Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Osvezavanje motora- delovi https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=13915 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | RUDIC.M [ 01 Mar 2011 16:12 ] |
Tema posta: | Osvezavanje motora- delovi |
U skorije vreme planiram da osvezim motor jer mi curi ulje na dihtungu glave,a i cuju mi se lezajevi radilice.Pa,reko,odma da zamenim i karike,semeeringe ventila... Kompresija je 9-9.5,na svim cilindrima. Koje proizvodjace preporucujete da uzmem?Mahle,kobelsmit? |
Autoru: | laki_81 [ 01 Mar 2011 16:47 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Pa mislim da to u tvom slucaju nije mnogo ni bitno jer ne radis punu generalnu pa da sa pravom ocekujes da masina pregura jos 200000 bez otvaranja... kad vec rasturas ceo motor daj jos 100-tinak eur za delove u obradu,uzmi klipove radilicu i klipnjace od C20NE,to bar ne kosta nista,i daj da ti blok razbuse prema njima. Imaces bukvalno nov motor... |
Autoru: | RUDIC.M [ 01 Mar 2011 17:02 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Ma,nemam pojma,ne ulaze mi se nesto puni u taj motor,star je,tesko za delove a i mozda bih prodao kadeta ,jer razmisljam o kadetu 16v ili Astri Gsi. Jesi li ti radio ovaj poduhvat ?Vidim da vozis 1.8. |
Autoru: | laki_81 [ 01 Mar 2011 17:12 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
ne vozim ![]() bio je plan da nabudzim jednog takvog 8v,ali sam se predomislio i resio da idem na skuplju opciju ![]() najveci zajeb kod pune generalne su novi klipovi za prvu specijalu, ako uzmes blok od 1.8 mozes da koristis stare klipove jer blok razbusujes prema njima... ..nisam zavrsio ali u radu je taj poduhvat ![]() |
Autoru: | RUDIC.M [ 01 Mar 2011 17:20 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Znaci:Uzeti radilicu i komplet klipove od 2.o 8v i spakovati u ovaj moj?Glavu ostaviti moju?Da li pase i glava od 2.0?Onda bi morao i ubrizgavanje,palenje od 2.0,samo moj blok bi ostao! Ne znam da li bi se povecala puno kompresija? Sad si me bas bacio u razmisljanje! |
Autoru: | laki_81 [ 02 Mar 2011 00:29 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
zadrzi tvoju glavu(18e) jer je bolja, bolji su kanali... mozes i da stavis od 2.0 ali onda moras da menjas apsolutno sve sem bloka i dobio bi klasican c20ne motor. jedina prednost druge opcije je sto je motor 18e vec iscezao i cini mi se da nije lako doci do tako nekih gluposti kad crknu. ..a 2.0 ima kao pleve |
Autoru: | daner [ 02 Mar 2011 01:33 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
definisi mi ono "cuju mi se lezajevi radilice" ?? |
Autoru: | laki_81 [ 02 Mar 2011 07:47 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
taka taka taka ![]() |
Autoru: | RUDIC.M [ 02 Mar 2011 09:27 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Na visim obrtajima preko 3000 + ,motor se cuje onako grubo,i prisutan je neki zvuk,kao da nesto zveci,rezi.Jedan malo iskusniji majstor od mene kaze da su oni,jebem li ga.Ja sam sve sumnjao na gornji sklop.Najveci mi je problem sto je propisao ulje na dihtungu glave i kad se vozi u visim obrtajima,tj forsira,bas pocne da kaplje. Laki,jesi li siguran da pase radilica u ovaj blok i da li ostaje stari zamajac? Ovaj frankestajn bi trebao da bude znatno bolji od c20ne motora? Sta bi bilo sa mapom goriva? |
Autoru: | laki_81 [ 02 Mar 2011 16:01 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
za zamajac ne znam ja sam i njega planirao od 2.0 motora. mapa goriva bi trebala da bude ok ,stavis podesivi regulator i digni pritisak dizni. Moja prva ideja je bila da na blok od c18nz stavim apsolutno sve od SEH-a ,na taj nacin bi izbego sve zavrzlame oko mape i nedostatka delova za 18e motor...a i u startu imas 130ks. razlog zbog kog sam sve to hteo da pravim je jer sam imao Lexmaul usis za 2.0 8v pa sam imao strasnu zelju da tako nesto nabudzim + sto je 8v motor mrcina i takoreci "maintenance free" a ja to strasno cenim,ne zbog toga sto stedim pare na odrzavanje,nego zato sto volim pouzdane stvari. 16v u standardu je bolji od bilo kakve budzevine, ali ima par nedostataka po meni vrlo bitnih: samo kablovi za njega su 45 eur i to neki fus, kais spaneri ...100 tinak eur, a ako prezubi kuku lele.a na 8v zamenis kais i udri... ako zamenis samo klipove i radilicu na tvom motoru dobio bi jedan divalj 20ne, koji bi za razliku od obicnog 2.0 dobro vuko i na visim obrtajima zbog 18e bregaste i glave. tako bar kazu oni sto su ga pravili... jedna vrlo bitna stvar,dali na bloku od 18e imas otvor za senzor pozicije radilice? ako nemas,to je zajeb morace da se otvara i pravi distancer ukoliko hoces da stavljas elektroniku i glavu od 2.0 motora za 16v je jos veci sex al da ne duzim,bice slika u mojoj garazi... moja osnova je c18nz i kod njega leze sve ko dupe na nosu... |
Autoru: | RUDIC.M [ 02 Mar 2011 16:40 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Nemam senzor radilce.Kad bih stavljao glavu od 2.0 onda bih morao da izmenjam bas sve osim bloka,a to se ne isplati. Pricao sam sa Shadow - om,on je isto radio tu konverziju i kaze da je imao problema sa velikom kompresijom ,sa 18e glavom(Tesko palenje,nedostatak goriva).DOduse,on je stavio xe klipove,ali koliko vidim da su oni istog precnika i hoda kao i 20Ne.Da li sam u pravu? Takodje,18e motori nisu tako izdrzljivi kao 2.0,pa se bojim da bi mu se ovako jos smanjio radni vek. |
Autoru: | laki_81 [ 02 Mar 2011 17:24 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
pa naravno da je imao visoku kompresiju sa 16v klipovima, precnik i hod klipa jeste isti ali je i celo klipa dosta vislje i manja je zapremina rupe tj upusta na gornjoj strani klipa. sa c20ne klipovima bi imao kompresiju nesto vecu nego nego na 20ne zbog manje komore u glavi ali oped dosta manju nego sto je potrebno za normalan rad na benzin.i to bi trebalo da radi ok. klipovi od SEH-a bi verovatno pravili veci problem sa kompresijom jer je njima rupa na klipu manja. sa standardnim XE klipovima i 18e glavom kompresija ide suvise visoko i da to na nasem gorivu nikako nece da radi kako treba. treba kubicirati i glavu i upuste na klipovoma pa sracunati kompresioni odnos i videti sta gde fali... mogu i oni al ne vidim poentu jer bi mora nekako da spustis kompresiju,bilo obradom klipova,bilo debljim dihtungom. ako fali goriva da se uvek naliti... generalno najbolja stvar na 18e motoru je glava i bregasta. losa stvar je sto ih je sve manje i naci ispravan npr.protokomer ili tako nesto je muka ziva i kosta papreno po otpadima. kad bi pravio 8v motor na bazi bloka 1.8 a da bude za svakodnevnu voznju,tj pouzdan, da je zvlji od standardnog a i da nema nekih egzoticnih ulaganja tipa mapiranje,kovano ovo-ono... i naravno da ne kosta puno to bi bila sledeca konfiguracija: 1 ekonomik verzija,pouzdan motor,mala registracija i jeftino odrzavanje blok c18nz mozda moze i 18nv glava,usis,dizne,c20ne,20seh elektronika i klipovi 20seh bregasta 18e glava blago spustena 2 srpski tjuning tj pita od govana verzija,upitno pouzdan motor,mala registracija blok c18nz mozda moze i 18nv glava,usis,c20ne,20seh dizne xe elektronika i radilica klipovi 20xe (klipovi obradjeni da se spusti kompresija na nivo kao na xe motoru) bregasta 18e zamajac olaksan |
Autoru: | daner [ 02 Mar 2011 18:32 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
ako ti lupaju lezajevi ... verovatno ce i radilica morati na obradu ... to ti je 20-25 eur + na to leteci i stabilni lezajevi na specijalu 50 eur .kad si sve to otvorio grota je ne zameniti karike znaci + 50 eur + zaptivac glave 1700 din , pa bi mogao poravnati glavu ... 15 eur ... pa bi mogao hidropodizace ocistiti 20 eur ... jbg jedino ako hocesh da ga sklepash kako bilo ... onda ne vidim poentu i stavljati ajnspric ... o slajfovanju ventilaa necu ni pricati .... ![]() kad bi osvezio motor i bolje bi isao i manje trosio ... racunaj da ce te osvezenje bez ruku majstora izaci min 150-200 eur pod oslovom da su ti dobri klipovi ... e onda na to dodaj tvoj tuning pa saberi ... |
Autoru: | laki_81 [ 02 Mar 2011 19:01 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
ne isplati se nikako ,jedino ako bas hoce a to je nesto drugo... ..to osvezavanje motora je tek bacanje para,mogu klipovi da budu ne znam koliko dobri,dzabe i nove karike i sve ostalo ,ako su se cilindri razlokali tu samo pomazu veci klipovi.... za prvu specijalu zna se posto su i nije malo, a onaj tuning ti je u neku ruku alternativa ako to hoces da izbegnes trosak za nove klipove a mozes da nabavis jeftino polovne delove od veceg motora.. zamisli sad napakujes nove lezajeve,karike ..samo dihtunzi i ostale sitnice izadju 100-tinak eur,upalis motor a on duva i dalje...jednostavno nisam za to. bolje i budzenje al da se odradi kako treba, nego napamet menjati karike bez da se motor pregleda i obradi pa kako ko voli... ![]() |
Autoru: | Godza [ 02 Mar 2011 19:16 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Laki jedan drugarski savet, ako vec hoces da radis, nadji motor od c20ne sa instalacijom i neces imati problema. |
Autoru: | laki_81 [ 02 Mar 2011 20:33 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
cekajte bre ljudi,citajte od pocetka ![]() ja se ovde razglabam sa rudicem sta bi moglo,posto je covek u tim razmatranjima . imao sam tu ideju sa 8v al sam digo ruke od toga jer nije bog zna kakav dobitak otiso sam korak dalje... ja pakujem 16v na blok od 1.8 motora, imam u garazi dva kompletna ispravna c20xe stranca(u ima ih i na slikama u mojoj garazi vide se u uglu ako neko ne veruje). razlog je sledeci: 1)kad sam vec puko na sredjivanje kola koliko sam puko,necu da stavim motor od stranca koji je verovatno ubio debelo preko 200000 i da lazem i sebe i druge da je bolji nego nov a da stalno osluskujem dal mu nesto zvekece ,struze,dimi,stuca... 2)ne pada mi na pamet da dam ovim lopovima 200eur za carinjenje,i opet da ne znam sta je ispod haube 3) necu ni da prekucavam motor volim mirno da spavam 4) u jednom trenutku pun mi je bio k**** onih koji cim nesto zines razlicito od onoga sto oni misle kazu: NE MOZE ..moze sve samo je pitanje koliko vremena,znanja i para imas.. 5) meni je ovo hobi-uzivam dok se sa time zajebavam preko vikenda, jes da se razvlacim skoro godinu dana al meni se svidja ne zurim nigde uvek cu radije da spucam pare na alat koji cu mozda jednom u zivotu da upotrebim ,a slobodno vreme da potrosim radeci, nego da cascavam majstore(cast izuzecima) za fuseraj i a ono isto vreme da izgubim cimajucii se sa njima i da slusam price kako to mora ovako,onako, e ne moze tako al kosta toliko ![]() P.S. svaki dan slusam svabe u firmi kako pametuju ne moze ovo,ne moze ono,mora ovako,nije pravilno... Dodje kraj godine u svapskoj firmi sa nekih 2000 zaposlenih na 5 kontinenata i tamo neki Srbin, sto vozi nekog drljavog kadeta,i ima zavrsena skoro dva fakulteta, i 20 godina rada iza sebe sa nepunih 30, jedini u firmi ima 5 nova patenta koja udjose u ser.proizvodnju, 100 i kusur intervencija bez ijedne reklamacije itd... a oni u cudu,al me vise ne smaraju da radim po njihovim brosurama... sve se moze kad se covek dovoljno zainati ![]() bice slika u garazi uskoro... i naravno home made sper za kadeta sa tim se sad zamlacujem pozz |
Autoru: | Godza [ 02 Mar 2011 21:13 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Prijatelju za tebe ![]() Ovo oko motora mozes da mi pricas sta hoces jer sam laik, ali da su svabe neznalice to ![]() |
Autoru: | strokan [ 02 Mar 2011 21:20 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Ajde detaljan izvestaj o tom speru ocekujemo, i toj operaciji sa glavom od XE na 1.8 blok ![]() |
Autoru: | laki_81 [ 02 Mar 2011 21:28 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
daleko od toga da su oni neznalice, al uvek idu na sigurno i uhodano resenje, a to zna ponekad da koci samo tako. ...a jos dalje od toga da si ti laik ![]() samo hocu da kazem nije uvek ono sto je opste prihvaceno najbolje. uvek moze korak dalje ![]() |
Autoru: | Godza [ 02 Mar 2011 22:07 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Ma sve je to u redu, jako dobro poznajem njihov rad, temperament, disciplinu i upornost ![]() Oni su narod koji idu zacrtanim, najkracim i najsigurnijim putem da bi dosli do uspeha, nemaju vremena da bi pravili pogresne korake, dok se kod nas sve radi od danas do sutra. I sigurno cene to sto si ti uradio za firmu, a da nije po njihovim nacrtima ![]() |
Autoru: | laki_81 [ 02 Mar 2011 23:06 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
sem ovoga u sredini sve je na mestu... nema mnogo veze sa mehanikom al seti se da su ga samo u 20.veku dvaput ispusili i to u globalu, kao narod ,i to vrlo disciplinovan,a bili su vrlo sigurni da idu najkracim putem do uspeha... ![]() tehnicar je taj koji treba slepo da prati zacrtane staze , inzenjer ne -jedino ako ne zeli da mu diploma sluzi mesto tariguza cene naravno, samo da se zovem Hans ili Miler cenili bi 5 put vise |
Autoru: | Godza [ 02 Mar 2011 23:15 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Ipak su oni sila u svakom pogledu, slagali se mi sa tim ili ne ![]() |
Autoru: | bozza [ 02 Mar 2011 23:17 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
tesko je bilo srbinu dok nije izmislio nemca... posle toga je sve bilo lako ![]() |
Autoru: | laki_81 [ 02 Mar 2011 23:58 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
sila boga ne moli,al ni bog silu ne voli... u svetu postoje samo dve fabrike koje mogu da proizvedu apsolutno svaki kalibar ...necega ..jedna je u bivsem SSSR ,druga u Srbiji. Doso Svaba iz slicne takve nemacke firme,inace njihove najvece,najnaprednije... onako sav pun sebe,sumnjicav,da obidje buduce partnere , i proveri standarde, a glupi srbi mu normalno pokazase sta mogu i sa cime da naprave, samo je zino reko "neverovatno". pa ako nas sutra opet zajasu,samo ce da nam dovezu i bace sa etiketom nemacke firme i velike drzave nemacke ono sto sad odavde odvoze,kao nemacki proizvod...tuzno ali je tako ...ili oces da ti pricam da kad jedna svapska firma,inace broj 1 u svetu u bransi, provali da ima serijsku gresku na masini sta radi? .... samo SPARE part postane WARE part.. i sve na trosak kupca a oni kao da nista nisu zajebali... a da je sve lakse kad imas veliki budzet i uredjenu zemlju u kojoj se bar sitan lopovluk kaznjava, jeste lakse je al sve ovo nema nikakve veze sa rudicevim karikama i mojim motorom,obrisace valjda neko do jutra ![]() |
Autoru: | Godza [ 03 Mar 2011 00:13 ] |
Tema posta: | Re: Osvezavanje motora- delovi |
Ma obrisacu ja ![]() Ne znam ovo kad pricas a da nisam ovde rodjen, mozda bih ti i poverovao ![]() |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |