Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 18 Jul 2025 22:52

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 17:36 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Ja sam sa venturijem prezadovoljan, auto ide pristojno i nikakvih detonacija nema nikad i radi motor kao sat... Potrosnja onako srednje voznje je tu negde oko 13l ali treba uzeti u obzir da imam gume 17 sa napred 215 a pozadi 225 gumama tako da mislim da je potorsnja tu i tamo korektna, makar 15 konja kad bih mogao nekako da izvucem ja bih bio prezadovoljan... :pandur:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 17:41 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4420
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Chipovanje sa voznjom na plin, nece davati rezultate, samo sa voznjom na benzin. Amin.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 18:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Moguce je izvuci jos konja iz NE motora, ali moras staviti na papir da li se to sve isplati.Moras krenuti od pocetka pa do kraja a najvise paznje obratiti na samu glavu motora.Ovo vec spada u old school tuning, gde se odradjuju sicevi ventila,tj, menjaju uglovi naleganja i eventualno stavljanje vecih ventila.Komplet prosirenje i poliranje usinih kanala i na glavi i na usisnoj grani.I na obradi polumotora mozes dobiti jos koji konj ali se samo secam da se menjaju uglovi na kompresionim karikama te se smanjuje trenje a povecava kompresiona moc.I naravno na kraju komplet prepravka izduva da bi dobio jos kojeg konjica.
Zato sam i rekao na pocetku, sve na papir i racunati da li se isplati.

Ima jos jedna brza mogucnost dobitka na snazi ali sa gubljenjem maksimalne brzine,..promena diferencijala ili ti prenosnog odnosa u njemu!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 21:32 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
dodao bih još i LexMaul kit za c20ne motor, mislim da bi ti to bilo idealno rešenje, samo ne znam kakve su onda prepravke što se tiče plina.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 21:57 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
jaoo da totalno smo zaboravili lexmaul :) cak sam video da ga je neko prodavao

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 22:03 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
LEX
Slika


Slika


Slika

Uploaded with ImageShack.us



Cena je 495e bez izduvne grane i daje 7 ks bez nje a sa njom 10 konja.
http://www.lexmaul.de
:ne: :ots:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 22:31 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
lex je ekstra stvar... samo je skupo :D

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 22:32 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
mi toliko pisemo o bregastoj i lexu a pogledajte ovo :ludilo:

viewtopic.php?f=25&t=9548

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 22:35 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
perkele, i ja sam se nesto lozio da stavljam Chip, da nesto menjam, tumbam, brusim, poliram... a sve zarad par konjica...

na kraju sam se pomirio sa tim da je

benzin+plin= zaboravi tuning, to nikada nece raditi kako treba na oba goriva i ne moze da prodje bez posledica :P

ne mlati se time, ja sam picajzla i sve vise shvatam koliki je problem odrzati motor da ti dobro radi na oba goriva. To ti je moje misljenje i iskustvo... :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 22:59 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun 2008 12:58
Postovi: 582
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 2.0 i
Imati u kolima :ne: ,terati ga kao da je :let: sa potrošnjom kao kod :xe: je želja svih vlasnika Calibri oduvek.Još kad bi to sve moglo da radi na plin,upola jeftiniji od bezolovnog benzina,Calibru bi vozilo pola Srbije a ne samo oni kojima je taj auto na srcu,bez obzira na sve mane i probleme koji sa godinama sustižu kola stara cca 20 godina.

_________________
OPEL CALIBRA - THE LEGEND NEVER DIES!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 23:11 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
evo klipa kojeg sam obecao u vezi prebacivanja na gas. dok blinka zelena lampica radi na benzin


_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 23:30 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Eh Bozo, Bozo,...pa plin ti na rezervi! sipni der malo :lol:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 23:30 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Koliko sam ja shvatio ti Perkele hoces samo glavu motora da da obradis:

Glavu motora mozes da obradis sigurno ako nije nikada skidana za jedno 2mm do 2,5mm mada je to daloko od mere koju fabrika dozvoljava, ovo za obradu ides na svoju odgovornost.

Samom glavom neces mnogo dobiti jer je potrebno i na obradu sedista ventila i upustanje istih ako mogucnosti to dozvoljavaju, dok se ne skine glava ne moze ni da se vidi (jer postoji mogucnost da je neko vec nesto radio po tom pitanju).

Obradis glavu motora, upustis ventile, odradis usisni ulaz (prosiris kanale poliranje itd), sto sve iziskuje vreme i vise novca.
I opet ne mozes nesto preterano dobiti od vise bacenog novca, mozda dobijas psihicki da si rastereceniji i da ti u biti se cini da ima vise konja od onog sto imas.

Ako bas hoces da dobijes neznatno u KS onda moras da nabavis od SEH motora i bregastu osovinu koja je malo ranije zatvara u odnosu na NE motor izduvne ventile,obradio si glavu motora, ventili obradjeni na tri ugla kao i sedista ventila, vodjice skracene i pojacane kao kod vozila za trke, prosireni i ispolirani usisni kanali, napravljen puno bolji spoljni radijus usisnog i izduvnog dela, poravnat koji je virio do sada u glavi motora (deo gde naleze dihtung usisa i izduva na glavu motora).

Moze jos da se odradi i diferencijal da budu krace brzine, instalacija od xe motora sa prepravkama na NE motor kao i pumpa od LET-a sa protokom od 110l i pritiskom pumpe od 4bara kao i diznama dovoljnog kapacitete da sve to isprati, isto tako moze da se odradi i izduvna grana od fi55 ili fi6o kao i celokupni izduvni sistem.
I naravno treba sve ovo staviti na papir i naci nekog ludaka ko ce sve ovo da odradi i tada zaboravi na taj plinski uredjaj koji sada trenutno imas na kolima.

Po meni samo ravnanjem glave motora i obradom sedista ventila neces nista da dobijes, a sa tim mapiranjem bi trebalo pre svih radova da odes na dyno test i po zavrsetku isto tako da bi utvrdio da li si nesto dobio u KS, ali i to kosta tako da je na tebi da razmislis a voleo bih ako je neko nesto slicno radio da predlozi ili da neku sugestiju u vezi ove teme.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 23:39 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
Bane66 je napisao:
Eh Bozo, Bozo,...pa plin ti na rezervi! sipni der malo :lol:


vektru nisam vozio dva dana :":
sipao sam naftu za tri crvene...

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 23:50 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
sporo to neshto prebacuje na plin u pm ...moglo je to da se namesti i brze ... tj na manju temp motora ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 23:51 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Ubedjen sam da ce Perkele osetiti finu razliku i biti zadovoljan, samo da malo obrije glavu i lepo ufrezenkuje ventile!Verovatno je to sve puno garezi i garant ventili nedihtuju onako kako bi mogli.Nema potrebe da je previse obrije, dovoljno ce mu biti i 1mm.
U svakom slucaju nemoze da mu bude gore, a ceo ovakav zahvat ne iziskuje velike pare.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 23:52 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
daner je napisao:
sporo to neshto prebacuje na plin u pm ...moglo je to da se namesti i brze ... tj na manju temp motora ...


ne cepidlacim ja kad su u pitanju dva minuta. da su dvadeset pa da se bunim... :D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 00:58 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Imam majstora koji bi mi dzabe skinuo glavu i sve odradio, jedino bi platio obradu sto ne verujem da moze da izadje vise od 50-60e, mozda cak i manje... Ako nista drugo, ni prvih ni zadnjih 50-60e koje sam bacio na nesto... Neki dan sam racunao sa drugarom i u zadnja 2 meseca sam izmedju 700 i 800e dao na auto na kojekakve budalastine doduse i registraciju od 220e sam uracunao u tu cifru... Tako da samo da dogovorim termin sa tim drugarom i skidamo glavu! :cheers:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 13:06 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
druze ne odradi li se to kako treba ti cesh i izgubiti snage ... e sad ako imash majstora koji ce to bolje odraditi od GM-a ... ;)

bolje da si kupio polovnu glavu pa na njoj experimentisao ...

al bez vecih usisnih i izduvnik kanala i ventila nema tu leba ...ventili ti samo koshtaju oko 7-8 eur po komadu + dihtung glave 15 uer + brijanje glave 20 eur + ako menjash ventile odna idu i vodjice ventila i tefloni + 20 eur + ruke ako prodjesh sa 150 eur bice dobro ...

ako ne radish nishta od ovoga neocekuj neko povecanje snage ...

+ mozda nebi bilo loshe izduvnu granu 4-2-1 od xe ubaciti ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 13:12 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Jel odgovara ta grana od XE sraf na sraf?

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 13:34 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
e to ti nebi znao reci druze, nisam nikad probao .. samo mi paklo na pamet .. al sve se da prepraviti ...

neshto kontam .. pa tebi bi bilo najbolje turbinu ubaciti i na 0.5 - 0.6 bar da gura i eto te na 150 ks ...
ja sam razmisljao na c20xe ubaciti al kod mene je prevelik kompresioni odnos tj 10.5 : 1 a kod tebe je 9.2 : 1 mislim da bi ladno mogao turbinu staviti

reazmisli i o tome .. ;)

al u ovoj varijanti nema spushtanja glave ;)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 13:39 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Ja samo mogu da kazem da su mi ovi svi odgovori ubili volju za bilo cim... :(
A to sa turbinom tek mislim da bi bilo zezanje ustelovati i napraviti da sve lepo legne... Opet kazem kad bih makar 15 konja izvukao bio bi presrecan, ali ocigledno je da na plin to ide malo teze! :shit:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 13:47 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
prijatelju moj,samo SEH motor je najbolja varijanta,ili prepravka NE motora na SEH. 130 konja i milina.
ja bih te savetovao da juris takvu varijantu jer ja nisam preterano zainteresovan za prepravke i modifikacije na motoru

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 15:25 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
druze da prepravi u seh motor mora i klipove od seh motora ,bregastu i mislim da onda gubi pouzdanost shto se tice zupcastog kajisha ...tj ako prezubi ... i sve to zbog 15 ks ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 16:44 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
pa ja ne vidim nikakav problem da se zameni bregasta,klipovi i ecu?
pa ako prezubi,prezubio je. a mislim da nema posledica po motor jer je u pitanju veliki blok

toliko se voze XE motori,pa prezube pa opet nista. 300e i opet smo zivi i zdravi
kod SEH motora i da ima posledica,boze moj,sunce i dalje sija,noc i dalje pada... ponovo smo zivi i zdravi

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs