Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

cene za generalnu c20xe :D
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=13729
Stranica 2 od 2

Autoru:  daner [ 20 Feb 2011 13:27 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

brate kompjuter mi je spaljivao motore , jer ko zna koji je shaban prethodnom vlasniku cipovao i meni se vise puta odbilo od glavu

sad vracam sve standard pa cemo videti...

oteracu i na dijagnostiku kad je sklopim jer samodijagnostika ne pokazuje da ima greski ... mozda se neki senzor baca u nesvest sa vrednostima

Autoru:  Perkele [ 20 Feb 2011 13:34 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Daner druze, imao sam jednom neku Alfu, radio sam za 2 godine 4 generalne motora (jel takav motor nije postojao da se kupi), ni u ludilu vise nikad dok sam ziv nece mi pasti na pamet da pomislim na generalnu a kamoli da je radim, jos pogotovo ti sam hoces da je radis, tragedija! :banghead:
Samo ces baciti pare a o zivcima da ne pricam, ja sam za 2 godine preko 10.000e dao na kojekakve popravke na toj Alfi, imam svedoke i to ovde sa foruma, zajebi generalnu i nadji neki dobar motor ili ceo auto pa rasprodaj ostalo a motor ostavi izace te dzabe na kraju ako to uradis!
Poenta je sto nikad neces potrefiti karike kako treba, pa sto Godza kaze klipovi svaki razliciti, ako uzmes tvrdje karike one ce cilindre na bloku da istrose, opet ako uzmes mekse njih ce cilindar potrositi, igranka bez prestanka, moj savet bolje batali, kajaces se samo! :ziveli:
Dok citam ovo vec mi je muka kad se setim tog perioda u mom zivotu... :grrr:

Autoru:  daner [ 20 Feb 2011 13:57 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

ma nema dobrog xe-a ... vec sam 3-4 gledao i svi u 3 pm od mene ... pukao sam do sad na gorivo 10 000 i nishta nisam uradio ...svi lazu extra stanje bla bla bla kad dodjem premerim kompresiju nema preko 9 ili duva ... ma ... dojadilo mi vise ...

sa carinom i da uzmem xe-a macka u dzaku izadje me 600 eur jbt ...

uradim ja generalnu pa shta bude ... nikad do sad nisam imao problema sa calibrom samo jedan ... izgore klipovi i to vise puta ....

shto se tice kvaliteta klipova i karika .... samo mahle ... mahle se i fabricki stavlja u nju .. malo su skuplji od ostalih al vredi dati ...

Autoru:  Perkele [ 20 Feb 2011 14:07 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Ja sam placao samo karike 95e pre nekoliko godina za tu Alfu, i posle 10.000km je duvala svaki put, na kraju isao da mi prave hilzne neka firma sto pravi za teretni program neko selo pored Zrenjanina, najkvalitetnije hilzne koje su mogle da se plate sam uzeo i isto, 10.000 i jedva pali auto, ludeo sam, ne mogu da se secam tog perioda odlepicu! :grrr: :grrr: :grrr:

Autoru:  kvcali [ 20 Feb 2011 14:31 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Nije poenta samo u bloku i klipovima, ima nesto i u radilici sa zamajcem....

Autoru:  daner [ 20 Feb 2011 14:34 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

ja cu gledati da bushim blok jer je kvalitetniji oh hilzni sigurno ... e sad mozda cu samo morati drugi cilindar da hilznujem ....i reci cu im na masinskoj obradi da svaki cilindar buse naspram dimenzija klipa ... pa koliko traje da traje ...

jbg mozda su te odrali za delove a samo etiketa na kutijama bila original ;)

treba dobro gledati

Autoru:  xen [ 20 Feb 2011 20:34 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Perkele je napisao:
Daner druze, imao sam jednom neku Alfu, radio sam za 2 godine 4 generalne motora (jel takav motor nije postojao da se kupi), ni u ludilu vise nikad dok sam ziv nece mi pasti na pamet da pomislim na generalnu a kamoli da je radim, jos pogotovo ti sam hoces da je radis, tragedija! :banghead:
Samo ces baciti pare a o zivcima da ne pricam, ja sam za 2 godine preko 10.000e dao na kojekakve popravke na toj Alfi, imam svedoke i to ovde sa foruma, zajebi generalnu i nadji neki dobar motor ili ceo auto pa rasprodaj ostalo a motor ostavi izace te dzabe na kraju ako to uradis!
Poenta je sto nikad neces potrefiti karike kako treba, pa sto Godza kaze klipovi svaki razliciti, ako uzmes tvrdje karike one ce cilindre na bloku da istrose, opet ako uzmes mekse njih ce cilindar potrositi, igranka bez prestanka, moj savet bolje batali, kajaces se samo! :ziveli:
Dok citam ovo vec mi je muka kad se setim tog perioda u mom zivotu... :grrr:


Ako ti se ovo desavalo , dizi ruke od mehanike , nije za tebe... Na vise motora sam radio generalne i svaki se i dan danas vozi bez greske , jako je bitna kvalitetna masinska obrada , balansiranje rotirajucih delova itd. Cak i na motorima na kojima sam pasovao karike zarad vece kompresije i oni su do sada pregazili 60 000+ km tako da... Naravno , ako lose uradis obradu , nijedan kvalitetan deo te nece spasiti.


@ Daner
Ne mozes samo jedan cilindar da hilznujes , ako mora jedan , moraju svi. Karike obavezno uzimaj najmekse moguce , bolje da ona ode nego da unistava blok.

Autoru:  strokan [ 20 Feb 2011 20:54 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Ma nije perkele sam radio generalnu :D

Autoru:  daner [ 20 Feb 2011 21:15 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

ne kontam shto moraju svi ako mora jedan ?

ako razbusim 3 rupe na specijalu i jednu hilznujem u specijalu u cemu je problem onda ?

Autoru:  Godza [ 20 Feb 2011 21:30 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

xen je napisao:
Ne mozes samo jedan cilindar da hilznujes , ako mora jedan , moraju svi. Karike obavezno uzimaj najmekse moguce , bolje da ona ode nego da unistava blok.


Zasto ne bi mogao samo jedan cilinder da hilznuje, sve zavisi od masinske radionice, naravno da ce da ce mu dati objasnjenje da je najbolje sva cetiri cilindra da se odrade zbog novca.

Ovo za karike odem u radnju i trazim mekse karike, na osnovu cega ce prodavac ili majstor ili neki inzenjer, utvrditi koje su mekse karike.

Kod oplea se prodaju po kataloskom broju i samo jedne, jedine karike idu na specijalu i nigde nista nema da pise o elasticnosti karika.

Karike koje se menjaju mogu da se provere da li su auzgledovane ili nisu, sto bi se reklo da li su krte elasticne ili ne.
A to se proverava tako sto se karika uvrne i ako ostane uvrnuta onda je motor pretrpeo odredjene temperaturne razlike tj, ostajao bez tecnosti i pregrevao se motor.

A ako se karika uvrne i vrati usvoj polozaj onda je ona ispravna.

Znaci ova provera se vrsi kada su karike za zamenu.

Autoru:  xen [ 20 Feb 2011 21:53 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Sam si naveo zasto kako i kada se radi hilznovanje a kada busenje , hilznovan cilindar i busen ce se ponasati isto na samom startu , posle xxx kilometara dolazi do razlike koja se javila u samom perodu kaljenja koje je buseni cilindar imao prilikom ekspoatacije i samim tim razlike u pritiscima sto vodi do brzeg stradanja motora.

Sto se tice karika , zna se koji brand pravi "mekse" a koji "tvrdje" karike , ne znam za opela , ali za japance postoji razlika , naravno deklarisana.

Navodis kako se proverava karika kad je van motora , cekaj hoces da mi kazes ako se karika vrati u prvobitan polozaj , tj ako nije pretrpela "gorenje" motora da ces da je vratis u motor? Zasto bi uoste proveravao kariku koju si izvadio iz motora? Mozes radi sopstvene provere da vidis kako je motor radio , ali nesto drugo , nikako....

Autoru:  Godza [ 20 Feb 2011 22:11 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Gresis blok motora koji je pretrpeo mnoga kaljenja ako ih je i bilo, je jako kvalitetniji nego bilo koja hilzna koja se ubacuje a istoj ne znas svojstvo materijala, vec se ide verujuci masinskoj radionici na rec da je ok, jer u originalnu hilznu kod opela nemas gde da pazaris.

Sto se karika tice opel nema mekse i tvrdje karike.
Ali bih bas voleo da saznam za karie, gde pise da je razlika u elasticnosti i tvrdoci, to su price nabedjenih trkaca.

Naravno da staru kariku niko pametan nece da vrati, a kao sto si i sam napisao radi sebe proveris kakva je karika i da li je bilo pregrevanja i ostalih anomalija.

Autoru:  xen [ 20 Feb 2011 22:18 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

To sam i napisao , kvalitetniji je izbusen blok od hilznovanog , dakle 3 cilindra ce se sigurno bolje ponasati od hilznovanog koji ce pre da popusti od busenih.

Igrom slucaja sam u krugu "nabedjenih trkaca" koji prave sampionske rezultate , a upravo finese odlucuju. ;)

Ne vidim dalji tok ove rasprave , ti imas svoje ubedjenje po kojem radis , ja svoje i niko od nas dvojice nece promeniti misljenje , dakle na dalje ide mlacenje prazne slame.

Autoru:  Godza [ 20 Feb 2011 22:26 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Nisam imao nameru da prozivam kada sam rekao nabedjeni trkaca, jer od svojih 43 godina sa tom felom trkaca sam bio skoro 20 godina, na svu srecu vise nisam, i znam dobro o cemu pricam.

Autoru:  xen [ 20 Feb 2011 22:29 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Zavisi i sa kime si bio , to isto igra jako bitnu ulogu , znam ih i ja koliko hoces , retki su pravi znalci ;) I razumem te kad kazes "na svu srecu" :)

Autoru:  Godza [ 20 Feb 2011 22:34 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Bilo ih i sampiona tri godine za redom, pa vicesmpiona, ali to je druga prica :wink:

Vazno je da se sad razumemo :D

Autoru:  AstraG_SD [ 01 Dec 2014 21:11 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Godza je napisao:
Mere standard klipova kod C20XE motora:

1.85,976 do 85,998mm
2.85,986 do 85,985mm
3.85,996 do 86,005mm
4.86,006 do 86,015mm
5.86,016 do 86,025mm

Fabrickli ima samo jedna specijalu i klip na prvo specijali ima toleranciju do 2.5 stotih. To treba da pise na celu klipa.

prva specijala je 0,5mm

Naravno da moze i na drugu da se odradi.

Lezaj radilice je 0.25mm prva specijala
Lezaj radilice je 0.5mm druga specijala


Ovo 0,5mm za prvu specijalu, to je za ukupan prečnik cilindra? ne 0,5 po zidu?

Autoru:  mastirn5 [ 20 Avg 2019 13:43 ]
Tema posta:  Re: cene za generalnu c20xe :D

Koliko te kostao motor 450e? Nasao sam nekog majstora valjda ce ok da uradi

Stranica 2 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/