Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

motor 2.0 dti
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=27069
Stranica 1 od 1

Autoru:  jocaks [ 12 Okt 2013 20:47 ]
Tema posta:  motor 2.0 dti

moze li mi neko reci nesto vise o ovom motoru 74 kw 2002

Autoru:  Puzo81 [ 12 Okt 2013 20:49 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

"Pretraga" po forumu i samo ce ti se kasti,mislim da je taj motor sazvakan u dosadasnjim postovima.

Autoru:  jocaks [ 12 Okt 2013 20:49 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

trazio vrlo malo ima podataka

Autoru:  GSi [ 12 Okt 2013 21:09 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

A sta te interesuje?
Vecina je pregazila vise od pola miliona odavno, to se kupi da se vozi ne da stoji ;)

Autoru:  jocaks [ 12 Okt 2013 21:24 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

burazer treba da kupi astru g 2.o dti interesuje me pouzdanost motora i da li se cesto kvari

Autoru:  GSi [ 12 Okt 2013 21:26 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

Pa sve zavisi dal je vozio drvoseca pre njega ili ne.
Bos pumpa je najskuplja stavka, reparira se ili ona ili elektronika.
Turbina, grejace treba proveravati pred zimu, dobar akumulator...

Autoru:  skidahi [ 12 Okt 2013 21:32 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

nema velik servis :) ima lanac :dzony:

Autoru:  jocaks [ 12 Okt 2013 21:51 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

auto je iz uvoza oko 230000km pravih na satu

Autoru:  AckoNI [ 13 Okt 2013 00:57 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

taman da je doveze i da predje ovde nekih 20000km sa nasim gorivima i reparacija pumpe...ja ni sam ne znam kako sam 100000 izgurao :D a i ljudi kupuju dizele i stoje u garazi po mesec dana, izveze ga 20-tak puta godisnje i buni se posle :) neko napisa vec...to je za teranje, ne za skupljanje prasine :ots:

Autoru:  civid [ 13 Okt 2013 07:58 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

Prednosti: snažan, ekonomičan (ako je vožnja većim delom po otvorenom), jeftino (redovno) održavanje - mali servis oko 5000 dinara delovi i materijal, pouzdan (ako se pravilno i redovno održava)
Mane: skupa popravka pumpe visokog pritiska - ozloglašena VP44 (ako nemaš sreće i ako sipaš loše gorivo), ne voli vožnju na rezervi i nikako da ostaneš bez goriva, osetljiva na pojavu falš vazduha (osetio na svojoj koži), neekonomičan na kratkim gradskim relacijama (dakle motor za duge relacije, imam osećaj da kad bi ga tankovao u vožnji da bi mogao godinu dana da se vozi bez stajanja), relativno bučan ali ja sam se tako navikao da mi sad i prija zvuk

Saveti: ne šaraj sa gorivom gde sipaš, ne šaraj sa uljima, redovno i na vreme menjaj filtere i sit ćeš se navozati.
Ako ti zapadne neki problem osedećeš, ali to je problem nedostatka dobrih i iskusnih majstora.

I nisi u pravu da nema dovoljno podataka. O ovom motoru je pisano naširoko na ovom i drugim forumima, al' ajd'.
:ots: rules.

Autoru:  radonjeski [ 13 Okt 2013 10:08 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

Mane:
1320 kg prazan, nije za gradsku voznju, podji stani.
Zadnja serija ovih motora koja je pocela da se ugradjuje krajem 2002 ima mnogo vise elektronike, skuplja pumpa, skuplji elektronski egr.
Klima se dopunjava svake godine, ako hoces da radi dobro.
Povremeno mora da se cisti usis i egr od garezi.
Veoma skupi za nase uslove novi originalni delovi.
Bucan motor, povremeno prenosi vibracije u kabini.
Sedista tvrda, ja bih reko tanka, za duzu voznju.
U pojedinim astrama ima plivajuci zamajac.
Prednje opruge za nase puteve dosta tvrde, a i velika tezina motora, pa znaju da puknu.
Ima lanac koji isto moze da se istegne i da zvekece, pa se mora menjati. Nekada je kais na dizelima bio nezamisliv, ali danas po svim istrazivanjima i testiranjima mnogo bolje resenje od lanca.

Autoru:  jocaks [ 14 Okt 2013 00:39 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

hvala drugari

Autoru:  jocaks [ 11 Nov 2013 19:35 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

moze li mi neko reci gde se nalazi filter kabine na astri g 2.0 dti

Autoru:  civid [ 11 Nov 2013 19:47 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

Skini kasetu ispred suvozača. Toreksi, komada 6, levo od klapne ventilatora uspravna kutija tri žabice sa desne strane. Zapamti položaj starog filtera zbog smera strujanja koji je obeležen na filteru.

Autoru:  jocaks [ 11 Nov 2013 19:55 ]
Tema posta:  Re: motor 2.0 dti

hvala probacu sutra

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/