Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=14989 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | pivvv [ 23 Maj 2011 09:14 ] |
Tema posta: | opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
Dragi opelovci, molim vas za pomoc. Obrni okreni uvek se vratis na opela, poslednji koji sam imao opel corsa b gsi. Moje pitanje je vezano za opel zafiru 2.0 DTL 101 ks. Razmisljam o kupovini tog auta, kakva je razlika izmedju DTL I DTI, zapravo kako se pokazao gore navedeni motor DTL. Hvala unapred na pomoci. Pozdrav, |
Autoru: | ado_89 [ 23 Maj 2011 10:45 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
DTI je ko DTI, a razlika u broju motora odnosno tipu je DTL i DTH. DTL su isli do 2000-te godine, a poslije su ovi DTH... |
Autoru: | pivvv [ 23 Maj 2011 12:33 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
Ali ovaj auto je 2002 god. i ima dtl od 100 konja |
Autoru: | ado_89 [ 23 Maj 2011 14:17 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
jbg, kod mene je 2001 a DTH motor od 100 konja. Bgm to ne razumijem, i kod prijatelja mi 2002 godina DTH motor. Na forumu sam negdje nasao da DTL su stariji dizel motori do 2000-te godine. Mozda je kod tebe mijenjan motor |
Autoru: | ado_89 [ 23 Maj 2011 14:21 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
copy/paste Ovako: DTL motor (koji ima tacnu oznaku x17DTL....) je motor napravljen u Nemackoj. To je atmosferski (klasican) dizel motor koji ima 68ks i turbo punjac. Ima automatski sauh, katalizator i ne znam tacno da li je EURO1 ili EURO2 norme. Ugradjuje se od kraja 1994. godine u astru F (astra 1) i u pocetnih par godina u astru G (astru 2) do 1999. ili 2000. Potpuno je drugaciji od opelovih dizela 1700 kubika iz prethodnih godina (pa cak i sa pocetka 1994.) DTH je isto sto sto i DTL (sto je oznaka motora iz saobrecajne dozvole). Medjutim, na zadnjem delu vozila moze da pise i TD i 1.7D i samo ASTRA. Razlika izmedju astri F sa starim starim i novim 1.7 dizel motorima (1991 do 1998) u oznakama na zadnjem delu vozila sa novim motorima oznake pisu manjim, metalnim slovima, dok je sa starim, veca, plasticna slova. Iz licnog iskustva, motor se pokazao kao dobar. Sa 150 000km lepo pali zimi, ne trosi ulje, solidno ide... Paralelno sa tim motorima, ugradjivani su i ISUZU motori sa i bez turbine. Oni su imali oznake 1.5d, 1.7d ili TDS (1.7TD). Oni su drugaciji od nemackih i bolje su se pokazali od opelovih motora starije generacije. Imaju vise snage i dugotrajniju su, ali i nesto skuplji za odrzavanje.Razlika na pogled je u tome sto oni imaju metalni poklopac motora (ventila) i bos pumpa im je prema kabini (na Opelovim dizelima poklopac je plastican i bos pumpa je prema hladnjaku). DI je noviji motor koji se ugradjuje u astre od prilike od 2000. godine. Za razliku od DTL, on ubrizgava gorivo direktno (ekvivalent TDI). DTI je ista varijanta sa turbopunjacem. Pokazali su se odlicno, uz bolja ubrzanja i manju potrosnju od DTL. S'obzirom da imaju 19xx i nesto kubika, podpadaju pod istu kategoriju pri registraciji kao i DTL od 1700 kubika. Inace, mislim da astra classic2 postoji samo u varijanti od 1400cc i godista je 2004. Oznaku CLASSIC nose samo one astre koje su prodavane zajedno sa novom astrom H (astra3). Mislim da se sklapaju u poljskoj (to je bio slucaj sa astrom Classic1). Nadam se da sam ti pomogao. Pozdrav! |
Autoru: | igorpavlovic [ 23 Maj 2011 18:02 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
Znas li koja je oznaka tog motora u Zafiri, Y20DTH,Y20DTL,to su pocetna slova broja motora. Ne znam zbog cega te brine razlika izmedju DTH i DTL, ali cu reci da nemas nekog razloga za brigu,sto se tice motora. Konstrukcijski ti motori su ISTI,eventualna razlika se moze naci u mapi ECU-a,i to je verujem sve. Turbina k'o turbina,ako je gazena otici ce. Poznat problem tog motora je elektronika BOSCH pumpe,koja moze da crkne iznenada. |
Autoru: | Mickey [ 23 Maj 2011 21:24 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
Citiraj: Y20DTL Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 84,0 Hub (mm): 90,0 Volumen (cm³): 1995 Leistung (kW bei min-1): 60 / 4300 Drehmoment (Nm bei min-1): 185 / 1500 - 2750 Verdichtung: 18,5 : 1 Motormanagement: Bosch EDC 15 M Steuerung: Steuerkette Abgasanlage: AGR, Katalysator Besonderheiten: E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1544 Verwendung: Astra G (AF20) Citiraj: Y20DTH
Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 84,0 Hub (mm): 90,0 Volumen (cm³): 1995 Leistung (kW bei min-1): 74 / 3120 (Signum), 74 / 4000, 74 / 4300 (Vectra B) Drehmoment (Nm bei min-1): 230 / 1500 - 2500, 230 / 1950 - 2500 (Vectra B), 230 / 1500 - 3000 (Signum) Verdichtung: 18,5 : 1 Motormanagement: Bosch EDC 15 M, ab MJ03 Bosch VP44/PSG 16 Steuerung: Steuerkette Abgasanlage: AGR, Katalysator Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1549 Verwendung: Astra G (F23WR, AF22), Vectra B (F23WR), Signum (F23WR), Vectra C (F23WR), Zafira A (F23WR, AF22) |
Autoru: | pivvv [ 23 Maj 2011 21:36 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
Hvala puno ljudi pomogli ste! |
Autoru: | igorpavlovic [ 23 Maj 2011 23:22 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
Ok.izgleda da sam pogresio u objasnjenju,pomalo sam brzopleto odgovorio,izvinjavam se. onda je razlika u nedostatku interkulera,drugacijoj turbini kod DTL-a (GT 1544 DTL, odnosno GT 1549 u DTH),manjem obrtnom momentu na DTL. Ali sad meni nije jasno zar se ovaj motor od 82ks. ugradjivao u Zafiru 2002 god.? To me je i zbunilo u startu. |
Autoru: | pivvv [ 25 Maj 2011 18:37 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
Ma lik koji prodaje auto se istripovao. U pitanju jeste dti 2.0 samo sto nije video ulazne papire kola i spale mu oznake. Hvala u svakom slucaju, i mene je doveo u zabludu... |
Autoru: | tadiczoranbl [ 03 Sep 2012 21:23 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
pozz svima UPOMOCCCCCC!!! ![]() Imam problem sa opel zafirom sa istim motorom 2.0 dti o cemu se radi samo odjednom mi je prestala da vuce (neradi turbina) kao mrtva kobila dok je hladna sve ok cim se zagrije obrtaji padnu na O upale se dvije zute lampice auto sa kljucem i hladnjak ako se nevaram a na leru dok radi radi kao traktor sama sebi daje gas i oduzima moze li mi ko pomoci dali je neo imao slican problem HVALA UNAPRED. |
Autoru: | Godza [ 03 Sep 2012 23:13 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
za pocetak trebalo bi odraditi dijagnostiku motora a velika mogucnost da je problem do senzora radilice (problem broja obrtaja motora) |
Autoru: | tadiczoranbl [ 04 Sep 2012 10:04 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
drug to sam i uradio i pokazao je taj senzor ali uz njega jos i bos pumpu zamjenio sam senzor mada polovan i opet isto ![]() |
Autoru: | tadiczoranbl [ 04 Sep 2012 22:55 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
Godza je napisao: za pocetak trebalo bi odraditi dijagnostiku motora a velika mogucnost da je problem do senzora radilice (problem broja obrtaja motora) IPAK JE KVAR U SENZORU... ![]() DRUGI POLOVAN KOJI SAM ZAMJENIO NIJE BIO U REDU |
Autoru: | zux [ 06 Sep 2012 01:40 ] |
Tema posta: | Re: opel zafira 2.0 dtl 74 kw 101ks |
pa bilo bi cudno da Dr.Godza na nevidjeno da pogresnu diagnozu ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |