Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Karburator umesto ajnsprica
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=25021
Stranica 1 od 3

Autoru:  Bole53 [ 07 Maj 2013 22:27 ]
Tema posta:  Karburator umesto ajnsprica

Kupio sam opel omegu A, i smisljam nacin kako da je namunjim da radi na karburator. Da li je neko nesto vec tako radio i kakva su iskustva ako jeste. Koje komplikacije postoje da bi se to odradilo. Molim iskusne opeldzije da me posavetuju sta da radim.

Autoru:  StefanStefan [ 07 Maj 2013 22:37 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Najbolje da ubacis sekvent plin i zavrsis pricu.

Autoru:  Bole53 [ 07 Maj 2013 22:44 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Trenutno imam ugradjen venturi plinski uredjaj, u gepeku jedan skrsheni protokomer, a i ovaj sto je ugradjen na autu je slomljen, bas danas sam vadio delove iz njega. klapna je slomljena verovato od neke detonacije. Da napomenem da je auto u takvom stanju dospeo kod mene. Detektovao sam jos gomilu kvarova, ali se radi na opravci.

Autoru:  Speedy [ 07 Maj 2013 22:45 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

s karburatorom ima da ti trosi ko sportski tenk cisto da znas... ja sam vozio 1.8 na karburator i evo sad imam ajnspric..trosi oko 8-9l manje a ide bolje..tako da pazi sta radis..a i mislim da bi trebao da promenis instalaciju i izbacis komp i usisnu granu,protokomer i ostalo i da menjas pumpu ;)
jel 8v ili 16v taj 2.0?

Autoru:  StefanStefan [ 07 Maj 2013 22:55 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Imao sam jednu omegu sam venturinim plinom, nikako se nije mogao ustelovati plin. Ako lepo pali onda ide kao peglica a trosi kao tenk, a ako ne pali onda ide malo bolje. Isto je bio rikno protokomer od detonacija.

Autoru:  YUgisa [ 07 Maj 2013 22:58 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Venturi za karburator, sekvent za ubrizgavanje, venturi na ubrizgavanju ne ide nikako. To sto ljudi stavljaju kad je metalna grana je samo zato sto kad detonira nece da se razleti ko plasticna a ne jer dobro funkcionise, naravno stednja na ugradnji...

Autoru:  Speedy [ 07 Maj 2013 23:00 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

kod mene na 1.8 8v(115 konja) onaj kako ga zovu "polu sekvent" preko releja pali gasi plin i te gluposti,imam da palim direktno na plin,prilikom vreglanja prebaci, malo duze vergla ili da pali na benzin i na 2k obrtaja prebaci na plin... dotok plina stavljen posle protokomera,eo ja sam zgazio par hiljada sa njim i nikakvih problema...

Autoru:  Bole53 [ 07 Maj 2013 23:02 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

To je model trenutno sa 6 ventila... oups ... al kad zavrshim sredjivanje glave motora imace 8 ventila. Mazda koju vozim troshi od 7 do 10 litara plina a ima 85 kw - 115 ks, 2000 ccm, precnik klipa 86 mm, znaci slican motor, ima karburator i nema nikakve komplikacije sa elektronikom, protokomerima i raznim chudesima...

Autoru:  Bole53 [ 07 Maj 2013 23:09 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

a i mislim da bi trebao da promenis instalaciju i izbacis komp i usisnu granu,protokomer i ostalo i da menjas pumpu



Ma spreman sam ja za takav neki zahvat... Samo paljenje da radi a ostalo nek bude cisto mehanicki...

Autoru:  Bole53 [ 07 Maj 2013 23:17 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Speedy je napisao:
kod mene na 1.8 8v(115 konja) onaj kako ga zovu "polu sekvent" preko releja pali gasi plin i te gluposti,imam da palim direktno na plin,prilikom vreglanja prebaci, malo duze vergla ili da pali na benzin i na 2k obrtaja prebaci na plin... dotok plina stavljen posle protokomera,eo ja sam zgazio par hiljada sa njim i nikakvih problema...



Sada sam pogledao slike tvog auta, ali koliko vidim plin ti je namunjen pre a ne posle protokomera...

Autoru:  palamander [ 07 Maj 2013 23:23 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

da se umesam, imam vec skoro godinu omegu a 2.0 ajnspric . ato nije video benzina boga pitaj koliko godina. ima venturi i radi ko svajcarski sat. samo sam mu ulje promenio u motoru i filtere plina i vazduha i nista se ne dira. pali ko mina. ali ako nekada nece da upali za 3 sekunde onda se prebacuje na medjustanje i nastavlja da vergla i on kad upali ponovo se ukljucuje plin. a ko to nezna vergla dok ne drmne detonacija. .samo je bitno da je motor dobar, ustelovan i nista vise.a bas citam da se mnogo ljudi mucilo sa detonacijama i ostalim jadima.cak sam i ja razmatro kako da nabudzim karb da ga varim horizontalno na usisnu kod klapne gasa ali bolje ne dirati kad radi kako treba

Autoru:  Bole53 [ 07 Maj 2013 23:36 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Na ovoj omegi je izgoreo izduvni ventil na trecem cilindru, a i na drugom je u loshem stanju, kompresija na trecem je bila nula. Znaci da je u radu usisavao i iz izduvne i iz usisne grane pa su verovatno detonacije isle na obe strane. To objasnjava ostecenja protokomera. Posto se meni taj auto bash bash svidja, resio sam da ga dovedem u radno stanje al sa sto manje investicija, recimo kupim protokomer, onda ispadne da moram dizne da sredjujem, pa onda pumpu za gorivo, pa senzor za ovo, senzor za ono... i tako u nedogled. Zato sam i pitao da li je neko uproscavao i izbacivao elektroniku sa takvog motora.

Autoru:  palamander [ 07 Maj 2013 23:59 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

elektronika ti i ne treba ako ga ko ja samo koristis na plin, sve pocupas ali moraju ti ventili i paljenje biti cakum pakum. jer na ajnspric odma povuce puno plina i vazduha i ako ne upali a neka je malo rastelovan ventil on ce samo da puca dok ti oci ne iskoce, znaci baci se samo plin da regulises batali benzin ustedeces i para i muka

Autoru:  Bane66 [ 08 Maj 2013 00:52 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Ako si vec resio da predjes na sto jednostavnije, onda na prvom mestu gledaj da napakujes (ako vec nema), razvodnik paljenja gde je sve u njemu, odnosno, da ECU ne utice na ugao paljenja. Ako kojim cudom nadjes usisnu granu za taj blok a da je za jednogrli ili dvogrli karb, resio si celu stvar. Ali , ako nema grane za taj blok i ostanes na velikoj usisnoj grani, definitivno ces imati varijacije u leru, ne tako velike, ali ces imati,..i razmisli kako bi u tom slucaju resio potreban ler pri razlicitim temperaturama motora.

Zakljucak,...usisna za karb + klasican razvodnik paljenja = zavrsen posao

...sve ostale kombinacije,...samo za entuzijaste sa velikim zivcima ;)

Autoru:  laki_81 [ 08 Maj 2013 01:10 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

razvodnik ce lako da resi. kuciste bregaste+razvodnik sa 16sh ili nekog drugog karburatorskog "velikog bloka" i resen problem.ECU moze da baci. Usis je cini mi se problem. mislim da se ne gadjaju kanali na glavi od karburatorske i ajnspric 2.0 varijante.
Narvno postoji jedan izuzetak, to je glava od 18e motora na koju moze da se nasrafi usis sa varajet2 karbom od 1.6...1.8..2.0.. obzirom da je to najbolja glava ikad ugradjivana na te starije 8v masine i da je i bregasta koja ju je pratila takodje "najostrija " fabricka za te 8v i da je vec na njoj namontiran gorepomenuti razvodnik mozda je nakorisnija varijanta samo zasrafiti glavu bregastu i razvodnik od 18 e na taj blok i nakalemiti mu karburator. prateca posledica je nesto veca kompresija zbog manje zapremine komore u glavi 18e al to ne moze da skodi ,narocito ne na plinu :D

Autoru:  superboss [ 08 Maj 2013 01:29 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Sa varajetom II potrosnja nije bas najveselija....otvorena je ok, ali je po gradu 10+, ako ne i 12+

E sad sve ovo sto se njemu savetuje, ako covek nema delove ima da izadje minimum stotinjak evrica...sekvent moze da se ugradi za dvestotinjak, mozda i manje.

mislim da je to pametnije. Sa NE motorom stvarno nema puno zajebancija kasnije, svi to znamo.

Sto se tice usisne, ne znam da li pase usisna sa 18NV motora(mada koliko se secam ne pase usisna sa 1.8 na 2.0): on ima ECU,senzor radilice i ostale dzidzabidze. a ima obicni pierburg 2EE karburator.

Meni se ta kombinacija ne svidja, i u dosta slucajeva ne radi kako treba.

Autoru:  laki_81 [ 08 Maj 2013 01:46 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

slazem se za potrosnju varajeta. kao rusi da ga pravili. :steva: ceo 18e kosta stotinak evrica i varajet nek je 20-ak celo planinarenje nebi trebalo da bude nedostizno. sekvent ce tesko da ugradi za 200 eur
+ sto mora da sredjuje postojecu glavu protokomer i ko zna sta jos

usisna sa 16sh pase na glavu 18e. 16sh je nosio varajet2. i trebalo bi i 1.8s sa rekorda i 2.0 sa mante b ako se dobro secam..
za usisnu e18nv ne znam,ali sam cuo da je njegov karb jako problematican tako da bi ga zaobisao u svakom slucaju

Autoru:  superboss [ 08 Maj 2013 08:28 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Usisna sa 18NV i 16SH je ista u smislu dela gde se montira karburator(znam posto sam 18NV imao pa na isti montirao varajet).

ja sam tada hteo da predjem na full ajnspric(za mene je to bolja varijanta) medjutim nije moglo lako da se odradi

Autoru:  laki_81 [ 08 Maj 2013 14:47 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

nije bitan deo gde se montira karb. tu stavis plocu i zasrafis sta hoces. problem je strana usisne do glave . sa 16sh sigurno pase usis na 18e glavu, za e18nv ne znam. doduse to lako se proveri poredjenjem dihtunga usisa u bilo kojoj radnji

Autoru:  Daka [ 08 Maj 2013 14:51 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Na E18NV pasuje grana od monopointa C18NZ isti je dihtung usisa

Autoru:  laki_81 [ 08 Maj 2013 15:04 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

znaci onda usisna od e18nv otpada

Autoru:  palamander [ 08 Maj 2013 15:43 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

evo primera mislim da bi funkcionisao ekstra sto se plina tice a uz jos malo pelverenja mogo bi i benzin
Slika

Autoru:  Daka [ 08 Maj 2013 15:46 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

:krsti: :krsti: :krsti: Realno ako ne mozes da priustis da napravis auto da radi kako bog zapoveda ne treba ni da ga imas! :seci: :seci:

Jezim se od tih improvizovanih budzevina

Autoru:  palamander [ 08 Maj 2013 16:03 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

11,12,13,14 bozija zapovest - obrzavaj auto svoj ko sebe samoga,priusti mu redovno servisiranje , nabudzi mu sve sto god si u mogucnosti i napelveri sve sto ti dusa iste :D

Autoru:  gici1 [ 08 Maj 2013 17:22 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

To sa bocnim karburatorom (stromberg)moze od saba,volvoa i mercedesa 190 i video sam na vektri a ,ali imaces i dalje samo slabije detonacije er je i dalje velika usisna grana ,a sto se potrosnje plina tice ostace ista . Razvodnik i bobina moraju da se budze.

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/