Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

problem posle remonta motora!
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=26881
Stranica 1 od 1

Autoru:  Srdjan Sujic [ 29 Sep 2013 14:17 ]
Tema posta:  problem posle remonta motora!

posto sam uradio motor na kadetu (1.2 ohv) desilo se da prilikom probne voznje auto digne temperaturu i izbaci vodu na posudu,pomislio sam da nije zaglavio termostat pa sam ga izvadio ali i dalje je ista situacija,moram nonstop da drzim ukljucen ventilator.....ima li iko ideju sta bi moglo biti u pitanju?

Autoru:  Andrej [ 29 Sep 2013 17:07 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

Verovatno moraš da odzračiš sistem.

Autoru:  Srdjan Sujic [ 29 Sep 2013 17:21 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

pa jesam,skinuo sam crevo na isparivacu (to mi je najvislja tacka) i proterao vodu,i u posudi za vodu se vidi da cirkulise voda....

Autoru:  pirke auspuh [ 29 Sep 2013 18:21 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

jesi li proverio glavu i blok da nisu negde pukli,ja sam se pre 6 godina sa Rekordom ziv napatio.
Sve odradjeno i zamenjeno a on ipak kad je pod opterecenjem digne temperaturu.Posle dva otvaranja motora su videli da je blok napuko kroz navoj za sraf za stezanje glave pa se naprslina rasiri samo kad se zategne glava.

Daj boze da je kod tebe nesto banalno. je si zamenio vodenu pumpu?

Autoru:  Srdjan Sujic [ 29 Sep 2013 19:05 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

pumpa je nova stavljena pre 6-7 meseci,glava je proverena 100%,a blok nismo ni vadili,ne znam ni kako da ga sam proverim?

Autoru:  Speedy [ 29 Sep 2013 21:11 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

Isto se vadi i ide na hidro test..kad si to sve uradio mogao si i njega jebiga :S

Autoru:  Srdjan Sujic [ 29 Sep 2013 21:23 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

sutra cu da probam da isperem hladnjak da i njega eliminisem...ako nije do njega ostaje najgora solucija-blok

Autoru:  Srdjan Sujic [ 30 Sep 2013 19:58 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

ispran hladnjak,ne preterano prljav mozda jedna kasika suta je bilo,medjutim sada se vec cuju ventili kad malo bolje oslusnem a uz to ima i neki nepoznat zvuk...NESTO LUPA unutra!! ima li ko ideju,sutra idem nazad kod majstora,ali ne znam vise sta da gledam...

Autoru:  pistre [ 30 Sep 2013 21:05 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

ma teraj to majstoru i objasni mu sta se desava, on najbolje zna sta je radio

Autoru:  Srdjan Sujic [ 30 Sep 2013 21:33 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

ma i on se cese po glavi,nije mu jasno sta moze da bude.....zato pitam sve redom pa da gledam i sta treba i sta netreba?ovo pomalo izludjuje...

Autoru:  camersajili [ 30 Sep 2013 21:37 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

pistre je napisao:
ma teraj to majstoru i objasni mu sta se desava, on najbolje zna sta je radio



Odnosno sta nije uradio. :)

Autoru:  Srdjan Sujic [ 30 Sep 2013 21:42 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

sta je mogao da preskoci?ajte neka lete saveti predlozi sugestije..

Autoru:  camersajili [ 30 Sep 2013 22:15 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

Napisi detaljno sta je sve radjeno i koliko para je izaslo pa da vidimo. U svakom slucaju nema razloga da razbijas glavu niti da brines, vratis auto majstoru i kulturno pitas kada mozes da ocekujes ispravan auto.

Autoru:  Srdjan Sujic [ 01 Okt 2013 12:33 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

ovako zamenjene su karike,jedan klip posto je bio nastradao usled pucanja karike,glava je nosena na obradu i radjena je komplet,leteci nisu menjani posto su dobri,naravno dihtung glave,kartera i poklopca su novi stavljeni...majstor je komsija i bio sam sve vreme sa njim posto on sam nemoze da radi,glava je stezana na 7 kila,....cackali smo malo karburator da dobijemo malo reakciju i ima nekog poboljsanja ali nije to to,sada trza,trokira neravnomerno prima gas,izgubi snagu na uzbrdici,a na ravnom mu trba dugooooo da recimo iz 3-ce presaltam u 4-u nekako ubrza do 60 km/h ali do 80km/h mu treba godina i kilometar.....danas smo probavali opet svasta i sad se sumnja na struju,pa se pitam da nije nesto oko razvodnika(platine su dobre,svecice dobre)...na leru ga kao i nastelujemo nekako ali voznja je katastofa....sto se tice delova,klip je nural,karike gecove i to je sve svaba original....

Autoru:  pistre [ 01 Okt 2013 12:58 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

pa moguce da je pomerio razvodnik, a mozda je i lose uzupcen, ali ako izbacuje vodu, to je drugo, mora da se skine glava i vidi sta je problem

Autoru:  kvcali [ 01 Okt 2013 13:10 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

premerite kompresiju, nesto oko zatvaranja ventila tu ne valja

Autoru:  Srdjan Sujic [ 01 Okt 2013 16:32 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

bio kod elektricara,struja u redu....suzili smo izbor na ventile.meni je majstor nastelovao sve na 0.15 i to na hladan motor a kako sam nasao podatke treba 0,15 usis a 0.25 izduv i sve se steluje na VRUC motor....tako da sad to ostaje da se vidi pa se nadam da ce to da se sredi napokon.

Autoru:  bozza [ 01 Okt 2013 18:47 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

pravilo je da se leteci lezajevi obavezno menjaju kada se menjaju karike :dedica:

Autoru:  zokac [ 01 Okt 2013 19:37 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

Evo Dr.Godza je objasnio kako se steluju ventili na tom motoru. Ventili kod ohv motora 1.0s i 12 s se steluju u radu, usisni 0.15 i izduvni 0.25

Kada se demontira poklopac motora od tanjeg kartona izrezite po duzini glave motora a visina 5cm i stavite sa desne strane pored samih klackalica, smanjite ler gas na jedno 500 O/m i pustite motor da radi da se ugreje.
Na ugrejan motor se steluje koji god hocete mozete prvo usisne sva cetiri pa zatim izduvne ventile, spijun koji provlacite izmedju klackalice i vrha ventila mora da ide sasvim lagano, ne sme spijun da zapinje a ni da bude previse labav, uostalom cuje se i po radu motora da li je pretegnut ili labav ventil.

Pet do deset minuta je dovoljno za stelovanja ventila.

Autoru:  Srdjan Sujic [ 01 Okt 2013 23:45 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

da i ovo sam nasao na youtube-u kako covek steluje ventile dok je motor u radu,izgledao mi je kao fanatik...
nisam razumeo ovaj deo sa secenjem kartona?cemu to?
ja se sad pitam dali je moguce da se zbog rastelovanih ventila toliko poremeti rad motora?

Autoru:  zokac [ 02 Okt 2013 00:05 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

Karton,da ne prska ulje.Moguce da lose ide i radi zbog ventila.Ako je neki pretegnut,ne zatvara i gubi kompresiju.

Autoru:  Uca [ 09 Okt 2013 10:15 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

Srđane, šta si na kraju uradio? Očekujemo izveštaj kako se priča završila.

Autoru:  Srdjan Sujic [ 15 Okt 2013 22:29 ]
Tema posta:  Re: problem posle remonta motora!

izvinjavam se nisam bio tu neko vreme.....nista,ventile sam prestelovao dok je bio vruc motor i sad se oseti razlika u voznji ali to nije to i dalje po meni,oseti se gubitak snage na blagom usponu...i dalje malo bolje ide dok je hladniji motor....mislim da je tu trebalo obraditi i stubline..suma sumarum nisam zadovoljan ni siguran i nebih se usudio da krenem ni na kraci put

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/