Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

regulator pritiska goriva
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=21563
Stranica 1 od 1

Autoru:  needforspeed258 [ 30 Sep 2012 23:06 ]
Tema posta:  regulator pritiska goriva

Naišao sam na problem na jednom x16sz motoru.Kada motor ostoji preko noći treba verglat kojih 4-5 sekundi dok ne upali i onda dosta nemirno radi s tim da okretaji ne variraju, a malo kasnije kada je upalim nakon što sam npr. izašao iz trgovine upali na pol ključa.
To teško paljenje nema veze s temperaturom motora jer sam na hladno išao zaverglat motor s skinutim kablovima za svjećice tj. sumljam da mi se gorivo vrača u rezervoar" i kad upali ona na pol ključa. Znači po tome izgleda da se gorivo vrača u rezervoar i dok ga ne dogura do dizne malo duže vergla.

Probao sam spojiti barometar s t komadom na dovodu goriva i pokazuje 0.8 bara koji se preko noći spusti na 0, onda sam spojio direktno na dovod goriva barometar tj. izbacio sam ajnšpric i pokaza 1.4 bara, a do jutra dođe opet 0 bara.
Po nekoj logici otišao mi je nepovratni ventil, ali sam tražio po opeloem stranici i nisam ga našao, ali sam našao regulator na ajnšpricu pod brojem 13
http://opeloem.com/opel/vectra_a_1989_1 ... ngine.html.

Ne vjerujem da je on otišao jer kada sam ga izbacio iz mjerenja zajedno s ajnšpricom pokazalo je da je pumpa nadrukala na 1.4 bara pa preko noći spustila na 0. Dali netko zna gdje se nalazi nepovratni ventil i dali ga uopće ima. Radi se o Vectri A.

Hvala na čitanju!

Autoru:  zokac [ 01 Okt 2012 17:26 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

Pod brojem 5 je regulator pritiska (membrana i opruga),mislim da nema nepovratni ventil.Cest problem je na malom crevu izmedju pumpe i njenog nosaca.Skini pumpu i izvadi je iz rezervoara i to proveri.U principu sama pumpa je nepovratni ventil.Zameni i filter goriva

Autoru:  needforspeed258 [ 01 Okt 2012 17:40 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

A niš onda ću sutra skinuti pumpu i pregledati crijeva oko nje
Hvala!

Autoru:  bozza [ 01 Okt 2012 18:55 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

nema nepovratni ventil mada ima da se kupi po radnjama,800 dinara je od aluminijuma ako zelis da ga ugradis.
prekontrolisi vodove za benzin,negde vuce vazduh. da nebi sumnjao,kupi jedan providan filter i ugradi ga ispred monopointa. ako ti je ujutruu filter prazan onda ti se gorivo povlaci.
ako je gorivo u filteru najverovatnije je senzor rashladne tecnosti.

Autoru:  needforspeed258 [ 01 Okt 2012 20:36 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

Stavljao sam prozirna crijeva kada sam mjerio pritisak i preko noći na ujutro ona ostanu prazna.
Prvo ću kada stignem malo baciti oko na pumpu i crijeva, ako ništa ne otkrijem onda stavljam nepovratni negdje kod monopointa.

Senzor temperature sam skinuo i testirao dok grijanjem vode na peći (na oko 20 C pokazao 2507 oma, a kada je voda prokuhala pokazalo je 182 oma, otpor lijepo linearno pada bez naglih preskakanje).

Autoru:  kostaBkosta [ 04 Okt 2012 10:00 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

I ja sam preksinoc merio pritisak goriva u rail-u.Isto mi je na leru pokazao 0.8 bar a takodje i kod dodavanja gasa pritisak je bio konstantan.Medjutim i meni se pritisak posle pola sata spusti na nulu i to se manifestuje otezanim jutarnjim paljenjem gde treba zaverglati dva-tri puta dok se valjda ne izbaci prisutam vazduh iz dovoda goriva.Zatim sam zacepio povrat goriva da vidim da li se mozda gorivo ne vraca pored regulatora pritiska goriva ali situacija je ostala ista-pritisak je ponovo pao na nulu.
Sumnjam na creva koja vode od pumpe do filtera i od filtera do cevi koja gorivo vodi u motorni prostor-stara su i verovatno porozna pa se mozda pritisak goriva na njima gubi i koja cu da zamenim.Inace proverio sam i ono kratko crevo na samoj pumpi goriva u rezervoaru i ono je dobro samo sam mu zamenio one fabricke selne novim selnama.

Autoru:  nina996 -PIRKE [ 04 Okt 2012 22:05 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

pa sta mislite da ce neki sistem drzati cele noci pritisak

Autoru:  zokac [ 04 Okt 2012 23:57 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

Normalno je da pritisak opadne i izgubi se tokom noci.(cak i mnogo pre).Kod vas dvojice je problem pumpa i njeni ventili koji bi trbalo da sprece da se benzin vrati u rezervoar.Zato je potrebno duze verglanje,ili da se 2-3 puta da kontakt da pumpa nagura pritisak.Nekad je problem na nekom spoju da vuce fals a cesto i dotrajala pumpa.Juce sam radio golfa sa istim problemom,pritisak dobar a prvo paljenje tesko.Bilo je porozno crevo (gumeno) gde se spaja sa plasticnim od rezervoara.Sve je bilo zatrpano plinskom instalacijom da sam slucajno video da tu po malo vlazi.Zamenjeno crevo auto prenocio i prvo paljenje na pola kljuca

Autoru:  webboy [ 05 Okt 2012 00:07 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

Mislim da pumpa ne radi ako se motor ne okreće.... samo davanje kontakta neće upaliti pumpu, mora da se vergla. Bar je tako na ovoj X16SZ vectri A.

Autoru:  kostaBkosta [ 05 Okt 2012 00:53 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

Zokac,a da li moze da se stavi onaj nepovratni ventil goriva koji koriste za dizele i to na onom kratkom crevu odmah iznad pumpe tako da on u toku noci zadrzi pritisak i obezbedi dovoljno goriva koje ce samim tim ostati u crevima i cevima i nece se vratiti u rezervoar?

Autoru:  zokac [ 05 Okt 2012 09:24 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

To vec stvarno ne znam,nisam radio.Znam da pritisak sigurno opadne posle duzeg stajanja,ali benzin ostaje u sistemu(kada se stavi providno crevo,mora da bude puno i posle duzeg stajanja).

Autoru:  kostaBkosta [ 05 Okt 2012 09:49 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

Sad sam procitao sve od pocetka u temi.
Zaboravio sam da kazem da se meni gorivo ne vrati u rezervoar,ostane u crevu-to sam video jer sam kod merenja pritiska stavljao providno crevo od T-racve do ajnsprica.Znaci gorivo ostane u crevu a pritisak opadne sa 0.8bara na 0 bara posle pola sata.
Kad dam kontakt,pumpa zavrti i nabije pritisak od 0.6bara pre anlasovanja a kad upalim auto,pritisak poraste na 0.8bara i konstantan je i leru i u radu-nema gusenja i stucanja i moze da se vozi bez problema.
E sad da li je problem ustvari do pumpe jer ona da pritisak od 0.6bar pri kontaktu a mozda bi trebao biti o.8bara na kontaktu da bi dizna bacila dovoljno goriva u usisnu granu?

Autoru:  zokac [ 05 Okt 2012 14:22 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

To je mali pritisak,problem pumpa ili rasteretni ventil sa membranom

Autoru:  needforspeed258 [ 06 Okt 2012 23:17 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

Danas sam skidao pumpu i crijeva su praktično ko nova. Probao sam staviti odmah na izvod pumpe crijevo s barometrom i pumpa je nadrukala skoro 1,5 bara i sutra ću pogledati na koliko je palo, a koliko sam gledao nekoliko sati nije pritisak nimalo pao.
Ako sutra pritisak bude bio oko 1 bar znači da mi negdje crijeva puštaju na relaciji pumpa-filter-ajnšpric i onda ću staviti nepovratni ventil negdje kod ajnšprica pa ću da vidim hoću li riješiti problem dugog verglanja.

Primjetio sam još da kada otvorim čep od rezervoara da mi izbaci zrak također kada sam skinuo prvi šaraf s poklopca pumpe kroz njega je 1-2 sekunde išao zrak. Izgleda da mi nabija pritisak u rezervoar pa si mislim možda je to jedan od uzroka dužeg verglanja nakon dužeg stajanja.

Autoru:  zokac [ 06 Okt 2012 23:28 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

Verovatno je to problem.Pravi se vakuum i pumpa trpi opterecenje

Autoru:  needforspeed258 [ 14 Okt 2012 23:14 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

Pritisak na direktnom izvodu od pumpe mi je je palo malo ispod 1.5 znači negdje oko 1.45 što znači da mi je su crijeva u rezervoaru do pumpe ispravna i da me zezaju crijeva od pumpe do filtera pa do ajnšprica. Najvjerovatnije mi pušta negdje na spojevima kod filtera, a pošto mi se nije dalo dizati auto i kopati po crijevima našao sam si u garaži neki nepovratni ventil i spojio ga na dovod goriva kod ajnšprica. Znači spojio sam crijevo od dovoda na kraj ventila koji propušta, a na drugi kraj sam spojio crijevo (odrezao od auta što imam doma za dijelove) na kraj ventila koji ne propušta i kasnije sve to spojio na ajnšpric.
Rezultat je odličan, pali na dva okreta anlasera
A pošto nisam zadovoljan ovom improvizacijom kada nađem vremena prvo ću promijeniti crijevo od pumpe do filtera, ako to ne bude onda mijenjam crijevo od filtera do ajnšprica.
Nadam se da će ova improvizacija mnogima pomoći!

Autoru:  needforspeed258 [ 14 Okt 2012 23:14 ]
Tema posta:  Re: regulator pritiska goriva

needforspeed258 je napisao:
Pritisak na direktnom izvodu od pumpe mi je je palo malo ispod 1.5 znači negdje oko 1.45 što znači da mi je su crijeva u rezervoaru do pumpe ispravna i da me zezaju crijeva od pumpe do filtera pa do ajnšprica. Najvjerovatnije mi pušta negdje na spojevima kod filtera, a pošto mi se nije dalo dizati auto i kopati po crijevima našao sam si u garaži neki nepovratni ventil i spojio ga na dovod goriva kod ajnšprica. Znači spojio sam crijevo od dovoda na kraj ventila koji propušta, a na drugi kraj sam spojio crijevo (odrezao od auta što imam doma za dijelove) na kraj ventila koji ne propušta i kasnije sve to spojio na ajnšpric.
Rezultat je odličan,ujutro upali nakon dva okreta anlasera.
A pošto nisam zadovoljan ovom improvizacijom kada nađem vremena prvo ću promijeniti crijevo od pumpe do filtera, ako to ne bude onda mijenjam crijevo od filtera do ajnšprica.
Nadam se da će ova improvizacija mnogima pomoći!

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/