Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

2.0 8v >>2.0 16v
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=1543
Stranica 1 od 2

Autoru:  zux [ 21 Jul 2007 13:58 ]
Tema posta:  2.0 8v >>2.0 16v

E pa drugari, posto je nekoliko vas vec menjalo kompletne motore i radilo slicne zahvate, ajmo malo da se konsultujemo
Dakle prelazak sa 2.0 8v (c20ne ili 20seh nije ni bitno) na 2.0 16v (c20xe)
hehe tema zvuci kao da ju je shadow postavio :lol: :lol: :lol:

Koliko ja znam blokovi na svim 2.0 atmo. motorima su identicni, ali to nije 100% sigurno jer neko prica da su isti, a neko da su razliciti vodeni i uljni kanali u bloku i materijal radilice i klipnjaca
Posto cu ionako u skorije vreme morati malo da ceprkam po motoru (ide OK, ali trosi malo vise ulja) razmisljam o soluciji da dobijem motor sa 8v vise od sadasnjeg
Jednostavnije je da prebacim kompletan motor, ali onda imam malo vise troskova i komplikacija oko papira, cimanje oko promene saobracajne, skuplju registraciju i sl., a ovako sam mislio da c20xe prepakujem u moj blok (klipovi, eventualno i radilica ako su razlicite, kompletna glava i naravno ecu sa instalacijom motora, kao i usisna i izduvna grana i sistem ubrizgavanja goriva)
F16 koji sada imam bi trebalo da bez problema "saradjuje" sa ovim frankenstajnom, hladnjak i ostale periferije su mislim isti (nisam siguran kakva je situacija sa alternatorom, alnaserom)

Znaci sta mislite treba li menjati jos nesto osim vec pobrojanih klipova, glave, ECU-a, instalacije, izduvne i usisne grane i ubrizgavanja da bih dobio c20xe sa blokom od c20ne

Inace planiram to da odradim tek u narednih 5-6 meseci, ali hocu da na vreme skupim sve potrebne informacije i polako trazim potrebne delove (odnosno skoro kompletan motor)

Autoru:  Punisher [ 21 Jul 2007 16:28 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

Bane 16v ce ti lepo reci posto je on skoro radio to

Autoru:  zux [ 21 Jul 2007 16:43 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

znam, njega i cekam da se javi

Autoru:  Micky [ 21 Jul 2007 21:23 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

ako ti je ti je problem ili nesto ima u Sarajevu dobar 2.0 8v Seh kompletan sa mjenjacem nije puno para , motor je kod mog majstora tako za ugradnju nije problem :bounce:

Autoru:  astrafan [ 21 Jul 2007 21:28 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

oglasi su malo nize... :D

Autoru:  sloba [ 21 Jul 2007 21:29 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

mislim da zux trazi motor koji ima 8v+8v jer trenutno ima 8v :)

Autoru:  zux [ 21 Jul 2007 22:47 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hehe jedino da taj drugi 2.0 8v stavim u gepek
prosta matematika 8v+8v=16v

u svakom slucaju hvala na ponudi
mada i u Bg-u ima poprilicno c20ne, 20seh i c20xe motora

Autoru:  Micky [ 22 Jul 2007 17:09 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

hehe ma ne prodajem ja samo sam rekao da ima ako bude komplikovani radovi,sretno :cheers:

Autoru:  sloba [ 22 Jul 2007 20:54 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

heh zux dobra ti rachunica,al koliko sam uspeo da vidim onda na parkingu,nemas mesta u gepeku da stavis jos jedan :) ,naravno ako ne poizbacujes neke stvarchice :))

Autoru:  Bane 16v [ 24 Jul 2007 14:33 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

Evo i ja da se javim :D :D :D
vidi Zux moj drugarski savet ti je da se ne maltis sa tim
nego prosto ubaci XE-a jednostavnije je
sto se tice papira i registracije nemas nikakav problem
carinis blok motora kao rezervni deo i prijavis da ti agregat ima 85 kw kao i onaj stari (svi vozimo takva kola,
zasto placati reg.za 110kw) i to ti je to .

Autoru:  zux [ 24 Jul 2007 15:00 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

bane znam ja da je to mnogo jednostavnije i bolje
za sada ce sve ostati na standby-u pa kad dodje vreme za radove na motoru, onda cu se definitivno odluciti
u svakom slucaju hvala na savetu

Autoru:  shadow [ 24 Jul 2007 15:51 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

zux je napisao:
bane znam ja da je to mnogo jednostavnije i bolje
za sada ce sve ostati na standby-u pa kad dodje vreme za radove na motoru, onda cu se definitivno odluciti
u svakom slucaju hvala na savetu


Svojom igrarijom oko svog motora sam naucio par bitnih lekcija oko ovakvih akcija pa cu ti sad preneti...

1) najjeftinije, najbrze i najlakse je da kupis KOMPLET XE, pa da ga ubacis ili sa njega da skidas delove, jer kad trazis delove za XE, obicno ih ne daju zasebno, nego u kompletu sa motorom, ili lupaju po usima sa cenama. Druga bitna stvar je, sto kad krenes da to radis, obavezno ce ti se desiti da ti fali neki sitan deo, pa moras da ga trazis danima, a radovi stoje...pa onda vidis da ti fali jos neki deo...banalna stvar...racva za vodu koji si prevideo u planiranju, moze da se ispostavi da je jako tesko naci...kao sto se meni desilo...pa se zaturi neki sraf i tako...kad imas komplet motor pored sebe, to ide milion puta brze i lakse, i jeftinije.

2) Ako krenes to da radis, kao sto rekoh, garant ces morati da juris delove...a to ume da bude problem ako je motor rasklopljen :) A primetio sam iz iskustva, da su svi bolje snadbeveni Opel otpadi u BG, dosta udaljeni od linija GSP :) Pa moras da moljakas ljude za prevoz ili da placas taxi...najbolje je da ako krenes da radis to, imas rezevna kola pri ruci.

A najpametnija varijanta ti je sto bane kaze, i uzivaj.

Autoru:  zux [ 24 Jul 2007 16:08 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

hehe ako mi shadow ovo kaze, onda stvarno.... :D :D :D
ma ja bih i uzeo ceo motor i prepakovao ga u moj blok
za sada od svega toga nema nista
udarile mi ove vrucine u glavu, tako da sada imam neke druge prioritete

Autoru:  shadow [ 24 Jul 2007 16:13 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

Da pogadjam...klima? :lol: :lol: :lol:

Autoru:  zux [ 24 Jul 2007 16:26 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

videcemo
sada sve zavisi od sandokana i ebaya (znacu sve za 2 dana) :) :)
ali 99,9% je moja

Autoru:  Marcus [ 24 Jul 2007 17:19 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

aj zux...nemoj da ti bude klima opravdanje za digitalca... :D namesti i jedno i drugo...jedan dan klimu, onda tablu lepo polako na 23c :D

Autoru:  zux [ 07 Avg 2007 21:38 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

evo mene opet sa kombinacijama vezanim za motor
po svemu sudeci motor dolazi na red za desetak dana
ali sam jos uvek u nedoumici sta uraditi
1) odraditi na mom vec postojecem 8v motoru karike, letece lezajeve, kompletnu garnituru dihtunga, ventile i gumice ventila i obraditi glavu
sve to bi trebalo da me izadje oko 250eur., ali bih sigurno bio miran neki naredni period

ili

2) uzeti XE u ko zna kakvom stanju za slicne pare (mogao bih da ga nadjem za 300eur sa instalacijom i ECU sa nasim papirima) i moliti se da izdrzi sto duze

jbg. da mi je budzet veci za nekih 150-200eur. uzeo bih XE i odradio ga kako treba, ali ovako, ovako ostaje ili sredjeni 8v, ili macka u dzaku sa 16v

videcu sledece nedelje sta ce biti, pa cu vas obavestiti

Autoru:  magyshadow [ 07 Avg 2007 22:03 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

Daces pare, bices miran i imaces ono sto si vec imao. Kada upalis auto uvek ces u mislima paliti XE-a!!!!
Uzmi XE, pa sta bude, pare ce se vec odnekud pojaviti , kao i uvek, zar ne?

Autoru:  zux [ 07 Avg 2007 22:08 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

magy ma u pravi si za to, ali...
pare za auto ce se tesko pojaviti u neko skorije vreme (jbg. motor, klima, dig. tabla, tapaciranje table i tapacirunga vrata, sve to kosta, a sve se radi u narednih 15tak dana) tako da ne znam kako cu sve skrpiti

uostalom, da budem iskren XE mi i nije neka opsesija, jer sam se zarekao da cu kad-tad ugraditi LET (ali realno to ce doci na red tek za 2-3 godine)

Autoru:  boolero [ 07 Avg 2007 22:13 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

Ni jedno ni drugo nemoj da radish...

XE za 300e nije motor...nego neki pokushaj motora 8)

Moj savet ti je...shtedi pare dok ne skupish za dobar XE.

Autoru:  Bojan_NBG [ 07 Avg 2007 22:13 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

U potpunosti se slažem sa Megijem...Mani se LET-a, sve ga je teže naći u iole normalnom stanju, a kamoli za neko vreme...Stavi XE, pa posle Lex i tako... :o :lol:

Autoru:  zux [ 07 Avg 2007 22:27 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

bole ne bih ja nista dirao, ali ipak...
moj motor ide vise nego dobro, ali u poslednjih godinu dana trosi malo vise ulja nego sto je normalno
posto dnevno pravim prilicno veliku kilometrazu, dosadilo mi je da svakih nedelju-dve proveravam nivo ulja i po potrebi dosipam
ipak 1l na 2.000km nije normalna potrosnja ulja (kad ga gazim po autoputu trosi jos vise)
ako nastavim ovakvog da ga vozim, plasim se da mu nece biti spasa
ovako je bolje ili ga preventivno srediti, ili uzeti drugi motor, a ovaj prodati za koliko god para
ove nedelje cu ici da obidjem i pregledam te motore koji su na prodaju, pa cu preciznije znati sta mi je ciniti

Autoru:  boolero [ 07 Avg 2007 22:29 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

E ako je ovaj od 300e gore na topcideru nemoj da uzimash...fali mu delova.

Autoru:  zux [ 07 Avg 2007 22:33 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

bole nije taj sa topcidera
ima ih nekoliko za te pare, pa cu ici od jednog do drugog
videcemo

wrme XE je XE, ali sve ovo ostalo je vec kupljeno (nesto je placeno, nesto tek treba da se plati), tako da....

dzepovi ce posle motora biti skroz prazni :( :( :( :(

Autoru:  boolero [ 07 Avg 2007 22:34 ]
Tema posta:  Re: 2.0 8v >>2.0 16v

Brate ko je pominjao tapacirung i klimu? :lol:

Znaci zux...
Prva opcija: Dash pare u svoj motor...vozish se uzivash...i shta onda kad budesh ushtedeo pare za xe?
Prodash ga za 200e a vishe si ulozio njega...znaci matematika je prosta gubish 8)

Opcija dva: Uzmesh xe za 300e koji je verovatno u nikakvom stanju, i vozish se al jedva.

A mozesh da probash i ovo...
Stisni se mesec/dva ushtedi josh 100-150e, kupi XE, prodaj tvoj...i ulozi tih ~300e da sredish XE.

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/