Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

C20GET (2.0 8v Turbo)
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=2370
Stranica 1 od 2

Autoru:  boolero [ 04 Nov 2007 19:39 ]
Tema posta:  C20GET (2.0 8v Turbo)

GM-ov motor slican C20NE motoru, al nazalost mi uz Evrope smo ga popushili, radjen je za USA trzishte (Buick Grand Am, Sunbird..)

Nema kovane klipove (86x86, znaci isto kao 8v obican), kompresija mu je 8,5 , nema IC, turbo je garretov t25 koji bi trebalo da radi na 0,5 bara, i daje 165ks @5600 i 237nm @4000.
Elektronika nije Bosch vec Delco (piglu ameri :D )

E sad shto vam uopshte pishem sve ovo? :D
Zbog ideje...nashao sam ecu nov za 110 doalra, map do 2 bar za 90 i knoc senzor za 45.
Plan je naruciti to (oko 250e dok stigne dovde), i prebaciti na moj motor, dodati turbinu, ic,injectore,pumpu goriva... i uzivati u blagodetima turba :lol:
Problem je samo, dal se daju meshati bosch i delco?
Dal je na nekom evropskom GM bio delco?
...poshto nishta nsiam nashao o tom sistemu na c20get, a da prelazim na sve sa nejga nije bash jeftino.

Evo par slika kao izgleda tay motor 8)
Slika
Slika
Slika

Autoru:  shadow [ 05 Nov 2007 08:37 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Postoji jako dobar razlog zasto u evropi nije bio taj motor...a to je C20XE :)

Jeftinije ces da nadjes i spakujes C20XE nego ovo :)

Autoru:  astrafan [ 05 Nov 2007 16:12 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

mislim da je mozda bole, gore pored slike... :ludilo

Autoru:  boolero [ 05 Nov 2007 22:44 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

E da je srece... :D

Autoru:  boolero [ 06 Nov 2007 01:29 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Ma moze bre, bicesh na vreme obaveshten 8)

Autoru:  kvcali [ 16 Maj 2010 21:46 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Sta bi sa ovim jel preslo to baru, nije losa ideja, pritisak od 0.5 bara i ne otvara se :ne: uopste :respekt:

Autoru:  Night Rider [ 16 Maj 2010 21:49 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Pogledajte naziv akumulatora na slikama :ludilo:

Autoru:  MantaFan [ 16 Maj 2010 23:00 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

U Zagrebu je jedan decko slozio iz NE-a taj motor,ne isti,ali taj princip

Autoru:  boolero [ 16 Maj 2010 23:21 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Crni kadet sedan, jel taj?

@kvcali: nije, ali moze i bez toga, malo seljacki dodushe, al moze...nego nemam ziv motor :P

Autoru:  strokan [ 16 Maj 2010 23:27 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Crni kadett sa farovima od calibre... ono bas ide... Mislim da je prosle godine isao oko 13.8 cak... :respekt:

Autoru:  daner [ 17 Maj 2010 03:32 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

jel ti kontash da trebash i klipove menjati ? da bi stavio turbo morash kompresioni odnos smanjiti na 8.5:1 to ti je prvo i osnovno pa sve ostalo ... mislim da su na tom c20get motoru upushteni klipovi... pa bolje nadji klipove od c20let i spakuj neki jachi turbo i gas ;) jeftinije ce te izaci nego ta igranka a bice bolje 100%

mislim da ti nebi trebao ni drugi komp .. jednostavno kad uradish mehaniku chipujesh svoj komp (da uskladi sve to) i vozi mishko :)

Autoru:  strokan [ 17 Maj 2010 10:12 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Ja mislim da bi standardni klipovi mogli da guraju 165ks bez problema...
Kompresioni odnos i nije toliki problem smanjiti.

Autoru:  pistre [ 17 Maj 2010 10:26 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

stress je standardni c20ne vozio na nitru :)

Autoru:  strokan [ 17 Maj 2010 11:04 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

eto... Fabrika c20xe voze sa 100ks nitra +chip, tako da fabrika c20ne sigurno moze da izdrzi dodatnih 50ks

Autoru:  kvcali [ 17 Maj 2010 11:43 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Judi, jel ste vi sigurni da LET u odnosu na XE ima kovane klipove i druge klipnjace glavu i ostalu mehaniku, ili je samo drugacije programiran ecu brizgaljke i pumpa i naravno turbo kit, sa pripadajucim agregatima, cak ja sam ubedjen da su im blokovi apsolutno identicni, a najveca razlika je samo u smanjenoj kompresiji na neki nacin koji ne znam, moguce da je samo deblji dihtung ili klipovi koji imaju upusteno celo a koji su po konstrukciji isti, jel neko video uzivo rasklopljen Let i uocio razlike ili pricaju price a niko to nije "opipao". Rezon je da tih 50-ak konja vise koji ima let inije neka prevelika cifra da bi se radio ozbiljan mehanicki tjuning. I, da na kraju koji je max. fabricki konstantni pritisak nadpunjenja :let: :wink:

Autoru:  serial [ 17 Maj 2010 12:01 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

blokovi imaju neke minimalne razlike u nekim kanalicima objasnjavao mi je majstor al nisam bas sve popamtio. Sto se tice klipova nisu komplet kovani, nego LET ima samo glavu klipa kovanu ostalo je sve isto klipnjace itd...

Autoru:  bata [ 17 Maj 2010 12:06 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

kvcali je napisao:
Judi, jel ste vi sigurni da LET u odnosu na XE ima kovane klipove

siguran :let: klipovi iz c20let trpe 550ps..provereno :wink:

Autoru:  kvcali [ 17 Maj 2010 12:09 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Pa to sam i mislio ako kovani trpe 550 ks onda za tih fabrickih 204 nema potrebe za njima vec samo od XE-a se upusti celo ilinekom drugom metodom smanji kompresija i ugradi turbina i to je to, samo jos elektrika da se podesi i nema problema sa manjim pritiscima oko 0.5-0.6 bara. :ok:

Autoru:  strokan [ 17 Maj 2010 12:13 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Dace Bog da dogodine proverim tu tvoju teoriju kvcali :ludilo:

Autoru:  kvcali [ 17 Maj 2010 12:19 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Proverimo moju teoriju na tvom kadji i onda otvorimo firmu za :ots: tjuning :ludilo: :ludilo1: :ludilo2:

Autoru:  daner [ 17 Maj 2010 13:22 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

nitro i turbo nemaju veze nikakve ...shto samo gledate po konjskim snagama .. gledajte nachin na koji su one dobijene...

kod nitra nema nad pritiska ...

let klip
http://my.frooition.com/070084/images/c20letL.jpg

c20xe & x20xev

http://farm4.static.flickr.com/3037/271 ... db.jpg?v=0

c20ne klipovi

http://img47.imageshack.us/i/dsc013697el.jpg/

c20get klipovi

http://bb.1asphost.com/Myetball/TurboGA ... istons.JPG

kakvo crno prepravljanje klipova... na to ni pomishljati ... znaci moraju klipovi sa upushtenom glavom , to upushtanje je smanjilo kompresioni odnos i nishta drugo ...

al dobro ko misli da je pametniji od svih GM inzinjega neka radi po svom ...

Autoru:  MantaFan [ 17 Maj 2010 13:48 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

daner je napisao:
jel ti kontash da trebash i klipove menjati ? da bi stavio turbo morash kompresioni odnos smanjiti na 8.5:1 to ti je prvo i osnovno pa sve ostalo ... mislim da su na tom c20get motoru upushteni klipovi... pa bolje nadji klipove od c20let i spakuj neki jachi turbo i gas ;) jeftinije ce te izaci nego ta igranka a bice bolje 100%

A daj mi onda molim te objasni kako stavit klip od 16V motora na 8V motor,kad 16V klip je upusten na 4 mjesta za ventile,a 8V na dva??!!

Autoru:  boolero [ 17 Maj 2010 15:59 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

daner je napisao:
jel ti kontash da trebash i klipove menjati ? da bi stavio turbo morash kompresioni odnos smanjiti na 8.5:1 to ti je prvo i osnovno pa sve ostalo ... mislim da su na tom c20get motoru upushteni klipovi... pa bolje nadji klipove od c20let i spakuj neki jachi turbo i gas ;) jeftinije ce te izaci nego ta igranka a bice bolje 100%

mislim da ti nebi trebao ni drugi komp .. jednostavno kad uradish mehaniku chipujesh svoj komp (da uskladi sve to) i vozi mishko :)


Ja???
Ne :D
Na NE je kompresija 9.2...sasvim dovoljno malo za manje pritiske :)

A chipovanje zaboravi, motronic 1.5 ne prepoznaje nadpunjenje...ali stavish regulator pritiska goriva koji dize pritisak goriva preko nadpunjenja, i "miran" si...jbg malo vishe troshi i ima knedli, al na punom gasu radi savrsheno :P


btw ne misli niko da je pametniji od GM inzinjera...nego smo budzetski ograniceni :)

Autoru:  daner [ 17 Maj 2010 19:24 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

@mantafan .. brate pogledaj josh jednom klipove od c20let pa razmisli ...

od obicnog 16v motora nebi mogli klipovi al od c20let mislim da bi mogli ... bash zbog tog udubljenja po sredini ,... od xe su ravni skroz ...(dobro ima 1mm ulubljenje ) :)

ako protokomer ne meri kolicinu vazduha koja ulazi u motor i nadpritisak shta onda meri ?

Autoru:  MantaFan [ 17 Maj 2010 19:53 ]
Tema posta:  Re: C20GET (2.0 8v Turbo)

Al NE i dalje ima 8 ventila premalo za te klipove...

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/