Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=11281 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | stratro [ 23 Avg 2010 14:35 ] |
Tema posta: | Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
Nakon instaliranja LOTEC chipa za C 20 LET , Calibra sad treba da ima najmanje 260 KS a najvise 290 KS. S obzirom da je pristisak turbine povecan preko Wastegate actuatora na 0.8 bara, maximalni pritisak od 1.1 bara postize u 5 tu brzinu nad 5000 rpm, ja mislim da ima oko 260 KS ali tip koji je instalirao mape tvrdi suprotno s obzirom da nisam jedini LET motor koji ima taj cip. Svejedno...Jos uvek je nisam izvrsio merenje na dyno, ali nezavisno od toga, pitam iskusnije tunere ovde dali je NEOPHODNO zameniti fabricki interkuler s obzirom da je motor cipovan? U vezi ovog pitanja imam razlicitih mislenja. S jedne strane : stage 1 i 2 zahtijevaju vrlo male preinake uz chip i tiÄe se izmjene jaÄih svijeÄica i regulatora pritiska goriva od 3.5bara. od stage-a 3 pa nadalje (IZNAD 300 KS) ide joÅ¡ i veÄi IC,jaÄi actuator,blow off ventil itd..." 1.tvorniÄki IC za stage 1 je dovoljan i hladit će zrak bez ikakvih problema! 2.injektori ostaju serijski uz napomenu da je pametno dignut pritisak za 0.5bara. boost kontroler ostaje serijski kao i za stage 2 i 3. 3.veÄe usisno koljeno se obavezno stavlja jedino na stage 3+ i 4 u tom sluÄaju kada se proÅ¡iruje promjer kompletnog usisa tada se obiÄno mjenja i turbina iz razloga jel mala turbina teže gura zrak kroz veÄi promjer cijevi(logika i pravilo). 4.let-ove komponente su u stanju držat sve do granice od 300-330ks i tu je amen.sve preko toga je preveliki rizik od pucanja klipnjaÄa,klipova pa u overboostu i do pucanja radilice. 5.k16 turbina,pod uvjetom da je u dobrom stanju Å¡to se tiÄe ležajeva i lopatica može gurat do 1bara max.1.3bara ali ne Äesto i ne dugo." A evo sta kazu englezi u vezi fabrickog Intercoolera.. The std intercoler (warmer) MUST be changed over 240bhp i'd say to be on the safe side. Because increased boost = higher intake temp and the pitiful std cooler wont cool the charge enough, and will sap a serious amount of potential BHP. Too high intake temp and Bang!! Ask any of the turbo guys on here if running increased boost (enough to give 240/250bhp) through the std intercooler is a good idea. You shouldn't really even use the standard intercooler on a standard engine. It's pointless really. Fit an FMIC before you do anything else. And yes the plugs will need re-gapping when you increase the boost. as above, run anything more than standard bhp on a standard intercooler and you are asking for trouble. it is nothing to do with the engine temperature, but the air going into the engine will be so hot from coming out the turbo that you can get detonation, which is basically the fuel getting sprayed into the head igniting before the spark plugs ignite. new engine please. not only that but you will also robably have to get the bearings / seals done in the turbo + a new actuator if you are wanting to run it at 15psi or more regularly for any decent period of time. Pa sta kazete? |
Autoru: | sreto [ 23 Avg 2010 14:37 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za C 20 LET da ili ne? |
ako imas adekvatan za zamjenu ili viska novca zasto ga ne zamjenuti,nece stetit sigurno |
Autoru: | stratro [ 23 Avg 2010 14:45 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za C 20 LET da ili ne? |
sreto je napisao: ako imas adekvatan za zamjenu ili viska novca zasto ga ne zamjenuti,nece stetit sigurno Adekvatnijeg nemam, fabricki je u dobrom stanju. Preporuculi su mi FMIC..ali je ovo chudo dobrih 800 EUR. ![]() http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... hskva90os4 Na ovom sajtu, za C20 LET ima i izduvne grane, blow off ventil i mnogo toga.. Bolje da pojasnim pitanje.... Dali netko ovde vozi cipovani LET s fabrickim interkulerom bez problema ili je zamena intercoolera nepohodna? |
Autoru: | webboy [ 23 Avg 2010 14:49 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
Ja kazem, poslusaj engleze ! Razmisljajuci logicno.... ja da prodajem chip, reko bih ti da je standardan IC dovoljan i da evo, bas MOJ cip ce da ti donese ne znam ni ja koliko snage.... jer, ako ti kazem da moras i veci FMIC da stavljas... onda ces ti da skontas da je to malo skuplje, pa ces mozda i odustati. Po mom misljenju, budzenje bez FMIC-a je isto kao dozidavanje sprata na kucu bez ojacanja temelja... mozda ce da drzi, mozda nece... ako drzi, ko zna koliko ce da drzi... Pametni su englezi - play it safe!!! ![]() |
Autoru: | stratro [ 23 Avg 2010 14:57 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
Da...ali sve ono sto sam napisao u prethodnom postu kako to fabricki IC moze se nositi s stage I i stage II (do 280 KS) je napisao Cali s hrvatskog foruma..(valjda ga Vi vise poznajete od mene, iskusan tjuner, ima 300 KS Calibru Turbo i bilda ce je jos...) Evo ga... A tipac koji je meni instalirao chip rekao je samo da su mape optimizirane za fabricke komponente LETA i da nema potreba nista menjati...samo je preporucio da montiram precizne merace kako bi sledio pritisak turbine i temperaturu ulja. Naravno, sve ovisi i od nacinu voznje... LOTEC chip u Skopju imaju jos 2 Corse i 2 Astre (svi s C 20 LET motore),a dio njih su takodje rade na fabricki IC, pa jos nijedna nije detonirala..valjda.. ![]() S druge strane, apsolutno se slazem s tobom. |
Autoru: | sreto [ 23 Avg 2010 15:00 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
u svakom slucaju bi trebao imati mozda i koji konjic vise sa vecim IC ,a mogu se nac jeftinije varijante od tih 800e i to daleko jeftinije |
Autoru: | Perkele [ 23 Avg 2010 15:05 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
I meni nije jasno sta tamo kosta 800e? ![]() Gomila gvozdja i najobicnije cevuljage! ![]() |
Autoru: | sreto [ 23 Avg 2010 15:15 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
a ima negdje u cosku vjerovatno kakav skup logo neke firme pa on kosta barem 600eura |
Autoru: | stratro [ 23 Avg 2010 15:42 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
Jasno je da u Nemacku ili Svicarku se moze nabaviti novi Intercooler i za 300 EUR. Ali da bi taj intercooler uspesno obavio svoju funkciju, mora biti postavljen ispod branika kao na slici ovako: ![]() Problem je da dovodne i odvodne cjevi ne samo sto moraju biti kvalitetnog materijala da istrpe temperaturu, nego ih moras SAM saviti pod idealnog agola da bi ih mogao montirati ispod haube gde je ionako premalo prostora. Imam prijatelja koji je sam ovo radio i kaze da je nakon sto se posteno izmucio, jedva je uspio to uraditi sa spajanjem-svajcovanjem preko 10 do 12 odvojenih delova cjevi..jer u LET motoru nema prostora ni za visak iglu. |
Autoru: | pistre [ 23 Avg 2010 19:44 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
imaju da se kupe vec gotovi lukovi za manje od 10 eur po komadu pa nema potrebe za savijanjem, samo dodati silikonsko crevo izmedju |
Autoru: | sreto [ 23 Avg 2010 20:04 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
3 metra inox cjevi je oko 50e fi 60cini mi se il je 56 nisam siguran,jeftino se to napravi a bude mocno |
Autoru: | Mickey [ 23 Avg 2010 23:08 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
Evo linka sa Regal autosporta,znaÄi uz Phase2 do 275KS ide i veći intercooler od 8,1 litara. http://www.regal-shop.co.uk/vauxhall/acatalog/C20LET_Phase_Kits_.html |
Autoru: | kvcali [ 23 Avg 2010 23:13 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
A jel se gubi nesto sa predimenzioniranim IC-om tj vecim od propisanog. |
Autoru: | webboy [ 24 Avg 2010 09:12 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
Ne gubi se nista ukoliko je jezgro IC-a napravljeno da sluzi svrsi..... sto znaci da ne mozes bas da izvadis IC iz Scanije i da ga metnes na cali ![]() Zanimljivost sa Regal-ovog sajta za phase 2: Citiraj: The price below is for the electronic kit ONLY, the intercooler is available for an additional £410.34 inc vat.
|
Autoru: | stratro [ 24 Avg 2010 10:06 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
el_Fuego je napisao: Evo linka sa Regal autosporta,znaÄi uz Phase2 do 275KS ide i veći intercooler od 8,1 litara. http://www.regal-shop.co.uk/vauxhall/acatalog/C20LET_Phase_Kits_.html Odlican info, ali ovo je za EDS chip a ne za LOTEC. Ipak... Stage 2 (270 KS) podize i RPM na 7350...kod mene je standard red line pa nemam potrebu gaziti nad 6000 rpm. Chip - clan engleskog foruma ( koji pise statije o Vauxhalla i je takodje iskusan tuner) napisao je : Load of nonsense, no way is anyone getting that sort of power out a c20let on standard intercooler with just a remap....misleci na deklariranu moc C20 leta od 291 KS. Imeno.. S obzirom da je pritisak turbine povecan na 0.8 bar i max.boostom na 1.1 bar, moje je mislenje da je snaga motora kod mene oko 250-260 KS....a za ovu snagu, eto i ovde pise da nije potreban veci IC....mada bi bilo lepo da i ovde ima nekoga ko ce znati koliko se snaga motora realno povecava s dizanjem pritiska turbina na 0.8 bar i max.1.1 bar... ?? Videcemo sta ce dyno pokazati na jesen , pa cu rezultate postirati ovde. |
Autoru: | serial [ 24 Avg 2010 10:46 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
svaki auto ce ti izbaciti drugu konjazu mozda sa istim setup-om tako da to ne mozes znati... zvanicno na papiru sa fazom 2 ima oko 270 a kolko je to realnih to je veliko pitanje... Da moze fabricki inter da trpi moze, sve moze sto se kaze, al da je pametnije i bolje staviti veci interkuler i to stoji, sad samo zavisi od tvog dzepa da li imas da iskesiras za novi, ili da ides varijantom moze i ovaj.. ako stavis drugi sigurno ti nece smetati, samo moze mnogo da pomogne... |
Autoru: | bobale [ 24 Avg 2010 11:38 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
webboy je napisao: Ne gubi se nista ukoliko je jezgro IC-a napravljeno da sluzi svrsi Zar veći IC ne povećava turbo lag? |
Autoru: | boolero [ 24 Avg 2010 11:56 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
Naravno. |
Autoru: | stratro [ 24 Avg 2010 11:58 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
bobale je napisao: webboy je napisao: Ne gubi se nista ukoliko je jezgro IC-a napravljeno da sluzi svrsi Zar veći IC ne povećava turbo lag? Verovatno da. Stvara se veci prostor niz koji kompresiran vazduh iz turbine mora proci pre nego sto stigne do motora.. Mathmaticly I could see that as a possiblity, there is now more room to pressurize with the larger intercooler... Your stock unit lets say is a square foot of internal space(numbers only to show example), your upgraded one is now 1.5 cubic feet. If you change nothing else, but the cooler, you now have .5 of a cubic foot to presurize that wasn't there to begin with. My lag increased when i got a 3.5 in. intercooler. wasnt by much though. i dont even notice now (If you don't know what I mean: look a your rpm and listen to your engine. Instantly smack your throttle to the floor and let it immediately rebound. It will finish rebounding before your RPM even begins to rise, and the rpm *will* rise, LATER. If it were lag free, your RPM would never exceed your throttle.) Neki kazu da je to neprimetno , neki tvrde da s vecim intercoolerom i te kako stvara se veci turbo lag... |
Autoru: | webboy [ 24 Avg 2010 12:16 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
Teoretski da... povecava se turbo lag. Ali isto tako, veci prostor izemdju kompresora i motora, ostavlja prostora za veci dozvoljeni nadpritisak.... tacnije, isti se teze stvara. |
Autoru: | frenki [ 24 Avg 2010 17:03 ] |
Tema posta: | Re: Fabricki Intercooler za cipovan C 20 LET da ili ne? |
Ma izbaci IC koji ce ti samo smeta |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |