Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Motor 2.2 dti kakav je motor
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=19685
Stranica 1 od 1

Autoru:  PexRcv211 [ 09 Maj 2012 20:15 ]
Tema posta:  Motor 2.2 dti kakav je motor

E ovako posto sam realtivno od pre dva dana vozim Vektru 2.2 dti,pa me zanima dali neko moze da mi kaze kakvi su motori,na koliko bi trebao veliki servis i slicno i naravno koji su motori,dali imaju lanac,kaiseve ili slicno..... jel nisam do sada vozio ni jednog opela dizela...hvala na odgovorima...

Autoru:  Dejan Vectra [ 09 Maj 2012 21:09 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Isti kao 2,0, pogon preko lanca,razlika u hodu klipa,turbini i bos pumpi,ostalo uglavnom isto.

Autoru:  PexRcv211 [ 09 Maj 2012 21:34 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

predpostavio sam da su slicni motori 2.0 i 2.2 ali opet reko da pitam,posto nikada do sada nisam vozio dizela, u glavnom vozim sve benzince automobile,a ovo mi je iskrslo da uzme zbog nekog duga ovu vektru,a inace ima i Corsu b 1.4 16v i gsi suzu 2.0,tako da mi je ovo prvi dizel auto koji vozim i koji posedujem... inace imam jos dve vektre b 1.6 16v i 1.8 16v (stranca kojeg rasklapam u delove i pakujem jednu vekru za sebe) ali me je kopkao ovaj motor 2.2 kakav je ... ma da do sada sam zadovoljan kako ide i kako se ponasa za ova dva dana...

Autoru:  Mickey [ 09 Maj 2012 22:36 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Ako se dobro secam Goranovih reci, koji je najkompetentniji po tom pitanju, ti motori imaju problema sa pumpom visokog pritiska, i lancem i lancanicima.

Autoru:  Kiprijan [ 23 Avg 2012 17:04 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Vozim Vectru b 2.2 dti i jako sam zadovoljan. Mnogi si, tako da kažem, kivni na ovaj motor, ali sam ja izuzetno zadovoljan. Kada sam ga kupovao, to je bio jedini auto koji je mogao da odmeni moju Vectru A 2.0i. Ima odličan raspored brzina i broja obrtaja.
Na putu Beograd - Solun troši 5.5 - 5.7 litara, što je odlično (brzina 130km/h). Na planinskim putevima Peloponeza ili Epira, konkretno Epir, na putu Kalambaka - Janjina ne prelazi 6 litara, niti podiže temperaturu. Ista je potrošnja kroz Crnogorske i Makedonske gudure. To je potrošnja bez klime, koju inače slabo uključujem jer sam slabog zdravlja. Ovde možda moramo navesti to da Grčka i Makedonija imaju bolje gorivo od Srbije, pa samim tim potrošnja zavisi i od kvaliteta. Kad se vozi 150, 160, 170 - potrošnja neće biti drastična. Bez problema prima gas u petoj, i vrlo brzo od 120/130 dolaziš do 180/190. Treća i četvrta su bolesno elastične, dušu dale za prestizanje u Grdeličkoj i Sićevačkoj klisuri, izvlači kao od šale.
Problem koji je vrlo čest na ovom motoru jeste bosch pumpa (posle određenog broja kilometara) i senzor radilice. Nekada je ta bosch pumpa bila prava enigma, ali danas može da se radi, nije problem (samo treba naći onoga koji će je odraditi kvalitetno). Na Vectri C 2.2 dti mislim da pumpa pravi veći problem, tačnije, da su još više zakukuljili elektroniku nego što je to na Vectri b.
Po svojoj suštini, motor je pravljen za dug vek. Izdržljiv je. Pouzdan. Ja nisam imao problem sa lancem, ali to ne mora da znači da nije tako. :) Motor možda za neke Opelaše ima malo konjskih snaga, ali ja bih rekao da ima sasvim dovoljno. Tu je stvar proste fizike. Uvek je dobro imati veću kubikažu, a manju konjažu - dugotrajniji je motor (američki i Mercedesov princip). Neki imaju i stav poput ovog: Zašto uzimati 2.2 dti kad on od 2.0 dti ima samo 25 konja više?! Odmah kažem, to nije SAMO. To je četvrtina motora i to je u ovom slučaju MNOGO. Nije to razlika kao, recimo, između 300 i 325 konja. Tu je mnogo manja razlika, dok je u ovom našem slučaju velika. Možda može da zasmeta razlika u registraciji, ali ko hoće da se vozi, on će i da plati. :D Tako i njima može da zasmeta razlika u 25 konjskih snaga na putu Kalambaka - Janjina koji sam naveo, koji 2.2 dti ne oseća. Još jedna stvar, do sada je zimi - leti (nebitno) palio uvek isto. A za dalje, videćemo. :D

Autoru:  PexRcv211 [ 26 Avg 2012 17:35 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Ja iskreno nisam imao do sada problema, sobzirom da relativno malo vozim vektru,a i sada je trenutno prodajem ili menjam za nesto drugo...tako da motor sam probao do mora presao sam 1500 km ekstra je i vuce i sve,zamenio sam mu ulje i flitere pre polaska potrosnja mi se uhvatila oko 5.7 stim sto sam na nekim deonicam isao i skoro 170km/h, tako da jbg.... ako je neko zainteresovan za dobro ocuvanu vektru neka se javi :)

Autoru:  Daka [ 26 Avg 2012 19:11 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Cena registracije je ono sto kolje taj auto :( Tesko se to prodaje..


Ali brzo ces da naguras dvadeset postova pa da konacno okacis svoj oglas :wink:

Autoru:  PexRcv211 [ 27 Avg 2012 00:16 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Iskreno druze, nije mi prvi auto koji ima preko 2000ccm,ja registrujem jos cetiri automobila + ovaj tako da nije to neki problem uopste oko registracije,e sada meni odgovara i druga zmena za vecu kubikazu tako da to je sasvim ok.. tako da ako neko bude zainteresovan neka pita sta mu je volja :)

Autoru:  Kiprijan [ 27 Avg 2012 20:35 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Ja ipak mislim da je bolje da zadržiš auto. :D I pokušavaću da te ubedim da zadržiš. :D

Autoru:  PexRcv211 [ 28 Avg 2012 00:20 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Izvini druze odakle si ti :D posto hoces da pokusas da me ubedis da zadrzim vektricu :)

Autoru:  Kiprijan [ 28 Avg 2012 02:07 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Sve ti, bratac, odgovorih na drugom mestu... Drži ti tu Vectru, batali druga kola.
I da kažem ono što često ponavlja moj kumašin: Samo opušteno i pun gas. :D

Autoru:  Daka [ 28 Avg 2012 09:20 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

PexRcv211 je napisao:
Kiprijan je napisao:
Ja ipak mislim da je bolje da zadržiš auto. :D I pokušavaću da te ubedim da zadržiš. :D


Izvini druze odakle si ti :D posto hoces da pokusas da me ubedis da zadrzim vektricu :)



Dvoje su se tako smuvali :ludilo: :ludilo:

Autoru:  Kiprijan [ 28 Avg 2012 11:35 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Pre svega, neka je srećan praznik onima koji su Pravoslavni! Druga stvar, Zdravko, ako misliš da je u redu prozivati jednog đakona Srpske Pravoslavne Crkve na takav način, ja ti okrećem i drugi obraz. Udri slobodno!

A ja sam svoje bivstvovanje na ovom forumu završio zbog sprdnje i neozbiljnosti. Mir svima! Živi i radosni bili!

Autoru:  Daka [ 28 Avg 2012 12:03 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Nazalost nije mi bila namera da bilo koga vredjam,ovde na nasem forumu ta doskocica "DVOJE SU SE TAKO SMUVALI" je uobicajena i ne shvata se kao vredjanje!

Ukoliko ste se nasli uvredjenim JA SE IZVINJAVAM :ots1: :krsti:


I ukoliko admin team misli da sam preterao neka me banuju sa foruma (da se odmorim malo od svega)

:dedica: :dedica:

Autoru:  Tempo [ 28 Avg 2012 12:20 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

@kiprijan

izpuni taj tvoj profil kako treba
i ja kao clan komunista ti zelim sretan put i sve najbolje
ako ides sa ovog foruma :ludilo: :ludilo1:

Autoru:  bozza [ 28 Avg 2012 14:38 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Daka je napisao:
Nazalost nije mi bila namera da bilo koga vredjam,ovde na nasem forumu ta doskocica "DVOJE SU SE TAKO SMUVALI" je uobicajena i ne shvata se kao vredjanje!

Ukoliko ste se nasli uvredjenim JA SE IZVINJAVAM :ots1: :krsti:


I ukoliko admin team misli da sam preterao neka me banuju sa foruma (da se odmorim malo od svega)

:dedica: :dedica:


kao i mnoge glupe doskocice na ovom forumu,ni malo nisu umesne u svakoj temi.
bez ljutnje,najbolje je ako ko sta nema pametno da napise,neka zatvori stranicu jer je sve odavno preslo u trovanje :dedica:

Autoru:  Daka [ 28 Avg 2012 15:05 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

Ja sam se djakonu JAVNO izvinio i ako je potrebno snosicu posledice (ban,warn sta god nije mi vazno) :kadetar:

Autoru:  Константин [ 12 Sep 2012 11:35 ]
Tema posta:  Re: Motor 2.2 dti kakav je motor

ja sam pozitivno iznenadjen ovim motorom. nekoliko godina se zadrzao kod mene. ima jedno dobro resenje za njega. ko vozi ovaj Y22DTR, ako ima nekoga preko grane (nemacka, svajcarska, austrija), neka se osigura jednom bosch pumpom i miran je. :ludilo2:
mada, koliko sam shvatio u razgovoru sa svabama, na 2.2 dti ne crkava toliko kao na 1.7 dti i 2.0 dti. ko ce ga znati, napravili su je tako da se mnogo greje i riknjava elektronika pumpe. inace, pumpa kao pumpa visokog pritiska retko kome stvori problem. samo ta njena mrtva elektonika. :seci:
Ali, "samo".

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/