Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Check Engine lampica https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=16099 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Miki22 [ 22 Avg 2011 10:14 ] |
Tema posta: | Check Engine lampica |
Pozdrav ljudi. E ovako, imam Astru G 2.0 dti, 2000god. S vremena na vreme pali se check lampica, ne znam iz kog razloga. Kad god se ona upali auto iygubi mnogo snage, ide gore od golfa 1.9 sdi, i tako gura do 3500rpm-ova i tu mu je blokada, nece da mrdne vise i turbina se ne pali. To se uglavnom desava kada auto radi na leru ili kad idem nizbrdicom pa izbacim auto iz brzine ili kad se vozi u velikoj guzvi, tj po sistemu podji-stani. Kad posle toga nagazim gas, po nekom pravilu se iskljuci lampica i turbina se aktivira (u 95% slucajeva) ali kao sto sam reko ponekad se turbina ne pali i 3500rpm mu je maksimum do kojih jedva dolazi. Receno narodski kad se gazi radi ok, kad se davi ili radi na leru onda se pali lampica. Bio je na dijagnostici i izbacilo mi je gresku, ako se dobro secam "ventil ispusnog plina" ili tako nesto. Sta da radim??? |
Autoru: | igorpavlovic [ 22 Avg 2011 10:52 ] |
Tema posta: | Re: Check Engine lampica |
Zvuči kao da je EGR ventilu i usisnoj grani neophopdno čišćenje.99% |
Autoru: | Miki22 [ 22 Avg 2011 11:46 ] |
Tema posta: | Re: Check Engine lampica |
To sam i ja pomislio isprva, ali s obzirom da imam majstora koga ne placam, naravno nije imao vremena (a stvarno nije imao vremena) da pogleda detaljnije. Medjutim rekao mi je da postoje dva tipa EGR ventila, ima jednih koji mogu da se ciste i drugih koji ne mogu da se ciste. Icicu za vikend opet pa cemo da vidimo. Daj boze da je samo ciscenje EGR-a u pitanju. |
Autoru: | igorpavlovic [ 22 Avg 2011 12:33 ] |
Tema posta: | Re: Check Engine lampica |
Ako je kao ovaj na slici,onda moze da se cisti. Na ovoj slici je u kvadratu broj 5. ![]() ![]() |
Autoru: | Miki22 [ 22 Avg 2011 12:36 ] |
Tema posta: | Re: Check Engine lampica |
Pogledacu danas, ako stignem pa javljam... |
Autoru: | Miki22 [ 30 Avg 2011 18:04 ] |
Tema posta: | Re: Check Engine lampica |
To je taj EGR, isti je takav, medjutim ja sam cistio kako sam znao, nitro i krpa i ono, skidanje chadji i ostalih zajebancija. Jel to treba da se cisti na neki poseban nacin ili kako? i jos nesto EGR mi baca ulje na onoj rupci koja se nalazi na strani EGR, jel to normalno? |
Autoru: | igorpavlovic [ 30 Avg 2011 20:26 ] |
Tema posta: | Re: Check Engine lampica |
Pa ocistiti ga da moze nesmetano klip da se pomera(ja napravim vakum ustima,i uvucem klip do kraja) ,to sto si ti uradio trebalo bi biti dovoljno. Jesi li cistio usisnu? Koliko je uopste bio zaprljan? Dali je ciscenje EGR-a otklonilo problem? A to za ulje meni je receno da je normalno da baci koju kap tu i tamo. Preporucljivo je ocistiti i usisnu,EGR i senzor pritiska(MAP) koji je na njoj,i preventivno a pogotovu kad i sam ECU primeti da je vreme za srafciger. |
Autoru: | Miki22 [ 30 Avg 2011 21:19 ] |
Tema posta: | Re: Check Engine lampica |
Klip se pomera, tj radi kad guram jace, nema zapinje, klizi lepo ali je potrebno bas dosta pritisnuti. E vidis sad, dok sam montirao iygubio sam nekako onaj oring sto ide na EGR (mada sam 100% siguran da sam ga stavio, lepo se secam, al ajde), i onda je bacao ulje i na hladnjak, pa sam mu stavio neki drugi oring i valjda je sad ok, a i ranije sam inace primecivao da mi je ono crevo ispod EGR-a uvek bilo zamasceno. Sto se tice samog EGR-a bio je zamascen od ulja, da kazem dosta i imao je cadji na onom tockicu na vrhu, jednom recju bio je dosta zaprljan. Kakogod, lampica se i dalje pali ponekad, redje ali se ipak ponekad pali, uglavnom kada se krecem vecom brzinom pa onda recimo na nizbrdici izbacim iz brzine u nameri da stanem. Neko mi je rekao da je mozda i protokomer pa da i njega treba zameniti. U petak cu najverovatnije ocistiti i usisnu, jer ranije ne mogu, samo mi reci jel ima neki savet za ciscenje usisne, neko sredstvo, krpa, voda, benzin, nitro, bilo koji savet je dobrodosao. |
Autoru: | igorpavlovic [ 31 Avg 2011 18:30 ] |
Tema posta: | Re: Check Engine lampica |
Kupanje u benzinu i mehanicko ciscenje,sto se tice same usisne,i zameni dihtunge usisne (2 kom,oko 1000 din) i prelivna creva (obavezno!). Sto se tice startovanja motora nakon montaze to ce ici malo teze jer ce pumpa povuci vazduh kad raskacis cevi visokog pritiska. Ja bih ti laicki predlozio verglanje od 5,6 sekundi pa pauza od 10 sek.i ponavljati dok ne upali. Dugo verglanje bi moglo ostaviti posledice na ECU Bosch pumpe. Ali na ovom forumu postoje ljudi koji sa,i od automobila zive pa ce biti bolje da se neko od njih ukljuci u temu. Svakako bi mogao to sa svojim majstorom da odradis,pomoc nekoga ko je siguran u ono sto radi moze biti samo dobra stvar. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |