Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 09 Maj 2025 01:50

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 23 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 16 Maj 2013 23:36 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2010 00:06
Postovi: 396
Lokacija: beograd
Ime: miljan
Opel: kadet c coupe 2.0 16 v,Vectra b sport,kadet e
koji je bolji,izdrzljiviji i jeftiniji za servisiranje?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 16 Maj 2013 23:42 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
Redni je ako nista redji

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 16 Maj 2013 23:57 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Okt 2009 00:52
Postovi: 3133
Lokacija: Bor
Ime: Milos
Opel: Astra F X16XEL Corsa C Z12XE MG ZR. A4B8.5
Garaza: pogledaj
S tim u vezi, jeftiniji za servisiranje bice ti V :ok:
A imas na forumu delova za njih samo tako. ;)

_________________
Astra F X16XEL GSi
Astra u srcu, pamet u glavi, noga na gasu i anđeli cuvari


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 00:34 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Avg 2010 13:30
Postovi: 1134
Lokacija: Novi Sad
Ime: Luka
Opel: Kadett GSI16V, Monza GSE, Senator A
Nije tacno, V je mnogo gori za odrzavanje, a i prica se da je C30SE zver za x30xe ili kako mu je vec oznaka

_________________
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI

Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Irmscher, Mattig, Rieger, Kissling


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 08:07 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
to sto redni moze da izdrzi V6 moze samo da sanja. uporedi samo lezajeve na radilici sve ce ti se samo reci..
dosta je redji od V6 pa samim tim veci je problem nabaviti delove za isti..
jedina mana rednog je sto ne moze poprecke da se uglavi za prednju vucu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 10:34 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul 2007 09:30
Postovi: 25
Lokacija: Sarajevo
Ime: Mirza
Opel: kadett 2.0 16V
Slika


hehe Sve se moze ako ti nije mrsko, spojeno na opelov mjenjac a odvrzavanje je skupo svakako :xe:

_________________
www.opelteam.ba, www.402.ba


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 11:12 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Dec 2010 19:02
Postovi: 1052
Lokacija: Novi Sad
Ime: David
Opel: Vectra B Zender, Kadett C broj 2
Garaza: pogledaj
Ako mislis da ga stavis u kadett-a, neces nista postici. Suvise su teski oba i ici ce Kadett preko nosa posto je lagan... makar je to neko moje skromno misljenje...

_________________
Rust is lighter than carbon fiber!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 12:03 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
ставиш ве 6 и помериш га у кабину

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 19:38 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 30 Jan 2011 20:12
Postovi: 6277
Lokacija: Subotica
Ime: Rade
Opel: Kadett E
Garaza: pogledaj
Candy Man je napisao:
Ako mislis da ga stavis u kadett-a, neces nista postici. Suvise su teski oba i ici ce Kadett preko nosa posto je lagan... makar je to neko moje skromno misljenje...


Zar nije poenta da mu to i radi, koliko znam Pirke je ušao u drift vode i naravno, treba mu jači motor koji bi mu bacao zadnjicu :)


Pirke, zar tvoj xe ne može da te zadovolji? Gledam video uglavnom su 16v, dal xe ili let, ili pak uzmi od laki81 onaj saab-ov turbo :D

_________________
Daka je napisao:
...Ali sve dok se calibre rasturaju u delove i budze kadeti ja sam srecan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 19:43 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8789
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
XE koji ima je sasvim dovoljan da zabaci kadeta c ko od sale,nego treba tu vezbe da se vozac i auto povezu :love8: Za drift ipak treba talenta :dedica:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 20:00 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
Za drift je bitan obrtni moment, a ne konjaza ;)

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 22:46 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2010 00:06
Postovi: 396
Lokacija: beograd
Ime: miljan
Opel: kadet c coupe 2.0 16 v,Vectra b sport,kadet e
Pusti sad drift i ostale stvari vratimo se na motor.
Dakle,znam da let ide odlicno ali sam vise za atmosferca iz prakticnih razloga a jedan od njih je i manje stete pri cukanju npr,interkuleri i ostale stvari. Kao drugo vidim da vecina kolega koji kidaju turbake vrlo cesto cackaju motor a za razliku od njih ovi sto imaju velike kubikaze ne otvaraju haubu i zavrse trku i bez jednog cilindra.
Sve jedno dal redni ili v6 u Kadeta C mora da udje u kabinu jer ni drift auto ne sme da ide preko nosa. I za drift je potreban izbalansiran auto.

Neko je pomenuo c30 se koji je inace bio u planu kad sam kupio auto ali sam onda poslusao neke ljude i sad mi se cini da sam se zeznuo.
Mene konkretno zanima trajnost u smisli pucanja glava,blokova,zupcastih kaiseva,senzora koji zahebavaju itd.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 22:49 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2010 00:06
Postovi: 396
Lokacija: beograd
Ime: miljan
Opel: kadet c coupe 2.0 16 v,Vectra b sport,kadet e
Daka je napisao:
XE koji ima je sasvim dovoljan da zabaci kadeta c ko od sale,nego treba tu vezbe da se vozac i auto povezu :love8: Za drift ipak treba talenta :dedica:

jedno je zabaciti ga prvom i drugom a sasvim je drugacije uci u drift na 70 km/h i tako ga terati kroz krivinu. Za vece brzine da i ne pricamo,nema dzabe Kavadias 300 i kusur konja u kadetu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 23:19 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan 2008 19:50
Postovi: 684
Lokacija: Beograd
Ime: Marko
Opel: Astra G 2.0 DTI
V6 će definitivno više ići ka srednjem delu automobila, jer je kraći, pa mislim da je to bolja opcija za drift. Redni šestak je prilično dugačak, pa i kada ga pomeriš ka sredini, opet će dosta štrčati napred...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 17 Maj 2013 23:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
Upravo iz tog razloga sam i rekao za obrtni moment, u 1 i 2 svaki auto mozes da zabacis e vec posle je druga prica... Pa i ti BMW-i silni sto se voze, obicno naguraju neki V8 4l i vise koji ima manje od 300ks ;)

C30 je odlican motor, al redak i za tu torturu sto ti hoces treba ti neki motor sto je relativno jeftin za odrzavanje.
A Kadet vadi sto je lagan, tako da neki V6 3.0 ili 3.2 od Antare (al je jako redak jer je nov motor) bi tebi sigurno zavrsio posao + nesto malo ga olaksas na usisu/izduvu malo remapiras i to je to.

Posle igrarije sa vesanjem, diferencijalima i ostalim ;)

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 18 Maj 2013 15:00 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Dec 2010 19:02
Postovi: 1052
Lokacija: Novi Sad
Ime: David
Opel: Vectra B Zender, Kadett C broj 2
Garaza: pogledaj
Vidi, kolege iz Rume imaju XE sa Vemsom i gomilom drugih prepravki(znas i sam) i imaju isto limuzinu sa R6 3.0 12v.. Pa sa njima videti.. ;)

_________________
Rust is lighter than carbon fiber!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 18 Maj 2013 16:21 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Avg 2010 13:30
Postovi: 1134
Lokacija: Novi Sad
Ime: Luka
Opel: Kadett GSI16V, Monza GSE, Senator A
Kolega, kad ces ti da ubacis neki 1.0 turbo? To je fabricki npr. islo u Daihatsu Sharade :) Ima da otkida

_________________
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI

Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Irmscher, Mattig, Rieger, Kissling


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 18 Maj 2013 16:42 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 28 Dec 2011 14:49
Postovi: 126
Lokacija: Krusevac
Ime: Marko
Opel: Corsa C Y17DTL
Nije izdrzljiv:D.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 18 Maj 2013 17:21 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Okt 2010 08:48
Postovi: 614
Lokacija: Beograd
Ime: Andreja
Opel: Senator Irmscher
Garaza: pogledaj
pirke auspuh je napisao:
Pusti sad drift i ostale stvari vratimo se na motor.
Dakle,znam da let ide odlicno ali sam vise za atmosferca iz prakticnih razloga a jedan od njih je i manje stete pri cukanju npr,interkuleri i ostale stvari. Kao drugo vidim da vecina kolega koji kidaju turbake vrlo cesto cackaju motor a za razliku od njih ovi sto imaju velike kubikaze ne otvaraju haubu i zavrse trku i bez jednog cilindra.
Sve jedno dal redni ili v6 u Kadeta C mora da udje u kabinu jer ni drift auto ne sme da ide preko nosa. I za drift je potreban izbalansiran auto.

Neko je pomenuo c30 se koji je inace bio u planu kad sam kupio auto ali sam onda poslusao neke ljude i sad mi se cini da sam se zeznuo.
Mene konkretno zanima trajnost u smisli pucanja glava,blokova,zupcastih kaiseva,senzora koji zahebavaju itd.


I ja mislim da je C30SE mnogo izdrzljiviji nego X30XE. Za kaiseve ne moras da brines S30 ima lanac :D Glava je takodje vrlo izdrzljiva. Jedino sto treba maksimalno paziti kod njega je da ga nikako ne bijes po gasu dok je hladan. S obzirom da je motor prilicno dugacak (nesto vise od 1m) treba mu malo vremena da ulje lepo procirkulise. Ako ga na hladno (npr zimi) nagazis, mozes bez problema da otkines klipnjacu na 6-om cilindru. A kao sto si i sam reko ovaj motor bez problema ide i na 5 cilindara.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 19 Maj 2013 01:41 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Avg 2010 13:30
Postovi: 1134
Lokacija: Novi Sad
Ime: Luka
Opel: Kadett GSI16V, Monza GSE, Senator A
I dihtung glave je tricavih 9500din i to cak mislim u kopiji :)

_________________
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI

Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Irmscher, Mattig, Rieger, Kissling


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 19 Maj 2013 08:59 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Okt 2010 08:48
Postovi: 614
Lokacija: Beograd
Ime: Andreja
Opel: Senator Irmscher
Garaza: pogledaj
Doduse sve je u kopiji original delovi za njega vise ne postoje :(


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 19 Maj 2013 23:05 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2010 00:06
Postovi: 396
Lokacija: beograd
Ime: miljan
Opel: kadet c coupe 2.0 16 v,Vectra b sport,kadet e
Sad je vec izvesno da XE izlazi iz kadeta jer je verovatno okrenuo lezaj na radilici(videcemo kad rasturimo).
Tako da je prica o 3.0 motoru sve izvesnija pa stim u vezi mi sve informacije i misljenja iz ove teme dosta znace.
Inace svi drifteri vrse ocekivan pritisak na mene da ubacim motor od BMW-a ali ne bih to voleo jer cu imati osecaj da sam mu uzeo opelovu dusu a licno ne prihvatam da Opel nema dobre motore.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski
PostPoslato: 19 Maj 2013 23:48 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8789
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
Ma stavi V8 iz neke BMW mrcine i teraj :dzony: :dzony: To nemoze da se polomi koliko je izdrzljivo :P


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 23 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 51 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs