuo da trebam zamajac od dizela i da jednostavno našarafim na njega korpu i lamelu od c16nz.

Autoru:  cvele76 [ 06 Nov 2013 01:27 ]
Tema posta:  Re: c20ne F13 getriba

F13 ne moze na C20NE

Autoru:  needforspeed258 [ 08 Nov 2013 16:46 ]
Tema posta:  Re: c20ne F13 getriba

Evo na opel club croatia pronašao odgovor: http://www.opelclub.hr/forum/viewtopic. ... c&start=15

Citiram:
˝VARIJANTA 1 – mjenja se samo motor, ostaje orginal getriba, kvačilo i poluosovine

Ovo je jeftinija i brza varijanta. Mjenja se samo motor, a ostaje orginal getriba i svi djelovi koji idu od nje do kotaca (homokineticki, poluosovine...). Orginalno je na tvom autu F13 getriba, a sa 2,0 ide F16 ili F20 getriba. F13 getriba se bez problema montira na 2,0 motor, ali je problem u zamasnjaku i korpi, jer se ne mogu spariti. U F16 dolazi kvacilo veceg promjera, tako da provrti na zamasnjaku ne odgovaraju kvacilu iz F13, a ne mozete upotrijebiti zamasnjak od 1,6 jer je manji pa anlaser ne bi usao u zahvat s zubima zamasnjaka. Rjesenje je u zamasnjaku od 1,6D (kadett) ili 1,7D (vectra,astra), koji je odgovarajuceg promjera, a i provrti su mu na odgovarajucem radijusu.

Znaci, potrebno je sljedeće:
· Motor sa svim komponentama (razvodnik,kablovi i sl.)
· Nosač motora (desni)
· Usisna grana sa svim komponentama, uključivši kutiju za zrak
· Ispušnu granu do kata, i katalizator
· Zamasnjak od diesela
· Anlaser
· Sajla gasa i crijevo usisna-servo kocnice
· ECU
· Instalacije (kablovi od ECU do motora, sto dolaze s desne
strane)
· bobina
· Pumpa goriva, po mogucnosi i crijeva goriva do usisne
· Posuda za vodu
· Crijeva za vodu

Ovdje ipak treba imati na umu da se getriba stavlja pod vece opterecenje nego predviđeno. Nije da će se lako polomiti, ali ipak ima svoja ograničenja u čvrstoći. Ja imam kod sebe tako napravljeno, u 6000km khm zivlje voznje nije bilo nikakvih problema.

Ova je varijanta uvijetno preporučljiva, dakle ako nemate auto iz kojeg vadite sve djelove, nego kupujete dio po dio i hocete ustediti (kosta oko trecinu manje) i ako placate majstoru ugradnju.˝



Koliko sam razumio samo nabavim zamašnjak od dizela i mogu namontirati svoj kuplung na zamašnjak.

Sada u potragu na otpad za zamašnjakom. Znači mora biti promjera kao i zamašnjak od C20NE (da bi zubci anlasera bili u kontaktu sa zamašnjakom) i mora provrt na njemu biti kao na zamašnjaku c16nz da bi se kuplung mogao namontirati od F13 getribe.

:ne: uskoro u veci!

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/