Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Corsa D 1.3 cdti DPF filter
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=15755
Stranica 1 od 1

Autoru:  dubajicv [ 25 Jul 2011 13:11 ]
Tema posta:  Corsa D 1.3 cdti DPF filter

Izbacio mi je grešku vezanu za zapušenost DPF filtera,
inače mi je auto pri malim obrtajima samo na sekund kao zaguši
al posle toga povuče gas bez problema.

Greška sada više ne izlazi, a ja sam ga jutro na autoputu iduvao malo
nekih 15 km sam vozio 4 brzinom 130 km/h oko 3500-4000 obrtaja jer su mi
tako preporučili.

Sada bih ja pitao pošto mi je majstor rekao da može da mi skine
DPF filter i 24 sata ostavi u nekoj kiselini pa da vidi dal će ga očistiti
ili da mi se ne bi ponavljalo da li neko zna
dal ja mogu da ga uklonim i preko dijagnostike
da ga odjavim

Inače auto je prešao 151.000 km

Autoru:  kvcali [ 25 Jul 2011 13:15 ]
Tema posta:  Re: Corsa D 1.3 cdti DPF filter

A jel trza sad nakon "produvavanja" autoputem ?

Autoru:  dubajicv [ 25 Jul 2011 19:04 ]
Tema posta:  Re: Corsa D 1.3 cdti DPF filter

Da.
Nisam više pametan šta da radim, dal da odradim regeneraciju putem OPCOM-a
ili da ga majstor skine i proba da ga potopi u kiselinu,
ili da ga ukloni, isključim na dijagnostici i kraj.

Da li može nešto da se desi ako ga ostavim ovako, pa da vidim dal će se vremnom
sam regenerisati

Autoru:  testdriver [ 25 Jul 2011 21:25 ]
Tema posta:  Re: Corsa D 1.3 cdti DPF filter

15km je obicno nedovoljno da se odradi regeneracija, i ne moras da vozis 130kmh, dovoljno je i 80 ali ne ispod 3000o/min i to nekih 25-30km. Ako to ne uspe, odradis servisnu regeneraciju, moze i s Opcomom. Pri tome sta god radio, prati nivo ulja da ne prelazi max, t.j. da nemas previse nafte u ulju jer ga sad sigurno imas samo pitanje koliko. Ako uspes da odradis regeneraciju na bilo koji nacin, obavezno zameni ulje i filter ulja. Ako ipak ne uspes, s obzirom na kilometrazu, moguce je da je DPF toliko zasicen da je nemoguca regeneracija. On se moze fizicki eliminisati i moguce je cak da ti nakon toga nece paliti check jer taj motor ima samo sondu ispred a ne i iza DPF mada je obicno pali. Zato u BG postoji lik koji ubacuje softvere u sve marke vozila s dpf-om pa i u Opele i nakon toga vise nikad neces imati problem s tim. Ako budes tako i dalje vozio s zapusenim filterom i nepotpunim regeneracijama, docice do toga da ces imati razredjeno ulje s litrom nafte u motoru, zbog cega ce ti u nekom momentu motor uci u turu, podizace obrataje postepeno i do 5000o, ti ces pokusati da ugasis motor, izvuces kljuc, on i dalje radi preko 5000o dok ne vidis dim iz auspuha i onda se oprostis od motora (veruj mi, iskusio sam to :D )

Autoru:  dubajicv [ 29 Jul 2011 09:51 ]
Tema posta:  Re: Corsa D 1.3 cdti DPF filter

A da li ta trzanja mogu da budu povezana sa DPF-om.
Majstor mi kaze da ne moze, vec da ocistim ERG ventil,
proverim instalacije goriva do dizni. Najverovatnije da je to, barem on tako kaze.
Sta vi mislite, jel moze biti do toga

Autoru:  testdriver [ 29 Jul 2011 12:23 ]
Tema posta:  Re: Corsa D 1.3 cdti DPF filter

Moze biti do EGR a moze i do samih dizni, do DPF je samo ako nema snage ili trza u toku same regeneracije al to i ne traje dugo

Autoru:  dubajicv [ 30 Jul 2011 09:47 ]
Tema posta:  Re: Corsa D 1.3 cdti DPF filter

Da li je najbolje da očistim EGR ventil ultrazvučno?
Jel znaš neki dobar BOSCH-ov servis gde bih mogao da oteram auto
da mi provere dizne?
Koliko to zadovoljstvo otprilike košta?

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/