Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=14544
Stranica 1 od 2

Autoru:  Zoran_zr [ 17 Apr 2011 16:38 ]
Tema posta:  Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

Dali je blok isti kod C20NE i C20XE ? Jel mozda neko uporedjivao zaptivace glave ova dva motora . Moj auto je poceo da zeza nesto a imam za male pare C20XE . Pa sam hteo da sastavim od dva jedan motor . Za klipove znam da se razlikuju to nije problem.

Autoru:  Daka [ 17 Apr 2011 16:42 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

Moze ima tema o tome..

Autoru:  Zoran_zr [ 17 Apr 2011 16:46 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

Znas li naziv teme

Autoru:  Zoran_zr [ 17 Apr 2011 16:47 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

Moj C20NE je poceo da pusta vodu i ulje na sve strane moram da ga otvram . A za male pare imam C20XE komletan stranac . Pa bi da prepakujem ceo motor

Autoru:  strokan [ 17 Apr 2011 21:29 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

evo odgovora koji je laki napisao u mojoj temi
laki_81 je napisao:
trenutno pakujem XE na blok C18NZ iz kadeta. Postoji mesto za knock senzor,tj odlivak. nije zabusena rupa u njemu al ti nije problem. mesto za senzor radilice ima, za razliku od 18e.

najveci je problem sto treba nekako ugurati u blok onaj sugavi uljni restriktor. na mestu gde se on nalazi 8v blok nema dovoljno"mesa"da pismeno stane pa tu mora da padne neko budzenje. po nekim forumima kazu da nema potrebe za njim i da radi odlicno i bez njega ali ja nebi rizikovao. naime vecina smatra da je njegova uloga da sprecava povrat ulja nazad u karter kad je motor ugasen i praznjenje hidropodizaca. cini mi se da to nije tacno jer postoje drugi slibodni otvori kroz koje se ulje iscedi, pre bi rekao da slizi kao neka prigusnica da bi se pritisak u glavi odrzavao na nekom nivou.


VELIKI ZAJEB KOD KONVERZIJE 8V U 16V JE STO GLAVA NAJVECIM DELOM PREKRIJE BROJ MOTORA :dedica: godinu dana sam se neckao samo zbog toga

Autoru:  strokan [ 17 Apr 2011 21:30 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

e sad to su problemi koji mogu da ti se pojave sa c18nz, ne verujem da nista van toga moze da ti bude problem sa pakovanjem na c20ne...

Autoru:  Zoran_zr [ 17 Apr 2011 21:37 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

Kod mene je motor iz vektre 94 god. Tako da je broj motora na istom mestu kao kod 16v . Sa prednje strane na rubu kod menjaca

Autoru:  strokan [ 17 Apr 2011 21:39 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

pa onda ti ostaje da proveris dal ima mesto za knock senzor, a ima ga, i da proveris za ovaj uljni restriktor

Autoru:  Zoran_zr [ 17 Apr 2011 21:40 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

a gde se to nalazi

Autoru:  strokan [ 17 Apr 2011 21:43 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

mesto za knock senzor ti je sa zadnje strane bloka, tj ispod usisa u sredini bloka mislim da je gornja rupa.. imaju jedna ispod druge..

Autoru:  Zoran_zr [ 17 Apr 2011 21:47 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

ne znam dali to imam za sta on sluzi

Autoru:  laki_81 [ 19 Apr 2011 13:45 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

da se umesam ... :D

ne mogu da okacim slike nesto nece pa nece zaglavi mi citav komp,ali evo teorije...
Dakle,da stavimo vise tacku na pricu oko konverzije 8v u 16v.
Najjeftiniji nacin da se dobije zdrav 16v je da se razbusi blok od c18nz motora i APSOLUTNO SVE OSTALO prebaci na njega sa XE-a. Razbusivanje 1,8 bloka sa montazom klipova i radilice , kompletna obrada glave sa zamenom gumica,poliranje radilice kosta nekih 115 eur. Svi ostali delovi(karike..lezajevi..semerinzi..dihtunzi..pumpa vodena,novi srafovi, kostaju oko 250eur--u tu cenu uracunat i zupcasti kais sa rolerima,a samo to kosta nekih 100eur ,a racunam da se to svakako menja kad kupi polovan XE motor) Blok od 1.8 sa papirima kosta skoro nista,jer moze da se uzme i izjeban posto se i onako obradjuje.
Znaci ispada da se za nekih 370 eur moze uraditi puna generalna.Samo klipovi za prvu specijalu za XE posto su? Nije nebitno,godisnje je i registracija nesto manja...

Zablude koje sam imao prilike da cujem:
1)blok 1.8 je "nizi" pa ce klipovi od 2.0 da vire par mm napolje. Nije tacno,blokovi su iste visine,evo i slika nekih grubih merenja sublerom,na masinskoj obradi sve je vrlo precizno premereno i blokovi su iste visine definitivno.
ono sto kompenzuje za tih par mm veci hod klipa kod 2.0 opcije je to sto je sam klip "plici" tj kraci. evo slicica:

2) blok nema "mesa" da se razbusi toliko... ima i te kako, licno merio deblina zida kod 1.8 je za toliko veca za koliko je klip manji..

3) uljni kanali nisu isti,mora da se prepravljaju. Na prvi pogled nisu,razlikuje se forma na vrhu bloka,ali obzirom da ulje ide kroz rupe na dihtungu,to nema apsolutno nikakvog uticaja i NE TREBA se nista tu prepravljati , budziti...

Javljaju se sledeci problemi tj razlike:
1) blok od c18nz motora ima predvidjeno mesto za knock senzor,ali ne i isbusenu rupu i urezan navoj. Da se lako resiti. zabusi se rupa dubine 20mm i ureze navoj M8

2) blok XE ima uljni restriktor, 8v blok nema. Ne mora da ga ima ali je pozeljno,taj deo ima ulogu u regulisanju odrzavanja pritiska u glavi. U originalu to je jedna kuglica sa oprugom, ja sam to resio kao prigusnicu(valjcic precnika 10mm u sredini otvor 3mm)
3) glava XE prekriva broj motora kod 8v bloka. Da se resiti tako sto se odbrusi malo glava u zoni broja,tako da broj ipak bude kako tako vidljiv.
cim osposobim kacenje slika, okacicu dokazni materijal :)

..i da,ne vidim svrhu preprAVKE C20NE u XE jer su njemu hilzne istog precnika kao i na XE-u,verovatno vec razlokane i da bi to bilo to trebala bi specijala a u tom razvoju dogadjaja i klipovi za istu. Sa 1.8 blokom to je nepotrebno,a tu je i manja reg....

sto se tice glave,juce mi je stigla jedna Cosworth glava i deluje mi kao da manje prekriva deo bloka gde je broj... premericu pa cu da javim,mada i obrusiti KS glavu nije problem...

Autoru:  RUDIC.M [ 20 Apr 2011 00:07 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

Kako si resio spanere zupcastog kaisa?Jel ima na bloku predvidjeno mesto za njih?

Autoru:  laki_81 [ 20 Apr 2011 00:19 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

da,postoje rupe sa navojima...

Autoru:  RUDIC.M [ 20 Apr 2011 00:20 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

Za koje pare se moze naci 16v glava i ostalo od 16 v?

Autoru:  kvcali [ 20 Apr 2011 00:26 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

I na koji nacin moze da se resi uljni restriktor ali da bude sto blize originalu, daj neku sliku tog segmenta i kako si ti to resio

Autoru:  laki_81 [ 20 Apr 2011 00:42 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

imas opisani gore kako... slike mi nesto nece da se kace,ne znam dal je do kompa ili sajta,glavi...

u originalu to je jedna kuglica sa oprugom,mozes mozda da kupis novu,ili pazljivo da skines staru. gore ima otvor precnika oko 4mm a dole oko 2mm. po prici na stranim forumima taj deo ume da zaglavi.

ja sam napravio klasicnu prigusnicu,deluje pouzdanije. jedan valjcic precnika 10mm kroz njega otvor 3mm i sve to upresivano u blok. cim proradi komp pusticu i slike.

Autoru:  laki_81 [ 20 Apr 2011 00:47 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

ceo XE (ne znam u kakvom je stanju nisam ga palio) sa Cosworth glavom platio sam 80 eur pre neki dan...
prethodna 2 sam placao po 250 eur tuto kompleto,ovaj koji sam rasturio je bio maltene kao nov...
..tako da racunam da je to neka realna cena,a ima ljudi koji nude i za 500-600...dal se nadje neka budala da samo za motor plati koliko kosta ceo auto sa tim motorom-neznam

Autoru:  RUDIC.M [ 20 Apr 2011 00:51 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

tuto kompleto-instalacija ,komp,protokomer?

Autoru:  laki_81 [ 20 Apr 2011 00:53 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

da+bobina sa komutatorom+par prednjih kocionih klesta od kalibre. i to uz oba :)

Autoru:  RUDIC.M [ 20 Apr 2011 00:57 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

Pa,gde ih samo nalazis?To su stranci?

Autoru:  laki_81 [ 20 Apr 2011 01:03 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

stranci.. ovaj bolji kog sam rasturio nije ni imao broj na sebi,da je imao carinio bi ga...
ova dva sam kupio u KG na otpadu..
u beogradu ne vredi traziti sve je precenjeno...

Autoru:  daner [ 20 Apr 2011 03:13 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

dal je precenjeno .. ja sam drugu glavu za xe jedva jedva nasao i platio 150 eur i to bez bregastih... svi u glavnom imaju ceo motor i oko 300 eur traze za stranca .. niko nece da skida glavu da proda .. jer ako proda glavu ono im niko nece kupiti ...

Autoru:  zlaja91 [ 20 Apr 2011 03:30 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

Dali su blokovi isti od c18nz i 18 e ? padaji mi lude ideje na pamet!! :D ,i imali zezancije oko spanera kaisa na doticnom? sve ostalo je manji problem...

Autoru:  laki_81 [ 20 Apr 2011 05:59 ]
Tema posta:  Re: Treba mi hitan odgovor za motor C20NE i C20XE

blok od 18e je zajebaniji. nema sigurno mesto za senzor radilice,mislim da nema ni mesta unutra za nazubljen disk. rupe za tenzioner i knock senzor ne znam. pitaj rudic-a on ga je skoro budzio ...
..otpadadzije su cudo..zajeban je to soj ljudi,jos kad vide da ti zapelo....

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/