Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 14 Maj 2025 22:10

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 34 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 01 Mar 2011 16:12 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
U skorije vreme planiram da osvezim motor jer mi curi ulje na dihtungu glave,a i cuju mi se lezajevi radilice.Pa,reko,odma da zamenim i karike,semeeringe ventila...
Kompresija je 9-9.5,na svim cilindrima.
Koje proizvodjace preporucujete da uzmem?Mahle,kobelsmit?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 01 Mar 2011 16:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
Pa mislim da to u tvom slucaju nije mnogo ni bitno jer ne radis punu generalnu pa da sa pravom ocekujes da masina pregura jos 200000 bez otvaranja... kad vec rasturas ceo motor daj jos 100-tinak eur za delove u obradu,uzmi klipove radilicu i klipnjace od C20NE,to bar ne kosta nista,i daj da ti blok razbuse prema njima. Imaces bukvalno nov motor...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 01 Mar 2011 17:02 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Ma,nemam pojma,ne ulaze mi se nesto puni u taj motor,star je,tesko za delove a i mozda bih prodao kadeta ,jer razmisljam o kadetu 16v ili Astri Gsi.
Jesi li ti radio ovaj poduhvat ?Vidim da vozis 1.8.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 01 Mar 2011 17:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
ne vozim :ludilo1: rasturio sam ga do poslednjeg srafa pre skoro godinu dana,komplet izvario,ojacao... sad ga sklapam treba da izadje iz garaze u aprilu.
bio je plan da nabudzim jednog takvog 8v,ali sam se predomislio i resio da idem na skuplju opciju :xe: inace moja konfiguracija bi trebala da bude: blok od 1.8,sve ostalo od XE . racun je bar meni jasan -carinjenje stranca tj macke u dzaku skoro 200eur,ovako te pare potrosim na delove i dobijem bukvalno nov motor ..
najveci zajeb kod pune generalne su novi klipovi za prvu specijalu, ako uzmes blok od 1.8 mozes da koristis stare klipove jer blok razbusujes prema njima...

..nisam zavrsio ali u radu je taj poduhvat :love:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 01 Mar 2011 17:20 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Znaci:Uzeti radilicu i komplet klipove od 2.o 8v i spakovati u ovaj moj?Glavu ostaviti moju?Da li pase i glava od 2.0?Onda bi morao i ubrizgavanje,palenje od 2.0,samo moj blok bi ostao!
Ne znam da li bi se povecala puno kompresija?
Sad si me bas bacio u razmisljanje!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 00:29 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
zadrzi tvoju glavu(18e) jer je bolja, bolji su kanali... mozes i da stavis od 2.0 ali onda moras da menjas apsolutno sve sem bloka i dobio bi klasican c20ne motor. jedina prednost druge opcije je sto je motor 18e vec iscezao i cini mi se da nije lako doci do tako nekih gluposti kad crknu. ..a 2.0 ima kao pleve


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 01:33 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
definisi mi ono "cuju mi se lezajevi radilice" ??


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 07:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
taka taka taka :ludilo2:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 09:27 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Na visim obrtajima preko 3000 + ,motor se cuje onako grubo,i prisutan je neki zvuk,kao da nesto zveci,rezi.Jedan malo iskusniji majstor od mene kaze da su oni,jebem li ga.Ja sam sve sumnjao na gornji sklop.Najveci mi je problem sto je propisao ulje na dihtungu glave i kad se vozi u visim obrtajima,tj forsira,bas pocne da kaplje.
Laki,jesi li siguran da pase radilica u ovaj blok i da li ostaje stari zamajac?
Ovaj frankestajn bi trebao da bude znatno bolji od c20ne motora?
Sta bi bilo sa mapom goriva?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 16:01 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
za zamajac ne znam ja sam i njega planirao od 2.0 motora. mapa goriva bi trebala da bude ok ,stavis podesivi regulator i digni pritisak dizni. Moja prva ideja je bila da na blok od c18nz stavim apsolutno sve od SEH-a ,na taj nacin bi izbego sve zavrzlame oko mape i nedostatka delova za 18e motor...a i u startu imas 130ks.
razlog zbog kog sam sve to hteo da pravim je jer sam imao Lexmaul usis za 2.0 8v pa sam imao strasnu zelju da tako nesto nabudzim + sto je 8v motor mrcina i takoreci "maintenance free" a ja to strasno cenim,ne zbog toga sto stedim pare na odrzavanje,nego zato sto volim pouzdane stvari.
16v u standardu je bolji od bilo kakve budzevine, ali ima par nedostataka po meni vrlo bitnih: samo kablovi za njega su 45 eur i to neki fus, kais spaneri ...100 tinak eur, a ako prezubi kuku lele.a na 8v zamenis kais i udri...

ako zamenis samo klipove i radilicu na tvom motoru dobio bi jedan divalj 20ne, koji bi za razliku od obicnog 2.0 dobro vuko i na visim obrtajima zbog 18e bregaste i glave. tako bar kazu oni sto su ga pravili...

jedna vrlo bitna stvar,dali na bloku od 18e imas otvor za senzor pozicije radilice?
ako nemas,to je zajeb morace da se otvara i pravi distancer ukoliko hoces da stavljas elektroniku i glavu od 2.0 motora

za 16v je jos veci sex al da ne duzim,bice slika u mojoj garazi...
moja osnova je c18nz i kod njega leze sve ko dupe na nosu...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 16:40 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Nemam senzor radilce.Kad bih stavljao glavu od 2.0 onda bih morao da izmenjam bas sve osim bloka,a to se ne isplati.
Pricao sam sa Shadow - om,on je isto radio tu konverziju i kaze da je imao problema sa velikom kompresijom ,sa 18e glavom(Tesko palenje,nedostatak goriva).DOduse,on je stavio xe klipove,ali koliko vidim da su oni istog precnika i hoda kao i 20Ne.Da li sam u pravu?
Takodje,18e motori nisu tako izdrzljivi kao 2.0,pa se bojim da bi mu se ovako jos smanjio radni vek.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 17:24 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
pa naravno da je imao visoku kompresiju sa 16v klipovima, precnik i hod klipa jeste isti ali je i celo klipa dosta vislje i manja je zapremina rupe tj upusta na gornjoj strani klipa. sa c20ne klipovima bi imao kompresiju nesto vecu nego nego na 20ne zbog manje komore u glavi ali oped dosta manju nego sto je potrebno za normalan rad na benzin.i to bi trebalo da radi ok. klipovi od SEH-a bi verovatno pravili veci problem sa kompresijom jer je njima rupa na klipu manja.
sa standardnim XE klipovima i 18e glavom kompresija ide suvise visoko i da to na nasem gorivu nikako nece da radi kako treba. treba kubicirati i glavu i upuste na klipovoma pa sracunati kompresioni odnos i videti sta gde fali... mogu i oni al ne vidim poentu jer bi mora nekako da spustis kompresiju,bilo obradom klipova,bilo debljim dihtungom.
ako fali goriva da se uvek naliti...

generalno najbolja stvar na 18e motoru je glava i bregasta. losa stvar je sto ih je sve manje i naci ispravan npr.protokomer ili tako nesto je muka ziva i kosta papreno po otpadima.
kad bi pravio 8v motor na bazi bloka 1.8 a da bude za svakodnevnu voznju,tj pouzdan, da je zvlji od standardnog a i da nema nekih egzoticnih ulaganja tipa mapiranje,kovano ovo-ono... i naravno da ne kosta puno to bi bila sledeca konfiguracija:
1 ekonomik verzija,pouzdan motor,mala registracija i jeftino odrzavanje
blok c18nz mozda moze i 18nv
glava,usis,dizne,c20ne,20seh
elektronika i klipovi 20seh
bregasta 18e
glava blago spustena

2 srpski tjuning tj pita od govana verzija,upitno pouzdan motor,mala registracija
blok c18nz mozda moze i 18nv
glava,usis,c20ne,20seh
dizne xe
elektronika i radilica klipovi 20xe (klipovi obradjeni da se spusti kompresija na nivo kao na xe motoru)
bregasta 18e
zamajac olaksan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 18:32 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
ako ti lupaju lezajevi ... verovatno ce i radilica morati na obradu ... to ti je 20-25 eur + na to leteci i stabilni lezajevi na specijalu 50 eur .kad si sve to otvorio grota je ne zameniti karike znaci + 50 eur + zaptivac glave 1700 din , pa bi mogao poravnati glavu ... 15 eur ... pa bi mogao hidropodizace ocistiti 20 eur ... jbg jedino ako hocesh da ga sklepash kako bilo ... onda ne vidim poentu i stavljati ajnspric ... o slajfovanju ventilaa necu ni pricati .... :D

kad bi osvezio motor i bolje bi isao i manje trosio ...

racunaj da ce te osvezenje bez ruku majstora izaci min 150-200 eur pod oslovom da su ti dobri klipovi ...

e onda na to dodaj tvoj tuning pa saberi ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 19:01 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
ne isplati se nikako ,jedino ako bas hoce a to je nesto drugo...

..to osvezavanje motora je tek bacanje para,mogu klipovi da budu ne znam koliko dobri,dzabe i nove karike i sve ostalo ,ako su se cilindri razlokali tu samo pomazu veci klipovi.... za prvu specijalu zna se posto su i nije malo, a onaj tuning ti je u neku ruku alternativa ako to hoces da izbegnes trosak za nove klipove a mozes da nabavis jeftino polovne delove od veceg motora..

zamisli sad napakujes nove lezajeve,karike ..samo dihtunzi i ostale sitnice izadju 100-tinak eur,upalis motor a on duva i dalje...jednostavno nisam za to. bolje i budzenje al da se odradi kako treba, nego napamet menjati karike bez da se motor pregleda i obradi

pa kako ko voli... :ziveli:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 19:16 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Laki jedan drugarski savet, ako vec hoces da radis, nadji motor od c20ne sa instalacijom i neces imati problema.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 20:33 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
cekajte bre ljudi,citajte od pocetka :D
ja se ovde razglabam sa rudicem sta bi moglo,posto je covek u tim razmatranjima . imao sam tu ideju sa 8v al sam digo ruke od toga jer nije bog zna kakav dobitak

otiso sam korak dalje...

ja pakujem 16v na blok od 1.8 motora, imam u garazi dva kompletna ispravna c20xe stranca(u ima ih i na slikama u mojoj garazi vide se u uglu ako neko ne veruje).
razlog je sledeci:
1)kad sam vec puko na sredjivanje kola koliko sam puko,necu da stavim motor od stranca koji je verovatno ubio debelo preko 200000 i da lazem i sebe i druge da je bolji nego nov a da stalno osluskujem dal mu nesto zvekece ,struze,dimi,stuca...
2)ne pada mi na pamet da dam ovim lopovima 200eur za carinjenje,i opet da ne znam sta je ispod haube
3) necu ni da prekucavam motor volim mirno da spavam
4) u jednom trenutku pun mi je bio k**** onih koji cim nesto zines razlicito od onoga sto oni misle kazu: NE MOZE ..moze sve samo je pitanje koliko vremena,znanja i para imas..
5) meni je ovo hobi-uzivam dok se sa time zajebavam preko vikenda, jes da se razvlacim skoro godinu dana al meni se svidja ne zurim nigde

uvek cu radije da spucam pare na alat koji cu mozda jednom u zivotu da upotrebim ,a slobodno vreme da potrosim radeci, nego da cascavam majstore(cast izuzecima) za fuseraj i a ono isto vreme da izgubim cimajucii se sa njima i da slusam price kako to mora ovako,onako, e ne moze tako al kosta toliko :wink: . usput se nesto i nauci...

P.S. svaki dan slusam svabe u firmi kako pametuju ne moze ovo,ne moze ono,mora ovako,nije pravilno... Dodje kraj godine u svapskoj firmi sa nekih 2000 zaposlenih na 5 kontinenata i tamo neki Srbin, sto vozi nekog drljavog kadeta,i ima zavrsena skoro dva fakulteta, i 20 godina rada iza sebe sa nepunih 30, jedini u firmi ima 5 nova patenta koja udjose u ser.proizvodnju, 100 i kusur intervencija bez ijedne reklamacije itd... a oni u cudu,al me vise ne smaraju da radim po njihovim brosurama...
sve se moze kad se covek dovoljno zainati :D
bice slika u garazi uskoro... i naravno home made sper za kadeta sa tim se sad zamlacujem
pozz


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 21:13 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Prijatelju za tebe :respekt:

Ovo oko motora mozes da mi pricas sta hoces jer sam laik, ali da su svabe neznalice to :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 21:20 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Ajde detaljan izvestaj o tom speru ocekujemo, i toj operaciji sa glavom od XE na 1.8 blok :D

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 21:28 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
daleko od toga da su oni neznalice, al uvek idu na sigurno i uhodano resenje, a to zna ponekad da koci samo tako.

...a jos dalje od toga da si ti laik :D

samo hocu da kazem nije uvek ono sto je opste prihvaceno najbolje.
uvek moze korak dalje :ziveli:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 22:07 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Ma sve je to u redu, jako dobro poznajem njihov rad, temperament, disciplinu i upornost :)

Oni su narod koji idu zacrtanim, najkracim i najsigurnijim putem da bi dosli do uspeha, nemaju vremena da bi pravili pogresne korake, dok se kod nas sve radi od danas do sutra.

I sigurno cene to sto si ti uradio za firmu, a da nije po njihovim nacrtima :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 23:06 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
sem ovoga u sredini sve je na mestu...

nema mnogo veze sa mehanikom al seti se da su ga samo u 20.veku dvaput ispusili i to u globalu, kao narod ,i to vrlo disciplinovan,a bili su vrlo sigurni da idu najkracim putem do uspeha... :trtmilojka:

tehnicar je taj koji treba slepo da prati zacrtane staze , inzenjer ne -jedino ako ne zeli da mu diploma sluzi mesto tariguza


cene naravno, samo da se zovem Hans ili Miler cenili bi 5 put vise


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 23:15 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Ipak su oni sila u svakom pogledu, slagali se mi sa tim ili ne :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 23:17 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
tesko je bilo srbinu dok nije izmislio nemca...
posle toga je sve bilo lako :D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 02 Mar 2011 23:58 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
sila boga ne moli,al ni bog silu ne voli...

u svetu postoje samo dve fabrike koje mogu da proizvedu apsolutno svaki kalibar ...necega
..jedna je u bivsem SSSR ,druga u Srbiji. Doso Svaba iz slicne takve nemacke firme,inace njihove najvece,najnaprednije... onako sav pun sebe,sumnjicav,da obidje buduce partnere , i proveri standarde, a glupi srbi mu normalno pokazase sta mogu i sa cime da naprave, samo je zino reko "neverovatno".
pa ako nas sutra opet zajasu,samo ce da nam dovezu i bace sa etiketom nemacke firme i velike drzave nemacke ono sto sad odavde odvoze,kao nemacki proizvod...tuzno ali je tako

...ili oces da ti pricam da kad jedna svapska firma,inace broj 1 u svetu u bransi, provali da ima serijsku gresku na masini sta radi? .... samo SPARE part postane WARE part.. i sve na trosak kupca a oni kao da nista nisu zajebali...

a da je sve lakse kad imas veliki budzet i uredjenu zemlju u kojoj se bar sitan lopovluk kaznjava, jeste lakse je

al sve ovo nema nikakve veze sa rudicevim karikama i mojim motorom,obrisace valjda neko do jutra :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 03 Mar 2011 00:13 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Ma obrisacu ja :ludilo:

Ne znam ovo kad pricas a da nisam ovde rodjen, mozda bih ti i poverovao :wink:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 34 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 75 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs