Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Dual tract usis X20XEV
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=21074
Stranica 1 od 1

Autoru:  Puzo81 [ 27 Avg 2012 21:20 ]
Tema posta:  Dual tract usis X20XEV

Nesto guglah te nasao da na X20XEV-u postoje dva tipa usisne grane,obicna i ova na slici tj Dual Tract sa klapnama.

Koje su prednosti ove sa klapnama i da li ona dolazi na XEV vektri B ili astri G ili calibri ili je ona pak sa XER-a i ubudzena na XEV?




SlikaSlikaSlikaSlika



Autoru:  Nesha [ 27 Avg 2012 21:25 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis

takva usisna je i kod mene na calibri, dok na starijim XEVeovima nije ni slicna :P

prednost bi trebalo da bude sto pravi veci kovitlac i bolji protok vazduha, pogotovo na niskim obrtajima.

Autoru:  Puzo81 [ 27 Avg 2012 21:31 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis

Koliko starijim XEV-ovima :D ? Da li je na veci B XEV 98smo ovakva (nisam zagledao :( )

Obicna

Slika

Autoru:  Nesha [ 27 Avg 2012 21:34 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis

e takva kao sa slike mi je na ecotecu strancu...
a ova dual tract je na mom autu.
A razlika izmedju ta dva motora je oko 6-7 meseci. I jedan i drugi su 96 godiste... :P
ovaj stariji je Simtec 56.1, a ovaj noviji Simtec 56.5... instalacije su slicne, ali nisu iste. I kompovi ne of=dgovaraju sa jednog na drugi...

Autoru:  Puzo81 [ 27 Avg 2012 21:37 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis

Znaci ne preostaje mi nista nego proceprkam ispod haube :ludilo2:

Verovatno si vozio i stranca,ima li kakve razlike u zvuku,povlacenju?

Englez u nekoj temi rece..nesto razumem nesto ne :)

Citiraj:
the Pre 1996 X20XEVs had a single path manifold too,
the dual tract just added a bit more low end torque, effectively giving you 2 differently tuned manifold in one.the dual tract manifold as fitted to the post 1996 X20XEV's and also the X18XE as fitted to the Vectra allow the low end torquo at low revs but as the revs increase the manifold pressure actuated a plunger to flip the paddles that you can see to allow a shorter inlet air flow path allowing more air to get to the cylinders quicker. It flips over at approx 3000-3500 revs from memory.
The cast aluminium one that has one flow or air may not be much better but its worth a try. I am sure I read on VVOC that there were gains to be found just by swapping manifold. Whether this is as a result of just having a cleaner inlet manifold or its due to the different style of manifold is yet to be found, but I am keen to give it a go.
The other interesting thing is that if no gains are to be had from switching the dual tract inlet to a single flow inlet on the X20XEV as its manifold is more efficient than the C18XE/Z20LET, then by power of deduction, fitting a dual tract inlet manifold to a Z20LET would prove benficial you would say. With forced induction and a dual tract giving a more direct air flow high up the rev range I would say that gains could possibly be had for Z20LET owners.

Autoru:  Nesha [ 27 Avg 2012 21:46 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis X20XEV

taj stranac je isao za sve pare, a i dosta malo je presao. Kad smo otvorili motor, unutra je bio skroz nov...

e sad, u to vreme je mene yebavalo sve zivo zbog usranog plina, tako da sve u svemu bio je dosta nadrkaniji osecaj u strancu...

u medjuvremenu sam izmenjao sve zivo kod sebe, tako da ne znam kakva bi situacija sad bila...

ali ta grana plus 75 konja nitra i nek gore klipovi :P

Autoru:  Mickey [ 28 Avg 2012 08:06 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis X20XEV

Ovo mu dodje kao zacetak Twinporta :ludilo:

Autoru:  chile [ 28 Avg 2012 08:12 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis

Puzo81 je napisao:
Koliko starijim XEV-ovima :D ? Da li je na veci B XEV 98smo ovakva (nisam zagledao :( )

Obicna

Slika


inace ova obicna je koriscena posle na z20let tako da je idealna za konverziju na turbo :wink:

Autoru:  Puzo81 [ 16 Okt 2013 20:57 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis X20XEV

Rasklapah neki dan


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  Nesha [ 16 Okt 2013 21:31 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis X20XEV

dobro je ocisti i proveri da li rade ventili kako treba... pazi na vakuum crevca kad budes vracao na auto :P

Autoru:  Puzo81 [ 16 Okt 2013 21:51 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis X20XEV

Ova usisna sa one karavanke stranca,odvalilo se malo parce gore gde se ubadaju dizne pa je posluzila da vidim kakvi su to mali gremlini unutra :D .Ni Cubi ne zna da zavari iako imam to parce.

SlikaSlikaSlikaSlika

Sto se tice moje nisam je dirao mada kad vidim koliko ima zapekle garezi na ovoj iz SLO mogao bih i moju rasklopiti i ocistiti.Ima po rubovima i lezistu kao mali tanki dihtung ili je pak termo silikom,ne mogu proceniti.

Za crevca mi nista ne pricaj, pola sam ih ostavio na motoru sa sve neskinutom motornom inst i dzekovia a ona koja sam morao skinuti sam oblepljivao trakom i pisao gde koje ide.Strasno mnogo crevcadi naspram 1.0 koji je kao igracka :)



Cime cistiti usisnu ,axelom,brake cleanerom ili?

Autoru:  Nesha [ 16 Okt 2013 21:57 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis X20XEV

ima dihtung. Ja bih to otvorio i ocistio. XEV je dosta osetljiv na prljavstinu. Dobro ocisti i odusak od bloka do poklopca glave. I poklopac glave otpusi.
I ta vakum crevca zameni i kupi nova. Mogu da prave gadnu yebadu.
I zatvori EGR i kad to sve zavrsis, bas moze da se oseti razlika u radu motora...

Autoru:  lemi84 [ 16 Okt 2013 22:01 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis X20XEV

@puzo:
neki carburetor cleaner mozda, kao npr:
http://www.ebay.de/itm/MOTUL-Vergaser-r ... 4abf9903ba

ja sam sa tako nekim cudima svojevremeno cistio usisnu

Autoru:  Puzo81 [ 16 Okt 2013 22:03 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis X20XEV

Citiraj:
I poklopac glave otpusi.


Kako, nisam mehanicar al volim da prchkam (i shebem :ludilo: ) kad mi neko objasni?

U pravu si, treba sve odraditi dok je motor na zemlji.

Crevca da zamenim ako su napukla,krta i slicno zbog starosti?Ako su po proveri ok da ne diram nista?

EGR ok a rado bih i sekundarnu pumpu samo da ne prijavljuje gresku.


@Mile ce nadjem :ok:

Autoru:  Puzo81 [ 31 Okt 2013 18:42 ]
Tema posta:  Re: Dual tract usis X20XEV

Mozda nekoga zanima


Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/