Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
C20LET VS Z20LET https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=14586 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Night Rider [ 21 Apr 2011 08:19 ] |
Tema posta: | C20LET VS Z20LET |
Vec neko vreme razmisljam o izbacivanju 2.0DTI motora iz Vectre i ubacivanju C20LET-a ili Z20LET-a oba sa f28 menjacem ![]() Za sada je ovo samo ideja ali nikada se ne zna.... Za pocetak muce me ova tri pitanja ![]() 1. C20LET je proverena masina i tu nema neke price ali predpostavljam da je za njegovo ubacivanje potrebno vise prepravki u odnosu na Z20LET koji je noviji motor i samim tim verovatno bi lakse mogao da se ubaci. 2. Na forumima cesto nalecem na konstataciju da je Z20LET nekvalitetniji motor u odnosu na C20LET da li je to zaista tako i koji su nedostaci/mane koji mogu da se jave u eksplataciji kod oba motora? 3. Koji od ova dva motora je jeftiniji za odrzavanje po cenama rezernih delova i uopste servisa? |
Autoru: | webboy [ 21 Apr 2011 10:25 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
Moj skromni doprinos: 1) Mislim da je proces ubacivanja i za jedaan i za drugi prilicno slican, ako ne i isti 2) To je zato sto se svi k***che u fazonu "old-school" ovo ono. I jedan i drugi mogu da traju 1000, a mogu i 300000km... sve zavisi od odrzavanja. E sad, jedino mislim da C ima malo veci potencijal za tuniranje..... ako nista drgo, za C bar ima mnogo vise materijala i infromacija za tuning nego za Z. 3) Skupi su i jedan i drugi, ako gledas nove delove. Sto se polovnih delova tice, ne znam razlike u ceni, ali predpostavljam da ces za Z lakse da nadjed delove, posto je noviji. C20LET polako, ali sigurno postaje istorija. |
Autoru: | pistre [ 21 Apr 2011 11:40 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
i f28 je na sajlu pa ces ostati bez hidro kvacila |
Autoru: | kvcali [ 21 Apr 2011 12:33 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
Vezano za ovo sto je Web rekao, sta znaci odrzavanje, koje delove ne mozes naci za clet, ima svega, samo je pitanje da li zelis dati para, sta je to sto let ima a jedan 16v nema, samo turbina, koja se moze odrzavati, o otvaranju motora necemo jer to nije tema, ali i za otvaranje ima da kupis sve... Mislim da su cene skoro identicne, samo sto je clet jednostavniji i pouzdaniji, ima manje plasticnih delova, radi na razvodnik, i nema senzor bregastih na njima, i jos neku sitnicu u principu su isti. Po meni naj vaznije je u kakvom stanju ces da nadjes motore... i jedan i drugi mozes naci i los i dobar. Da ja hocu da ugradim turbo motor i tako voziti narednih 100-200k , kupio bi los (citaj jeftin motor) i odradio generalnu i znao sta imam. ko tebi garantuje da po kupovini motora nece otici turbina, karike, dihtung glave, sedista ventila, gumice..., a znamo kako se koriste ovi motori.Jedino da znas nekog ko prodaje, ali to tesko. I moj je savet Clet, jer kod naknadne ugradnje preko, niko ne ide na Z, pratim dosta foruma tamo, i u 90% slucajeva rade generanu na letu posle odredjene kilometraze jer ko sto kazem uvek se desi pre ili kasnije neka od ovih stvar sto sam naveo, a posto oni imaju love ide sve novo, cak sta vise i preko granice, ARP, risse, garet, hks i trista cuda. Postavlja se ono cuveno pitanje koliko para si spreman da das pa to malo bolje da iskombinujemo, ovako i sam znas kakva je situacija sa kupovinom polovnog leta I zaboravih polovni delovi ne idu na let, sem mozda nekih nevaznih senzorcica, ipak to moze da kosta posle enormno ![]() |
Autoru: | Otacon [ 21 Apr 2011 13:08 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
Po mom rezonu ako hoces da kupis motor i ne zelis da na njemu nesto radis onda gledaj da bude sto mladji turbak...znaci Z20LEH. A ako hoces da radis neki tuning uzmi neki CLet ili zlet u osrednjem stanju,odradi generalku,kupi najbolje delove i znaces na cemu si. |
Autoru: | Night Rider [ 21 Apr 2011 20:30 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
@Pistre postoji set za konverziju f28 sa sajli na hidraulicno i prilicno je jednostavan i jeftin. Ne planiram neki specijalan tuning na motoru sem mozda cipa i nekih sitnica znaci to bi bio auto za svaki dan! Mislio sam da je Z20 lakse ubaciti u Vectru jer se mozda slaze nesto od postojece instalacije ili se varam!? Kod C20 me privlaci sto je klasican motor bez mnogo elektronike a kod Z20 sto je noviji motor generalno posto je i Vectra mladja ![]() |
Autoru: | webboy [ 21 Apr 2011 20:48 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
Da, realno, ne ide da devojci ubudzis onu stvar od babe ![]() |
Autoru: | pistre [ 21 Apr 2011 20:50 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
meni je bas fora c20let u vektru B ![]() a clan opcar trenutno ubacuje let, pa mozes da sacekas nekoliko dana i recice ti sta ima od prepravki |
Autoru: | Night Rider [ 21 Apr 2011 20:56 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
Da sto kaze webboy jeste c20 dobar ali malo mi je glupo da ubacim motor skoro deset godina stariji od mog auta ![]() Znam da opcar ubacuje C20 a i nigde ne zurim ovo su cisto neki buduci planovi ![]() |
Autoru: | webboy [ 21 Apr 2011 21:46 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
Ono sto sam napisao je bila ironija..... da se ja pitam, C20LET bih ubacio i u Insigniju ![]() Bez starca, nema udarca ![]() |
Autoru: | Bane66 [ 21 Apr 2011 22:28 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
webboy je napisao: Bez starca, nema udarca ![]() to i ja tvrdim,...ali nema od toga vajde! ![]() |
Autoru: | chile [ 21 Apr 2011 23:24 ] |
Tema posta: | Re: C20LET VS Z20LET |
prvo trazis motor u sto boljem stanju veca je verovatnoca da ce to biti z20let jer je mladji, ali ne mora da znaci kod c20let su jaci klip i klipnjaca mada su potpuno istih dimenzija pa u nekom pojacavanju motora (kovano) idu isti delovi koji su lako dostupni, ali skupi c20let moze na vecu snagu da se mapira sa fabrickom turbinom, kod z20let sa fabrickom turbinom do 250hp tubina ima manju turbo rupu, a koja duze traje ne znam bolji kod z20let uljna pumpa, izduvni ventili ima i balansne tegove u karteru mirniji rad, elektronika novije generacije sa cetiri bombine |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |