Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
u 1.8s 2.0i https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=27185 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | misutka [ 22 Okt 2013 23:09 ] |
Tema posta: | u 1.8s 2.0i |
pozdrav za ljubitelje opela.interesuje me da li u blok motora 1.8s iz rekorda mogu da spakujem 2.0i iz omege? da razbusim blok 1.8 a da sve ostalo bude od 2.0.to radim zato sto za 1.8 imam papire a motor je los.motor stavljam u c coupe pozz |
Autoru: | Daka [ 22 Okt 2013 23:13 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Moze bez problema to da se uradi ![]() |
Autoru: | kazomimaster [ 23 Okt 2013 00:20 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
morat ces malo kemijat oko senzora radilice jer ga 1.8s nema,ako se ne varam,bilo bi ti lakse da je 1.8i |
Autoru: | camersajili [ 23 Okt 2013 08:11 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Daka je napisao: Moze bez problema to da se uradi ![]() Znaci moze dole sve od NE motora da se napakuje, radilica, lezajevi, sve odgovara? Kakva je situacija sa zupcastim setom, ima li mesto za zatezac? Glava od NE odgovara na taj blok? To su isti blokovi samo je uzi precnik cilindra na 1.8? Koliko i koliko moze da kosta masinska obrada otprilike da se dodje na precnik za 2.0 NE? |
Autoru: | RidjiCalibra_c20ne [ 23 Okt 2013 16:06 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Ubaci komplet 2.0 i samo ga registruj na 1.8 za koji imas papire.. |
Autoru: | camersajili [ 23 Okt 2013 19:42 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Nije cilj to nego generalan remont motora a uzgred da se vodi na manju kubikazu. Da sam sebe opomenem, bilo je tema o pomenutom pa cu vise vremena posvetiti pretrazi i naci odgovore na sva pitanja. |
Autoru: | misutka [ 23 Okt 2013 22:45 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
zabrinjava me sto je na 20 duzi hod 6mm , a glavu bih stavio od 2,0 gornji deo glave od 1.8 zbog pumpe za gorivo i obicnog razvodnika koji ide na remenicu zupcastog.stavio bih karburator od rekorda. hvala na savetima |
Autoru: | camersajili [ 25 Okt 2013 18:00 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Koliko sam uspeo da nadjem i procitam ima razlike u hodu klipa, duzini hoda. Ko je radio ovako nesto? Da li je neki 1.8 blok bas identican kao 2.0 blok sem sirine cilindra? Na masinskoj obradi se sta sve radi, precizno? Kakva je situacija sa radilicom, da li je ista na 1.8, c20ne, c20xe? |
Autoru: | Daka [ 25 Okt 2013 18:21 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Blokovi su isti,razlika je u radilici i klipnjacama pa otud razlike u hodu itd.... |
Autoru: | camersajili [ 25 Okt 2013 22:53 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Jel ima neko da je radio ovaj poduhvat, korisni bi bili saveti? |
Autoru: | Mihajlo_J [ 25 Okt 2013 23:25 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Razbušiš 1.8 od 90ks na 2.0. Svu unutrašnjost od 2.0 moraš ubaciti u razbušen 1.8 blok i eto miline i jeftine rege! |
Autoru: | camersajili [ 27 Okt 2013 10:37 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Sta je isto kod XE i NE polumotora? Blok ok, a radilica i lezajevi? Klipovi i klipnjace nisu? Jel imao neko losih iskustava sa razbusivanjem bloka 1.8 na 2.0? Ne smanjuju se debljine zidova drasticno? Jesu mere i izgled razbusenog 1.8 na kraju identicne kao kod bloka 2.0? |
Autoru: | Mihajlo_J [ 27 Okt 2013 11:41 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Klipovi sigurno nisu. Za ostalo nisam siguran pa neću ni tvrditi. |
Autoru: | palamander [ 27 Okt 2013 14:31 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
opasna je to igranka. jeftiije ces naci motor od redza a ako je jos karburator. milina. imam redza 1.8s a imo s am i omegu 2.0i i mogu ti reci bolji motor je resen u redzu,a neznatno ces imati vise snage sa 2.0 ali ce te vise zezati.i plus dok ga napravis rodices mecku.. |
Autoru: | camersajili [ 27 Okt 2013 18:39 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Ne vidim sto bi bila igranka kada imas sve delove na gomili. Samo jos da skupim iskustva za poduhvat i krecemo. Cilj je legalan motor manje kubikaze i najvaznije, fabrickih performansi. Samo me interesuje kolika je igranka na masinskoj obradi i sta sve treba da se uradi. |
Autoru: | misutka [ 27 Okt 2013 22:58 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
koliko sam se raspitao lezajevi radilice su isti na oba motora,precnik klipa siri 1.2mm,a hod duzi 6mm na 2.0. za jedno 10 dana rasklapam oba motora pa ako stublina na1.8 bude imala duzinu kao na2.0 pocecu sa radom.hvala na saradnji |
Autoru: | kazomimaster [ 28 Okt 2013 11:12 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
viewtopic.php?f=15&t=10819&hilit=Kadet+1.8+Frisco+ljuta+masina+%3A pogledaj u garazi... |
Autoru: | dusan [ 28 Okt 2013 21:08 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
to ce biti vrlo zaguljeno izvesti , i dobices nesto izmedju. svi OHC 1.8 motori imaju hod 79,5 mm a precnik 84mm , dok 2.0 motori imaju hod i precnik 86mm. po meni mozes da razbusis tvoj blok na 86mm i stavis glavu od 2.0 . ja planiram da na 1.6 stavim glavu od 1.7jer su navodno bolje konstrukciski a radilica ostaje ista mada su kod ovih motora one i iste dok kod ova dva koja ti hoces da uparis ne znam. evo linka sa motorima i osnovnim karakteristikama.http://www.opel-infos.de/motoren/motto.html nadam se da radi |
Autoru: | camersajili [ 28 Okt 2013 23:37 ] |
Tema posta: | Re: u 1.8s 2.0i |
Nije zaguljeno, uradio covek, evo iznad linka ka temi. Blokovi kao blokovi su isti, samo se 1.8 razbusi i sve drugo se u njega i na njega pakuje od 2.0 motora, nebitno kog, s tim sto ne ostaje nista od sklopova 1.8 motora. Ali, postoji problem izgleda, papiroloske vrste, eto aktivne teme o ubacivanju motora pa bi svako saznanje i objasnjenje znacilo. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |