Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=22433
Stranica 1 od 1

Autoru:  radicko [ 28 Nov 2012 11:19 ]
Tema posta:  Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

Da li opel astra 1.7 dti isuzu motor ima nesto kao elektro saug ili poput nekog senzora sta vec uredjaj koji regulise ler gas na prvom paljenju( kada je motor hladan) pa su obrtaji 1200 i onda se posle nekog trenutka vrate na 800 ?

Autoru:  Aca_KS [ 28 Nov 2012 22:43 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

Tako je druze....Nista ne pipaj....Cim zahladni, dok se malo ne zagreje motor, drzi automatski povisen ler, pa se posle on smanji....To je normalno....Tako je kod svakog....Pozdrav :)

Autoru:  sm.klajn [ 03 Dec 2012 09:28 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

I kod mene se od jutros desava isto. A tesko sam ga i upalio. Da li je moguce da je to zbog prljavog filtera nafte... Do jutros nije bilo nikakvih problema... Obrtaji ni posle tri minuta nisu pali... Dajte predloge sta da radim. Pozdrav svima...

Autoru:  Aca_KS [ 03 Dec 2012 15:52 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

Kada je sad ovo hladnije vreme i tek hladno vreme koje dolazi, normalno je da drzi obrtaje iznad 1000rpm, a posle nekoliko minuta kada se zagreje motor, onda se obrtaji vrate na 800rpm....Jel si proverio grejace da li ti svi rade?Jel ti se zadrzi ona lampica za grejace ujutru kada ga palis?Oni su jedni od glavnih uzroka za slabije paljenje....Zavisi koliko zagrevaju cilindar, da li su brzi ili spori i tako to?Ako ne uspes da ga upalis svaki put iz prve, kada das kontakt, vrati ga, pa ga opet daj da se opet upale grejaci i taj postupak ponavljaj nekoliko puta i brze ce ti upaliti motor po hladnom vremenu, mada jos ovo nije toliko hladno da je doslo to tolikih granica da mora nekoliko puta da vracas kontakt kako bi zagrejao....Proveri i filter za naftu ako ga nisi skoro menjao....Pozdrav

Autoru:  sm.klajn [ 03 Dec 2012 22:18 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

Proverio sam grejace. Sva cetiri su OK. Filter nafte cist. Bio kod ,,bosiste,, i on kaze da je moguce da je do pumpe, ali je problem sto kod nas niko neradi te pumpe, pa ne znam gde da proverim o cemu se tacno radi... Danas probao da palim zagrejan motor. Takodje tesko pali. Sta savetujete?

Autoru:  Aca_KS [ 03 Dec 2012 23:09 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

E onda je vec "ozbiljan" problem, jer sam cuo dosta stvari koje imaju te siptome, ali ne bih da te plasim....Jedan od potencijalnih uzroka je izmedju ostalog i Bosch pumpa....Jel si bio mozda skoro na dijagnostiku?Jel ima nesto da pokaze?Moraces da odes kod nekog Bosiste da ti pogleda pumpu....Ako nemas u tvom gradu, pogledaj u okolini negde da li neko radi pumpe, jer je jedan od glavnih uzroka za to sto se tebi desava....Nego, nisam te ovo pitao....Koje siptome imas za tesko paljenje?Jel ono kao vergla vergla kao da nema gorivo, ili ono kao jedva okrene i to pa onda upali?Ako je ovo prvo, onda pumpa, ako ovo drugo, proveri anlaser, alternator i akumulator....Ja sam ih radio i imao ove druge siptome....Proveri sve....Izmeri unimerom koji ti je napon na akumulatoru, onda koji ti je napon kada upalis motor (koliko ti je punjenje - treba da bude od 13.8v do 14.4v),....Pozdrav :)

Autoru:  sm.klajn [ 03 Dec 2012 23:58 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

Pre ce biti da je pumpa. Servisirao sam i alnaser i alternator pre godinu dana. I akumulator je nov. Ako neko zna nekog pouzdanog ,,bosistu,, u mojoj okolini, neka javi. Koliko otprilike kosta servis pumpe i da li je moguce da je samo elektronika? Pozdrav...

Autoru:  sarajlija [ 04 Dec 2012 15:14 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

Kod nje obično bude elektronika (hladan lem) evo komšije si dosta toga opisale http://www.opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=84&t=28742

Autoru:  radicko [ 04 Dec 2012 22:23 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

ali kod mene uopste ne podize ler kad je hladan vec su konstantno na 800,desilo se samo jednom da budu 1200.... zbog toga pitam i mislim da je nesto neispravno i sta to moze da bude??? dijagnostika nista nije prijavila!

Autoru:  novmaher [ 05 Dec 2012 15:06 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

i kod mene cim upalim ler gas je stabilan,tj ne prelazi mozda 850-900obrtaj nebitno koliko je hladno.
e sad jedino sto znam da podize ler gas jeste kad ipalis auto i alternator ti ne pocne putniti pa onda podize ler gas preko 1000.
kod mene se desava da prilikom prolaska kroz neku baru elterntor prestane puniti pa onda napon padne na 11.5-11.9 i posle nekoliko sekundi auto odma podigne ler na 1100-1200 dok ponovo ne pocne alternator puniti.
proveri ti dal ti altenator dobro puni cim upalis auto da ne bude to problem.

Autoru:  sm.klajn [ 05 Dec 2012 21:07 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

Jutros mi je auto ,,poludeo,, skroz. Sve lampice na tabli su pocele da trepere, kazaljke na satovima otkazale skroz, otkazao servo, itd... Ocitao sam gresku p0571 Bremslichtschalter Kurzschluss/Unterbrechung.Ugasio sam auto i vise nisam mogao da ga upalim. Odvezao kod majstora, dijagnoza: stradao alternator(koji je servisiran pre 30000 km). Sredjen alternator i ja odem po auto, auto pali, sve OK. Ja svratim do pumpe da sipam goriva i opet se desava isto, nemogu da upalim auto.Izbaci mi grasku p0251 Ueberlaufventil/Pumpensteuergerät Funktionsstörung (zu 99% das Pumpensteuergerät gestorben). Ponovo kod majstora, da skine elektroniku pumpe. Bila je malo mokra od nafte. Nije nikad otvarana, preletovani hladni lemovi i za sada je sve OK. Sve se vratilo u normalu. Cini mi se da nedimi kada dodam gas. Da li je moguce da je elektronika bila uzrok sto auto dimi? Izvinjavam se sto sam bio malo opsirniji, ali mozda ce nekome koristiti... Pozdrav svima...

Autoru:  Aca_KS [ 05 Dec 2012 23:25 ]
Tema posta:  Re: Ler gas na hladan motor astra g 1.7 dti isuzu

E druze i meni se ta greska pojavila pre 2-3 dana na kratko samo se upalila check engine, posle se ugasila i nije se vise palila, nego mi nesto cudan ovaj tvoj prevod za ovu P0571....Evo u ovoj temi viewtopic.php?f=147&t=18148 sam i pitao upravo sta znaci ova greska, jer se i meni upalila i ugasila i vise se ne pali, a ne znam bas bukvalno sta znaci i sta da gledam, trazim,....Prevod za ovu P0571 je "P0571 - Cruise Control/Brake Switch a circuit malfunction"....Sad, sta znaci bukvalno, je*em li ga....Drug @acika iz prethodno navedene teme kaze nesto oko tempomata valjda, prekidac neki na kocnici i slicno, ali nista 100% sigurno....Samo ne znam sto se pali, jer ako je tempomat, njega nemam....ne znam stvarno za sta se upalila i za sta jos moze da sluzi....Pozdrav :)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/