Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Radna temperatura Omega B (2001) ... https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=24744 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Nenad_Jojic [ 17 Apr 2013 18:19 ] |
Tema posta: | Radna temperatura Omega B (2001) ... |
Zdravo drustvo... Voleo bi malo da pricamo o radnoj temperaturi ![]() VOLIM sto nije fiksirana na 90 stepeni kao na vagenima ![]() ![]() Nego varira, pricam o skali ![]() Cisto onako iz razonode... I takodje ako mogu da dobijem jedan savet, sto se tice tecnosti. Fali mi mozda pola litra u boci..Al' imam problem ne mogu nigde u blizini da nadjem PERMANT 40%, smem li neku drugu tecnost da naspem, naravno za alum.hladnjake..A rekli su mi kao da ne valja posto ne trpe jedno drugo... ![]() ![]() |
Autoru: | Vectra [ 18 Apr 2013 08:03 ] |
Tema posta: | Re: Radna temperatura Omega B (2001) ... |
Vidi sad, Kad upalis hladan motor, termostat je zatvoren, voda cirkulise samo kroz motor. Tako se motor brze zagreva. Kad temperatura motora predje 90 stepeni, termostat se otvara i pusta vodu u hladnjak. Voda kad dodje u hladnjak, a auto je u pokretu, hladi se, i u motor se iz hladnjaka vraca hladnija voda koja ga hladi. Pa se tada termostat malo zatvori, smanji dotok vode u hladnjak i tako u krug... E sad, leti i u npr gradskoj guzvi, u jednom trenutku je voda u celom sistemu (motor i hladnjak) na istoj temperaturi, to je kada je termostat skroz otvoren. A posto si u guzvi nema strujanja vazduha kroz hladnjak da hladi vodu. Tada se voda u celom sistemu greje do nekih 100-105 stepeni. Tada na snagu stupa ventilator hladnjaka koji pravi strujanje vazduha i hladi vodu u hladnjaku i opet u krug.... Taj sistem je tako napravljen. Dakle, nije opasno ako se temperatura popne na 100-105 stepeni. To je neminovno leti u gradskoj guzvi. Medjutim, ako temperatura ode iznad 105 stepeni, to vec moze da bude stetno i opasno po motor. Dakle, podizanje temperature do 100-105 stepeni na skali, uz uslov da je skala ispravna, nije problem i to je normalno kod Opela, beninca. Kod dizela vazi isto stim sto su granicne temperature drugacije, zavisi od modela. Takav je sistem kod Opela jer Opel koristi poseban davac temperature za inst tablu. A kod novijih vagena kompjuter salje informaciju skali na tabli koja se svodi na to da skala uvek pokazuje 90 stepeni u rasponu realne temperature motora od 75 do 100-105 stepeni, pa izgleda zakovana..... Pisano je o tome.. |
Autoru: | Nenad_Jojic [ 18 Apr 2013 08:42 ] |
Tema posta: | Re: Radna temperatura Omega B (2001) ... |
Pa da druze, kao da je zakovana kao da pali sa 9o i gasi sa 90 ![]() ![]() |
Autoru: | Daka [ 18 Apr 2013 10:38 ] |
Tema posta: | Re: Radna temperatura Omega B (2001) ... |
Zaboravi permant i slcno....sipaj GM G12 tecnost za hladjenje kao sto je fabrika propisala i miran si..jer G12 ima vislju tacku kljucanja ![]() |
Autoru: | Nenad_Jojic [ 18 Apr 2013 20:26 ] |
Tema posta: | Re: Radna temperatura Omega B (2001) ... |
Znaci da prospem i naspem G 12 ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |