Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Umiranje calibre i engine check lightshow :( https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=16508 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | Daemon_girl [ 02 Okt 2011 01:01 ] |
Tema posta: | Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Nakon ocitavanja greske 73 (maf senzor) zamijenila sam isti jucee, i auto je normalno palio, bez gasenja, na cca 1000 okretaja sto je i inace uobicajeno za nju. Medutim, danas popodne idem na posao, sve ok, a navecer palim auto nakon posla i sve po starom. Ugasi se. I tako par puta. Cekala sam 10 min u leru da se ugrije, naravno drzeci nogu na gasu na 1000 okr da se ne gasi, posto su okretaji padali, tj ugasila bi se. I nisam vise mogla cekat pa krenem doma. U samoj mirnoj voznji, ponasa se ok, ALI, cim pustim nogu s gasa, kako bih prebacila u nizu brzinu, ili stala, pali se prokleti engine check i auto krepa:( . Nevezano jesam li stisnula kvacilo ili ne, a ako sam dovoljno brza, dok gori engine check, pa otpustim kvacilo prije nego okretaji stignu pasti, mozda motor se i ugasi na sekund i opet upali otpustanjem kvacila (ko kod guranja). Pomozite molim vas, vec sam luda, bijesna, nemocna, otkud da krenem, sta da radim? Instalacija je uredena, razvodna kapa i svjecice zamjenjene... Maf drugi... Jel bobina, dizne, kablovi? ![]() ![]() |
Autoru: | webboy [ 02 Okt 2011 01:09 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Proveri prvo creva za vazduh. Sve mi nekako zvuci kao da ti je spalo crevo sa selne ili negde opasno vuce falsh vazduh. Edit: sad sam tek pogledao. 73 je slab napon na protokomeru (MAF) senzoru. Proveri dzek od protokomera... mozda je bal nekde prikljesten (ako si ga preklopila plastikom kad si menjala filter za vazduh na primer) ili slicno, pa dolazi do prekida. |
Autoru: | Daemon_girl [ 02 Okt 2011 01:25 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Ooo, dezurna nocna servis ekipa:) . Mislis ona crijeva koja idu od usisa na maf i od mafa na gljivu? Jel gljiva mozda radi sranje? Provjerit cu crijeva, al kako to mogu uocit dal vuce? Ima li plin kakvih zasluga? Btw cula sam da navodno postoji sredstvo za ciscenje mafa ? |
Autoru: | webboy [ 02 Okt 2011 01:31 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
od mafa do gljive (pod gljiva, mislis na protocni filter vazduha, valjda) creva nemaju mnogo veze sa onim sto maf izmeri, tako da do toga nije. Proveri da li lepo dihtiju creva od maf-a do usisa. I proveri odmah i instalaciju maf-a (vizuelno pregledaj kabl). Ako vozis na plin, mozda je doslo do detonacije koja je probila crevo, ili jednostavno odvojila crevo od usisa (ako je venturi sistem plina). identicna stvar se meni desila na staroj calibri. |
Autoru: | webboy [ 02 Okt 2011 01:35 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Sad ne znam na koju foru radi maf kod XE-a... i ne znam ima li razlike da li je 2.8 ili 2.5 motronic. U glavnom, ako maf ima klapnu sa potenciometrom, onda moze da se cisti... ako radi kao na LET-u pomocu usijane zice (Hot Wire Mass Flow), onda tu nema sta da se cisti, kad crkne - crko je. |
Autoru: | Daemon_girl [ 02 Okt 2011 06:01 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Mislim da je uzarena nit a inace je 2.5 motronic. Razliku ni ja ne znam. Gljiva=protocni filter,tako je. Plin je multi point tj.direktno ubrizgavanje. Sad me ceka opet show :/ palo mi napamet bi li mozda bio cok?! |
Autoru: | Daemon_girl [ 02 Okt 2011 07:15 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Jebemu ako ja shvacam ovaj auto. Jutros upalila bez gasenja iz prve |
Autoru: | webboy [ 02 Okt 2011 13:19 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Pa pazi... definitivno je nesto vezano za protokomer i dotok vazduha. Ako si definitivno sigurna da je taj drugi protokomer sto si stavila ispravan... onda pregledaj kabl i dzek od protokomera. |
Autoru: | Daemon_girl [ 02 Okt 2011 16:57 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Budem to uskoro isla provjerit, sad sam dosla s posla i cijeli dan auto radi ko svicarski sat. Nazalost, nisam sto posto sigurna da je maf ispravan iako mi covjek garantira da jest, nije mi jos uzeo pare nego reko da ga probam i da vidim jel uopce do mafa da bezveze ne kupujem, dakle, naknadno mu uplatim novce. Dakle, nije me ozenio za pare. Moze bit da i jest crijevo jer negdje mi je u sjecanju da je bilo malo savinuto na izlazu dakle nije bio jednolican krug, al opet mislim da je to bilo od mafa do protocnog filtera.. Nego, dal da vratim sfi box (ako radi plina i guzve pod haubom bude moguce lol) ili je gljiva ok, bezazlena.. ? Jer, cula sam da ona moze raditi probleme sa temperaturom zraka. |
Autoru: | webboy [ 02 Okt 2011 18:56 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
U principu dobro si cula.... ta gljiva na koji se svi toliko loze, nema ni priblizno iste sposobnosti filtriranja kao fabricki filter (odnosno box filter), a uz to nalazi se unutar motornog prostora, i ako nije izolovana pregradnim zidom, uvlaci topao vazduh. |
Autoru: | Daemon_girl [ 03 Okt 2011 07:46 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Eto jucer sam se uhvatila pregledavanja i vidjela nesto sto nikako nije normalno i gotovo sigurno je uzrok problema. Posto sa mafa imam crijevo koje je od ecotec motora (ide na metalno grlo usisa)vidjela sam da je samo nataknut taj spoj i da nema selne koja to drzi. Dobro jos da je jadna i vozila.Kako je poceo mrak padati nisam imala vremena detaljnije gledat crijevo, to danas ide jer planiram se opako uhvatit posla pod haubom i maknuti nered i neka losija rjesenja napravit boljima |
Autoru: | Daemon_girl [ 03 Okt 2011 18:32 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Eto, selne su pregledane i dotegnute, ona na usisu kod grla stavljena, medutim problem je ostao. Sad stvarno ne znam od kud dalje krenut ali sam susjedu mehanicaru ostavila da ju pregleda. |
Autoru: | webboy [ 03 Okt 2011 18:33 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Jesi pregledala kabl od prikljucka za maf senzor? |
Autoru: | Daemon_girl [ 04 Okt 2011 08:17 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
bacila oko na njega i normalno izgleda.Iako, to treba detaljnije pregledati jer ipak sa strujom sam na vi,pa čekam da mi danas majstor kaže što i kako. Mora li na tom kablu biti vidljivih oštećenja ili on može vizualno biti isti a krepat? i kako bi se on trebao zamijenit (pretpostavka da je na izolaciji)? Nadalje, savjetovano mi je da pregledam vakum crijeva a ja neam pojma što sve spada u to... |
Autoru: | webboy [ 04 Okt 2011 11:03 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Pa pazi, ne mora da bude vidljivih ostecenja da bi kabl bio u prekidu, ali treba da budes bas baksuz ![]() Sto se tice zamene kabla, ako budes trebala da ga zamenis, gledaj da debljina zica bude slicna - najbolje ista. Sto se izolacije tice, nabavi termo-buzir... ne znam da li se tako i kod vas to zove, ali u principu to je crevce kroz koje se provuku kablovi i onda se to crevce zagreje i tada se skupi i priljubi se uz kablove... prilicno je jeftina stvar (1 metar ~ 20 din, zavisi od precnika). Vakuum crevca su u glavnom vrlo malog precnika, reda velicine slamcice za sok koje dobijes u kaficu uz nes kafu ![]() |
Autoru: | kvcali [ 04 Okt 2011 11:12 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
A jeste li razmatrali ler motor ? on odrzava motor u radu na leru ![]() |
Autoru: | webboy [ 04 Okt 2011 11:16 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
kvcali je napisao: A jeste li razmatrali ler motor ? on odrzava motor u radu na leru ![]() Pa nismo... obizrom na gresku koju izbaci ECU ![]() |
Autoru: | kvcali [ 04 Okt 2011 11:18 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Nema veze, kod mehanickih stvari kao sto je ovo motorce greske ne mora da se prijavljuju, ja bih njega najpre testirao pa iso dalje |
Autoru: | Daemon_girl [ 04 Okt 2011 13:03 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
2 webboy: kako onda provjeriti ispravnost kabla koji ide na maf, ako je vizualno ok? Znam, znam što je termo bužir. A vakuum crijeva...koliko ih ima i gdje se nalaze? mislim da znam otprilike ali ne vjerujem da znam sve. 2 kvcali: nisam provjeravala motorić ler gasa jer ne znam kako se to povjerava, ali palo mi je na pamet da bi itekako mogao biti on, jer meni se sranja dešavaju i na benzin i na plin a on je zajednički za oboje. Ali za divno čudo, ne divljaju mi obrtaji u leru niti mi se auto zaletava. Jednostavno, ili je miran, ili okretaji padnu (ne uhvati gas) i auto krepa. |
Autoru: | webboy [ 04 Okt 2011 13:15 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Pa bas zato sto se to desava na oba goriva, a i greska pokazuje na maf senzor, sam predpostavio da je problem sa vazduhom, tj. crevima... i to je zajednicko za oba goriva. Znam raspored creva za LET, ali ne tacno i za XE, evo mozda kvcali ima sliku ili zna raspored, obzirom da i on ima XE. U sustini, koliko ja znam, ne bi trebalo da ima nijedno vakuum crevce koje se ne vidi kada se skine SFI poklopac plasticni, znaci sva su tu negde.... i bar jedan kraj svih vakuum crevca je tu oko usisne grane. Tja, provera kabla se radi merenjem otpora sa jednog kraja na drugi... problem je sto ti krajevi (bar onaj kod ECU-a) nisu bas toliko pristupacni.... ako je vizualno sve ok, ja bih proveru kabla ostavio kao poslednju stvar. |
Autoru: | pistre [ 04 Okt 2011 13:16 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
pazi, na crevo koje si stavila selnu skini jer fabricki ne treba da stoji, a to je verovatno crevo koje ide od motora ler gasa do usisne, tako da tu ne treba da stoji selna, i garantujem da je to crevo pocepano, i da ti ono i pravi problem, tako da moras da udjes u kanal, skines ga sa motora i pogledas i videces da je pocepano |
Autoru: | Daemon_girl [ 04 Okt 2011 14:24 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
2 Pistre: kako misliš ne treba šelna? Jel smo se skontali dobro, to je onaj dio gdje početak gume od ekodreka prilježe na okrugli otvor, grlo usisa, ali to je bilo jako labavo i lako je moglo pasti i micati se. To je isto ko i onaj dio gdje nalježe SFI kutija na grlo usisa, samo što ja nemam SFI nego crijevo od ecoteca. Provjerit ću i to crijevo detaljno al kako to ISPRAVNO raditi? na oko je sve u najboljem redu, i to mi se ne dešava od početka kad je crijevo stavljeno ![]() |
Autoru: | Daemon_girl [ 04 Okt 2011 17:44 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Evo majstor pregledao i kaze da me zajebava klapna kod usisa koja je povezana s motoricem ler gasa, koja ostane zatvorena i zato auto umre. Ima li koji drugi naziv za tu klapnu? Pokazao mi je o cemu je rijec i u cetvrtak ce ju pocistit za pocetak. |
Autoru: | Godza [ 04 Okt 2011 19:28 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Na tom motoru 20xe zbog leptir klapne motor nece da se ugasi, vec samo variraju obrtaji, ima neravnomeran rad u leru. A uzrok povremenog gasenja motora je najverovatnije do samog motora za ler gas, koji je 99% zaprljan od garezi i u njemu lezi problem. Dovoljno je motor ler gasa ocistiti nekim sredstvom za ciscenje, da bi klip imao normalan hod bez zadrske (zaglavljivanja). |
Autoru: | badza_kladovo [ 04 Okt 2011 19:42 ] |
Tema posta: | Re: Umiranje calibre i engine check lightshow :( |
Wd-40 Majka ze te probleme ! Licno se uverio ! |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |