Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
20SE ---> 20XE https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=16858 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | limanac91 [ 23 Okt 2011 11:33 ] |
Tema posta: | 20SE ---> 20XE |
Je li to neko do sad radio? Podrazumeva se da je NE isti kao SE jer je blok isti... Kakve trebaju prepravke za XE? Zamena nosaca motora??? Promena izduvne grane, usisa, drugi protokomer, kompjuter, bombina, dizne, bla, bla... Sta jos? |
Autoru: | strokan [ 23 Okt 2011 11:41 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
jedino ti blok, karter i lula u karteru, ostaju sa c20ne, sve ostalo ide sa c20xe... I nosaci se ne menjaju... nosaci svi ostaju isti! |
Autoru: | limanac91 [ 23 Okt 2011 12:07 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Zahvaljujem na brzom i efikasnom odgovoru ![]() |
Autoru: | strokan [ 23 Okt 2011 12:11 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
nema na cemu... Imam na prodaju ja ceo motor bez bloka i menjaca ![]() pa ako ti bude trebalo sta slobodno cimaj ![]() |
Autoru: | laki_81 [ 23 Okt 2011 22:42 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
ista je i bobina(ako pakujes stariju verziju XE-a sa motronicom 2.5) i alnaser. mislim da moze i uljna pumpa da ostane.i karter ![]() deo glave moras da obrusis da bi se lepo video broj,ako hoces da sve bude cisto ![]() |
Autoru: | limanac91 [ 25 Okt 2011 11:29 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Dobro, a kad bih ceo xe ubacio? Nosace isto ne menjam? |
Autoru: | strokan [ 25 Okt 2011 17:32 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
ne menjas nosace |
Autoru: | Zoran_zr [ 25 Okt 2011 19:14 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
ako ne ubacujes servo letvu i klinu onda su isti nosaci . To jest ostaju tvoi od kadeta . Posto ces XE verovatno naci iz neke astre f |
Autoru: | Ognjen86 [ 29 Okt 2011 00:51 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Luka, najisplativi je je ubaciti c20xe a ne raditi prepravke svog ![]() |
Autoru: | laki_81 [ 29 Okt 2011 02:44 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
polovan XE,star 20 god,domaci papiri,preso ni 80000 "pravih", ne stuca,ne slini,ne dimi...gram ulja ne pije,za neke normalne pare = macka u dzaku (i lepa zelja svakog ko je kupovao XE) blok od 2.0 8v +oko 350 eur za obradu i delove + jedan izakani XE za kupusanje = skupo placena macka u dzaku blok od c18nz +oko 400 eur za obradu i delove + jedan izakani XE za kupusanje = maltene nov XE ispod haube ![]() misli da niko nije spomenuo,treba ti i nov malo siri auspuh. ako je izduvna iz kalibre,izduvna grana ne pase na auspuh od kadeta,al to se da resiti. co2 i brusilica i udri ![]() ![]() neka creva za vodu se mozda ne gadjaju,ne znam kakva ti je i expanziona posuda ali to se bar da prepraviti u hodu.. |
Autoru: | limanac91 [ 23 Jan 2012 03:01 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Operacija zavrsena... XE u kompletu uleteo u kadeta, ne iz razloga sto mislim da je bolji od 8v, vec sto je izletelo povoljno... A turpijanje 8v po mojoj zamisli bi me izaslo oko 500e... Dakle motor je iz astre, nema zamene nosaca (dok bi, da je motor iz cali ili vectre, morao menjati prednji desni)... Bombina drugacija jer je imala kontrolu klizanja i jos neke sitne gluposti... Sa auspuhom bas to i odradjeno, pocetak izduva ostao od astre, a ostalo od kadeta, stavljena je neka fleksibilna cev (odrali me ko majmuna)... SFI kutija i filter vazduha se razlikuju nego na kadetu 16v, pa je bilo malo muke, al sve je dobro... Menjac ostao kratki F16... ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | strokan [ 23 Jan 2012 03:16 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
ΠΊΠ°ΠΊΠΎ ΡΠ΅ ΡΠ°Π·Π»ΠΈΠΊΡΡΠ΅ ΡΡΠΈ? ΠΊΠ°ΠΊΠ²ΠΈΡ ΠΏΡΠΎΠ±Π»Π΅ΠΌΠ° ΠΎΠ½ ΠΌΠΎΠΆΠ΅ Π΄Π° ΠΏΡΠ°Π²ΠΈ? ΠΠ΅Π΄ΠΈΠ½ΠΎ ΠΊΡΡΠΈΡΠ° ΡΠΈΠ»ΡΠ΅ΡΠ° Π·Π° Π²Π°Π·Π΄ΡΡ |
Autoru: | limanac91 [ 23 Jan 2012 03:22 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Sira je kutija, izbijala mi je zbog odrednjenog ugla creva sa kocionog serva, pa j malo falilo da izginem... Inace kod mene su trenutno horizontalne linije, a kod drugara gde je oridjidji 16v, on ima neke pravougaonike na SFI - ju, ali nema greske da je fabricko, s tim da je njegov motor 89god, a moj 92god |
Autoru: | limanac91 [ 23 Jan 2012 03:27 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
![]() |
Autoru: | dzony [ 23 Jan 2012 03:50 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
I jel si zadovoljan kako ide, i kakva je razliku u odnosu na SE ? ![]() |
Autoru: | Zoran_zr [ 23 Jan 2012 08:14 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Ekstra jos jedan 16v svaka cast |
Autoru: | limanac91 [ 23 Jan 2012 11:43 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Jos uvek menjac nije ustelovan kako treba, pa ga ne cepam toliko... Na probnu voznju kad sam krenuo, zakucao je blokadu prva, druga ko od sale... Iskreno nije to mnogo zivahnije od mog starog motora koji ni u najmanju ruku nije bio obican (prva, druga), a kad se dohvati trece i kasnije, kontam da bi mog 8v pregazio samo tako... Sa 8v sam se primera radi lagano odvajao od GOLFA 4 dizela 130KS + Chip, u petak u povratku iz Sapca oderan Golf 3 GTI 16V, poigravao se sa turanom dizelom 130ks i Audijem A6 2.5 TDI... Navalio wagen na mene, al nismo se obrukali ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | strokan [ 23 Jan 2012 14:41 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Π’Π ΡΠΈ ΡΠ΅ Π₯Π, ΠΏΡΠ²Π°, Π΄ΡΡΠ³Π°, ΠΈ ΠΎΠ²ΠΈ Π³ΠΎΠ²ΠΎΡΠ΅ Π³Π»Π΅ ΡΠ°Π±Π°Π½Π° Π½Π°ΡΠ°ΠΎ ΡΠ°ΠΌΠ½ΠΎΠΌ, ΠΈ ΠΎΠ½Π΄Π° ΡΠ±Π°ΡΠΈΡ Ρ ΡΡΠ΅ΡΡ ΠΈ ΠΌΠ°ΡΠ΅Ρ ΠΈΠΌ, ΡΠ°ΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎΠΎ!!!! :Π |
Autoru: | Candy Man [ 23 Jan 2012 14:58 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Definitivno ide bolje. ![]() ![]() |
Autoru: | Ognjen86 [ 23 Jan 2012 16:51 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Taj motor je trebao kod mene, ali nema veze ostao je u nekom drustvu i nije otisao dalje ![]() ![]() |
Autoru: | hapla [ 23 Jan 2012 18:32 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
nek je sa srecom pa da przis ![]() ![]() |
Autoru: | limanac91 [ 23 Jan 2012 18:41 ] |
Tema posta: | Re: 20SE ---> 20XE |
Fala, pa jbg, kad se niste dogovorili...Tezak je ko crna zemlja za dogovor... |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |