Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

problem sa sauhom kadet
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=21390
Stranica 1 od 1

Autoru:  daco [ 20 Sep 2012 12:54 ]
Tema posta:  problem sa sauhom kadet

u pitanju je c13n motor ,sauh neradi i auto se gasi i na benzinu i na plinu i kada primi gas u pitanju je nepravilan rad i odmah zatim se ponovo ugasi.Zbog toga sam otkacio dzek sa motora ler gasa nastelovao ga podesavajuci klip sa oprugom i auto radi ali nema sauh uopste tako da moram da ga drzim na gasu dok temperatura nebude priblizno radnoj i tada auto normalno drzi ler gas ali konstantno bez povecavanja i smanjivanja.Problem je sto ide hladnije vreme i nemogu ga zagrejavati u mestu po 10 do 15 minuta svaki put kada krenem negde jer to traje i odrazava se na potrosnju.Da napomenem da je crevo koje ide na bocu sa aktivnim ugljem otkaceno i zapuseno jer su creva oko te boce trula,a motor ler gasa kada je skinut izgleda ispravan ,klip sa oprugom na njemu se pomera kada dam kontakt a isto se dogadja i sa drugim step motorom koji sam isprobao.Kada uradim dijagnostiku pokazuje greske 13,35 i 44 ,nemam nikakvu ideju kako da auto osposobim pa ako neko zna . i jos da napomenem da je davac pritiska ulja zamenjen sa nekim ladinim jer je stari procureo a dali ima veze sa sauhom ne znam...?

Autoru:  daco [ 21 Sep 2012 20:36 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

:grrr:

Autoru:  daco [ 22 Sep 2012 21:15 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

jutros sam prikacio drugi step motor da bih isprobao njegovu ispravnost,ali samo prikljucivanjem dzeka bez montaze ,cisto da propratim kako se ponasa,dao kontakt ali klip ostaje u istom polozaju 22 mm od lezista gumice do vrha klipa ,startujem auto i drzim na laganom gasu posle par minuta klip na step motoru pocinje polako da izlazi iz lezista kratkim gotovo neprimetnim pulsiranjem posle nekoliko minuta kada je motor zagrejan i prihvatio ler gas klip je izasao do maksimuma odnosno ukupno za nekih 4 do 5 mm,deluje mi da je step motor ispravan ali nisam siguran dali treba da pulsira dok izlazi iz lezista posle toga sam isprobao simuliranjem da povecam ler gas,otkacio sam vakum crevo koje vodi ka step motoru dok je auto radio na benzinu i tako simulirao veci protok vazduha kroz kanal pored klipa step motora a rezultat je bio povecan ler gas i miran normalan rad ,sto znaci da je sistem ubrizgavanja (pumpa,dizna,MAP senzor ) ispravan,bar se meni tako cini,ako gresim nek me neko ispravi.

Autoru:  daco [ 23 Sep 2012 19:15 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

problem resen polovicno 50 % ,malopre montirao rezervni motor ler gasa uz proceduru koju je GODZA postavio i auto radi perfektno i odlicno drzi ler gas kada se motor zagrejao smanjio obrtaje i sto se tice benzina sve je ok, ali nelezi vraze prebacim na plin , nece da radi ravnomerno negasi se ali neradi kako treba ,uh ipak je neki napredak postignut ... sta li moze biti problem

Autoru:  daco [ 22 Okt 2012 09:17 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

zamenjen senzor temperature rashladne tecnosti i monopoint ociscen ali opet isto, na plinu radi lose kad je hladan a ponekad i kad je zagrejan...

Autoru:  Milan_GSi [ 22 Okt 2012 09:20 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

Da ti nije riknuo komp ?

Autoru:  bozza [ 22 Okt 2012 09:41 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

ako ti je sve na benzinu ok,ne rasturaj auto badava,idi kod plinadzije da ti lepo podesi plin da to radi kako treba.

Autoru:  daco [ 22 Okt 2012 14:14 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

plindzija tvrdi da je sve u redu stelovan je plin,a stro se tice kompa probacu drugi pa javljam sta se desava

Autoru:  bozza [ 22 Okt 2012 14:18 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

meni je logicno da ako drzi ler propisno na benzin,ne gasi se i sl. da ne treba gledati rad na benzinu.
ali hajde,poslusacemo tog plinadziju,trazi dalje,sta drugo da ti kazem... :lokomotiva:

Autoru:  Speedy [ 22 Okt 2012 15:30 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

90% sumnjam na isparivac ;)

Autoru:  kadetkaravan [ 21 Jan 2013 15:05 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

daco je napisao:
plindzija tvrdi da je sve u redu stelovan je plin,a stro se tice kompa probacu drugi pa javljam sta se desava



Pozzzz
i sta bi sa ovim problemom???

Autoru:  daco [ 21 Jan 2013 21:35 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

proban je i drugi komp stanje nepromenjeno

Autoru:  kadetkaravan [ 21 Jan 2013 21:38 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

:krsti: :postovanje: :ok: :ziveli:

Autoru:  kadetkaravan [ 21 Jan 2013 21:40 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

malopre montirao rezervni motor ler gasa uz proceduru koju je GODZA postavio i auto radi perfektno


nerazumem koju procedrru?? :":

Autoru:  kadetkaravan [ 21 Jan 2013 21:42 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

daco je napisao:
problem resen polovicno 50 % ,malopre montirao rezervni motor ler gasa uz proceduru koju je GODZA postavio i auto radi perfektno i odlicno drzi ler gas kada se motor zagrejao smanjio obrtaje i sto se tice benzina sve je ok, ali nelezi vraze prebacim na plin , nece da radi ravnomerno negasi se ali neradi kako treba ,uh ipak je neki napredak postignut ... sta li moze biti problem



uz proceduru koju je GODZA postavio
nerazumem??//

Autoru:  daco [ 04 Mar 2013 10:47 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

da malo osvezim temu,merio sam punjenje akomulatora i ispostavilo se da puni 12,9 bez svetla a sa svetlima 12,6 v ,masa sa alternatora je bila vezana na ususnu granu i nije imala dobar kontakt,prevezao sam masu na glavu motora i sada puni 13,5 do 13,8 ali dok merim desavaju se kratke oscilacije u punjenju naprimer sa 13,8 padne na 2 volta pa se vrati na 13,8 ,to traje manje od sekunde????? pretpostavljam da je alternator pri kraju mozda bi trebalo na remot ako je moguce remontovati, sada nema problema sa sauhom na plinu kada je auto zagrejan osim ujutru kada je hladan takodje na plinu na plinu nece da drzi dok se motor nezagreje malo ,pretpostavljam da je kod svih tako..

Autoru:  daco [ 20 Avg 2013 19:06 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

da osvezim temu, 1 .upalim auto drzi ler gas ,kada temperatura dodje do otprilike 70 stepeni ler gas se vraca na minimum i obrtaji tada padaju i skacu motor radi nepravilno nastavim da vozim i kada dodje blizu radne temperature radi normalno na leru ? 2.ponekad se desava da kada krenem u prvoj brzini malim gasom kada je motor hladan auto nekako radi kao da sam pomalo oduzima i dodaje gas,nije kao klasicno seckanje trzanje vec nekako blaze ,nedesava se kada je auto zagrejan 3.kada sipam plin od 10 litara i vise u leru pocinje da radi malo nepravilno obrtaji padaju i zalecu i tada moram malo da prestelujem na isparivacu malo da zavijem tockic,dok kada ima manje od 10 litara radi bolje ,dali je normalno da veci pritisak u boci utice na ler gas? ako neko prepoznaje ove simptome nek se javi ja sam uradio mnogo toga sto sam znao i umeo ali problem nisam resio takodje ni ovi samozvani majstori koji su probali nemaju pojma

Autoru:  Bane66 [ 20 Avg 2013 22:50 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

Citiraj:
dali je normalno da veci pritisak u boci utice na ler gas

Naravno da nije normalno.
Potrebno je da odradis servis isparivaca, a narocito da se zameni mala gumica na klackalici u delu visokog pritiska. Tom prilikom zameni i membranu visokog pritiska. ;)

Autoru:  daco [ 21 Avg 2013 12:09 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

hvala bane to cu i uraditi ,isparivac je nov stavljen a problem je od tada verovatno je feler u pitanju,a dali mozda imas neku ideju u vezi ovog prvog pitanja u postu iznad tvog???? :D

Autoru:  daco [ 04 Jan 2014 12:27 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

problem je bila membrana visokog pritiska ,stavio sam polovnu staru i auto radi kao preporodjen ,hvala svima na diskusiji,samo mi jedna stvar nije jasna kako je moguce da nova membrana nije valjala i to original prva koja je bila na isparivacu?

Autoru:  daco [ 02 Mar 2014 17:21 ]
Tema posta:  Re: problem sa sauhom kadet

problem se javio opet ,skinem membranu visokog pritiska i imam sta da vidim ,membrana visokog pritiska opet nevalja,isto kao na prethodnoj sredisnji deo se iskrivio i bez obzira sto ga gura opruga nezatvara dovoljno klackalicu i time izaziva nepravilan ler gas,izrezao sam parce gume polukruzno i stavio sa zadnje strane membrane izmedju lima i gume,i sada radi ok,cudan problem ,ili je kvalitet membrane u pitanju ili nesto drugo...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/