Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Motor DTH->DTL
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=10935
Stranica 1 od 1

Autoru:  Mickey [ 24 Jul 2010 19:53 ]
Tema posta:  Motor DTH->DTL

Evo jedne ne bas pametne konverzije...
U ptanju je Astra G,motor y20dth,ostao bez ulja i upropastio sve živo...Vlasnik auta je odlučio da motor zameni drugim, odnosno da umesto postojećeg y20dth, ubacimo motor starije generacije x20dtl.
Razlika ova dva motora je u interkuleru, i turbini...ali...
Mene interesuje hoće li elektrika, ECU i ostalo sa y20dth podržati x20dtl motor?

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  boolero [ 25 Jul 2010 21:44 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

Sta je ovo niko nsita da odgovori...a da je benzinjara bilo bi 43 odgovora.

Autoru:  pistre [ 25 Jul 2010 22:01 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

godza je na odmoru :D

a ostale dizel ne zanima :D

Autoru:  bozza [ 25 Jul 2010 22:05 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

tako i treba.
kad si neznas,citis si,a ne samo da povecavas broj postova u profilu :pandur:

Autoru:  Night Rider [ 26 Jul 2010 07:44 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

Evo mene :D

Nepase ti skoro nista od DTH na DTL :shit:
Drugi mu je ECU i Bosch pimpa, nije isti hladnjak a ni interkuler cantra serva nije ista pase mu jedino alnaser i alternator cini mi se!

Sve u svemu dosta zajebancije da bi se ubacio losiji i slabiji motor ne kapiram zasto ne ubaci drugi DTH :trtmilojka:

Autoru:  Mickey [ 26 Jul 2010 12:47 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

Verovao ti meni ili ne sa DTH paše na DTL sve!
Boš pumpa ima drugačije zupčenje kod DTL-a,ali inače paše šraf na šraf, kućište filtera ulja sa hladnjakom, creva za podmazivanje turbine, creva za vodu, tubrina i izduvna grana, kompresor klime, ma sve... :aplauz: Razlika postoji u interkuleru i samom pritisku turbine.

To što kažeš oko serva, i creva to nisam gledao ali i to će morati da nekako bude rešeno :banghead:

S obzirom da je taj DTL došao bez agregata, bilo je malo problema uzupčiti boš pumpu sa DTH, ali i to je rešeno, mehanički je ceo motor spakovan... :D E sad ja se bojao da elektronika neće pokrenuti motor, al to ću znati tek sutra, pošto danas nećemo raditi Astru...

I da, Night, DTH ima veći pritisak turbine od DTL-a, dali će klipovi i klipnjače sa DTL-a moći da podnesu taj veći pritisak?



pistre je napisao:
godza je na odmoru :D

a ostale dizel ne zanima :D[/quot
bozza je napisao:
tako i treba.
kad si neznas,citis si,a ne samo da povecavas broj postova u profilu :pandur:
e]

:respekt: za iskrenost!!! :D

Autoru:  alexa05 [ 26 Jul 2010 13:29 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

I jos ja da pitam nesto, a po cemu je to DTL losiji od DTH!? Slabiji da ali losiji :trtmilojka:

To je generalno isti motor. :wink:

Autoru:  Night Rider [ 26 Jul 2010 17:54 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

Nisam mislio bukvalno losiji po kvalitetu vec slab motor za tu karoseriju izbacen je naprimer kod novijih serija :wink:
Imao sam jednu Vectru sa tim motorom treba jos vecnost da ubrza ali zato trosi 5l/100km :wink:

Sto se pumpe tice koliko znam nema isti pritisak i pitanje je ako uopste upalite auto koliko dugo i kako ce to raditi,takodje kao sto si i sam napisao turbina nema isti pritisak a za creva vode i klime nisam rekao da nepasu :wink:

Autoru:  kvcali [ 26 Jul 2010 19:15 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

Nisam kompetentan za dizele ali iz logike i opsteg poznavanja mehanike, mislim da ce to da radi sa starijeg na novi, a stari motor je slabiji od novog bas zato sto mu turbina druka nizi nadpritisak a bosch pumpa manji pritisak ubrizgavanja, i od toga zavisi ta manja odnosno veca snaga motora, inace ako moze da se upasuje onda nema problema po izdrzljivost i funkcionalnost takvog motora i sigurno ima duze da traje jer je projektovan za vecu snagu a ima da radi na nizoj pa samim tim ima da radi duze a pad u performansama je neminovan :wink:

Autoru:  Mickey [ 26 Jul 2010 20:44 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

Night Rider je napisao:
Nisam mislio bukvalno losiji po kvalitetu vec slab motor za tu karoseriju izbacen je naprimer kod novijih serija :wink:
Imao sam jednu Vectru sa tim motorom treba jos vecnost da ubrza ali zato trosi 5l/100km :wink:

Sto se pumpe tice koliko znam nema isti pritisak i pitanje je ako uopste upalite auto koliko dugo i kako ce to raditi,takodje kao sto si i sam napisao turbina nema isti pritisak a za creva vode i klime nisam rekao da nepasu :wink:


Ma nije loš nego eto sam motor je starije generacije, mislim vadimo euro3 a ubacujemo euro2 motor... :banghead: al sta ćeš, sto kažu ljudi veži konja gde gazda kaže i nista ne pitaj...
I ja sam bio za to da se nadje DTH motor pa da njega prepakujemo al vlasnik kupio ovaj... :seci:

I da, i samom vlasniku ja kažem, da to neće biti dugotrajno rešenje, jer bukvalno će turbina i pumpa a sama elektronika taj motor opteretiti do samih granica...al nekim ljudima je tesko dokazati neke stvari... :banghead:

Autoru:  kvcali [ 26 Jul 2010 20:58 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

U j....e ja sad vide ti ides turbinu i ubrizgavanje sa jaceg na slabiji ja nisam dobro procitao :banghead: , to onda nije preporucljivo ko sto i ti kazes, jeb. ja gore pisao gluposti, nisam dobro procitao, ali opet i nije tu neka razlika u snazi enormna tako da ce to i u tom slucaju raditi na nesto vecem opterecenju ali ne i drasticno, jer sta kad cipujes motor dobijes upravo to tako da ce to ici naravno bolje da je sve drugacije ali ce ici sigurno :wink:

Autoru:  Mickey [ 26 Jul 2010 21:06 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

Suta ubacijemo motor, i vezujemo elektriku pa ću javiti dal smo odleteli u vazduh zajedno sa klipovima!Ima sutra da napravimo kabrio garažu.... :ludilo2:

Autoru:  Mickey [ 28 Jul 2010 19:32 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

Proradila!!!! :aplauz: :aplauz: :aplauz:
Jedva živo je upalila, zbog vazduha u sistemu, al radi!Pali na pola ključa!
Ostalo je da vratimo dizne sa DTH motora i kraj! :D

Autoru:  Godza [ 28 Jul 2010 20:21 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

Miki nisam ni sumnjao da nece da upali :respekt:

Autoru:  Mickey [ 28 Jul 2010 23:37 ]
Tema posta:  Re: Motor DTH->DTL

Maestro zahvaljujem! :postovanje: :D

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/