Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

ASTRA Z20LET
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=11259
Stranica 1 od 1

Autoru:  Nex999 [ 21 Avg 2010 22:39 ]
Tema posta:  ASTRA Z20LET

Video sam na dosta stranih foruma da ima dosta ljudi koji su skratili putanju hladnog vazduha do turbine na ovaj nacin.

Slika

Slika

Interesuje me da li neko zna gde mogu da kupim kod nas ove metalne cevi i ova silikonska creva i kako da znam koji precnik mi treba, mislim da li je to standarno i zna se odnosno moze negde da se procita ili mora da se izmerii.
Jednom prilikom sam pitao ove u Tuning centru i rekli su mi da su silikonska creva su oko 15-20 eura po kolenu ili redukciji. Ali sta to ustvari znaci?

Autoru:  webboy [ 21 Avg 2010 23:11 ]
Tema posta:  Re: ASTRA Z20LET

Nex999 je napisao:
Slika


ja bih rek'o da je ovo C20LET, a ne Z20LET....

Redukcija odnosno koleno ti je svaka moguca prepreka pravolinijskom kretanju... u ovom slucaju krivina na crevu predstavlja prepreku kretanju vazduha. Sto manje krivina, to protocnija usisna grana... najbolje bi bilo kada ne bi imao nijednu krivinu, ali to je iz prakticnih razloga nemoguce.

Silikonska creva se stavljaju zbog svoje elasticnosti, odnosno zbog negubljenja elasticnosti pri izlaganju velikim temperaturama vremenom, obizrom da je pod haubom turbo motora malo veca temperatura nego kod atmosferca. Obicna, citaj fabricka creva... vremenom postaju suvise mekana a i krta, pa dolazi do skupljanja creva pri velikom boost-u, odnosno do njihovog pucanja.

Takodje... obicno se silikonski delovi creva koriste za krivine, dok se za pravce koriste metalni delovi.
Ono na sta treba obratiti paznju je da je sa unutrasnje strane sve maksimalno glatko... odnosno da nema "zidova" u koje vazduh udara, sto ce reci da svi sastavi treba da budu odradjeni tako da predhodno crevo "ulazi" u nastavak, a ne obrnuto.

Toliko od mene za sada :)

Autoru:  kvcali [ 21 Avg 2010 23:15 ]
Tema posta:  Re: ASTRA Z20LET

Prohrom i jos polirani ima da vrsi posao do kraja, a i sto tanji to bolje jer ima da bolje rezonira i dobijes hebacki zvuk :wink:

Autoru:  Nex999 [ 21 Avg 2010 23:40 ]
Tema posta:  Re: ASTRA Z20LET

Nije bitno koji je motor, sliku sam stavio cisto onako da bi bilo jasnije sta hocu da kazem a naveo sam da je astra turbo1 da bi mi bilo lakse da je lakse nadjem na kompu. :)
Sve je meni jasno ovo zbog toga sam i pitao gde kod nas mogu da se nadju ovi metalni delovi i kako da znam koji mi presek cevi i silikonskih creva treba. Odnosno da li neko zna da mi kaze kako bi manje vremena izgubioo trazeci ili moram da procesljam po netu.

Autoru:  vlada13 [ 22 Avg 2010 00:06 ]
Tema posta:  Re: ASTRA Z20LET

Ljubec radi te cevi za turbo. Ako se ne varam DTMovu astru F turbo je radio komplet prohromskim cevima.

Autoru:  Nex999 [ 22 Avg 2010 00:13 ]
Tema posta:  Re: ASTRA Z20LET

Reci mi odakle je i kako bih mogao da stupim u kontakt sa njim. Da li je to jedini nacin da se dodje do cevi odnosno ima li ih u slobodnoj prodaji?

Autoru:  Mickey [ 22 Avg 2010 13:44 ]
Tema posta:  Re: ASTRA Z20LET

Evo ti creva pa biraj :D
http://www.tmbkomerc.com/silikonska-creva.php

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/