Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Pitanje za iskusne mehaničare
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=18020
Stranica 1 od 1

Autoru:  darkokala [ 18 Jan 2012 12:30 ]
Tema posta:  Pitanje za iskusne mehaničare

Ineresuje me mogućnost da se blok motora zamjeni i to X20SE umesto bloka X20XEV, već znate zbog čega.Znači motor 20-8v ostaje blok ali ide glava sa 20-16v. U pitanju je omega. Prečnici klipova su isti i zapremina takođe.
Ako ko stvarno zna neka pomogne, nebi ulazio u tu zezanciju ako ima velikih prepravki.

Autoru:  kvcali [ 18 Jan 2012 12:44 ]
Tema posta:  Re: Pitanje za iskusne mehaničare

evo ovako na brzinu, ako je broj motora na zidu prema menjacu na tom 8v isto kao i na 16v onad to nece da ti pravi problem jer ga nece glava zaklanjati, mada i ako nije moze glava malo da se obrusi da bi se videli brojevi, i jos jedna stvar za koju nisam potpuno siguran je ta da taj 8v blok nema uljni restriktor koji ima 16 v motor prema glavi, alo to nije problem da se preradi, ostalo ti sve pasuje

Autoru:  boolero [ 18 Jan 2012 14:30 ]
Tema posta:  Re: Pitanje za iskusne mehaničare

Precnici klipova i zapremina su isti, ali im sigurno nije isto celo klipa i komora u glavi, pa ne znam kakvu ces kompresiju dobiti sa tim, najverovatnije suludo visoku.

Autoru:  darkokala [ 18 Jan 2012 15:49 ]
Tema posta:  Re: Pitanje za iskusne mehaničare

Možemo zamjeniti i klipove, to nije problem.
Inače kompresioni odnos kod ova dva motora se razlikuje u 0,8 to jeste 8v-10:1 a 16v 10.8:1

Autoru:  boolero [ 18 Jan 2012 17:06 ]
Tema posta:  Re: Pitanje za iskusne mehaničare

Најбоље би било да упариш главу са клипом, тако ћеш бити сигуран да је компресиони однос 10.8, нема шта да нагађаш да ли је 9 нешто или 11...


Од ког си електронику мислио да користиш ?

Autoru:  laki_81 [ 18 Jan 2012 22:24 ]
Tema posta:  Re: Pitanje za iskusne mehaničare

nisam se petljao sa konkretno tim motorima ali sam radio preradu sa 1.8 8v na 2.0 16v.
za pocetak premeri visine oba bloka. onda skokni do neke prodavnice i trazi dihtung glave za oba motora pa ih uporedi. ako su ove dve stavke OK igrarija moze da pocne :ok: mislim da XEV blok nema uljni restriktor u bloku nego u glavi ,ali ukoliko to nije slucaj,da se lako napraviti. pusti na PP slike bloka ,poslacu ti dimenzije prigusnice....
upari 16v glavu sa klipovima. sem visoke kompresije najverovatnije ce da se desi da klipovi od 8v polupaju ventile posto verovatno nemaju udubljenja za iste. imam u garazi jednu cosworth glavu od XE motora koju je neki biser samo nasrafio na blok od osmoventilca i pokrivio ventila kolko hoces... :grrr:
obavezno premeri pre zamene klipova dimenzije tvojih cilindara i klipova koje stavljas. ako su cilindri istroseni , ili je recimo blok vec na nekoj specijali a klipovi standard(ili obratno), bice problema i dodatnih troskova...

Autoru:  darkokala [ 19 Jan 2012 09:23 ]
Tema posta:  Re: Pitanje za iskusne mehaničare

Momci hvala mnogo na informacijama.
Ova avntura kreće za nekih mesec dva dok malo otopli.
Laki nadam se da ti se mogu obratiti kad sve rastavim.
Instalacija ide od 16v. 8v masina je prešla 230000 km, a 16v 160000 + što je na 16v urađen veliki servis na 150000 u švici.
Ramenje, španeri v.pumpa neki senzori itd. Na autu su potpuno novi diskovi i pločice mislim sve je ekstra.
Hvala vam Još jednom čujemo se kad krenem da radim.

Autoru:  darkokala [ 19 Jan 2012 10:05 ]
Tema posta:  Re: Pitanje za iskusne mehaničare

Mislim da ni jedan motor nije otvaran znači da su klipovi standardni. Videcu da zamenim karike ako bude trebalo, ali sumnjam.
Naj važnije je da paše malo mi nije jasno oko španera zubčastog remena.
Slika



Slika

Koliko vidim da su postavljeni na bloku motora ne znam dali se mogu postaviti na blok od 8v.
Moželi to biti problem.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/