Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

astra 1.7 DTI gubi snagu
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=19613
Stranica 1 od 2

Autoru:  Simic93 [ 03 Maj 2012 14:51 ]
Tema posta:  astra 1.7 DTI gubi snagu

Pozz Momci, ja sam novi član :) i naravno imam veliki problem, Vozim opel astru vec skoro 2 godine, opel astra G 1.7 DTI , godina proizvodnje 2000.. Problem je sledeći . na 130km-h Gubi snagu skroz i pali se narandzasta lampica na kontrolnoj tabli... znaci gas do poda ali nista 130km-h i ne moze dalje.. Mjenjao sam neke filtere prikljucivali su ga na dijagnostiku ali niko jos nije nasao rjesenje.. pa bi vas zamolio da mi pomognete .. :)))) :banghead: :banghead: :banghead:

Autoru:  zokac [ 03 Maj 2012 15:04 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Protokomer ili EGR,mora da pokaze dijagnostika ako se palila chek lampica

Autoru:  Mickey [ 03 Maj 2012 15:08 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Citiraj:
Udjes u kola,pritisnes gas i kocnicu istovremeno,ubacis kljuc u bravu i das kontakt.....Pocece da ti blinka lampica ili auto sa kljucem ili check engine....Brojis blinkanja....Ako blinkne 10 puta to ti je 0....Sve ostalo je normalan broj.....Greska se sastoji iz 4 broja....Npr. Blinkne 10 puta pa kraca pauza pa 5 puta pa kraca pauza pa 7 puta pa kraca pauza pa 3 puta,to ti je greska 0573....Nadam se da si shvatio kako se radi....Ako ti blinka non stop,znaci da nemas greske....

Autoru:  Simic93 [ 03 Maj 2012 22:56 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Mickey... evo koda kao sto si mi rekao 1125 ako je to to... i de mi reci sad sta je to? znas li kvar?

Autoru:  Mickey [ 03 Maj 2012 23:18 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Po kod greske reklo bi se da je problem u elektromagnetnom ventilu koji regulise rad westgatea.
Izgleda ovako:

http://postimage.org/image/xuho0z7zp/

Autoru:  Simic93 [ 03 Maj 2012 23:21 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

koliko je on ? i sta mislis da li je pametno to uraditi to jest zamjeniti?

Autoru:  Mickey [ 03 Maj 2012 23:32 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Pa sta znam, tu su oko 20ak eur polovni, a najbolje bi bilo da oteras auto kod mehanicara da prvo pregleda da nije neki kabal ili neko vakum crevo u prekidu, i ako mozda uspes i da probas da stavis ispravan od neke Astre za probu.

Autoru:  Simic93 [ 03 Maj 2012 23:35 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Bio je kod mehanicara, nema sta nisu radili.. Egr ventil Cistili, bio na dijagnostici, mjenjao jos jedan ventil samo nez koji ... Ali nista.. :S :( e sad moguce da je ovo sto si ti gore naveo.. ..

Autoru:  Mickey [ 03 Maj 2012 23:44 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Koliko ja znam ima dva ovakva ventila jedan kontrolise westgate, jedan EGR, kod tebe je u probelmu ovaj za westage na turbini, nek mehanicar njega isprati i prekontrolise.

Autoru:  Simic93 [ 04 Maj 2012 00:01 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Hvala ti Puno <3

Autoru:  Mickey [ 04 Maj 2012 00:40 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Javi sta si uradio :ots:

Autoru:  picmilinder [ 03 Jun 2012 17:17 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Mickey je napisao:
Javi sta si uradio :ots:



Izgleda da nije nista uradio ili nece da podeli sa nama.
Imam isti problem, kod 1125, a ne znam sta da radim. Moracu na dijagnostiku.

Dali je neko imao iskustva sa tim kodom 1125. El.Mag.Ventil turbine. Da li je to u pitanju senzor, ili senzor ocitava nepravilne vrednosti? Mislim da nije isto. :) Ako je senzor, onda se promeni senzor, ali ako nije...? Sta tacno dovodi do ove greske? Ko zna neka napise.

Svi simptomi su kao u prvom postu, ponekad na 130 km/h ni makac vise, traje 10 minuta (sa zutom lampicom), odjedared se lampica ugasi, motor malo trgne i sve je ponovo ok. Moze i 160 km/h. Prodje nekoliko dana i nista i odjedared ko grom iz vedra neba, zuta lampa i safe mode. I opet tako. :banghead: :banghead:

Autoru:  Godza [ 03 Jun 2012 22:28 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Odradite jos jednom ovo sto je Miki predlozio, proverom svih creva i racvica. Jos bih dodao da se proveri pritisak na vakum pumpi alternatora jer je on taj koji stvara pritisak u sistemu.
I ako nista od ovoga ne da rezultate izvrsiti zamenu magnetnog ventila povisenog pritiska koji se nalazi ispod kompjutera pumpe goriva.

Autoru:  picmilinder [ 03 Jun 2012 22:44 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Godza je napisao:
Odradite jos jednom ovo sto je Miki predlozio, proverom svih creva i racvica. Jos bih dodao da se proveri pritisak na vakum pumpi alternatora jer je on taj koji stvara pritisak u sistemu.
I ako nista od ovoga ne da rezultate izvrsiti zamenu magnetnog ventila povisenog pritiska koji se nalazi ispod kompjutera pumpe goriva.


Ako sam dobro razumeo, sumnjas na ventil kod pumpe visokog pritiska, bez obzira sto je kod greske 1125 (El.Mag.Ventil turbine) ili mu to dodje isto? Jeli to onaj deo sa braon dzeksnom? Koji se naliva nekim lepilom da ne curi? Posto imam i taj problem, malo ali vrlo slabo vlazi nafta. :banghead:

Autoru:  Godza [ 03 Jun 2012 22:50 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Magnetni ventil turbine je je onaj na slici koju je Miki gore postavio, i on se nalazi ispod kompjutera pumpe za gorivo, a onaj ventil na samoj pumpi sa braon dzekom nema veze sa ovim problemom.

Autoru:  picmilinder [ 03 Jun 2012 22:59 ]
Tema posta:  Re: opel astra 1.7 DTI

Sutra imam zakazano kod majstora. Javicu sta smo uradili, mislim, on uradio. Znate i sami koliko su majstori sujetni, po pitanju davanja saveta od musterija. Ali pokusacu da se pozovem na Vase preporuke oko otklanjanja grske 1125. Hvala na odgovorima.

Autoru:  Simic93 [ 26 Jul 2012 17:09 ]
Tema posta:  Re: astra 1.7 DTI gubi snagu

Momci ja ovo jos nisam rijesio.. majtor kaze da je gore navedeni dio oke.. ako vam jos sta znaci. Taj isti problem je npr. Kad idem uz neko vece brdo I gas do kraja u drugoj brzini znaci dodje do 3000 obrtaja I opet check se pali I gubi snagu. Znaci ne moze preko 3000 uz brdo. Tako isto I na pravcu 5 brzinom kad idem isto od prilike do 3000 , 130km/h opet se pali.. ako ne nadjem kvar zapalicu je

Autoru:  MadMaxIV [ 27 Jul 2012 21:30 ]
Tema posta:  Re: astra 1.7 DTI gubi snagu

na burazerovoj astri 1.7 dti smo skoro imali identican problem, ista greska p1125, isti simptomi.... pregledali smo sve kod mene u firmi, i naravno probali direktno da premostimo vakuum creva sa elektro-magnetnog solenoida na turbinu....ispostavilo se da e.m. ventil ne radi kako treba.... stavili smo od Iveco Daily 3.0 motora VGT ventil (sa belom kapicom-stariji model), ponistili gresku dijagnostikom, i nikad vise problema :) akao sam ga uzbrdo, nizbrdo tamo vamo do besvesti i imam osecaj da cak i bolje poteze nego inace-izgleda da ventil nije radio vec druze vreme a brat mi se zalio da ne ide kao pre....

Iveco VGT ventil kosta oko 5.500-6.000 din nov, dok su bratu trazili za oridjidji GM oko 18.000 din.

nadam se da ce ti pomoci nesto od ovoga sto sam napricao...

Srecno druze :)

Autoru:  Duci73 [ 18 Okt 2012 19:46 ]
Tema posta:  Re: astra 1.7 DTI gubi snagu

Imam isti problem sa Astrom. Pali lampicu za grešku oko 3000 obrtaja. Pročitao sam ovo sve što je napisano u vezi toga, pregledana crevca, zamenio sam el. mag. ventil turbine ispod boš pumpe, i ništa. Sve se isto ponavlja, ista greška 1125! Jel ima neko ideju šta bi još moglo da bude? Vakuum pumpa na alternatoru, recimo, ili nešto drugo. Koliki vakuum treba da pravi pumpa na alternatoru, jel zna neko podatak?

Autoru:  Godza [ 18 Okt 2012 21:16 ]
Tema posta:  Re: astra 1.7 DTI gubi snagu

vakum pumpa alternatora 0.9bara

Autoru:  mln4you [ 06 Nov 2013 10:14 ]
Tema posta:  Re: astra 1.7 DTI gubi snagu

Godza :Magnetni ventil turbine je je onaj na slici koju je Miki gore postavio, i on se nalazi ispod kompjutera pumpe za gorivo, a onaj ventil na samoj pumpi sa braon dzekom nema veze sa ovim problemom.




Da li se taj ventil nalazi gledano odozgo sa leve strane EGR-a u samom nastavku istog ili bas negde dole ispod elektronike PVP,posto tu sam video 1 koji mi lici kao onaj sa slike Mikija??

Autoru:  mln4you [ 07 Nov 2013 11:54 ]
Tema posta:  Re: astra 1.7 DTI gubi snagu

niko nezna?

Autoru:  Godza [ 07 Nov 2013 23:15 ]
Tema posta:  Re: astra 1.7 DTI gubi snagu

Mag. ventil turbine je dole ispod elektronike pumpe, a onaj gore ventil na usisnoj grani je mag, ventil egr-a.

Autoru:  radja [ 25 Jun 2014 19:05 ]
Tema posta:  Одг: astra 1.7 DTI gubi snagu

Pozdrav
Novi sam na forumu.
Imam Opel Astra G 1.7 DTI 2002 godište već 7 mjeseci.
Kad sam kupio auto odmah se pojavilo prvi put paljenje lampice u obliku auta sa ključem za šarafe i to kad idem uza stranu. Pitao sam tada nekoga majstora i on mi je rekao da nije to ništa. I tada i sada auto je tromo-sporo prilikom polaska ili kad je ispod 2000 obrtaja. Zbog toga je rizično i preticati.
2 momka koji imaju isti auto kažu da je to normalno za taj 1.7 motor.
E juče sam pročitao ovo uputstvo o papučici gasa i kočnice i kontakta i otkucalo je kod greške 1125, ali mi nije palilo tu lampicu. Danas sam neko puta isto uradio, ali ni jednom nije više pojavilo kod greške, već lampica treperi non stop, što znači da je auto ispravan.
Ja nisam siguran da je auto u kvaru, osim što sam primjetio da je auto sporo na polasku, kao i kada auto pređe 2000 obrtaja onda se promjeni zvuk ili motora ili turbine.
E sad, možda i jeste ovaj 1.7 DTI Isuzu motor spor stvarno, ne znam.
Ako neko bolje poznaje ovaj motor, molim ga da mi kaže nešta o njemu, kao i je li ovako stvarno spor.
Hvala unaprijed

Послато са GT-I9082 користећи Тапаток 2

Autoru:  radja [ 26 Jun 2014 08:09 ]
Tema posta:  Одг: astra 1.7 DTI gubi snagu

Greška je bila očitana prekjuče a juče je više nema (na onaj fazon sa pedalama gasa i kočnice). Sad se sjetih da sam prije par mjeseci odvezao auto na 2 autodijagnostike, jedna sa kompom i on tada nije našao nikakvu grešku, a 2-3 dana kasnije na onu autodijagnostiku koja je fabrička (narandžasta kutija drži se instrument u ruci) da je našao neku grešku (ako dobro pamtim neki se valjda pritisak ili 2 pritiska ne slažu). Može li biti da i tada kao i sada se ta greška sama gubi-nestaje ili je možda neki spoj od vode - pranje auta, ili majstor neki zna dobro da koristi autodijagnostiku a neki ne?

Послато са GT-I9082 користећи Тапаток 2

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/