Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=25019 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | Nikola LOVAC 83 [ 07 Maj 2013 21:07 ] |
Tema posta: | Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Pozdrav za sve prisutne na forumu,moje ime je Nikola. Pre mesec dana sam kupio vectru b 2.0 DTI karavan 2001 godina,imao sam problem sa temperaturom motora,ustanovio sam sta je bio problem,pa me zanima posto vidim da mu je crveni podeok negde odprilike na 120 stepeni.Licno kod mene je bio problem termostat,stavio sam drugi sa istom temperaturom 92,107 stepeni,a termo davac pali ventilatore na 93 stepena,e kod mene to nista neradi kako treba i sad posle svega uradjenog,prvo pali mi ventilator na 89 stepeni prvo upali onaj do motora pa kad predje 90 stepeni upali onaj prednji a ovaj ugasi,pa sam posle primetio da rade oba u isto vreme,pa me zanima da li neko moze da mi kaze rezim rada ventilatora kod vectre i koja je temperatura maksimalna do koje sme da ide auto sa navedenim termostatom,druga stavr koja se desava na kolima,kada ga upalim ujutru naravno hladnog ili uvece nije bitno kad znaci samo da je hladan upalim svetla i kad blago dodajem gas i oduzimam gas svetla i sva instrument tabla znaci sve sto je vezano sa strujom trpce i to sve traje dok se auto nezagreje,kada se zagreje to se vise nedesava,otisao sam kod e;ektricara i on mi je rekao da je otisla diodna ploca na alternatoru,zamenuo sam ceo alternator i opet se isto desava,pa bi vas molio ako je neko imao slicnih problema kao ja sto imam da mi pomogne HVALA UNAPRED I POZDRAV ZA SVE PRISUTNE IZ GRADA VALJEVA!! |
Autoru: | maki014 [ 07 Maj 2013 22:24 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
![]() Malo i mi Valjevci da okupiramo forum:))) Sirimo se familijarno ![]() ![]() Ja sam ovde za svaki problem nasla resenje ili savet kako da (probam da) otklonim problem, sta prvo da gledam ... prave SMERNICE. Tako da verujem da ce i za ovo biti leka pa onda da stanemo na crtu ![]() |
Autoru: | bozza [ 07 Maj 2013 23:42 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
ovaj,jel to u pitanju vektra ili vauxhall? ![]() |
Autoru: | Nikola LOVAC 83 [ 08 Maj 2013 00:14 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
u pitanju je vectra |
Autoru: | Night Rider [ 08 Maj 2013 10:49 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Za taj problem sa treperenjem uzmi bolji akumulator pa vidi da li ce to ponovo da se desava ![]() |
Autoru: | maki014 [ 08 Maj 2013 14:32 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Posto ovih dana ima slabo opelasa resih da ptrazim malo vise informacija o ovom problemu, pa strucniji opelasi ispravite ako negde ima greske, mada ovo sto pisem jesu reci majstora: Ventilatori imaju po dve brzine kod nekih i tri, njihovo ukljucivanje regulisu otpornici (i releji i osiguraci), pa je moguce da otpornik otkaze (kazu da zalepe cetkice) i radi samo u jednoj brzini. Iskustva jednog clana su da mu oba ventilatora hlade kad udje na 92 stepena a ako optereti auto i temperatura pocne da skace on gasi veliki ventilator a mali pocne da vrti kao lud. Kod njega je motor imao losu masu pa je to majstor resio odvodjenjem jednog kabla sa mase akumulatora na motor i ustanovio je da mu je na otporniku otisla jedna brzina i onda je prespojio zicom da se uvek pali ta brzina koja je u funkciji. Isto tako kazu da skala u autu zna malo da laze pa se ne moze odrediti tacno u stepen, vec se odredjuje pomocu neke TEH metode. A posto kazu da mozda ima veze sa masom ovaj problem sa svetlima ili je do akumulatora, moguce da i kod tebe motor ima slabu masu. Posto sam citala o rezimu rada ventilatora iz vise poruka nadam se da sam dobro shvatila i da cu dobro objasniti: Prvi glavni ventilator i mali izmedju branika rade u prvoj brzini kada se ukljuci klima i oni se momentalno ukljucuju. Isto tko kada dodje do 92,93 se pale oba hladnjaka i rade u prvoj brzini dok ne rashlade tecnost. Ako dodje do rasta temperature onda se oni ukljucuju na drugu brzinu. Citam da ispod haube postoji malo veci osigurac i da i on zna da pravi problem. Ispod volana takodje ima nekih osiguraca, pa to preventivno mozes prekontorlisati i ovo ostalo sto sam navela ![]() |
Autoru: | bozza [ 08 Maj 2013 19:11 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
dosta smo mi stari opelasi bili glavu,sad je red na vas mladje. ![]() ne moze sve na gotovo da se dobije ![]() |
Autoru: | maki014 [ 08 Maj 2013 20:06 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Božo,Božo pomogao bi ti ili bar potvrdio tačnost napisnog... ali nešto slabije poznaješ ovu tematiku!? ![]() ![]() Navratice nadam se uskoro neko od mehanicara tima, pa da se podpomazemo ![]() |
Autoru: | bozza [ 08 Maj 2013 20:40 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
salim se ja malo,ne zameri ![]() |
Autoru: | Godza [ 08 Maj 2013 20:41 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Ajde da mi mladji probamo da malo pomognemo ![]() Za rad ventilatora potreban je dobar napon, kao i masa, ispravan akumulator, zatim relej vent. klime termodavac koji je na vrhu hladnjaka sa leve strane i naravno kvalitetan termostat da nije kineski ili drugih sumjivih brendova. Ono sto je bitno, ako je sve ovo gore navedeno ispravno, potrebno je oprati hladnjak klime i hladnjak tecnosti sa spoljne strane, jakim mlazom vode sapunicom ili axelom, voditi racuna da se sace od pritiska vode ako se ispira aparatom sa vecim pritiskom ne deformise. Desava se da se sace hladnjaka zacepi (prasina i raznorazni spoljni uticaji) samim tim pravi problem u radu ventilatora (nekontrolisano se pale i gase motorni i ven. klime) jer nema dovoljno stujanja vazduha kroz njih, sto dovodi do toga da temperatura motora nepravilno radi, kada se vozi pod klimom to je jos izrazenije povecava se temperatura i dolazi do pregrevanja motora. Inace ono sto je Marija gore napisala je ok pod uslovom da je sve ovo ispravno. |
Autoru: | Mickey [ 08 Maj 2013 20:43 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Molio bih Admine da Mariju prebace u Mehanicare ![]() |
Autoru: | Godza [ 08 Maj 2013 20:47 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Miki slazem se ![]() |
Autoru: | bozza [ 08 Maj 2013 20:48 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Godza je napisao: Ajde da mi mladji probamo da malo pomognemo ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | Godza [ 08 Maj 2013 20:52 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Bozo sta ces mladost ludost ![]() |
Autoru: | Nikola LOVAC 83 [ 08 Maj 2013 21:02 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Godzo,sve sam ja to odradio na kolima sto si ti naveo,ali mi nije jasno zasto pali ventilatore na 89 stepeni a na termodavacu pise da treba da pali tek na 93 stepena,i kazem ti cas radi jedan do motora pa onda ugasi njega pa upali prednji ventilator,pa sad u zadnje vreme pali oba u isto vreme,evo bas danas sam isao na put i nije mi presla nigde 92 stepena a upalila ventilatora oba,jel to kompijuter tako pali ili to kod mene nesto nije uredu??.Proverio sam da li me laze sat na instrument tabli,sve mi je ok na kolima sto se toga tice!!!! |
Autoru: | Godza [ 08 Maj 2013 21:10 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Ventilatori se i pale u paru tiha brzina ili prva kada se ukljuci klima pali se druga jaca brzina ventilatora. Po tome sto si napisao je sve ok, ako si vozio uz Bukove ili Divcibare (to je najmerodavnija test voznja) a temperatura je normalna onda je sve u redu ![]() |
Autoru: | maki014 [ 08 Maj 2013 22:02 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Mickey je napisao: Molio bih Admine da Mariju prebace u Mehanicare ![]() ![]() ![]() A ovo sto se treperenja svetlosne signalizacije tice, jel moguce da je do mase? Meni je cudno sto se to desava samo kad je hladan, ako gubi masu onda ce da je gubi bilo kad...moja logika... ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | Nikola LOVAC 83 [ 08 Maj 2013 22:05 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Doduse nisam vozio uz Bukove,isao sam u Mostanicu preko Obrenovca,i na ravnom delu puta neprelazi 89 stepeni,cim pocnem malo da je przim dodje na 90 i kad udje u brdo ide i do 92 stepena.Znaci po tebi je to sve ok,mislim kada budu vreliji dani jer nece ici preko 92 ili 93 stepena????To me najvise zanima i ako bude isla po tebi koja je maksimalna temperatura do koje sme da ide s obzirom da joj je termostat 92,107 stepeni?? |
Autoru: | Nikola LOVAC 83 [ 08 Maj 2013 22:09 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Maro odprilike je los akumulator kod mene,jer kad sam je kupio onaj lik sto mi je prodao kola je i sam rekao da je los akumulator,mada moze da se desi da zeza negde masa!!!! |
Autoru: | Mickey [ 08 Maj 2013 22:10 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Sto se signalizacije tice, treba proveriti punjenje alternatora, amper klesta i da se proveri ta varijanta. |
Autoru: | bozza [ 08 Maj 2013 22:11 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
moram ja da se umesam mada sam izbegavao,jer sam u startu sumnjao na najgore,a to je da je sve ok. mozda ja pogresno citam/shvatam ali izgleda tebe mnogo buni radna temperatura temostata 92/107c. odmah da te obradujem,temperatura ce ici tokom voznje po vrelim danima,i preko 93c pa i preko 107c. |
Autoru: | maki014 [ 08 Maj 2013 22:24 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Pa ako treba izmenjacemo akumulatore pa da proverimo i to. A sto se temperature tice i ja citam po forumu da je na nasim motorima 2.0 DTI normalno leti i do 100 stepeni da dodje i po citanju svakakvih komentara i ja zakljucujem da je sve OK i da je to normlana tempeatura, i to sto je niza ne smeta jer u vecini komentara pise da im je to sasvim OK. Zbog visoke radne temperature ti motori i imaju bolje performanse, izdrzljiviji su... Nije moj zakljucak,tako sam procitala ![]() |
Autoru: | Nikola LOVAC 83 [ 08 Maj 2013 22:27 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Pazi kod mene je bio neispravan termostat,sa takvim termostatom nije prelazila 98 stepeni i to voznja do 4000 obrtaja sto je za dizela smrt,sad kada sam stavio ispravan termostat neprelazi 92 stepena ili 93 koliko sam ja mogao da primetim,znaci nema logike da ide preko 107 stepeni!Cak sta vise pitao sam coveka kod koga je bila vectra za temperaturu,on je nju vozio sa neispravnim termostatom,vukao je prikolicu i u njoj dva trkacka konja sa trke iz Sapca za Valjevo,kaze mi da mu nigde nije prelazila 100 stepeni drzala je u brdu sa takvim termostatom i tim teretom 98 stepeni pa mi nema logike da ide preko 107,sad kada sam stavio drugi ispravan termostat. |
Autoru: | Nikola LOVAC 83 [ 08 Maj 2013 22:28 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Razumem te Maro 100 posto,samo sam hteo da vidim jel to tako ili nije RAZUMES??? |
Autoru: | maki014 [ 08 Maj 2013 22:32 ] |
Tema posta: | Re: Opel Vectra B 2.0 DTI, problem temperatura i struja |
Dobro, dobro. Ja reko da olaksam, da ne brines bezveze ![]() |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |