Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
nesto o motoru 1.2 16v iz astre https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=17911 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | vlada33 [ 10 Jan 2012 18:35 ] |
Tema posta: | nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
moze li mi neko nesto reci o ovom motoru,kako se pokazao,kakva je potrosnja,interesuje me motor nakon 2001,verujem da je on isao i u corse...dakle sve o njemu,moze opsirno nece da smeta... ![]() |
Autoru: | Mickey [ 10 Jan 2012 18:56 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
Z12XE,75KS, sa lancem i lancanicima, uglavnom se udradjivao u Corse, mada ima i Astre G sa tim motorom. Motor ko motor nije los, eto taj lanac koji pocne da zvekece, pa nervira, na svakom trecem curi ulje na mestu gde se kuciste filtera ulja spaja sa blokom.... Sto se tog motora u Astri tice, moje licno misljenje, taj motor je preslab za Astru, za Corsu je okay. Potrosnja mu sigurno nije mala, ne znam tacan podatak al taj motor ionako max snagu postize na 5600o/min, pa bogami trazi gas da bi isla. |
Autoru: | vlada33 [ 10 Jan 2012 19:21 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
nisam rekao da moze i o 1.4 16v da se prica,samo obavezno naznacite o kom motoru pricate da ne bude sve razbacano |
Autoru: | dzimi [ 10 Jan 2012 20:15 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
U Corsi je Z12XE 2002god kupili smo je sa 98 000km sada ima oko 112 000 i do sada se lepo pokazao. Jedino sto mi na tom motoru smeta (mada veoma malo) je lanac, odnosno njegovo zveketanje. Mada ipak mislim da je lanac bolji od kaisa iako je auto posle nekog vremena bucniji kada se lanac rastegne.. Iako 1200ccm mislim da je za Corsu to dovoljno, ume lepo i da potegne a 2500/3000RPM je sasvim dovoljno da lepo ide i ima ubrzanje kada zatreba. Na toliki gas a i manji vozimo svi i lepo ide corsica. Potrosnja solidna, mada nije onolika koliko svi misle da ce 1.2 trositi. 1.2 sigurno trosi koliko i 1.4 u istoj karoseriji. Potrosnja ulja, veoma mala, secam se da sam ja jednom dolio, otac mozda, nisam siguran, za ovih 14. 000 I da, zamenili smo sa jednom zamenom ulja davac pritiska jer je curkao. Oko kucista filtera nema problema. Jos nesto, pri ukljucenju klime, oseti se drzaj auta, kada je ukljuceno vise potrosaca (klima, radio, svetla), prilikom zatvaranja prozora (elektr.) svetla gube na intenzitetu.... pa mislim da je 1.4 benzinac motor koji je za ![]() |
Autoru: | Mickey [ 10 Jan 2012 20:58 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
1.4 (Z14XE) 90KS,imam u svojoj Corsi, i mogu ti reci da Corsu nosi itekako dobro, ide lepo, nije strasna s potrosnjom, i nekih posebnih zamerki na taj motor, bar ja licno nemam... Imas 2 verzije tog 1.4 motora, Z14XE ->2004 kao razvod koristi kais, i kasniju varijantu 1.4 twinport (Z14XEP) isto sa 90KS koja ima lanac i lancanike. Razlika ova dva motora je u potrosnji, twinport trosi manje, i max snagu dostize na neznatno nizem broju obrtaja. |
Autoru: | kvcali [ 10 Jan 2012 21:15 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
Ako bi isao plin u auto bezi od twinporta u bilo kojoj zapremini |
Autoru: | MadMaxIV [ 11 Jan 2012 14:47 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
meni je pocelo da curka ulje kod mesta gde se spaja kuciste filtera ulja sa blokom...sta je uzrok tome? i neko eventualno resenje? |
Autoru: | Mihajlo_J [ 11 Jan 2012 14:53 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
Uzrok je dihtung. I meni je tu curelo na 1.0 pa sam menjao, i drugaru na 1.2. Dihtung je oko 500 din. Mozes odozgo da ga odvrnes i zamenis ali je akrobatika. Drugar je sam radio. Cini mi se da se drzi na 3 sarafa. Malo pomeris hladnjak da bi imao mesta, tacnije ventilator. Mozes i da ga izvadis. Ili naravno odozdo da radis, gde ti je sve vidljivije i lakse ces se snaci. Ili da das nekome da ti odradi ![]() |
Autoru: | vlada33 [ 11 Jan 2012 15:44 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
a usput,dali je 1.6 8v iz astre 2001 monopoint ili multipoint?po svemu sudeci trebalo bi da je drugaciji nego sto je bio,bilo bi dobro da je multipoint,njih ima kao automatika sto bi mi odgovaralo |
Autoru: | opel_nikola [ 11 Jan 2012 15:50 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
1,6 8v iz astre 2001. je multipoint ![]() u toj godini prestaje da se proizvodi verzija od 55kw a pocinje ona od 62 kw |
Autoru: | MadMaxIV [ 11 Jan 2012 16:39 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
Mihajlo_J je napisao: Uzrok je dihtung. I meni je tu curelo na 1.0 pa sam menjao, i drugaru na 1.2. Dihtung je oko 500 din. Mozes odozgo da ga odvrnes i zamenis ali je akrobatika. Drugar je sam radio. Cini mi se da se drzi na 3 sarafa. Malo pomeris hladnjak da bi imao mesta, tacnije ventilator. Mozes i da ga izvadis. Ili naravno odozdo da radis, gde ti je sve vidljivije i lakse ces se snaci. Ili da das nekome da ti odradi ![]() Mogu sam, pa to mi je hobi da cackam sa mehanikom ![]() Hvala Mihajlo !!! ![]() |
Autoru: | Mihajlo_J [ 11 Jan 2012 17:10 ] |
Tema posta: | Re: nesto o motoru 1.2 16v iz astre |
Znam jos jednog takvog ludaka! ![]() Nema na cemu ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |