Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Paljenje - Dizel
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=7131
Stranica 2 od 4

Autoru:  pistre [ 07 Okt 2009 21:01 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

lepo je rekao godza, sta ustedis na gorivu kod dizela, daces na popravke pumpe i slicnih zezancija (naravno nije tim recima) kada je objasnjavao zasto placa registraciju za 2.2 i nema plin, i upravu je :wink:

Autoru:  Godza [ 07 Okt 2009 21:20 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

Agilis je napisao:
Ljudi meni je auto evo sada vec 2 dana kod majstora i ne znaju zasto ne pali posle malo duzeg stajanja ili kad se ohladi. menjali teflone, protokomer, proverili gumice na pumpi....a sad ce valjda ta prelivna creva. :( :banghead:



Promeni ti majstore pa valjda je trebalo prvo da krene sa radom od tih prelivnih creva jer je to i najeftinije ne vise od 1000din, pa gumice na diznama i na kraju pumpa, a ti si mogao si da ih uputis kada je vec night rider napisao koji je redosled samo da si malo prelistao po forumu.

Prijatelji pa mi se zbog ovakvih objasnjenja koja su 100% tacna i kvalitetna razlikujemo od ostalih kojekakvih priznatih foruma da ne kazem klubova.

Autoru:  pistre [ 07 Okt 2009 21:28 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

Godza je napisao:
Prijatelji pa mi se zbog ovakvih objasnjenja koja su 100% tacna i kvalitetna razlikujemo od ostalih kojekakvih priznatih foruma da ne kazem klubova.


a i majstora :P

Autoru:  Agilis [ 07 Okt 2009 21:40 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

Godza je napisao:
Agilis je napisao:
Ljudi meni je auto evo sada vec 2 dana kod majstora i ne znaju zasto ne pali posle malo duzeg stajanja ili kad se ohladi. menjali teflone, protokomer, proverili gumice na pumpi....a sad ce valjda ta prelivna creva. :( :banghead:



Promeni ti majstore pa valjda je trebalo prvo da krene sa radom od tih prelivnih creva jer je to i najeftinije ne vise od 1000din, pa gumice na diznama i na kraju pumpa, a ti si mogao si da ih uputis kada je vec night rider napisao koji je redosled samo da si malo prelistao po forumu.

Prijatelji pa mi se zbog ovakvih objasnjenja koja su 100% tacna i kvalitetna razlikujemo od ostalih kojekakvih priznatih foruma da ne kazem klubova.


Ma dobice pare za teflone al juce... bice dobro ako zivu glavu izvuku...dosta sam nervozan.

Autoru:  Godza [ 07 Okt 2009 21:45 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

pistre je napisao:
Godza je napisao:
Prijatelji pa mi se zbog ovakvih objasnjenja koja su 100% tacna i kvalitetna razlikujemo od ostalih kojekakvih priznatih foruma da ne kazem klubova.


a i majstora :P



upravo tako pistre zato smo u nisu malo i diskutovali na ovu temu.

Autoru:  bozza [ 07 Okt 2009 22:10 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

Godza je napisao:

Prijatelji pa mi se zbog ovakvih objasnjenja koja su 100% tacna i kvalitetna razlikujemo od ostalih kojekakvih priznatih foruma da ne kazem klubova.


:respekt:

i da zdravlje i sreca sluzi ljude koji iskreno pomazu ovaj forum pravim savetima i resenjima

Autoru:  MV82 [ 08 Okt 2009 01:43 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

amin... :ilo:

Autoru:  Agilis [ 08 Okt 2009 23:03 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA poludecu, veceras napokon me zovu majstori i kazu resili su problem paljenja, postavili su grejace da rade duze i sad je sve u redu. Ali preuzmem ja auto, i polako krenem posto je hladan i taman izadjem na autoput i polako pocnem da ubrzavam kad ono nista...auto nece preko 100kmh ?? :banghead: :banghead: :banghead: auto mi je les, nece da ide ni u jednoj brzini... Znaci auto ide 10000 % losije nego kad sam ga odvezao u servis!!?? Ja ih zovem i pitam sta se desava i zasto ne ide a oni ce meni da svratim sutra nego da gledam kako ce da upali ujutru... Pa znaci na robiji cu zaglaviti majke mi. EEEEEEjjjj ljudi vec 10 godina rade samo opel....

Autoru:  MV82 [ 09 Okt 2009 01:44 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

au brate... muka...

Autoru:  Agilis [ 09 Okt 2009 08:12 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

pistre je napisao:
koji je to servis ?



Ma servis je na NBG-u znaci uzas. Evo sad se spremam da ponovo idem. Imam osecaj da su mi uvalili neki neispravan protokomer.

Autoru:  pistre [ 09 Okt 2009 12:29 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

samo bez nerviranja, sve se da srediti :wink:

Autoru:  Night Rider [ 09 Okt 2009 14:27 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

Druze znam tacno sta su ti uradili i mogu ti reci da odmah menjas servis.
Jer sada ti auto pali grejace i kad netreba pa kompjuter ocitava gresku i auto ulazi u safe(bezbedni) mode gasi se turbina i mozes da ga vozis samo na malim obrtajima cisto da mozes da odvezes auto do servisa.
Sve ovo sto ti pricam nazalost znam iz iskustva sa proslom srebrnom Vektrom.

Prica ide ovako: Posle mesec dana od kupovine Vektre auto pod opterecenjem pocne da mi ulazi u safe mode i posle par majstora konstatuje se kvar sranja od BOSCH pumpe VP44 :banghead: Odlazim kod bosiste na Umku(neki su verovatno culi za taj servis) ja sam inace otisao kod njega posto smo kao neki daleki rod,ostavljam auto i vracam se kuci 90km odatle. Dolazim posle pet dana i placam 750eur za pumpu :grrr: Sutredan ujutru auto nece da upali,tek posle dosta verglanja najzad uspevam.
Zovem lika na Umku on kaze da proverim prelivna creva i gumice teflone na diznama.
Odlazim kod drugog majstora koji mi kaze da te gumice imaju svoj radni vek i da bi u svakom slucaju trebalo da ih promenim kao i prelivna creva.To zadovoljstvo me je tada kostalo 150eur.
Dolazim kuci auto prenoci i sutredan ponove nece da upali. Poludim i zovem lika na Umku da mu dovozim auto i da resi stvar kako zna i ume. Odlazim ponovo kod njega 90km tamo i 90km nazad jer mora auto da prenoci posto samo ujutru nece da upali.
Auto mi ostaje kod njega dva dana posle cega me on zove i kaze da ne moze da nadje problem i salje me u ovlasceni BOSCH servis kod Ilije Burina u Sabac gde nemoram nista da platim jer se njih dvojica znaju. Odlazim po auto opet pravim 180km i sutredan idem u Sabac 100km od mene.U Sapcu nalazim servis koji je ogroman i prima 12 automobila odjednom,majstor preuzima auto da sve prekontrolise.
Posto je gazda Ilija otisao slucajno od majstora saznajem da je bas on radio moju pumpu jer je prepoznao neku zutu boju kojom on obelezava svaku pumpu koju uradi!!!???
Gazda dolazi i majstor kaze da je pumpa sigurno uredu jer je licno on radio!Tu se gazda zesce izdere na njega jer ja naravno to nisam smeo da saznam posto ovaj lik sa Umke sve pumpe ustvari salje Iliji koji ih odradi posalje nazad a ovaj na Umci ih samo namontira i ugradi se dodatno u cenu :grrr: Tu ja skroz poludim pozovem lika na Umci i zaporetim mu da ce mi vratiti svaki evro ako mi u Sapcu ne rese problem.
Da sad ne raspredam mnogo pricu oni u Sapcu kao nesto odrade vratim se kuci ujutru auto opet nece da upali. Taj isti dan odlazim u Sabac i oni kazu kao sve su probali sve je u redu ali mozda je kao do grejaca pa ce oni da ubace neku spravicu koju moram da platim cini mi se 40-50eur i koja drzi duze upaljene grejace i jos mi nesto presteluju paljenje!!! Ja tu ajde reko nek probaju ubace oni to ja platim krenem kuci auto mi stalno pali check engen lampicu i cudno se ponasa! Vratim se do njih oni tu nesto steluju probam ja par puta ali uvek isto.E tu mi je skroz puko film i kazem drugu koji je bio samnom da cu da zapalim auto i da dizela nikad u zivotu vise necu voziti :D Zovnem gazda Iliju i kazem mu da mi ponovo odrade BOSCH pumpu jer sumljam da je lik na Umci nesto zajebao kad je montirao,verovatno je ostetio neku gumicu.
Tu Gazda Ilija kaze da ja moram ponovo da platim jer je nisu oni montirali :grrr: Odmah zovnem lika na Umci i zapretim da cu se obratiti sudu i svim novinama o svemu ovome ako mi do kraja dana auto ne bude opravljen,on se tu malo prepirao i na kraju javio Iliji da mi ponovo uradi pumpu i da ce on snositi sve troskove sto je ovaj i uradio. Sutredan ujutru ja sedam u auto i on.....
..upali :cheers: :cheers: :cheers:
Posle toga taj auto nije imao nikakvih problema sa paljenjem a ja sam ostao kraci za 900-1000eur koliko me je sve to cimanje otprilike kostalo :banghead:
Samo da pojasnim da je 2.0DTI po meni odlican motor ali slabo ima dobrih majstora koji mogu da pronadju gde tacno gubi vakum.Zato idite samo kod proverenih ljudi i nedajte da vas vozaju kao mene! A ja i danas vozim dve Vektre sa 2.0DTI motorima jer sam generalno zadovoljan njihovim kvalitetom i cenom odrzavanja!

Autoru:  pistre [ 09 Okt 2009 14:45 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

auu izgubi ti zivce kao da si na ratistu bio :shit:

Autoru:  Godza [ 09 Okt 2009 14:55 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

night rider
Slazem se u potpunosti sa ovim sto si napisao sto se tice grejaca i safe moda.
E vec sam mu napisao da menja majstore, a nazalost igranka tek sada pocinje

Autoru:  Night Rider [ 09 Okt 2009 15:07 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

pistre je napisao:
auu izgubi ti zivce kao da si na ratistu bio :shit:


Ma cuti vec sam poceo da sedim :D
Tih dana sam bio nervozan kao nikad,mogao sam nekoga zadaviti da je jos malo potrajalo :shit:

@Godza - ma to za grejace je sarena laza, i bas kao sto kazes tek treba neko da mu nadje u cemu je problem,koliko sam razumeo prelivna creva mu nisu ni gledali a to je prva stvar koju treba proveriti pa tek onda gumice i ostalo!

Autoru:  shakal_86 [ 09 Okt 2009 17:22 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

u jbt night rider pa ti si bas puko.Svaka ti cast kako si izdrzao ja bih ih sve pobio i na kraju bih bacio auto u savu.
Lepo je gore neko napisao sta ustedis na gorivu kod dizela to ces da puknes na bosch pumpu i grejace.
Zato nikada nisam imao diesela ni necu,kada bih ga dobio na poklon odmah bi ga prodao.

Autoru:  Night Rider [ 09 Okt 2009 23:17 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

Ne bih se bas slozio imao sam ja i benzinaca koji mi je zadao ozbiljne muke Fiat Bravo 1.8GT.
Takodje sam imao i Vektre benzince koje isto nisu bas slatke za opravku kad ode nesto ozbiljnije :wink:

Autoru:  bozza [ 09 Okt 2009 23:27 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

retki su se usrecili fiatom... :D

i kod dizela i kod benzinca opravke nisu naivne po dzep.
e sad koliko je dizel rentabilan,to je drugi padez,i tu postoji situacija crno-belo

Autoru:  MV82 [ 10 Okt 2009 11:46 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

Night Rider je napisao:
Samo da pojasnim da je 2.0DTI po meni odlican motor ali slabo ima dobrih majstora koji mogu da pronadju gde tacno gubi vakum.Zato idite samo kod proverenih ljudi i nedajte da vas vozaju kao mene! A ja i danas vozim dve Vektre sa 2.0DTI motorima jer sam generalno zadovoljan njihovim kvalitetom i cenom odrzavanja!


rideru, gde sada odrzavas te dve vektre?

Autoru:  Agilis [ 14 Okt 2009 09:55 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

Ljudi auto mi opet mrtav :( evo jutros krenuo devojku na posao da odvezem, kad auto ni da cuje... samo vergla vergla vergla i nista.... A u pravu je Night rider jesu mi postavili grejace da rade duze i to je palilo auto dobro 3 dana ali opet nece i sada mi treperi lampica za abs ali ne izbacuje check engine. Ljudi dajte nekog majstora ne mogu vise da gubim zivce.. Danas cu da im odem i uzmem svaki dinar koji sam im platio i hocu nekog ko moze da mi resi ovaj problem. Zaboravih da su7 mi i jhos sjebali protokomer moj p[a su mi stavili neki polovan i lepili neku traku preko dovoda vazdiha da bi vazduh strujao brze... Znaci ovo su kvazi majstori a servis je u bloku 30. Jodza i Milan su majstori. Znaci kod njih nikada!!

Autoru:  Godza [ 15 Okt 2009 21:37 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

Agilis je napisao:
Zaboravih da su7 mi i jhos sjebali protokomer moj p[a su mi stavili neki polovan i lepili neku traku preko dovoda vazdiha da bi vazduh strujao brze.



Ne moze vazduh nikako brze da struji, vec su smanjili regulatoru protok vazduha misleci da ce vozilo bolje da vuce.(hteli opet da prevare ecu)

Prijatelju opet nisi poslusao kada smo te savetovali za majstore, a za preporuku je jako nezahvalno, posle obicne banalanosti stradao je regulator, pitanje gde su vezali i za sta su vezali i odakle uzeli struju da bi prespojili grejace da rade, jer sada se (pali abs), nece da pali ponovo, moguce crkao jedan ili sva cetiri grejaca pa nece da pali itd.

Autoru:  MV82 [ 16 Okt 2009 19:12 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

evo da prijavim sta je sa mojim slucajem. kao sto sam napisao, promenio sam biksne na anlaseru i evo vec nekoliko dana auto pali kao mina. ne znam da li su biksne bile izvor problema ili mu prija ova hladnoca :snesko: :D

napominjem da je problem bilo samo jutarnje paljenje, koje je trajalo oko 4 sekunde (verglanje).

Autoru:  bozza [ 16 Okt 2009 19:31 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

hoce,kako da nece. i lose biksne na alnaseru hoce da prave problem oko paljenja.

uvek na autu u top stanju mora da bude akumulator i alnaser da bi bilo koji auto (benzinac ili dizel) mogao da upali na hladniom vremenu.

Autoru:  MV82 [ 16 Okt 2009 19:56 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

[quote="bozza"]hoce,kako da nece. i lose biksne na alnaseru hoce da prave problem oko paljenja.

da bozzo, ali kao sto rekoh-samo je ujutru znao malo da me nervira... odnosno kada duze stoji. ne znam da li to moze imati veze sa biksnama...

Autoru:  bozza [ 16 Okt 2009 20:10 ]
Tema posta:  Re: Paljenje - Dizel

pa zamisli da ti celu noc stojis napolje na hladno,skupio bi se samo tako. :D

salim se ja,dovoljno je da ima luft u biksnama i eto ti problema,pocinje sporo da okrece jer rotor nije u osi,pa kad se uzubi sa zamajcem on pocine da glavi a masira akumulator povlaceci dosta struje i brzo se isprazni...

a da ti ne pricam sta se desava kad nema biksne ili kad je neka od biksne stegnutija,pa je hladno jos vise stegne.

Stranica 2 od 4 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/