Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

pritisak u sistemu hladjenja
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=18350
Stranica 1 od 2

Autoru:  kenac [ 06 Feb 2012 21:52 ]
Tema posta:  pritisak u sistemu hladjenja

dakle staje razlog pritiska u sistemu za hladjenje posle malo duzeg rada znaci otvoris posudu gde dolevas vodu ili antifriz i ima pritisak ali ne neki mnogo jak da izbaci vodu napolje kad otvoris...cemu sluzi ono na zatvaracu sto ima sigurno da regulise taj pritisak mozda ono neradi svoj posao ili nesto drugo...

Autoru:  Mickey [ 06 Feb 2012 21:58 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Razlog povecanog pritiska je temperatura :D
Ako je pritisak normalno povecan to je okay, medjutim prevelik pritisak ima neke svoje druge razloge.
Inace na cepu ekspanzione posude postoji "ventil" koji sluzi za rasterecenje pitiska iz sistema za hladjenje.

Autoru:  MANTA GT/E [ 06 Feb 2012 22:00 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

dihtung glave.. ako stvara pritisak i podize temperaturu...

Autoru:  kenac [ 06 Feb 2012 22:08 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

temperatura ide do pola sto je normalno mislim tu negde pali i ventilator i u voznji na otvorenom ga nepali nikad samo u gradskoj

Autoru:  Speedy [ 07 Feb 2012 07:41 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

ako je preveliki pritisak onda je dihtung glave,a mozda je i sama glava napukla...i onda umesto da taj vazduh izbacuje gde treba odnosno u izduv on nesto pusta i u sistem za hladjenje

Autoru:  kenac [ 07 Feb 2012 13:13 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

najbolje skinuti glavu pa videti najsigurnije a...

Autoru:  Markius [ 07 Feb 2012 14:01 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

najbolje prepipati creva ako tu nisi siguran, onda ima uredjaj da se premeri pritisak, ne napamet skidati glavu. ;)

Autoru:  omegaA [ 07 Feb 2012 23:13 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

sta je ovo, neka epidemija? vidi u komsiliuku ko meri kolicinu co2 u eksp. posudi, ako ga ima onda otvaraj motor. moj je jos otvoren :)

Autoru:  kenac [ 08 Feb 2012 01:43 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

a uuuuuu siri se kao zauske po novom sadu :ludilo2: auto se normalno ponasa koje su posledice mozeli to ostaviti na putu ako je malo pustio dihtung :krsti:

Autoru:  Speedy [ 08 Feb 2012 07:36 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Meni kad je pomesao vodu i ulje tj kad mi je progoreo dihtung radio je na 3 klipa..al sam se dovukao kuci s obzirom da sam bio "poslom" zabacen u pustom delu grada :ludilo: :ludilo: na vecim obrtajima se i nije osecalo toliko...kad sam odvrnuo svecicu na 4 klipu,iz lezista svecice izbio je gejzir :ludilo1: :ludilo1:

Autoru:  omegaA [ 08 Feb 2012 17:57 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

tako nekako

Autoru:  Borisug [ 20 Feb 2014 23:15 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Da probamo malo da ozivimo temu,valjda ce neko da je pogleda,i odgovori na moj problem,reko da ne otvaram novu ! U svakom slucaju ako bude neki problem admin ce premestiti temu. RAdi se o sledecem,Vektra B 2.0 dti,primetio sam da nabija pritisak u crevima vise nego sto je inace bio slucaj ranije,znaci creva su tvrda,onako,mogu da se pritisnu malo,ali mislim da je to dosta vise tvrdo nego sto treba da bude. MIslio sam da je hladnjak u pitanju,da je zapusen jer sam ranije sipao ono sredstvo za zacepljivanje rupice na hladnjaku,Zamenio sam hladnjak,i dalje isti slucaj,pritisak je tu. KAd polako otvorim bocu u toku rada motora ,na radnoj temp,kako ja odvijam cep,tako krece tecnost napolje,znaci odjednom digne nivo do pune boce i tu stoji,a nekad cak i preliva. E sad,dok je tako puna boca,vidi se svremena na vreme da izlaze mehurici,ne stalno i konstantno nego na nekih desetak sekundi po neki mehuric izadje. NAjzanimljivije od svega je to sto kad ukljuci ventilator,tada krene da povlaci tecnost nazad i vrati je u normalan nivo. Ventilator stane,tecnost opet lagano krene na gore. Majoneza nema,i generalno ne gubi tecnost (u smislu da je trosi ) Nema pare na auspuhu,ne mesa antifriz i ulje. KOmpresja mu je super,ulje ne trosi,pali na pola kljuca,generalno auto radi kao sat. Postoji li jos neki uzrok ovome,,ponavljam ima mehurica,svremena na vreme,ali kad ukljuci ventilator,obara nivo tecnosti kao da izbacuje vazduh odnekle puni sistem tecnoscu. Postoji li jos neki uzrok,ili svi odmah pucaju na dihtung? Zamenjen je I cep boce za antifriz.

Autoru:  opelko [ 21 Feb 2014 01:59 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

ja sam imao problema na svojoj astri isto sa pritiskom, cak mi je i izbilo crevo hladnjaka, bila je pretpostavka odmah da je dihtung otisao, medjutim nisam imao te tvoje simptome, zamenio sam cep i resio sve probleme, tako da bojim se da je tvoje ipak nesto ozbiljnije...

Autoru:  Borisug [ 21 Feb 2014 10:08 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Pa ja se sve nadao da postoji neki drugi razlog,mada kazem,ima mehurica pomalo. Sme li tako da se vozi ako nije progoreo mnogo?

Autoru:  Kića [ 21 Feb 2014 11:32 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Mozda je termostat riknuo..Ne otvara kad treba pa se tecnost zaglavi negde u sistemu pa zato stvara pritisak..

Autoru:  opelko [ 21 Feb 2014 13:00 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

e da, termostat moze biti, pa ne znam koliko je preporucljivo da vozis tako, meni je na kraju puklo crevo, tj kako oni to zovu 'hobotnica', zamenio sam cep ali je valjda vec crevo bilo dotrajalo i taj pritisak ga je dovrsio i pocelo da piski na sve strane, tako da sam tu pukao 50 evra + ruke na zamenu, zato ti preporucujem da resis to sto pre

Autoru:  Borisug [ 21 Feb 2014 17:51 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Pao je i meni na pamet termostat,ali nisu mi jasni mehurici onda,zasto njih ima ,ne non stop nego povremeno na svakih 5-6sekundi po par baloncica. Kazem,generalno ne gubi tecnost,ne mesa nista... a za nju termostat,prava sitnica,50e hihi

Autoru:  Mickey [ 21 Feb 2014 18:20 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Pazi, ako je progoreo dihtung glave ka vodenom prostoru mehurici su standardna pojava, medjutim, ne mora da znaci, najpametnije je da odes kod nekog mehanicara koji ima tester prisutnosti CO u rashladnom sistemu, to ti je najsigurniji nacin da znas na cemu si. ;)

Autoru:  Borisug [ 21 Feb 2014 21:03 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Ha ! Jos samo da postoji takav majstor u Smederevu :-) ! Raspitacu se,ali ne verujem...Hoces da kazes da moze da pravi mehurice i zbog termostata?

Autoru:  Mickey [ 21 Feb 2014 22:05 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Ne kazem da je do termostata, a i taj tester nije svemirska tehnika imaju to ozbiljniji servisi.

Autoru:  Borisug [ 21 Feb 2014 22:55 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Najbolje da upalim kola I odem do Godze ako radi u nekom servisu ,on ima garant? :-)

Autoru:  chile [ 21 Feb 2014 23:42 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

radi Godza u servisu Ristic i imaju test za co2 :)

Autoru:  Borisug [ 22 Feb 2014 01:11 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Zvacu ovih dana da zakazem,nije daleko od Smedereva. Da vidimo sta kazu majstori...mada mi sve mirise,da ne kazem ,smrdi,na dihtung glave,al ajd...cisto da proverimo. Jel zna neko mozda okvirnu cenu tog testa?

Autoru:  Borisug [ 25 Feb 2014 22:57 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Rece Goran u Risticu,da skinem termostat da probam da vozim par dana tako,mozda on zeza...Skinuto sada,pa cemo videti kako se ponasa. :-)

Autoru:  Borisug [ 28 Feb 2014 00:10 ]
Tema posta:  Re: pritisak u sistemu hladjenja

Nema promena,isto se desava,nabija pritisak...verovatno ce morati glava dole.

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/