Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 16 Jun 2024 12:34

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 59 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Zamena motora
PostPoslato: 21 Jan 2010 03:04 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Ne verujem da nije menjao pumpu...

Njemu je hladnjak sa 1.4, tako da je verovatno veci od tog tvog... Meni je na kadett-u i dalje hladnjak sa 1.6 motora i odlicno radi posao...

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zamena motora
PostPoslato: 21 Jan 2010 03:09 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jan 2009 22:41
Postovi: 2399
Lokacija: Beograd, Novi Sad
Ime: Nemanja
Opel: Ex Astra Bertone 2.0T, now Zafira OPC
"instrument table ostala je ista kao i pumpa goriva"
onda uzmem i taj veci hladnjak i pumpu sa te kalibre i problem resen :) i jos sta se radi sa rezervoarom?

_________________
http://www.corsaclub.co.nr/forum


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zamena motora
PostPoslato: 21 Jan 2010 03:10 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
ne znam stvarno za to... Verovatno moze nesto da se nabudzi na taj obican :D

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zamena motora
PostPoslato: 21 Jan 2010 03:17 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jan 2009 22:41
Postovi: 2399
Lokacija: Beograd, Novi Sad
Ime: Nemanja
Opel: Ex Astra Bertone 2.0T, now Zafira OPC
mislim da je spisak kompletiran.. :) ako smo nesto zaboravili neka neko dopise :)

_________________
http://www.corsaclub.co.nr/forum


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zamena motora
PostPoslato: 21 Jan 2010 03:27 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Naravno vece i jace kocnice moraju, samo to ne znam sa kog auta da zbudzis :)

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zamena motora
PostPoslato: 21 Jan 2010 10:43 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Hteo sam sinoc da ti odgovorim, al sam bio pripit pa reko bolje ujutru...astra diss :ludilo:

Sem motora i nejgove komplet struje izduvna grana ,menjach sa kvacilom(ovo sve dobijesh uz motor i menjach), moraces da menjash i sve ostalo od menjacha do felne.
Znachi poluosovine sa zglobovima, rukavac komplet sa glavchinama.
Desni alu nosach od kadeta/astre, i nosach menjacha mora da se prepravi malo.

Shto se tice pumpe, mislim da nju ne morash da menajsh, jer vec imash pumpu visokog pritiska, 3.8 bara chini mi se. To bi mogli da provere mehanicari po njihovim katalozima :) Ako sam se zajebao i ti imash potapajucu pumpu manjeg pritiska, onda morash da menjash i pumpu i rezervoar.

Hladnjak nemam pojma koji je kod tebe, ako mozesh da ga slikash da vidimo zbog velicine (mislim na hladnjak, da ne bude neke zabune :lol: ), ili da neko pogleda u katalogu...
Takodje ekspanziona posuda treba da bude sa 3 sisice, pogledaj koja je kod tebe.


Kosheve ne morash da radish, ni da stavljash koske...nece korsici biti nishta :)
Kocnice ne morash odmah da menjash, ali bi bilo pozeljno...ja ih recimo nisam menjao ali nisu dugo izdrzale.
Pozadi se ne menja nishta na trapu i sl...
Jedino ne znam kako ce da se gadjaju izduvna grana od 2.0 i cev od tvog izduva, a i ako se gadjaju to ce sigurno da ga gushi jer precnik nije ni bilzu, pa bi valjalo da i to menjash komplet.



nemkebg je napisao:
nije poblem kad se sve zavrsi :) nego vremenski koliko bi to trajalo? mislim swap? i kompletno sve povezivanje? menjanje osovina? sta nazad staviti? sta napred?
amortizeri? bolje kocnice?


Koliko ce da traje zavisi najvishe od toga koliko je dobar rostilj i ko placa pivo... :D

Ako imash sve delove, astra zapne i nadjesh dobrog elektricara, 2 dana traje.

Sa amortizerima ne moras nishta da radis...ali je glupo da auto ostane fabricko vesanje zar ne :)
Ako imash para uzmi neke tvrdje i krace opruge, ako nemash sabij tvoje.
Amortizere mozes tvoje tvrdje da napunish.
Nakacish i balans shtanglu veceg profila, i eto ti sve alu sportishen da bude :ok:

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zamena motora
PostPoslato: 21 Jan 2010 17:08 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jan 2009 22:41
Postovi: 2399
Lokacija: Beograd, Novi Sad
Ime: Nemanja
Opel: Ex Astra Bertone 2.0T, now Zafira OPC
poluosovine glavcine rukavci balans stangle sisice u to se ne razumem :)
A sto se tice izduva to mogu srediti kod vlajkovica po meri, pa napravi neki jos protocniji.. :)

_________________
http://www.corsaclub.co.nr/forum


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zamena motora
PostPoslato: 22 Jan 2010 13:17 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 31 Okt 2007 02:43
Postovi: 859
Lokacija: münchen - bijeljina
Ime: mile
Opel: tigra 3.0 MV6; BMW F07, Astra H, Corsa D
Garaza: pogledaj
evo cega mogu trenutno da se sjetim a da nije vec receno:
desni nosac se pravi i izgleda ovako (negdje sam imao i crtez sa svim dimenzijama odradjen u autoCAD-a i 3D model takodje sa dimanzijama u catia-i ali ne mogu sad da ga iskopam sa harda nikako):
Slika,


zadnji nosac bi trebalo sjeci i skratiti za oko 1,5cm ili izbusiti nove rupe (i sve to malo ojacati) zbog toga da bi motor malo pao nazad da bi se mogla hauba zatvoriti
Slika Slika Slika Slika Slika


ako su kaisnici (remenice) siroki (na alternatoru itd), one se moraju skidati i zamjeniti sa onim uskim (iz prostog razloga jer za siroke nema mjesta), znaci sa ovoga:
Slika


na ovo
Slika


power cap se mora stavljati i on se moze lijepo uklopiti da se nista nigdje ne sijece, tj ako ne spustis previse motor nazad (a inace sanse da ga nadjes kod nas su ti skoro nikakve, preko je 120-150e)
Slika
Slika


sto se tice kocnica, napijed min 256x20, standardne korsine (tigrine) a za nazad je diskutabilno. npr sto se tice atesta ja sam prije par dana razgovarao malo sa jednim asistentom sa ove moje katedre (motorna vozila, naravno :)) i izmedju ostalog ukratko mi je rekao da moraju obavezno nazad diskovi, ne znam jos sve detalje oko toga jer je ostao dogovor da odem kod njega u kancelariju i da on pozove kolege koji rade na tim atestima da mi oni sve lijepo objasne sta treba, kako, koji su papiri potrebni i slicno. dok sam sa druge stane cuo od jednog prijatelja sa faxa da u AMSS ne gledaju nista u principu, samo ti izdaju papir (njegovo iskustvo kada je on nesto budzio). diskove nazad mozes dobiti na 3 nacina. prvi je da se stavi zadnji most od kadata ili astre a to je problem sto ce kasnije malo teze biti namontirati opruge i amortizere. drugi je da se na tvoj postojeci most ubace diskovi sa kadeta, tu ima malo posla i yajebancije al se moze odraditi (imam tonu slika, korak po korak kako se to radi ali me mrzi sada da ih kacim, nesto mi na wireless-u slab signal pa me net j*be, ako te iteresuje okacicu ih sutra). trece rijesenje je da nadjes (skoro nemoguce) most od korse gsi ili tigre sa diskovima i samo ubacis. naravno posle bilo koje od ove tri operacije mora se mijenjati i kocioni cilindar i one gluposti oko njega zbog raspodjele sile kocenja.
e sad, sve je to bio da kazemo laksi deo posla jer mislim da prava za*ebancija nastaje oko elektronike. ni jedan dzek nije isti na kadetu i korsi pa ako neko sklapa ko se ne razumije bas u to zna da bude gadno. ne znam kakav ti je km/h sat, da li imas obrtomjer ili ne, da li ti je signal za km/h i predjenu kilometrazu digitalni (elektronski) ili na sajlu (ako pocinje km/h od 0 onda je digitalni, ako pocinje od 20km/h onda je na sajlu), zatim mjenjanje bravice za paljenje auta i kljuca, ili moze i ova ostati ali se nesto mora prekodirati (nisam siguran sta i kako se radi oko ovoga) itd, itd
e da zaboravih reci da servo takodje pravi problem, sa korse ne odgovara.
e i jos nesto, iskustva ljudi iz njemacke govore da bez problema godinama na c20xe koriste hladnjak od x16xe, a mislim da je hladnjak sa x16xe i x14xe isti (samo mislim, nisam 100% siguran, nisam jos to provjerio) tako da bi se mogao lijepo sloziti hladnjak na mjeto gdje se inace i ugradjuje bez ikakvih prepravki mada bi bilo pozeljno ga malo uvuci uspod veznog lima jer je bas bas blizu izduvne grane ako ostane na fabrickom mjestu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zamena motora
PostPoslato: 25 Jan 2010 20:24 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jan 2009 22:41
Postovi: 2399
Lokacija: Beograd, Novi Sad
Ime: Nemanja
Opel: Ex Astra Bertone 2.0T, now Zafira OPC
Ispade to komplikovanije nego sto sam mislio... a ako i se ubacivao 1.6gsi?

_________________
http://www.corsaclub.co.nr/forum


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 59 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs