Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Motor DTH->DTL https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=10935 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | boolero [ 25 Jul 2010 21:44 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Sta je ovo niko nsita da odgovori...a da je benzinjara bilo bi 43 odgovora. |
Autoru: | pistre [ 25 Jul 2010 22:01 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
godza je na odmoru ![]() a ostale dizel ne zanima ![]() |
Autoru: | bozza [ 25 Jul 2010 22:05 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
tako i treba. kad si neznas,citis si,a ne samo da povecavas broj postova u profilu ![]() |
Autoru: | Night Rider [ 26 Jul 2010 07:44 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Evo mene ![]() Nepase ti skoro nista od DTH na DTL ![]() Drugi mu je ECU i Bosch pimpa, nije isti hladnjak a ni interkuler cantra serva nije ista pase mu jedino alnaser i alternator cini mi se! Sve u svemu dosta zajebancije da bi se ubacio losiji i slabiji motor ne kapiram zasto ne ubaci drugi DTH ![]() |
Autoru: | Mickey [ 26 Jul 2010 12:47 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Verovao ti meni ili ne sa DTH paše na DTL sve! Boš pumpa ima drugačije zupčenje kod DTL-a,ali inače paše šraf na šraf, kućište filtera ulja sa hladnjakom, creva za podmazivanje turbine, creva za vodu, tubrina i izduvna grana, kompresor klime, ma sve... ![]() To što kažeš oko serva, i creva to nisam gledao ali i to će morati da nekako bude rešeno ![]() S obzirom da je taj DTL došao bez agregata, bilo je malo problema uzupčiti boš pumpu sa DTH, ali i to je rešeno, mehanički je ceo motor spakovan... ![]() I da, Night, DTH ima veći pritisak turbine od DTL-a, dali će klipovi i klipnjače sa DTL-a moći da podnesu taj veći pritisak? pistre je napisao: godza je na odmoru e]![]() a ostale dizel ne zanima ![]() bozza je napisao: tako i treba. kad si neznas,citis si,a ne samo da povecavas broj postova u profilu ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | alexa05 [ 26 Jul 2010 13:29 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
I jos ja da pitam nesto, a po cemu je to DTL losiji od DTH!? Slabiji da ali losiji ![]() To je generalno isti motor. ![]() |
Autoru: | Night Rider [ 26 Jul 2010 17:54 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Nisam mislio bukvalno losiji po kvalitetu vec slab motor za tu karoseriju izbacen je naprimer kod novijih serija ![]() Imao sam jednu Vectru sa tim motorom treba jos vecnost da ubrza ali zato trosi 5l/100km ![]() Sto se pumpe tice koliko znam nema isti pritisak i pitanje je ako uopste upalite auto koliko dugo i kako ce to raditi,takodje kao sto si i sam napisao turbina nema isti pritisak a za creva vode i klime nisam rekao da nepasu ![]() |
Autoru: | kvcali [ 26 Jul 2010 19:15 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Nisam kompetentan za dizele ali iz logike i opsteg poznavanja mehanike, mislim da ce to da radi sa starijeg na novi, a stari motor je slabiji od novog bas zato sto mu turbina druka nizi nadpritisak a bosch pumpa manji pritisak ubrizgavanja, i od toga zavisi ta manja odnosno veca snaga motora, inace ako moze da se upasuje onda nema problema po izdrzljivost i funkcionalnost takvog motora i sigurno ima duze da traje jer je projektovan za vecu snagu a ima da radi na nizoj pa samim tim ima da radi duze a pad u performansama je neminovan ![]() |
Autoru: | Mickey [ 26 Jul 2010 20:44 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Night Rider je napisao: Nisam mislio bukvalno losiji po kvalitetu vec slab motor za tu karoseriju izbacen je naprimer kod novijih serija ![]() Imao sam jednu Vectru sa tim motorom treba jos vecnost da ubrza ali zato trosi 5l/100km ![]() Sto se pumpe tice koliko znam nema isti pritisak i pitanje je ako uopste upalite auto koliko dugo i kako ce to raditi,takodje kao sto si i sam napisao turbina nema isti pritisak a za creva vode i klime nisam rekao da nepasu ![]() Ma nije loš nego eto sam motor je starije generacije, mislim vadimo euro3 a ubacujemo euro2 motor... ![]() I ja sam bio za to da se nadje DTH motor pa da njega prepakujemo al vlasnik kupio ovaj... ![]() I da, i samom vlasniku ja kažem, da to neće biti dugotrajno rešenje, jer bukvalno će turbina i pumpa a sama elektronika taj motor opteretiti do samih granica...al nekim ljudima je tesko dokazati neke stvari... ![]() |
Autoru: | kvcali [ 26 Jul 2010 20:58 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
U j....e ja sad vide ti ides turbinu i ubrizgavanje sa jaceg na slabiji ja nisam dobro procitao ![]() ![]() |
Autoru: | Mickey [ 26 Jul 2010 21:06 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Suta ubacijemo motor, i vezujemo elektriku pa ću javiti dal smo odleteli u vazduh zajedno sa klipovima!Ima sutra da napravimo kabrio garažu.... ![]() |
Autoru: | Mickey [ 28 Jul 2010 19:32 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Proradila!!!! ![]() ![]() ![]() Jedva živo je upalila, zbog vazduha u sistemu, al radi!Pali na pola ključa! Ostalo je da vratimo dizne sa DTH motora i kraj! ![]() |
Autoru: | Godza [ 28 Jul 2010 20:21 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Miki nisam ni sumnjao da nece da upali ![]() |
Autoru: | Mickey [ 28 Jul 2010 23:37 ] |
Tema posta: | Re: Motor DTH->DTL |
Maestro zahvaljujem! ![]() ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |