Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 12 Maj 2025 00:17

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 14 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 09 Jan 2013 15:18 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Dec 2012 13:03
Postovi: 156
Lokacija: Zemun- Ugrinovci
Ime: Vuksan
Opel: Kadett E c18nz; Astra G 1.8 16v
Garaza: pogledaj
Zdravo svima Jova na vezi . Imam opel suzu 1.6 D ,doskoro sam imao problema sa paljenjem (kao kod svih dizela tog tipa ) bio sam uporan i na kraju sam pronasao resenje . Prvo sam grejace prebacio na rucno upravljanje (tako da mogu sam da odredjujem duzinu grejanja) ,prvo ga malo zaverglam bez grejaca da malo razbije ulje u motoru ako je bas hladno,zatim mu aktiviram grejace u proseku 15-30 sekundi, i sto je najbitnije pojacam mu pritisak spricanja na bos pumpi. Dosad jos nje omanulo da ga nisam upalio bez malo izprvog pokusaja. Pitanje za savet ,dali ce skoditi bos pumpi ako stalno pojacavam i smanjujem pritisak spricanja POZDRAV SVIMA!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 09 Jan 2013 18:09 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2012 18:38
Postovi: 566
Lokacija: knjazevac
Ime: dusan
Opel: kadet e karavan 1.6d 3v
nisi morao da se mucis sa grejacima kad relej / ako je ipravan / drzi 15-20 sek , i zagrejes dva puta . relj se cuje kad se iskljuci. nije mi jasno kako povecavas pritisak na pumpi.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 09 Jan 2013 18:24 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 25 Sep 2012 18:43
Postovi: 26
Lokacija: kikinda
Ime: Tibor
Opel: corsa b 17D
Garaza:
i mene interesuje kako povećavaš pritisak na pumpi


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 09 Jan 2013 22:34 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Dec 2012 13:03
Postovi: 156
Lokacija: Zemun- Ugrinovci
Ime: Vuksan
Opel: Kadett E c18nz; Astra G 1.8 16v
Garaza: pogledaj
Sto se grejaca tice verovatno moj relej je grejao strasno kratko (verovatno mu nesto nije bilo u redu) . Pritisak na bos pumpi povecavam na srafu koji se nalazi na gornjem delu pumpe ,to je sraf koji ima i maticu ,odvrne se malo matica da bi se sraf oslobodio i onda se taj sraf priteze i tako se pojacava pritisak spricanja na bos pumpi, kada upalis auto sraf vratis u prvobitan polozaj.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 09 Jan 2013 22:37 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
i ti svako jutro pomeras dizes haubu i korigujes sraf?

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 09 Jan 2013 22:52 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 25 Sep 2012 18:43
Postovi: 26
Lokacija: kikinda
Ime: Tibor
Opel: corsa b 17D
Garaza:
prvi put čujem za ovakvu tehniku paljenja al ajd sve je moguće


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 10 Jan 2013 08:48 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Okt 2012 23:28
Postovi: 107
Lokacija: Nis
Ime: Igor
Opel: Kadett E 1.3 OHC, Astra G 2.0DTH, Astra H 1.7 CDTI
Garaza: pogledaj
Interesantno :happy3:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 10 Jan 2013 09:46 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2012 18:38
Postovi: 566
Lokacija: knjazevac
Ime: dusan
Opel: kadet e karavan 1.6d 3v
koij li je to sraf.
Slika
vidi li se taj sraf na ovoj pumpi , ili je kod tebe Lukas
sto se tice releja , otvori ga i proveri stampu na ploci jer se meni desilo da je naprsla stampa pa je zezao.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 10 Jan 2013 10:06 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Dec 2012 13:03
Postovi: 156
Lokacija: Zemun- Ugrinovci
Ime: Vuksan
Opel: Kadett E c18nz; Astra G 1.8 16v
Garaza: pogledaj
evo slikao i sam i obelezio kde je tacno taj sraf
Slika

Slika


pa vi sad probajte, kod mene ova tehnika vrlo dobro funkcionise


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 20 Jan 2013 17:55 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 20 Jan 2013 15:31
Postovi: 13
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Opel suza 1.3
Zanimljiva tehnika moram priznati :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 20 Jan 2013 19:48 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Jul 2012 16:15
Postovi: 715
Lokacija: Cacak
Ime: J.Lisica
Opel: Corsa B
Koliko se ja razumem u reviziju dizel motora isti nece da pali kad je hladno obicno zbog loseg motora tj lose kompresije. Moze da bude i iz jos nekih razloga ali nisam siguran kako funkcionise ova tehnika povecanja pritiska ubrizgavanja konvencionalne bos pumpe. Mislim, verovatno ne skodi motoru, comon rail sistem ima ubrizgavanje od oko 300 bari a ovaj obican oko 200 i nesto. Jes da comon rail motori imaju fabricki malo manju kompresiju od konvencionalnih dizel motora al nisam bas siguran kako se to pomeranje safa odrazava na tu obicnu pumpu i dizne. Imao sam Golf 2 GTD i on je imao neku rucicu koja se povlacila kad se pali hladan al je to bilo pomeranje nekog ugla, cini mi se. Jesi siguran da ovim srafcetom menjas pritisak ubrizgavanja a ne nesto drugo?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 20 Jan 2013 22:28 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Pritisak goriva ako nije adekvatan ima uticaja na startovanje motora, startnost, snagu i potrosnju goriva, tako da je malo cudno da nikakvih probelma nemas u voznji, a stelujes pritisak odokativnom metodom, taj sraf za stelovanje pritiska je fabricki sa plombom ili posle remonta pumpe obicno ga obeleze bojom.


U svakom slucaju vrlo čudno i nelogično, da motor bez problema ide i nema plavičastog dima na izduvu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 22 Jan 2013 19:33 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Dec 2012 13:03
Postovi: 156
Lokacija: Zemun- Ugrinovci
Ime: Vuksan
Opel: Kadett E c18nz; Astra G 1.8 16v
Garaza: pogledaj
Za sada je sve normalno,dobro ide,ne trosi ulje i nema plavicasti dim na izduvu. ne znam samo dali cu kasnije imati problema,zato sam i otvorio ovu temu


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problem paljenja gizel motora
PostPoslato: 22 Jan 2013 22:43 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2012 18:38
Postovi: 566
Lokacija: knjazevac
Ime: dusan
Opel: kadet e karavan 1.6d 3v
pritisak na diznama se podesava na 135 bara kad ona rasprsuje naftu u vidu magle. ispod toga je mlaz vise kapljicast i to se desava kad se usled habanja smanji pritisak na vrhu dizne ili se on deformise. sta se desava preko tog predvidjenog nebih znao , sem da je sigurno da motor vise trosi .
evo sad nadjoh za pritisak : nove dizne 135-143 bara
stare dizna 130-138 bara


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 14 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 37 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs