Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 15 Maj 2025 05:17

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 27 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: 2.0DTI problem sa jutarnjim paljenjem!
PostPoslato: 02 Nov 2010 23:03 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Kad otvoris haubu, ispod plasticnog poklopca sa leve strane, kod termostata jedan jedini dzek.


Kako se motor zagreva, otpor senzora pada, kao i napon. Na normalnoj radnoj temperaturi motora napon ce biti oko 1.5 do 2.0V


100C 0.315kilo oma
70C 0.5
38C 1.45
20C 2.95
-4C 6.5
-7C 7.3
-18C >15

Pad napona preko davaca varira od 5 do 0V. Napon , meren na ecmu ce padati saporastom temperature, pa prema tome iskljucenje senzora simulira hladan start motor, a prmoscavanje kontakta simulira vruc motor.
Hladan motor=visokotpor=visok napon
Vruc motor =nizak otpor= nizak napon


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0DTI problem sa jutarnjim paljenjem!
PostPoslato: 02 Nov 2010 23:08 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Dec 2009 23:55
Postovi: 137
Lokacija: Zrenjanin
Ime: Dusko
Opel: Astra J Sports Tourer
Hvala puno :ilo:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 27 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 113 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs