Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
LET glava https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=16079 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | EMPHASER [ 19 Avg 2011 17:53 ] |
Tema posta: | LET glava |
Repariram neki LET motor za svoj auto i sad me interesuje glava koja je obrijana do fula skinuta lele majko - na xe motoru je to bilo ok e sad znam da na LET motoru povecana kompresija igra ulogu... - pitanje glasi da li ovu glavu smijem da stavim na LET motor jer nemam drugog izbora i koje bi posledice mogle da budu svega toga ? Imam ARP brezone i Metalni dihtung glave ? |
Autoru: | pistre [ 19 Avg 2011 17:56 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
iste su glave, samo stavi usisnu bregastu od xe-a umesto izduvne od let-a |
Autoru: | EMPHASER [ 19 Avg 2011 18:06 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
znam znam to nego ne znam da li smijem da stavim ovu glavu shto je skinuta par milimetara na LET motor jer ce da podigne kompresiju ??? ![]() |
Autoru: | pistre [ 19 Avg 2011 18:13 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
pa ako nemas drugu stavi ![]() |
Autoru: | EMPHASER [ 19 Avg 2011 18:15 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
mislish da nece da bude previshe kompresije ??? ![]() |
Autoru: | kvcali [ 19 Avg 2011 18:18 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
Postoje i debeli dihtunzi glave, a i klipovi mogu da se obrade da bi dobio zeljenu kompresiju 8.5, 9:1 ako se ne varam |
Autoru: | webboy [ 19 Avg 2011 18:19 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
Pusti ti te pisteretove price... stavi usisnu bregastu umesto izduvne i razvodnu ruku ces sam da okreces ![]() ![]() Ako hoces taj "Xe cam mod" za let, onda samo zameni USISNE bregaste. Dakle usisna bregasta od XE motora umesto usisne bregaste LET motora. XE usisna ima bregove za milimetar duze, znaci ventili ce 1 milimetar dublje da se otvaraju. Za ovaj "mod" bi trebalo usisnu bregastu da retardirash malo.... i bez stelujuce remenice, tesko je ubosti tacno u stepen koliko treba, jer mozes samo da je pomeras za zub (sto je nekoliko stepeni). E sad, sto se kompresije tice... LET motori sa razlogom imaju smanjenu kompresiju i ako je previse podignes - nece da valja. Metalni dihtung koji pominjes, ako je vec metalan, trebalo bi da bude lisnat (slojevit) kao sto je za Z20LET motor. Fabricka kompresija za LET je 8.5-9.0.... ne znam koliko ce da podigne kompresiju ta obrijana glava od XE-a sto imas, ali ako je suvise podignes (10+) dobices dodatno opterecenje po ceo motor. EDIT: Evo kvcali ti je napisao sta da radis ako stavljanjem te glave dobijes veliku kompresiju |
Autoru: | EMPHASER [ 19 Avg 2011 18:33 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
Tek sam sad provalio shto je napisao xaxxaxa ![]() pa to me sve lomi - dihtung glave jeste lisnat troslojan je i ovi ARP brezoni su jachi zbog toga sam i napisao to sve jer ne znam dal je neko imao iskustva sa skinutom glavom na ovom motoru - - - nadam se samo da se ventili u nekim extremnim situacijama nece dohvatiti sa klipovima- u pm ne znam shta da radim ![]() imam bregaste 274/276 dbilas tako da cu njih prebaciti sa XE-a --- |
Autoru: | EMPHASER [ 19 Avg 2011 18:36 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
KVcali mislish na obradu piksne na klipnjachi ili na skidanju kompresione povrshine klipa ? neshto mi se ne radi o tome - ako nishta onda cu potrazit bolju glavu .... |
Autoru: | kvcali [ 19 Avg 2011 18:39 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
Kompresione povrsine ali za to treba vrhunski strug da bi sve bilo izjednaceno na sva 4 ali daleko je bolja nova glava, moze i od LET-a i do XE-a iste su |
Autoru: | zokac [ 19 Avg 2011 22:35 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
Mozes malim bijaksom da doradis kompresioni prostor,i povecas ga a ujedno radis i kubiciranje da ti sva 4 budu ista sto je vrlo bitno.Ako je glava dosta skinuta moras kao sto je vec receno da radis stelujuce remenice.treba ti stepen ploca,komparater,podatci za bregaste i dosta znanja |
Autoru: | webboy [ 20 Avg 2011 18:04 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
Kad se vec majes sa bregastim osovinama... obrati paznju na remenice. Za XE ne znam, ali za LET: - Stariji LET motori <95, remenica ima 42 zupca - NOviji LET motori >95 (tzv. black-top) emenica ima 46 zupca. |
Autoru: | EMPHASER [ 21 Avg 2011 03:22 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
ovo je motor 92 sa 141 zuba kaishem - istio sve klao na ovom Xe motoru shto mi je u kolima ... samo mi to retardiranje remenica nije jasno u koju stranu da okrenem bregastu-usisnu -naravno kupicu stelujucu remenicuovih ovih dana pa da znam ![]() |
Autoru: | webboy [ 21 Avg 2011 17:31 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
Na stelujucoj remenici imas obelezeno sve u stepenima. POsto je motor '92, onda gledaj da remenice imaju 42 zuba. U kom smeru se okrecu remenice? - U smeru kazaljke na satu. Retard - pomeranje unazad (da kasnije otvara ventile) - u kontra smeru od kazaljki na satu Advance - pomeranje unapred (da ranije otvara ventile) - u smeru kazaljki na satu ![]() Sad jbg.... sve je to lepo, ali ti trebaju odredjeni data loggeri ili senzori i slicno... jebes ga, kako ces ti da znas kako na motor utice pomeranje od 2 stepena, a kako od 4 stepena??? Po sluhu ili osecaju - nema sanse. savet - uzmi obavezno KVALITETNE stelujuce remenice (na primer BSD, Cortnay Sport i slicno).... ne daj boze da ti popuste matice na njoj, prezupcice motor, pokrivice ventile... u dve reci - sranje veliko ![]() |
Autoru: | EMPHASER [ 21 Avg 2011 21:04 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
Hvala Nemanja imam osecaj da cu poshteno da se napatim oko shtelovaja ![]() gledacu da uzmem ok remenice sa minimum 5 imbusa jer sam pronashao neke i od 3 chak - katastrofa i to su markirane ali ne hvala ![]() http://www.ebay.co.uk/itm/c20let-xe-Gen ... 3cbb0dcd5f |
Autoru: | laki_81 [ 22 Avg 2011 17:11 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
odes lepo kod strugara i napravis bolje za manje para. normalno sto se srafovske robe tice ne stavljas nista ispod 8.8, sto se tice popustanja matica osiguraj lepo navoje sa Loctite 243 i nema glava da te boli . ....e sad ako je bitna estetika to je nesto drugo... |
Autoru: | EMPHASER [ 22 Avg 2011 21:00 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
ma briga me za estetiku ![]() ![]() |
Autoru: | zlaja91 [ 23 Avg 2011 00:56 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
Moj savet ti je da uzmes jedan spric u ruke,namestis glavu da stoji ravno,zavrnes svecicu u nju a naravno i ventili moraju biti u njoj,uzmes benzin u spric i nalivas ga u kompresioni prostor glave dok nedodje u ravan sa dihtujucom povrsinom glave,e onda lepo malo matematike izracunas zapreminu jednog cilindra+zapremina zaptivaca podelis sa dobijenom zapreminom glave i to ti je stepen kompresije a uz to je prilicno tacan. ![]() a u cemu je razlika u donjem delu motora od xe-a i let-a ? znaci mislim na radilicu blok pumpu za ulje,klipnjace,. i ima li uopste razlike? osim u klipovima. ![]() ![]() |
Autoru: | Zoran_zr [ 23 Avg 2011 00:58 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
Pazi ovako koliko se ja razumem u mehaniku i motore ako stavis previse obrijanu glavu motora C20XE Sa sve komponentama od C20LET motora naravno i turbinu . Uz tako veliku kompresiju koju ces dobiti i jos plus pritisak turbine . Desice se jedan veliki kabum ![]() ![]() |
Autoru: | serial [ 23 Avg 2011 01:35 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
dobre i pouzdane remenice ne kostaju ispod 150-200e, i sta ostala cuda, ne kosta glava 3000e, mozda ti je najbolje resenje da potrazis drugu glavu i da ne mislis... |
Autoru: | zlaja91 [ 25 Avg 2011 01:09 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
zna li neko odgovor na moje pitanje? ![]() ![]() |
Autoru: | pistre [ 25 Avg 2011 02:14 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
pored klipova je sve isto, jedino je na bloku dodatna rupa za ulje zbog turba, ali to vec znas |
Autoru: | zlaja91 [ 25 Avg 2011 02:27 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
e sad mi je sinula fantasticna ideja!!!! ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | pistre [ 25 Avg 2011 02:29 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
ako je tvoj motor c18ne mozes da odradis konverziju ![]() |
Autoru: | zlaja91 [ 25 Avg 2011 02:34 ] |
Tema posta: | Re: LET glava |
ne nego 18 e,ali kontam da je pametnije naci xe motor,odradi ti generalnu,nabaciti turbo,instalaciju komp.... i voziti se sa 200 konjica a registrovati 150 |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |