Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
3.0 v6 vs 3.0 linijski https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=25158 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | pirke auspuh [ 16 Maj 2013 23:36 ] |
Tema posta: | 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
koji je bolji,izdrzljiviji i jeftiniji za servisiranje? |
Autoru: | GSi [ 16 Maj 2013 23:42 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Redni je ako nista redji |
Autoru: | dzimi [ 16 Maj 2013 23:57 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
S tim u vezi, jeftiniji za servisiranje bice ti V ![]() A imas na forumu delova za njih samo tako. ![]() |
Autoru: | limanac91 [ 17 Maj 2013 00:34 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Nije tacno, V je mnogo gori za odrzavanje, a i prica se da je C30SE zver za x30xe ili kako mu je vec oznaka |
Autoru: | laki_81 [ 17 Maj 2013 08:07 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
to sto redni moze da izdrzi V6 moze samo da sanja. uporedi samo lezajeve na radilici sve ce ti se samo reci.. dosta je redji od V6 pa samim tim veci je problem nabaviti delove za isti.. jedina mana rednog je sto ne moze poprecke da se uglavi za prednju vucu. |
Autoru: | Micky [ 17 Maj 2013 10:34 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
![]() hehe Sve se moze ako ti nije mrsko, spojeno na opelov mjenjac a odvrzavanje je skupo svakako ![]() |
Autoru: | Candy Man [ 17 Maj 2013 11:12 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Ako mislis da ga stavis u kadett-a, neces nista postici. Suvise su teski oba i ici ce Kadett preko nosa posto je lagan... makar je to neko moje skromno misljenje... |
Autoru: | strokan [ 17 Maj 2013 12:03 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
ставиш ве 6 и помериш га у кабину |
Autoru: | noise024 [ 17 Maj 2013 19:38 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Candy Man je napisao: Ako mislis da ga stavis u kadett-a, neces nista postici. Suvise su teski oba i ici ce Kadett preko nosa posto je lagan... makar je to neko moje skromno misljenje... Zar nije poenta da mu to i radi, koliko znam Pirke je ušao u drift vode i naravno, treba mu jači motor koji bi mu bacao zadnjicu ![]() Pirke, zar tvoj xe ne može da te zadovolji? Gledam video uglavnom su 16v, dal xe ili let, ili pak uzmi od laki81 onaj saab-ov turbo ![]() |
Autoru: | Daka [ 17 Maj 2013 19:43 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
XE koji ima je sasvim dovoljan da zabaci kadeta c ko od sale,nego treba tu vezbe da se vozac i auto povezu ![]() ![]() |
Autoru: | GSi [ 17 Maj 2013 20:00 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Za drift je bitan obrtni moment, a ne konjaza ![]() |
Autoru: | pirke auspuh [ 17 Maj 2013 22:46 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Pusti sad drift i ostale stvari vratimo se na motor. Dakle,znam da let ide odlicno ali sam vise za atmosferca iz prakticnih razloga a jedan od njih je i manje stete pri cukanju npr,interkuleri i ostale stvari. Kao drugo vidim da vecina kolega koji kidaju turbake vrlo cesto cackaju motor a za razliku od njih ovi sto imaju velike kubikaze ne otvaraju haubu i zavrse trku i bez jednog cilindra. Sve jedno dal redni ili v6 u Kadeta C mora da udje u kabinu jer ni drift auto ne sme da ide preko nosa. I za drift je potreban izbalansiran auto. Neko je pomenuo c30 se koji je inace bio u planu kad sam kupio auto ali sam onda poslusao neke ljude i sad mi se cini da sam se zeznuo. Mene konkretno zanima trajnost u smisli pucanja glava,blokova,zupcastih kaiseva,senzora koji zahebavaju itd. |
Autoru: | pirke auspuh [ 17 Maj 2013 22:49 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Daka je napisao: XE koji ima je sasvim dovoljan da zabaci kadeta c ko od sale,nego treba tu vezbe da se vozac i auto povezu ![]() ![]() jedno je zabaciti ga prvom i drugom a sasvim je drugacije uci u drift na 70 km/h i tako ga terati kroz krivinu. Za vece brzine da i ne pricamo,nema dzabe Kavadias 300 i kusur konja u kadetu. |
Autoru: | Mare [ 17 Maj 2013 23:19 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
V6 će definitivno više ići ka srednjem delu automobila, jer je kraći, pa mislim da je to bolja opcija za drift. Redni šestak je prilično dugačak, pa i kada ga pomeriš ka sredini, opet će dosta štrčati napred... |
Autoru: | GSi [ 17 Maj 2013 23:50 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Upravo iz tog razloga sam i rekao za obrtni moment, u 1 i 2 svaki auto mozes da zabacis e vec posle je druga prica... Pa i ti BMW-i silni sto se voze, obicno naguraju neki V8 4l i vise koji ima manje od 300ks ![]() C30 je odlican motor, al redak i za tu torturu sto ti hoces treba ti neki motor sto je relativno jeftin za odrzavanje. A Kadet vadi sto je lagan, tako da neki V6 3.0 ili 3.2 od Antare (al je jako redak jer je nov motor) bi tebi sigurno zavrsio posao + nesto malo ga olaksas na usisu/izduvu malo remapiras i to je to. Posle igrarije sa vesanjem, diferencijalima i ostalim ![]() |
Autoru: | Candy Man [ 18 Maj 2013 15:00 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Vidi, kolege iz Rume imaju XE sa Vemsom i gomilom drugih prepravki(znas i sam) i imaju isto limuzinu sa R6 3.0 12v.. Pa sa njima videti.. ![]() |
Autoru: | limanac91 [ 18 Maj 2013 16:21 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Kolega, kad ces ti da ubacis neki 1.0 turbo? To je fabricki npr. islo u Daihatsu Sharade ![]() |
Autoru: | kamango [ 18 Maj 2013 16:42 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Nije izdrzljiv:D. |
Autoru: | Zule [ 18 Maj 2013 17:21 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
pirke auspuh je napisao: Pusti sad drift i ostale stvari vratimo se na motor. Dakle,znam da let ide odlicno ali sam vise za atmosferca iz prakticnih razloga a jedan od njih je i manje stete pri cukanju npr,interkuleri i ostale stvari. Kao drugo vidim da vecina kolega koji kidaju turbake vrlo cesto cackaju motor a za razliku od njih ovi sto imaju velike kubikaze ne otvaraju haubu i zavrse trku i bez jednog cilindra. Sve jedno dal redni ili v6 u Kadeta C mora da udje u kabinu jer ni drift auto ne sme da ide preko nosa. I za drift je potreban izbalansiran auto. Neko je pomenuo c30 se koji je inace bio u planu kad sam kupio auto ali sam onda poslusao neke ljude i sad mi se cini da sam se zeznuo. Mene konkretno zanima trajnost u smisli pucanja glava,blokova,zupcastih kaiseva,senzora koji zahebavaju itd. I ja mislim da je C30SE mnogo izdrzljiviji nego X30XE. Za kaiseve ne moras da brines S30 ima lanac ![]() |
Autoru: | limanac91 [ 19 Maj 2013 01:41 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
I dihtung glave je tricavih 9500din i to cak mislim u kopiji ![]() |
Autoru: | Zule [ 19 Maj 2013 08:59 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Doduse sve je u kopiji original delovi za njega vise ne postoje ![]() |
Autoru: | pirke auspuh [ 19 Maj 2013 23:05 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Sad je vec izvesno da XE izlazi iz kadeta jer je verovatno okrenuo lezaj na radilici(videcemo kad rasturimo). Tako da je prica o 3.0 motoru sve izvesnija pa stim u vezi mi sve informacije i misljenja iz ove teme dosta znace. Inace svi drifteri vrse ocekivan pritisak na mene da ubacim motor od BMW-a ali ne bih to voleo jer cu imati osecaj da sam mu uzeo opelovu dusu a licno ne prihvatam da Opel nema dobre motore. |
Autoru: | Daka [ 19 Maj 2013 23:48 ] |
Tema posta: | Re: 3.0 v6 vs 3.0 linijski |
Ma stavi V8 iz neke BMW mrcine i teraj ![]() ![]() ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |