Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Mali/veliki problem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=16163
Stranica 1 od 1

Autoru:  bokisa [ 26 Avg 2011 21:12 ]
Tema posta:  Mali/veliki problem

Primetio sam da mi crnji dim izlazi iz auspuha i da motor ima nemiran rad.Odvezao sam ga u jedan privatan servis koji mi je rekao da treba dizne da se ociste.Onda sam oterao u ovlascen,prikljucili ga na komp i postavljena dijagnoza-smanjen kapacitet 1 cilindra 50%.

Sta to tacno znaci?Koliko je ozbiljan problem?Sta je uzrokovalo tome?Kako se taj problem resava?

Hvala puno unapred :ziveli:

Autoru:  pistre [ 26 Avg 2011 21:15 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

pa nisu ti valjda roboti radili dijagnostiku u tom ovlascenom servisu, sta su oni rekli na to ?

Autoru:  bokisa [ 27 Avg 2011 01:25 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Sta su rekli-dodji u ponedeljak da ti uzmemo pare.
Pitam vas iz iskustva...mozda je neko imao slican problem

Autoru:  pistre [ 27 Avg 2011 04:35 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

mislio sam sta kazu za gresku ? sta misle da je u pitanju

a verujem da vozis na plin, tako da je verovatno samo dizna u pitanju, uostalom pocni od nje, pogledaj kablove (bobina) da ne otvaras motor odmah

Autoru:  majlo [ 27 Avg 2011 10:22 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Ja sam imao slican problem, samo moj auto nema dijagnostiku pa smo mu mi postavljali dijagnozu ;).
U mom slucaju je bio problem sa kablom koji je bio prikacen na bobinu, oksidirao je a pomalo je i probijao. Zamenom kablova ja sam resio problem tog nemirnog rada.

Autoru:  omegaA [ 27 Avg 2011 10:56 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Haha, kako jaka dijagnoza "smanjen kapacitet cilindra", dobro ti nisu rekli "nesto je pokvareno". A da se vratis ti u onaj prvi "neovlasceni" servis?

Autoru:  bokisa [ 27 Avg 2011 11:07 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Dizelas je i to 1.7 cdti.
Odradili su mu u Komnenovicu wynss tretman motora i od tad manje igra ler gas i bolji je rad motora.
Medjutim jos uvek izbacuje crni dim.
Kada skinem protokomer nema nista od crnog dima.

Sta to moze biti???

Autoru:  bokisa [ 27 Avg 2011 11:15 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Sve je pocelo ovako:

Video sam mrlju ispod automobila u dvoristu i ustanovili sa majstorom baca ulje na semeringu radilice.
Zamenio to sa sve kaisevima.
Krenuo na put i na 100 km od Beograda mi se desi problem,
Ustanovi majstor da je unutar kape koja pokriva kais od radilice neki limcic koji prenoci signal senzoru radilice poceo da kaci ivicu kape,ali je to majstore sredio.zategao srafove i kao sve ok.(meni sad i to dolaazi na razmisljanje,sta ako je taj limcic nesto zajeban pa pogresan signal daje senzoru radilice i to uzrokuje nemiran rad.)
Ne znam mozda nije to ali sve je pocelo od trenutka kada mi se to desilo na autoputu.


Sta mu znaci da mu je kompresija manja za 50% u 1 cilindru??
Sta dovodi do toga,koje su posledice,isplati li mi se popravljati?
Mozda je i samo neki glupi senzor...
Ne znam...

Hvala unapred na idejama i iskustvima...

Autoru:  kvcali [ 27 Avg 2011 11:19 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

e ako je smanjena kompresija, to je razlika od prvog posta gde je smanjen kapacitet, ali ne znam kako su diagnosticki to utvrdili, ali ako je to, moze da ga uzrokuje pohaban cilindar, dihtung glave, jel ti mozda mesa vodu i ulje?, ili izgoreo ventil ...

Autoru:  bokisa [ 27 Avg 2011 11:30 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Njemu je prosle godine radjen dihtung glave i od tad je super.
Ma on vuce savrseno i nemam nikakvih problema osim ovog dima crnog sad.sad je i motor miran,tj.rad motora.
Hvala na odgovorima.

Autoru:  Bane66 [ 27 Avg 2011 14:53 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Citiraj:
Kada skinem protokomer nema nista od crnog dima.

mozda ovde lezi odgovor na tvoj problem! ;)

Autoru:  Mickey [ 28 Avg 2011 04:09 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Nije Bane u protokomeru problem, kad skine protokomer, ECU udje u safe mod i radi na tako programiranim parametrima da ne moze da dodje do ostecenja motora. A tebi su u oba servisa rekli istu stvar, samo drugim recnikom, kapacitet cilindra je umanjen jer 1 dizna ne nabija dovoljno goriva u cilindru, samim tim nemas dobro sagorevanje pa otud crni dim,a dijagnostikom ti je ocitana kolicina goriva koja kroz prvu diznu protekne,i drugi njeni parametri, dijagnostikom kompresija da se ocita, tesko...

Autoru:  jovan030 [ 28 Avg 2011 13:11 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

U potpunosti se slazem sa Mickey upravo je to i po meni,nego ti druze skini tu diznu na kom cilindru su ti rekli da je i pravac bosista,ali znaci ne kod majstora svastara nego iskljucivo kod bosiste covek koji samo to radi i bos pumpe,on ce to da ti resi i tu ce najjeftinije da te izadje.

Autoru:  Mickey [ 28 Avg 2011 13:42 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Da i jos jedna stvar, ne znam tacnu oznaku motora, al moguce je da na njoj budu japanske dizne marke "Denso", pa pre nego krenes kod Boschiste raspitaj se dali mogu odraditi te dizne.

Autoru:  bokisa [ 28 Avg 2011 15:10 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Ok,hvala na savetu.
Konsultovao sam se sa jednim majstorom,pouzdan momak,da bi me trosak izasao 1000e i da tu ne bi bio kraj.
Tako da nisam pametan

Autoru:  jovan030 [ 28 Avg 2011 17:44 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Ti tvoji majstori imaju velike apetite brate,pa ti za 350 do 400€ mozes da carinis drugi motor,ako je doslo do toga,a iskreno mislim da nije,nego to je ona fora da te navataju i oderu u nevolji,ja kad sam cuo da za zamenu gumica na caurama u vodenom prostoru kod astre g 1.7dti traze i po 600€ ja sam se zgranuo,e to ti je ta fora,svaka cast izuzetcima ali sve ih je manje. Jer kad neko kao laik dodje sav zajapuren i pocne da kuka,jao otisao mi motor izbacio ulje u posudu,oni pricaju bajku da je otisao motor.

Autoru:  Mickey [ 28 Avg 2011 18:58 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Pazi kad sam hteo da uzimam Corsu 1.7CDTi raspitao se po BGD-u i u jednom servisu su mi rekli da reparacija dizni ide od 80-140eur/komadu u zavisnosti od stanja dizne, tako da pronjuskaj malo bolje...

Autoru:  bokisa [ 29 Avg 2011 13:08 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Ja sam bio u Boshu i rekli su mi da odem do ovlascenog da on postavi dijagnostiku i ako su dizne da se vratim.U ovlascenom mi nisu rekli da je nastali problem od dizni.Otici cu opet do njih,pa da vidim sta cu...Zbog cega jos moze da bude smanjena kompresija??Ja sam mislio da je najcesce taj problem zbog dizni...Ali izgleda da kod mene taj slucaj nije.

Autoru:  kvcali [ 29 Avg 2011 13:53 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

ko sto reko, kompresija nema veze sa diznama ali ti nisi ustanovio to, niti to moze da se ustanovi diagnostikom, pominjao si kapacitet, a to onda ukazuje na diznu, rastumaci jel kompresija cilindra ili kapacitet ?

Autoru:  jovan030 [ 29 Avg 2011 15:58 ]
Tema posta:  Re: Mali/veliki problem

Sad kad si u ovakvoj mat poziciji,prvo bi po meni trebao da odes kod nekog da ti izmeri kompresiju svih cilindara.Kad to uradis onda moze dalje da se prica ako ti je na nekom cilindru drasticno manja kompresija tu posle moze da bude svasta,od toga da se je garez uhvatila na sedistima ventila tog cilindra pa samim tim nema iskoriscenje od tog cilindra preko toga da je obrisao neki breg na bregastoj tog cilindra,zapekao hidro podizac tog cilindra itd,itd...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/